تندر سایانا رونمایی شد پس از رونمايي از مدل فيس ليفت شده تندر-90 در شركت پارس خودرو، روزگذشته آپكو (شركت خودروهاي سفارشي ايرانخودرو) تندر-90 آپشن شده را با اعمال تغييراتي در نماي سپرهاي جلو و عقب، تعويض جاي پلاك، تغيير چراغهاي عقب و جلو، تريم داخل اتاق و نصب امكاناتي همچون آينههاي جانبي راهنمادار تاشو، ترمز دستي، دسته دنده، پدالهاي اسپرت و سيستم صوتي و تصويري با نام تندر سايانا رونمايي كرد.
X12 رونمایی شد ؛ معرفی رانا ایران خودرو
شركت ايران خودرو ، در راستای توسعه برند ملی و پلاتفرم خود ، با حضور وزيران صنايع و معادن و رفاه و تامين اجتماعی ، نمايندگان مجلس شورای اسلامی ، مديران صنعت و مديران گروه صنعتی ايران خودرو و خبرنگاران رسانه های داخلی و بين المللی ، دومين خودرو با برند ملی ايران با نام رانا را به بازار ايران و جهان معرفی كرد.
مهندس عليرضا محمدی ، مدير پروژه خودروی رانا در زمينه اهداف توليد محصول جديد ايران خودرو گفت : توليد محصولی جديد با ظاهر منحصر به فرد ، قیمت پایین تر از خودروهای هم خانواده و برخوردار
تحویل محصولات پارس خودرو با مدل 88
از مورخه 1 اسفند ماه 1387 اسناد تحویلی تمامی محصولات پارس خودرو با مدل 88 تنظیم و تحویل مشتریان می شود.
به نظر سایت، قیمت روز بازار محصولات فوق با توجه به اینکه هنوز در سال 1387 به سر می بریم، با قیمت روز بازار مشابه همان خودرو با توجه به عدم بهبود بازار معاملات، تفاوت چندانی نخواهد داشت لذا به نظر می رسد افرادی که اتومبیل های صفر کیلومتر 1387 دارند، با توجه به روزهای چندانی که تا پایان سال جاری نمانده، باید برای فروش زودتر اقدام نمایند.
محصولات پارس خودرو شامل تندر 90، ماکسیما، مگان، وانت پیکاپ، رونیز و ...
پراید 231، محصول جدید سایپا، با طراحی منحصر به فرد، باب میل ایرونی
پراید ملی واقعا چیست؟ طبق گفته بذرپاش، مدیر عامل سایپا در این خودرو از نسل کاملا جدید پلت فرم این شرکت استفاده شده است. در نحوه نام گذاری محصولات جدید هم نسل پلت فرم که شامل قوای محرکه، تعلیق و شاسی خودرو هستند در شماره اول می آید به این ترتیب در 231 عدد 2 یعنی پلت فرم که در اینجا نسل دو استف عدد وسط یعنی سه هم به معنی نوع بدنه خودرو است که در اینجا سه یعنی سدان و شماره آخر نیز ورژن خودرو است، اما آنچه که پلت فرم جدید خوانده می شود آیا به واقع پلت فرم جدیدی است. چند سالی که خودروسازان داخلی تنها بر روی پلت فرم هایی که دارند مانند پژو 405 خودرو طراحی می کند. نمونه بارز آن سمند خودروری ملی ایران خودرو است که با کمی تغییرات بر روی پلت فرم 405 نشسته است و حال پیکان جدید قرار است بر روی پلت فرم 206 و پراید ملی یا همان 231 نیز قرار است بر روی پلت فرمی که ترکیبی از پراید و ریو است بنشیند.
طبق اطلاعات ارائه شده توسط برخی مدیران سایپا مانند ناظمی مدیر بخش استراتژیک این شرکت با مواردی که در اختیار دارد اقدام به خلق محصولات جدید می کند. پراید ملی هم ترکیبی است از سیستم تعلیق ریو، سیستم ترمز پراید و قوای محرکه که نیز تا حدود زیادی همان پراید است، البته در سیستم تعلیق ریو و سیستم ترمز پراید تغییراتی انجام شده. اندازه این خودرو هم کمی بزرگتر از پراید و کمی کوچک تر از ریو است. بر اساس اعلام شرکت مگاموتور، موتور پراید ملی یا سایپا 231 درای حجم 1500 سی سی است که 80 اسب بخار قدرت دارد. (28 درصد بیش از پراید) طبق اعلام این شرکت این موتور 8 درصد مصرف کمتری نسبت به پراید دارد. شرکت مگاموتور این پیشرانه را به کمک شرکت FEV آلمان توسعه داده که 6 میلیارد تومان صرف تحقیق و 22 میلیارد تومان هم صرف هزینه تولیدش شده است.
