عيب يابی خودرو

در اين بخش مي‌توانيد در مورد مباحث فنی و تخصصی مرتبط با خودرو و وسايل نقليه بحث و تبادل نظر کنيد

مدیران انجمن: MOHAMMAD_ASEMOONI, Mohsen1001, RAHVAR, شوراي نظارت

Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 722
تاریخ عضویت: جمعه ۳ دی ۱۳۹۵, ۵:۱۷ ب.ظ
محل اقامت: تبریز
سپاس‌های ارسالی: 1772 بار
سپاس‌های دریافتی: 846 بار

Re: عيب يابی خودرو

پست توسط ho3ein2000 »

Mehdi122525 نوشته شده: جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸, ۲:۳۸ ق.ظ خواستم روغنش عوض کنم درب موتور باز کردم دیدم دود سیاه میزنه بیرون.بردم پیش مکانیک اثری از دود نبود.فقط چند روز قبلش واتر پمپ عوض کردم و تایم نصفه در اورد.ترسم اینه تایم ماشین بهم خورده باشه کمترراه هوا و دود باز بشه و دودش بیاد داخل موتور.و ایراد دیگش فنش خیلی دیر خانوش میکنه صدای فن خوبه ولی انگار نمیتونه اب سرد کنه.بخاری رو روی1یا2میزارم خوب سرد میشه حالت عادی با 6دقیقه صبر کنم تا سرد بشه ولی قبلا پراید داشتم فوقش یک یا دو دقیقه سرد میشد حتی توی هوای سرد هم همینه.ترموستات هم در اوردم باز هم همینه.ایا مقاومت فن تاثیری در دور فن داره.فقط صدای فن به قول مکانیک خوبه ولی چه فایده نمیتونه سرد کنه موتور

با سلام
تو این چند روز اخیر هوای کل کشور بشدت گرم شده و آمپر همه خودرو ها نسبت به قبل
کمی بالاتر اومده
خدا یاور بنده اش هست~ تا وقتی که بنده یاور برادرش باشه
New Member
پست: 1
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸, ۶:۲۷ ب.ظ

Re: عيب يابی خودرو

پست توسط Mehrangharib »

سلام
من یه اسپرتیج ۲۰۱۰دارم وقتی میخوام با شتاب بالا سبقت بگیرم متاسفانه دور موتور ماشین پایین میاد، فیلتر سوخت تعویض کردم بنزین سوپر زدم اکتان ریختم فایده ای نداشته، نمیدونم دیگه چه کارکنم. راهنمایی کنید لطفا
Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 722
تاریخ عضویت: جمعه ۳ دی ۱۳۹۵, ۵:۱۷ ب.ظ
محل اقامت: تبریز
سپاس‌های ارسالی: 1772 بار
سپاس‌های دریافتی: 846 بار

Re: عيب يابی خودرو

پست توسط ho3ein2000 »

Mehrangharib نوشته شده: یک‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸, ۶:۳۱ ب.ظ سلام
من یه اسپرتیج ۲۰۱۰دارم وقتی میخوام با شتاب بالا سبقت بگیرم متاسفانه دور موتور ماشین پایین میاد، فیلتر سوخت تعویض کردم بنزین سوپر زدم اکتان ریختم فایده ای نداشته، نمیدونم دیگه چه کارکنم. راهنمایی کنید لطفا

با سلام
اول دیاگ بزنید ببنید ارور چی میده
سنسور مپ و استپ موتور میتونه عامل بشه
خدا یاور بنده اش هست~ تا وقتی که بنده یاور برادرش باشه
Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4665
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹, ۱۲:۴۴ ب.ظ
محل اقامت: زمین پهناور خدا ( أرضُ الله الواسعة)
سپاس‌های ارسالی: 4737 بار
سپاس‌های دریافتی: 8764 بار

