چند سی سی

در اين بخش مي‌توانيد در مورد مباحث فنی و تخصصی مرتبط با خودرو و وسايل نقليه بحث و تبادل نظر کنيد

مدیران انجمن: MOHAMMAD_ASEMOONI, Mohsen1001, RAHVAR, شوراي نظارت

ارسال پست
Old Moderator
Old Moderator
پست: 2294
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵, ۱:۵۶ ب.ظ
محل اقامت: _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ _
سپاس‌های ارسالی: 403 بار
سپاس‌های دریافتی: 1073 بار
تماس:

چند سی سی

پست توسط Ma3ouD »

سلام دوستان.می خواستم یک اطلاعات نسبتا کاملی از این ماشین ها به من بدین.چند سی سی است.0-100 چقدر میره.حداکثر سرعت
ماکسیما.پرادو.سوناتا.سی 5 .کمری 2007.آوانتا . ورنا
ممنون.
Major
Major
پست: 681
تاریخ عضویت: جمعه ۲۸ مهر ۱۳۸۵, ۱:۵۱ ب.ظ
محل اقامت: تهران
سپاس‌های دریافتی: 104 بار
تماس:

پست توسط sir.mohammad »

حداکثر سرعت:ماکسيما :۲۲۲

حداکثر سرعت کمری:۲۱۰ ماکسيما کمری

شتاب صفر تا ۱۰۰ ماکسيما ۱/۷
شتاب صفر تا 100 کمري 8/7
حداکثر قدرت ۲۰۱/۶۴۰۰ ۱۹۷/۵۲۰۰
حداکثر گشتاورماکسيما ۲۹۰/۳۶۰۰ کمري ۲۸۴/۴۴۰۰
نوع موتور و تعداد سيلندر ماکسيما ۶سيلندر V شکل کمري ۶ سيلندرV شکل
[External Link Removed for Guests]

[External Link Removed for Guests]

گویند به همه مردم عالم گله خویش
پیش كه روم من كه ز عالم گله دارم
Major
Major
پست: 681
تاریخ عضویت: جمعه ۲۸ مهر ۱۳۸۵, ۱:۵۱ ب.ظ
محل اقامت: تهران
سپاس‌های دریافتی: 104 بار
تماس:

پست توسط sir.mohammad »