منبع: دنیای خودرو، امین آزاد. عکسهای کاملتری از مینیاتور در صفحه کاغذ دیواری
طرح متفاوتی از لوگان داچیا در ایران
اکثر قطعات این اتومبیل از نمایندگی رنو در کشور آلمان خریداری و پس از دریافت از طریق پست DHL روی یک دستگاه اتومبیل تندر ٩٠ E1+CP+SP ساخت شرکت پارس خودور نصب گردیده که از نظر امکانات نظیر E2+LP و از حیث چهره بسیار متفاوت با نمونه های موجود داخلی است. مضافا به اینکه صرف نظر از ظاهر اتومبیل که به شکل اسپورت جلوه نمایی می نماید، فضای داخل کابین به شکلی دچار تغییرات گردیده که سرنشین آن هرگز احساس نمی کند سوار بر خودروی تندر ٩٠ شده و بیشتر حسی شبیه به سوار شدن بر روی خودروهای وارداتی چند ده میلیون تومانی احساس می شود. لازم به ذکر است که مبلمان این اتومبیل از چرم طبیعی و 11 تکه می باشد که بر قسمتی از صندلی راننده کپسول اطفاء حریق نصب گردیده و با توجه به فرمان چرم و چوب شده و طرح چوبکاریهای روی داشبورد و فضایی بسیار شیک و زیبایی را بوجود آورده. این اتومبیل ظرف روزهای آینده بطور کامل (عکس، فیلم و گزارش) به نمایش گذاشته خواهد شد.
قطعات و لوازم جانبی این اتومبیل طی چند ماه به مرور توسط شهرام کفایی جمع آوری و بر روی اتومبیل نصب گردیده که در چندین موارد، تغییر چهره کابین به طور ابتکاری و برای اولین بار در ایران انجام شده. - سایت اتو کاپری
مصاحبه خبری با آقای کربل - مدیر عامل شرکت رنو پارس (به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد) - يکشنبه ٢٨ مهر ١٣٨٧ ١٣:٥٦ [جزییات خبر]
انتخاب هیات مدیره جدید صنف فروشندگان اتومبیل در مورخ سوم آذر 1387 برگزار شد.
متعاقبا اسامی هیات مدیره جدید، پس از شمارش آراء به اطلاع شما خواهد رسید.
تازه ترين اخبار
در اين بخش ميتوانيد در مورد مباحث فنی و تخصصی مرتبط با خودرو و وسايل نقليه بحث و تبادل نظر کنيد
مدیران انجمن: MOHAMMAD_ASEMOONI, Mohsen1001, RAHVAR, شوراي نظارت
بازگشت به “مباحث فنی و تخصصی خودرو”
پرش به
- بخشهاي داخلي
- ↲ اخبار و قوانين سايت
- ↲ سوالات، پيشنهادات و انتقادات
- ↲ مرکز جوامع مجازي - CentralClubs Network
- ↲ سرويس ميزباني وب - CentralClubs Hosting
- ↲ مجله الکترونيکي مرکز انجمنهاي تخصصي
- بخش تلفن همراه
- ↲ نرم افزار تلفن همراه
- ↲ Symbian App
- ↲ Android App
- ↲ Windown Phone App
- ↲ iOS App
- ↲ JAVA Mobile App
- ↲ بازيهاي تلفن همراه
- ↲ Symbian Games
- ↲ Android Games
- ↲ iOS Games
- ↲ Windows Phone Games
- ↲ JAVA Mobile Games
- ↲ گوشيهاي تلفن همراه
- ↲ Sony
- ↲ Samsung
- ↲ GLX
- ↲ Dimo
- ↲ Huawei
- ↲ Motorola
- ↲ Nokia
- ↲ گوشيهاي متفرقه
- ↲ سرگرميهاي تلفن همراه
- ↲ خدمات و سرويسهاي مخابراتي
- ↲ تازه ها و اخبار تلفن همراه
- ↲ مطالب كاربردي تلفن همراه
- ↲ متفرقه در مورد تلفن همراه
- ↲ سوالات و اشکالات تلفن همراه
- بخش كامپيوتر
- ↲ نرم افزار كامپيوتر
- ↲ گرافيک و طراحي کامپيوتري
- ↲ طراحي صفحات اينترنتي
- ↲ سوالات و اشکالات نرم افزاري
- ↲ برنامه نويسي
- ↲ C Base Programming
- ↲ Dot Net Programming
- ↲ Web Programming
- ↲ Other Programming
- ↲ Software Engineering
- ↲ Java Programming
- ↲ Database Programming