Re: عيب يابی خودرو

پست توسط MOHAMMAD_ASEMOONI »

ho3ein2000 نوشته شده: دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸, ۱۱:۱۰ ب.ظ
Mehrangharib نوشته شده: یک‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸, ۶:۳۱ ب.ظ سلام
من یه اسپرتیج ۲۰۱۰دارم وقتی میخوام با شتاب بالا سبقت بگیرم متاسفانه دور موتور ماشین پایین میاد، فیلتر سوخت تعویض کردم بنزین سوپر زدم اکتان ریختم فایده ای نداشته، نمیدونم دیگه چه کارکنم. راهنمایی کنید لطفا

با سلام
اول دیاگ بزنید ببنید ارور چی میده
سنسور مپ و استپ موتور میتونه عامل بشه

سلام
بنده تجربه ی سنسور مپِ خراب رو داشته ام . در دور آرام ماشین دود سیاه داشت چون پاشش انژکتورها شده بود مثل زمانِ گاز دادنِ شدید
با گاز دادن هم موتور گاز نمیخورد
برق خروجی مپ رو هم در دور آرام با اهم متر چک کردم . 4.5 بود درصورتیکه باید 0.75 ولت تا 1 ولت باشه برای سنسور سالم در دور آرام .
همین ولتاژ خروجیِ مپ هست که میره به ecu و بر اساسش ecu برق 12 ولت میده به انژکتورها برای مدتی معین . در دور آرام مدت بسیار کوتاهی برق 12 ولت میده بهشون و در لحظه ی گاز دادنِ شدیدِ آنی هم بیشترین مدت زمان برق میده به انژکتورها
.
.
البته یک عیب دیگری که ممکنه انژکتور پیدا کنه , کیپ نبودنش به منیفولدِ هوا هست که باعث اختلال درکارش میشه پس قبل از هر کاری باید مطمئن بشیم که کیپ و محکم وصل شده (در بعضی ماشینها مثل ماتیز , با شیلنگِ لاستیکی وصل شده به منیفولد پس سوراخ بودن شیلنگ یا شل بودنش مشکل ساز میشه )
.
.
============================

مشکلات موتور اگر در لحظه ی گاز دادن باشه پس به استپرموتور stepper motor مربوط نمیشه چون اِستِپر موتور یا همون موتور پله ای کارش فقط و فقط تنظیم هوا برای دور آرام هست با کولر روشن و یا بدون کولر . کار دیگرش ساسات هست یعنی وقتی موتور سرد و خاموشه , استپر راه عبور هوا رو خیلی میبنده تا غلظت سوخت بالا بره و موتور زود روشن بشه در سرما
.
به اِستپر موتور در فارسی میگن موتور پله ای چون پله پله یا درجه درجه میچرخه و باعث میشه که سر استپر چند میلیمتر بیاد بیرون یا بره داخل که باعث کاهش و یا افزایش هوای ورودی به سیلندرها میشه
.
بنده تست کردم . فقط 2 یا 3 میلیمتر کوتاه بشه دور موتور تا 1000 دور بالا میره
.
================================

بنده به سنسور دریچه گاز شک دارم چون اگر ایراد داشته باشه ماشین بد گاز میخوره و یا موقع ول کردنِ گاز , دور موتور خیلی افت میکنه و یا حتی خاموش میشه
.
ساده ترین راهِ تست کردنش هم اینه که فیشش رو بکشند و رانندگی کنند
اگر موتور فرقی نکرد پس معیوبه
در موتور سالم اگر فیشش رو بکشیم موتور بد گاز میخوره و دیر دور میگیره .
.
;
البته معیوب بودنِ اِستپر هم میتونه باعث کُپ کردنِ موتور و یا خاموش شدنش در لحظه ی ول کردنِ گاز و خلاص بودنِ موتور بشه
.
گاهر قطعات معیوب هست ولی چراغ چک روشن نمیشه چون مدارِ برقیِ قطعه سالمه و کامپیوتر تشخیص نمیده که قطعه معیوبه
.
مثال:
کثیف بودن بیش از حدِ کانال هوای استپر
کثیف بودن بیش از حد داخل استپر و گیر کردنش و نچرخیدنش
.
کیپ نبودنِ سنسور مپ
.
خراش داشتن قطعه ی کربنیِ داخل سنسور دریچه گاز یعنی میشه مثل ولومی که کثیفه و چرخوندنش صدای مش خش میده از بلندگو چون سنسور دریچه هم مثل ولوم صدا فقط یک پتانسیومتر هست یعنی یک مقاومتِ متغیر هست