هيونداي سوناتا 6 سيلندر

ماشبن چه از لحاظ صدا هاي اطاق و چه از نظر نفوذ صداي بيرون به داخل واقعاً عاليه .
سيستم ورود بدون كليد با ريموت جداگانه و برد مناسب و قابليت باز كردن در صندوق عقب. ايموبيلايزر. دستگيره بيرون درها كرومي. يه چيز جالب اين كه وقتي درها رو با ريموت ميبندين به هيچ وجه نميشه درها رو از داخل خودرو باز كرد و فقط با ريموت و يا كليد از بيرون باز ميشه.
شيشه ها برقي و كدر شونده در نور آفتاب و داراي محافظ UV.
آينه هاي كناري برقي و گرم شونده. آينه داخل با قابليت كدر شدن خودكار .صندلي ها با پوشش چرم و صندلي راننده با تنظيم برقي در 6 جهت با قابليت پر كردن گودي كمر. پشت سري براي تمام سرنشينان و پشت سري جلو قابل تنظيم در طول و همچنين پشت سري هاي جلو فعال بوده و در تصادف به جلو حركت ميكنند. ضمناً صندلي عقب قابل خواباندن است.
قطعات تزئيني چوبي در داخل خودرو.
فرمان قابل تنظيم.
كمربند قابل تنظيم در ارتفاع و پس كشنده..
داراي 2 ايربگ در جلو و 2 ايربگ در كنار صندليهاي جلو و 4 ايربگ در بالاي درهاي ماشين كه از جلو تا پشت رو پوشش ميدن.(از كنار سقف و رو به پائين باز ميشن.) و ايربگها از نوع SRS هستن.
داراي كامپيوتر سفري و همچنين نشان دهنده هاي باز بودن درها و صندوق عقب و كاپوت جلو. نشان دهنده اتمام لنت و آب شيشه شور
برف پاك كن با تايمر قابل تنظيم.
داراي جاي شارژر جداگانه در داخل و صندوق عقب.
تنظيم ارتفاع چراغهاي جلو و شدت نور آمپرها .
جاي ليوان و عينك آفتابي در جلو و جاي آرنج و ليوان در عقب. جا آرنجي جلو قابل تنظيم در طول خودرو.
سانروف. چراغ نقشه خواني براي جلو. چراغ در بالاي آفتاب گير كه با باز كردن در آينه روشن ميشود.
پرده شيشه عقب دستي.
كاپوت خودرو با جك باز شده و همان جك آنرا باز نگه ميدارد.
كروز كنترل.
ايركانديشن تمام اتوماتيك با ف_ * ل*_ ت ر تصفيه هوا.
پخش CD 6 تايي و كاست با 6 بلندگو و ساب و كنترل روي فرمان و همچنين داراي آنتن راديو جذب شده در شيشه عقب خودرو.
گيربكس 5 دنده اتوماتيك با قابليت تعويض دستي.
موتور 6 سيلندر با قدرت 230 اسب بخار در 6000 درو در دقيقه و گشتاور 304 نيوتن متر در 3500 دور در دقيقه.
داراي ترمز ديسك در تمام چرخها و سيستم ABS و EBD.
داراي سيستم ESP با قابليت خاموش كردن آن.
سنسور دنده عقب.
رينگ 17 اينچي با لاستيك 225-50-17 و داراي زاپاس فول سايز و وجود ابزار بر روي فوم روي زاپاس

[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]

[External Link Removed for Guests]

گویند به همه مردم عالم گله خویش
پیش كه روم من كه ز عالم گله دارم
Old Moderator
Old Moderator
پست: 2294
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵, ۱:۵۶ ب.ظ
محل اقامت: _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ _
سپاس‌های ارسالی: 403 بار
سپاس‌های دریافتی: 1073 بار
تماس:

پست توسط Ma3ouD »

sir.mohammad نوشته شده:حداکثر سرعت:ماکسيما :۲۲۲

اما من دیدم که تا 250 تا هم میره.در برنامه کنترل نامحسوس پلیس جلوی یک مکسیما رو گرفت که سرعتش 260 کیلومتر بود!!
Major
Major
پست: 681
تاریخ عضویت: جمعه ۲۸ مهر ۱۳۸۵, ۱:۵۱ ب.ظ
محل اقامت: تهران
سپاس‌های دریافتی: 104 بار
تماس:

پست توسط sir.mohammad »

اطلاعات فنی خودرو (پرادو)

--------------------------------------------------------------------------------

تویوتا ( پرادو) مدل 2005 در واقع نسل دوم این خودرو است. این مدل دربین محصولات SUV تویوتا از نظر تجهیزات از همه بالاتر می باشد.

پرادو در بازارهای مختلف با پیشرانه های بنزین سوز و دیزلی عرضه می شود که در اروپا مدل دیزل آن محبوبیت بیشتری دارد. اما در کشورهای خاور میانه با توجه به قیمت مناسب بنزین مدل بنزین سوز آن طرفدار بیشتری دارد.

برای بازار کشور ما مدل GX8 مجهز به پیشرانه ی 7/2 لیتری بنزینی عرضه می شود که در بین محصولات داخلی وضعیت بهتری را دارا می باشد. پرادو از نظر طرح ظاهری از تمامی خودرو های ساخت داخل زیبا و جذاب تر می باشد ضمن آنکه علاوه بر جذابیت از هماهنگی بسیار خوبی در اجزای مختلف بهره مند است و با توجه به نام معتبر تویوتا و کیفیت ساخت عالی و خدمات مطلوب پس از فروش می تواند رقبای داخلی خود را دچار مشکل کند.
در جدول زیر مشخصات به ترتیب مربوط به موسو 2/3 و نیسان رونیز و تویوتا پرادو GX8
تعداد آرایش سیلندر ها

