سلام.
من پارس elx دارم.
مي خواستم بدونم با 400.000 تومان چكاري مي تونم كنم كه شتاب ماشين افزايش پيدا كنه؟
به نظر شما رينگ فابريك را با رينگ زانتيا كه يك رينگ سبك تر هست عوض كنم شتاب چقدر تغيير مي كند؟
با 400.000 تومان چكار مي تونم كنم؟؟
مدیران انجمن: MOHAMMAD_ASEMOONI, Mohsen1001, RAHVAR, شوراي نظارت
-
- پست: 53
- تاریخ عضویت: یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۸۶, ۹:۰۰ ب.ظ
- پست: 1344
- تاریخ عضویت: شنبه ۷ مهر ۱۳۸۶, ۱۲:۰۲ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 3023 بار
- سپاسهای دریافتی: 4754 بار
اگه بتوني يه کم ديگه جمع کني و برسوني به حدود 600 هزار تومان ميتوني چند تا کار کني که تو شتاب تاثير خوبي داره
1-بلوکه کردن سر سيلندر
2-نصب يه توربو شارژر متوسط(نبايد انتظار داشت با 600 تومان توربو شارژر خفن نصب کرد)
3-ميتوني يه کم ماشينو بياري پايين.تو شتاب تاثير متوسطي داره
استفاده از لاستيک ميشيلن پهن هم خوبه ولي باعث افزايش مصرف سوخت ميشه.
اگه تونستم بازم اطلاعات ميذارم
1-بلوکه کردن سر سيلندر
2-نصب يه توربو شارژر متوسط(نبايد انتظار داشت با 600 تومان توربو شارژر خفن نصب کرد)
3-ميتوني يه کم ماشينو بياري پايين.تو شتاب تاثير متوسطي داره
استفاده از لاستيک ميشيلن پهن هم خوبه ولي باعث افزايش مصرف سوخت ميشه.
اگه تونستم بازم اطلاعات ميذارم
ناگهان چقدر زود دیر میشود !
-
- پست: 778
- تاریخ عضویت: جمعه ۲۶ آبان ۱۳۸۵, ۳:۰۴ ب.ظ
- محل اقامت: ..مازندران..
- سپاسهای دریافتی: 75 بار
به نظر من که بهتره کيت MSD (تقويت سيستم برق ) سري 5 نصب کنيد .البته کمي گير اوردنش سخته.اگه نتونستين گير بيارين بهتره از شمعهاي کيفيت بالاي چند پلاتينه يا هدرز يا تقويت سيستم خروجي اگزوز استفاده کنيد
در مورد سيستم توربو شارژ خيالتو راحت کنم تو ايران کسي نيست که بتونه اينکارو بکنه اگه هم بکنن قيمتش خيلي بيشتر از اينهاست و نياز به ايجاد تغييرات اساسي داره که نه عقلاني هست و نه به صرفه
استفاده از لاستيک پهن در شتابگيري تاثير منفي خواهد داشت.به نظر من دست به لاستيکهاي فابريکش نزن
تعویض رینگ هم فکر نمیکنم تاثیر قابل توجهی بزاره در ضمن رینگ خودش قشنگتره و خیلی هم وزنش سنگین نیست.
در مورد سيستم توربو شارژ خيالتو راحت کنم تو ايران کسي نيست که بتونه اينکارو بکنه اگه هم بکنن قيمتش خيلي بيشتر از اينهاست و نياز به ايجاد تغييرات اساسي داره که نه عقلاني هست و نه به صرفه
استفاده از لاستيک پهن در شتابگيري تاثير منفي خواهد داشت.به نظر من دست به لاستيکهاي فابريکش نزن
تعویض رینگ هم فکر نمیکنم تاثیر قابل توجهی بزاره در ضمن رینگ خودش قشنگتره و خیلی هم وزنش سنگین نیست.

"لشگر گوسفندان که توسط يک شير اداره ميشود,ميتواند لشگر شيران را که توسط يک گوسفند اداره ميشود ,شکست دهد."
-
- پست: 3324
- تاریخ عضویت: چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۸۴, ۲:۱۵ ق.ظ
- سپاسهای ارسالی: 941 بار
- سپاسهای دریافتی: 1474 بار
- تماس:
farzad_sh_2020 عزیز
با 400 تومن کار خاصی نمیشه کرد ، تمام صحبتهای ghadami2005 عزیز درست بود. اصلا فکر توربو را باید از ذهن بیرون کرد من نمیدونم که گفته میشه توربو گذاشت ، فکر کردید به همین اسونی هست ؟
stage اول برای این کار تعویض سیتم اینتیک (هوارسانی) هست . که فیلتر هوای اسپرت این کار را انجام میده. بعد هم قرار دادن هدرز و برداشتن کاتالیزور ماشین هست که تا اینجا حدود 450 تا 500 خرج میشه.
لاستیک پهن که اتفاقاً تاثیر منفی داره و همچنین پایین اوردن ارتفاع ، این دو مقوله برای افزایش چسبندگی ماشین و بهبود اوضاع هندلینگ ماشین کمک میکنه.
موفق باشید
با 400 تومن کار خاصی نمیشه کرد ، تمام صحبتهای ghadami2005 عزیز درست بود. اصلا فکر توربو را باید از ذهن بیرون کرد من نمیدونم که گفته میشه توربو گذاشت ، فکر کردید به همین اسونی هست ؟

stage اول برای این کار تعویض سیتم اینتیک (هوارسانی) هست . که فیلتر هوای اسپرت این کار را انجام میده. بعد هم قرار دادن هدرز و برداشتن کاتالیزور ماشین هست که تا اینجا حدود 450 تا 500 خرج میشه.
لاستیک پهن که اتفاقاً تاثیر منفی داره و همچنین پایین اوردن ارتفاع ، این دو مقوله برای افزایش چسبندگی ماشین و بهبود اوضاع هندلینگ ماشین کمک میکنه.
موفق باشید