.
.
کپ کردن در لحظه گاز دادن و ریپ زدن در سرعت بالای 50 ممکنه از نیم سوز بودن یک یا چند وایرشمع هم باشه
با اهم متر میشه راحت پیداش کرد
قبلا روشش بارها توضیح داده شده
صرفه‌جویی دهها میلیونیِ هزینه‌های خودرو
صرفه‌جویی دهها میلیونیِ هزینه‌های زندگی
برنامه‌های کاربردی اندروید و اطلاعات مهمِ تنظیمات اندروید
جسارتاً آموزشتوبه به زبان ساده
توصیه‌های بسیار مهم امنیتی
توصیه‌های بسیار مهم سلامتی
سرویس و تعمیر آبگرمکن و پکیج
سیستم آبرسانی ساختمان (پمپ،مخزن،روشهای‌نصب،عیب‌یابی،تعمیر،هشدارها،توصیه‌ها)

دوستِ عزیز،چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد
همه ما آسمونی هستیم و شمارش معکوس برای بازگشتمون از همون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده
و حسابرسیِ بسیار دقیقی هم در انتظارمون هست. 
یه آسمونیِ فعال باش که امتحانِ دنیا تکرار شدنی نیست که نیست

اگه باور نمی‌کنی، برو همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و نفوذت رو به کار بگیر
تا مانعِ پرواز بشی.
باز هم قبول نداری ؟!
این شما و این هم دنیا

Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 722
تاریخ عضویت: جمعه ۳ دی ۱۳۹۵, ۵:۱۷ ب.ظ
محل اقامت: تبریز
سپاس‌های ارسالی: 1772 بار
سپاس‌های دریافتی: 846 بار

Re: عيب يابی خودرو

پست توسط ho3ein2000 »

با سلام
خودرو بنده چند وقتی هست که مشکل عجیبی پیدا کرده
وقتی دور موتور به 2500 میرسه آآیینه وسط میلرزه و تصاویر تار میشوند
وقتی به بالای 3000 دور میرسه همه چیز برمیگرده به حالت عادی
در ضمن در حالت درجا  بدون حرکت هم هینطور هست
قطعاتی که داشتم و تسی عوض کردم کویل شمع وایر
دسته موتور ها رو هم عوض کردم بنظرتون مشکل از کجاست؟
 
خدا یاور بنده اش هست~ تا وقتی که بنده یاور برادرش باشه
Major
Major
پست: 228
تاریخ عضویت: دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶, ۹:۳۴ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 120 بار
سپاس‌های دریافتی: 327 بار

Re: عيب يابی خودرو

پست توسط مهاجر تنها »

به نام خدا
با عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد علیه السلام
سلام
یه اشکال عجیبی برای اردی خسته پیش امده
شبها هر موقع دسته ی نوربالا را می زنم امپر دما می چسبه به انتهایش موقعی که رهایش می کنم میاد جای خودش
اتصال بدنه مشکلی ندارد
باطری مشکل نداره
دینام هم مشکل نداره
چون هر یک از ایتم های برقی دیگرو امتحان می کنم خبری نمیشه فقط روی نور بالا حساسه از چی میتونه باشه؟
Major
Major
پست: 228
تاریخ عضویت: دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶, ۹:۳۴ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 120 بار
سپاس‌های دریافتی: 327 بار

Re: عيب يابی خودرو

پست توسط مهاجر تنها »

ho3ein2000 نوشته شده: پنج‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸, ۱۰:۴۵ ب.ظ با سلام
خودرو بنده چند وقتی هست که مشکل عجیبی پیدا کرده
وقتی دور موتور به 2500 میرسه آآیینه وسط میلرزه و تصاویر تار میشوند
وقتی به بالای 3000 دور میرسه همه چیز برمیگرده به حالت عادی
در ضمن در حالت درجا  بدون حرکت هم هینطور هست
قطعاتی که داشتم و تسی عوض کردم کویل شمع وایر
دسته موتور ها رو هم عوض کردم بنظرتون مشکل از کجاست؟
 

