با سلام؛
می خواستم بپرسم کسی میدونه علت جمع شدن آب کف ماشین ( پژو 206 ) ( زیر پای راننده ) چیه؟
بردم نمایندگی نشون دادم میگن احتمالاً رادیاتور بخاری ماشین سوراخ شده 50000 تومان دستمزد و 50000 بخاری میشه؟
[FONT=Tahoma Black]دوست گرامی ماشین منم 206 تیپ 2 مدل 84که دقیقا" همین بلا سر بنده امده اصلا" جای نگرانی نیست فقط حواست به اب منبع رادیاتور باشه کم نشه چون 1ساله من همینجوری باهاش می رونم نه واشر سوزونده نه چیزی و راهنمایت می کنم اگه یه زره مهارت داشته باشی کارت حله دقیقاجلوی کنسول دنده سمت راننده یک محافظ مشکی ابری مانند هست که 3 تا پیچ الن داره باز کن وابری را بردارو ماشینو روشن کن و منتظر باش ماشین گرم بشه وقتی ماشین گرم شد از گوشه درب جای رادیاتور اب چیکه می کنه که این از محل پرس پلاستیک به الومنیوم رادیاتوره که هیچ چاره ای جز عوض کردن نداره چون من خودم با چسب دوقلو و چسب هل امتحان کردم اصلا درست نمیشه چون اب گرم خاصیت چسبو از بین می بره و برای باز کردن رادیاتور 6تا پیچ الن باید باز کنی که همش درقسمت زیر پاییه پیچ اول مربوط به لوله اب هست که به بدنه بسته شده که 40سانت بالاتر از پدال گازه وسط دوتا لوله بسته شده و سه تای دیگه گلوی رادیاتر بخاری را به لوله های اب بسته و دوتای اخر زیر فرمان قاب فیوز را باز می کنی که یه جای سوکت پلاستیکی سفید هست که با دوتا پیچ مشکی بسته شده و جای سوکت سفید را از جاش در بیار تا موقع در اوردن رادیاتور گیر نکنه وقتی همه پیچهارا باز کردی دوتا خار پلاستیکی محافظ رادیاتور را با پیچگوشتی یک ذره به بیرون فشار بده وهمزمان رادیاتورو بکش بیرون وقتی رادیاتور امد بیرون که رادیاتور یک ذره به قاب پلاستیکی گیر می کنه که با کشیدن قاب به سمت خودت البته با کمی فشار بیشتر نگران شکستن نباش چون حالت کشسانی داره این کارو انجام بده تا زمانی که رادیاتور کاملا از زیر پایی بیاد بیرون و بستن رادیاتور تازه باید همراه چسب ماستیک و دقت زیاد باشه که اب پس نده نیازی هم به باز کردن سینه ماشین نیست با عرض پوزش از دوستان که توضیحاتم زیاد شد چون از دست میکانیکهای بی تجربه رنجورم