از دوستان درخواست میکنم این بخش رو یه مقدار تخصصی تر بکنند.
و سوال این که چرا وقتی ارتفاع زانتیا رو تا اخر کم میکنیم ترمز خوب کار نمیکنه؟؟؟؟؟؟
پيشنهاد و يک سوال فني
مدیران انجمن: MOHAMMAD_ASEMOONI, Mohsen1001, RAHVAR, شوراي نظارت
-
- پست: 3324
- تاریخ عضویت: چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۸۴, ۲:۱۵ ق.ظ
- سپاسهای ارسالی: 941 بار
- سپاسهای دریافتی: 1474 بار
- تماس:
lavasani عزیز
سیستم تنظیم ارتقاع زانتیا فقط برای برخی مسائل اضطراری ساخته شده حتی از سوی خود کمپانی هم اشاره شده که برای راندن عادی ماشین فقط باید از ارتفاع استاندارد استفاده کرد.
چون در غیر اینصورت کارایی خود را از دست میدهند ، مثلا بالا بردن ارتفاع بیشتر برای عبور از موانع یا تعمیر قسمت زیرین ماشین هست و پایین آوردن هم اکثر اوقات برای بعد از پارک ماشین هست ، مثلا برای جلوگیری از دزدیدن لاستیک زاپاس یا موارد ضروری.
و سرعت توصیه شده در این تغییرات ارتفاع زیر 50 کیلومتر در ساعت است ، و این بخاطر فشاری است که به سیستم هیدرونیوماتیکی (یا همون پنوماتیک) کمک فنرها است وارد میشود و کارایی تمام قطعات وابسته نیز پایین می اید.
موفق باشید
سیستم تنظیم ارتقاع زانتیا فقط برای برخی مسائل اضطراری ساخته شده حتی از سوی خود کمپانی هم اشاره شده که برای راندن عادی ماشین فقط باید از ارتفاع استاندارد استفاده کرد.
چون در غیر اینصورت کارایی خود را از دست میدهند ، مثلا بالا بردن ارتفاع بیشتر برای عبور از موانع یا تعمیر قسمت زیرین ماشین هست و پایین آوردن هم اکثر اوقات برای بعد از پارک ماشین هست ، مثلا برای جلوگیری از دزدیدن لاستیک زاپاس یا موارد ضروری.
و سرعت توصیه شده در این تغییرات ارتفاع زیر 50 کیلومتر در ساعت است ، و این بخاطر فشاری است که به سیستم هیدرونیوماتیکی (یا همون پنوماتیک) کمک فنرها است وارد میشود و کارایی تمام قطعات وابسته نیز پایین می اید.
موفق باشید