سلام
بخار نارسایی سوخت هم میتونه باشه اگر وسیلتون دو گانه هست رو گاز امتحان کنید
یا ممکنه بخاطر ناخالصی بنزین
تست سیم کشی انژکتوره که برای خودم پیش امده یاخرابی یکی از سوزنها
Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 722
تاریخ عضویت: جمعه ۳ دی ۱۳۹۵, ۵:۱۷ ب.ظ
محل اقامت: تبریز
سپاس‌های ارسالی: 1772 بار
سپاس‌های دریافتی: 846 بار

Re: عيب يابی خودرو

پست توسط ho3ein2000 »

مهاجر تنها نوشته شده: جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸, ۱:۳۷ ق.ظ
ho3ein2000 نوشته شده: پنج‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸, ۱۰:۴۵ ب.ظ با سلام
خودرو بنده چند وقتی هست که مشکل عجیبی پیدا کرده
وقتی دور موتور به 2500 میرسه آآیینه وسط میلرزه و تصاویر تار میشوند
وقتی به بالای 3000 دور میرسه همه چیز برمیگرده به حالت عادی
در ضمن در حالت درجا  بدون حرکت هم هینطور هست
قطعاتی که داشتم و تسی عوض کردم کویل شمع وایر
دسته موتور ها رو هم عوض کردم بنظرتون مشکل از کجاست؟


سلام
بخار نارسایی سوخت هم میتونه باشه اگر وسیلتون دو گانه هست رو گاز امتحان کنید
یا ممکنه بخاطر ناخالصی بنزین
تست سیم کشی انژکتوره که برای خودم پیش امده یاخرابی یکی از سوزنها
سلام برادر دلمان تنگ شده بود
اشکال مکانیکی هست چون بدون گاز دادن تو شیب تو دنده 5 یا هر دنده ای
که دور موتور به این محدوده برسه شروع میشه
 
خدا یاور بنده اش هست~ تا وقتی که بنده یاور برادرش باشه
Major
Major
پست: 228
تاریخ عضویت: دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶, ۹:۳۴ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 120 بار
سپاس‌های دریافتی: 327 بار

Re: عيب يابی خودرو

پست توسط مهاجر تنها »

به نام خدا
سلام
ممنون از لطف و معرفت شما 🌹
اخه شما فرمودی در حالت درجا هم این مشکلو داره
در این صورت باید دور گیر بکس و پلوسها را خط کشید
تمرکز کرد روی موتور.
ممکنه از سوپاپها باشه؟
Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 722
تاریخ عضویت: جمعه ۳ دی ۱۳۹۵, ۵:۱۷ ب.ظ
محل اقامت: تبریز
سپاس‌های ارسالی: 1772 بار
سپاس‌های دریافتی: 846 بار

Re: عيب يابی خودرو

پست توسط ho3ein2000 »

مهاجر تنها نوشته شده: جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸, ۱:۲۴ ب.ظ به نام خدا
سلام
ممنون از لطف و معرفت شما 🌹
اخه شما فرمودی در حالت درجا هم این مشکلو داره
در این صورت باید دور گیر بکس و پلوسها را خط کشید
تمرکز کرد روی موتور.
ممکنه از سوپاپها باشه؟

با سلام
ولله چن جا پرسیدم یکی نظرش این بود که دیسک تاب داره
نمیدونم امکانش هست یا نه؟
خدا یاور بنده اش هست~ تا وقتی که بنده یاور برادرش باشه
Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4665
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹, ۱۲:۴۴ ب.ظ
محل اقامت: زمین پهناور خدا ( أرضُ الله الواسعة)
سپاس‌های ارسالی: 4737 بار
سپاس‌های دریافتی: 8764 بار