شش سیلندر خطی

چهار سیلندر خطی

چهار سیلندر خطی

حجم موتور (سی سی)

3199

2389

2693

تعداد سوپاپ

12

16

16

حداکثر قدرت

220

160

150

ابعاد لاستیک

255/65R16

245/70R16

265/70R17

ظرفیت سرنشین ها

7

5

8

وزن خودرو

1906

1770

2000

طول ، عرض،ارتفاع

1735،1864، 4656

1960، 1880، 4560

1850،1790، 4750

فاصله بین محور ها

2060

2650

2800

حداکثر ظرفیت بار(لیتر)

1920

1600

1850

گنجایش مخزن سوخت

73

60

90

ترمز ABS

دارد

ندارد

دارد

حداکثر سرعت Km/h

180

170

170

جهبه دنده

5 دنده دستی

5 دنده دستی

5 دنده دستی

قیمت ( میلیون )

42

31

47
[External Link Removed for Guests]

[External Link Removed for Guests]

گویند به همه مردم عالم گله خویش
پیش كه روم من كه ز عالم گله دارم
Major
Major
پست: 681
تاریخ عضویت: جمعه ۲۸ مهر ۱۳۸۵, ۱:۵۱ ب.ظ
محل اقامت: تهران
سپاس‌های دریافتی: 104 بار
تماس:

پست توسط sir.mohammad »

Ma3ouD جان
حتما تقويت کرده بوده ، شايد هم نيتروژن استفاده کرده
به هر حال اين سرعت براي ماکسيما نرمال نيست
[External Link Removed for Guests]

[External Link Removed for Guests]

گویند به همه مردم عالم گله خویش
پیش كه روم من كه ز عالم گله دارم
Old Moderator
Old Moderator
پست: 2294
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵, ۱:۵۶ ب.ظ
محل اقامت: _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ _
سپاس‌های ارسالی: 403 بار
سپاس‌های دریافتی: 1073 بار
تماس:

پست توسط Ma3ouD »

sir.mohammad نوشته شده:Ma3ouD جان
حتما تقويت کرده بوده ، شايد هم نيتروژن استفاده کرده
به هر حال اين سرعت براي ماکسيما نرمال نيست

نه عزیز.دست نزده بود به موتور!
New Member
پست: 1
تاریخ عضویت: شنبه ۳ شهریور ۱۳۸۶, ۱۱:۲۱ ب.ظ

پست توسط benj-jan »

دادش من یه کم فکر کن حتما تو سر پایینی بوده !!!!!!!!!!!! :-(
Old Moderator
Old Moderator
پست: 221
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۸۵, ۷:۰۰ ب.ظ
سپاس‌های دریافتی: 16 بار

پست توسط XELTEK »

ماکسیما : 3000 سی سی - 227 اسب بخار - 0-100 در 7.1 ثانیه ( گیربکس دستی ) - حد اکثر هم 210 تا میره

پرادو : 2400 سی سی ( 4 سیلندر ) 3400 سی سی ( 6 سیلندر ) اطلاعات بیشتر ندارم ! اسباشون هم 160 تا 4 - 260 70 تا 6 سیلندر

سوناتا : 6 سیلندر 3300 سی سی - 237 اسب بخار - 230 کیلومتر در ساعت - 0-100 - 7.9 ( 4 سیلندر : 2400 سی سی : 140اسب - 190 کیلومتر و 10.2 شتابشه )

سی 5 : موتور 2000 - 0-100 در 11.3 ثانیه ( شک دارم ) سرعتش ماکسیمم 186

تویوتا رو هم نمیدونم !
اوانته 9.6 شتابش ! 2000 سی سی ! 202 کیلومتر سرعتش !

ورنا ( 1500 و 1600 ) 90 اسب و 110 اسب !
Winner never quit
Quitter never win
ارسال پست

بازگشت به “مباحث فنی و تخصصی خودرو”