Re: عيب يابی خودرو

پست توسط MOHAMMAD_ASEMOONI »

ho3ein2000 نوشته شده: پنج‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸, ۱۰:۴۵ ب.ظ با سلام
خودرو بنده چند وقتی هست که مشکل عجیبی پیدا کرده
وقتی دور موتور به 2500 میرسه آآیینه وسط میلرزه و تصاویر تار میشوند
وقتی به بالای 3000 دور میرسه همه چیز برمیگرده به حالت عادی
در ضمن در حالت درجا  بدون حرکت هم هینطور هست
قطعاتی که داشتم و تسی عوض کردم کویل شمع وایر
دسته موتور ها رو هم عوض کردم بنظرتون مشکل از کجاست؟
 

سلام
احتمالها :
1- موتور ناک داره
ناک یعنی ضربه . ناک اَوت هم یعنی ضربه فنی
ناک در موتور یعنی قبل از اینکه شمع زود جرقه میزنه و انفجار سوخت , ضربه میزنه بر سر پیستونها که باعث صدای مخصوص و ویبره ی موتور میشه

در ماشینهای دلکو دار, ادونس بودنِ دلکو باعث انفجار زودهنگام و ناک میشه
در موتورهای دارای سیستم جرقه زنِ الکترونیکی , سنسور سنسور ناک اگر معیوب باشه ناک به وجود میاد

2- لاستیکِ یکی از دسته موتورها یا دسته گیربکسها ترکیده و موتور ویبره زیاد میده به بدنه . شاید هم چند تاشون خرابه . اگر لاستیکش تَرَکِ بزرگ داره و با کامل کنده شده پس میتونه لرزش به وجود بیاره و باید عوض بشه . معمولاً موقع خاموش شدنِ موتور هم , موتور لرزش غیرطبیعی داره به خاطر دسته موتور معیوب یا دسته گیربکس معیوب
.
3- اگر میله ی بلندترِ پلوس که از گیربکس به چرخ وصله لاستیکِ ویبره گیر داره ممکنه کنده شده و افتاده
معمولاً روی میله ی پلوس سمت شاگرد هست
.
البته اگر در دنده خلاص و سکون هم موتور ویبره داره پس از لاستیک میله ی پلوس نیست چون فقط در حرکت ویبره میده
.
4- معیوب بودن بلبرینگ میل لنگ هم باعث ویبره میشه
5-
معیوب بودن یاتاقانهای میل لنگ هم همینطور

.
.
C
===================================

.
صرفه جویی های میلیونی در هزینه های خودرو و زندگی
.
topic-t107118-1008.html
.
topic-t106890-96.html

.
برنامه های بسیار مهم و کاربردی برای گوشیهای اندرویدی

.
topic-t122336-24.html
.
جسارتاً و با عرض معذرت, آموزش توبه :

topic-t71295.html
صرفه‌جویی دهها میلیونیِ هزینه‌های خودرو
صرفه‌جویی دهها میلیونیِ هزینه‌های زندگی
برنامه‌های کاربردی اندروید و اطلاعات مهمِ تنظیمات اندروید
جسارتاً آموزشتوبه به زبان ساده
توصیه‌های بسیار مهم امنیتی
توصیه‌های بسیار مهم سلامتی
سرویس و تعمیر آبگرمکن و پکیج
سیستم آبرسانی ساختمان (پمپ،مخزن،روشهای‌نصب،عیب‌یابی،تعمیر،هشدارها،توصیه‌ها)

دوستِ عزیز،چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد
همه ما آسمونی هستیم و شمارش معکوس برای بازگشتمون از همون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده
و حسابرسیِ بسیار دقیقی هم در انتظارمون هست. 
یه آسمونیِ فعال باش که امتحانِ دنیا تکرار شدنی نیست که نیست

اگه باور نمی‌کنی، برو همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و نفوذت رو به کار بگیر
تا مانعِ پرواز بشی.
باز هم قبول نداری ؟!
این شما و این هم دنیا

Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 722
تاریخ عضویت: جمعه ۳ دی ۱۳۹۵, ۵:۱۷ ب.ظ
محل اقامت: تبریز
سپاس‌های ارسالی: 1772 بار
سپاس‌های دریافتی: 846 بار

Re: عيب يابی خودرو

پست توسط ho3ein2000 »

MOHAMMAD_ASEMOONI نوشته شده: شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸, ۲:۲۴ ب.ظ
ho3ein2000 نوشته شده: پنج‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸, ۱۰:۴۵ ب.ظ با سلام
خودرو بنده چند وقتی هست که مشکل عجیبی پیدا کرده
وقتی دور موتور به 2500 میرسه آآیینه وسط میلرزه و تصاویر تار میشوند
وقتی به بالای 3000 دور میرسه همه چیز برمیگرده به حالت عادی
در ضمن در حالت درجا  بدون حرکت هم هینطور هست
قطعاتی که داشتم و تسی عوض کردم کویل شمع وایر
دسته موتور ها رو هم عوض کردم بنظرتون مشکل از کجاست؟


سلام
احتمالها :
1- موتور ناک داره
ناک یعنی ضربه . ناک اَوت هم یعنی ضربه فنی
ناک در موتور یعنی قبل از اینکه شمع زود جرقه میزنه و انفجار سوخت , ضربه میزنه بر سر پیستونها که باعث صدای مخصوص و   ی موتور   میشه

در ماشینهای دلکو دار, ادونس بودنِ دلکو باعث انفجار زودهنگام و ناک میشه
در موتورهای دارای سیستم جرقه زنِ الکترونیکی , سنسور سنسور ناک اگر معیوب باشه ناک به وجود میاد

2- لاستیکِ یکی از دسته موتورها یا دسته گیربکسها ترکیده و موتور ویبره زیاد میده به بدنه . شاید هم چند تاشون خرابه . اگر لاستیکش تَرَکِ بزرگ داره و با کامل کنده شده پس میتونه لرزش به وجود بیاره و باید عوض بشه . معمولاً موقع خاموش شدنِ موتور هم , موتور لرزش غیرطبیعی داره به خاطر دسته موتور معیوب یا دسته گیربکس معیوب
.
3- اگر میله ی بلندترِ پلوس که از گیربکس به چرخ وصله لاستیکِ ویبره گیر داره ممکنه کنده شده و افتاده
معمولاً روی میله ی پلوس سمت شاگرد هست
.
البته اگر در دنده خلاص و سکون هم موتور ویبره داره پس از لاستیک میله ی پلوس نیست چون فقط در حرکت ویبره میده
.
4- معیوب بودن بلبرینگ میل لنگ هم باعث ویبره میشه
5-
معیوب بودن یاتاقانهای میل لنگ هم همینطور

.
.
C
 ===================================

.
صرفه جویی های میلیونی در هزینه های خودرو و زندگی
.
topic-t107118-1008.html
.
topic-t106890-96.html

.
برنامه های بسیار مهم و کاربردی برای گوشیهای اندرویدی

.
topic-t122336-24.html
.
جسارتاً و با عرض معذرت, آموزش توبه :

topic-t71295.html


سلام دوست عزیزم
متاسفانه به این نتیجه رسیدم که این مشکل از بالانس نبودن یکی از قطعات داخلی
موتور هست و نمیشه با هزینه معقول رفعش  کرد
امروز دسته موتور بالا دو سر پیچ رو از نوع روغنی مخصوص206 تیپ 5 انداختم
مقداری از لرزش کمتر به اتاق وارد شد وگرنه مقدار لرزش موتور سر جاش هست
فقط یک سوال ذهنم رو درگیر کرده و این هست که ممکنه بالانس نبودن یا خرابی
قطعات داخلی موتور دقیقا و هوشمندانه در یک دور موتور خاص خودشو نشون بده؟
چون نه تودور های پایین و نه بالا و نه حتی کات آف لرزش وجود نداره
در مورد اجزای انتقال جرقه و تایم جرقه هم مطمئن شدم به این شکل که
تو سرا زیری شدید و در حالت بدون سوخت(این مورد تنها در خودرو های کاربراتوری
دو گانه قابل دسترسی هست)امتحان کردم و گذاشتم تو دنده ولرزش تو این دور بود
به هر حال ممنون از پاسخ و پیگیری های شما دوست خوبم
خدا یاور بنده اش هست~ تا وقتی که بنده یاور برادرش باشه
ارسال پست

بازگشت به “مباحث فنی و تخصصی خودرو”