- ↲ سخت افزار كامپيوتر
- ↲ امنيت و شبكه
- ↲ امنيت
- ↲ شبکه
- ↲ تازه ها و اخبار دنياي کامپيوتر
- ↲ مطالب كاربردي كامپيوتر
- ↲ متفرقه در مورد کامپيوتر
- بخش هوا فضا
- ↲ نيروي هوايي ايران
- ↲ متفرقه درباره نیروی هوایی
- ↲ نیروی هوایی و سازندگی
- ↲ حماسه و حماسه آفرینان نيروي هوايي
- ↲ تیزپروازان در بند
- ↲ شهدا و جانباختگان نیروی هوایی
- ↲ عملیاتهاي نيروي هوايي
- ↲ دستاوردها و اخبار نيروي هوايي
- ↲ تاریخچه نیروی هوایی در ایران
- ↲ هوانيروز ايران
- ↲ حماسه و حماسه آفرينان هوانيروز
- ↲ شهدا و جانباختگان هوانيروز
- ↲ دستاوردها و اخبار هوانيروز
- ↲ هواپيماها
- ↲ هواپيماهاي نظامي
- ↲ هواپيماهاي غير نظامي
- ↲ هواپيماهاي بدون سرنشين
- ↲ بالگردها
- ↲ بالگردهاي نظامي
- ↲ بالگردهاي غير نظامي
- ↲ بالگردهاي بدون سرنشين
- ↲ اخبار بالگردها
- ↲ تسليحات هوايي
- ↲ موشكهاي هوا به هوا
- ↲ موشكهاي هوا به زمين
- ↲ موشکهاي دريايي
- ↲ موشکهاي زمين به هوا
- ↲ موشکهاي زمين به زمين
- ↲ ديگر مباحث هوانوردي
- ↲ الکترونيک هواپيمايي
- ↲ موتورهاي هوايي
- ↲ شبيه سازهاي پرواز
- ↲ گالري تصاوير هوافضا
- ↲ تصاوير هواپيماهاي جنگنده
- ↲ کليپهاي هوايي
- ↲ تصاوير هواپيماهاي بمب افکن
- ↲ تصاوير هواپيماهاي ترابري
- ↲ تصاوير هواپيماهاي مسافربري
- ↲ تصاوير هواپيماهاي شناسايي
- ↲ تصاوير بالگردهاي نظامي
- ↲ تصاوير بالگردهاي غير نظامي
- ↲ تصاوير نمايشگاههاي هوايي
- ↲ تصاوير متفرقه هوايي
- ↲ انجمن نجوم
- ↲ منظومه شمسي
- ↲ كيهانشناسي
- ↲ گالري تصاوير نجوم
- ↲ اخبار نجوم
- ↲ اخبار هوافضا و هوانوردي
- ↲ مدرسه هوانوردي
- ↲ كتابخانهي هوا فضا
- ↲ متفرقه در مورد هوا فضا
- بخش جنگ افزار
- ↲ ادوات زميني
- ↲ ادوات زرهي
- ↲ تجهيزات انفرادي
- ↲ تسليحات سنگين و توپخانهاي
- ↲ خودروهاي نظامي
- ↲ تسليحات ضد زره
- ↲ ادوات دريايي
- ↲ ناوهاي هواپيمابر
- ↲ ناوشکنها
- ↲ رزم ناوها
- ↲ ناوچهها
- ↲ زيردرياييها
- ↲ تجهيزات و تسليحات دريايي
- ↲ ساير ادوات دريايي
- ↲ گالري تجهيزات و ادوات دريايي
- ↲ اخبار ادوات دريايي
- ↲ اخبار نظامي
- ↲ گالري نظامي
- ↲ متفرقه در مورد جنگ افزار
- بخش دفاع مقدس
- ↲ حماسه دفاع مقدس
- ↲ تخريب و خنثي سازي
- بخش خودرو و وسايل نقليه
- ↲ مباحث فنی و تخصصی خودرو
- ↲ معرفي خودرو
- ↲ تازهها و اخبار خودرويي
- ↲ گالري خودرو
- ↲ متفرقه وسايل نقليه
- بخش پزشکي
- ↲ پزشكي و درمان
- ↲ پزشکي
- ↲ سوال پزشکي
- ↲ بهداشت
- ↲ بهداشت عمومي
- ↲ بهداشت مواد غذايي
- ↲ لوازم آرايشي و بهداشتي
- ↲ متفرقه در مورد پزشکي
- ↲ روانشناسي و روان پزشكي
- بخش فرهنگ، تمدن و هنر
- ↲ فرهنگي هنري
- ↲ شعر و ادبيات
- ↲ فيلم و سينما
- ↲ هنرهاي نمايشي
- ↲ فرهنگ هنرهاي نمايشي
- ↲ موسيقي
- ↲ عكس و نقاشي
- ↲ تاريخ، فرهنگ و تمدن
- ↲ تاريخ ايران
- ↲ تاريخ جهان
- ↲ فلسفه
- ↲ زبانهاي خارجي
- ↲ زبان انگليسي
- ↲ زبان اسپانيايي
- ↲ هنر آشپزي
- بخش علم، فناوري و آموزش
- ↲ انجمن علم و فناوري
- ↲ انجمن آموزش
- ↲ کتاب و فرهنگ مطالعه
- ↲ دانش عمومی
- ↲ کنکور و دانشگاه
- ↲ جامعه شناسي
- ↲ خانواده
- ↲ متفرقه جامعه شناسي
- ↲ حقوق و قضا
- ↲ علوم
- ↲ فيزيک
- ↲ شيمي
- ↲ رياضي
- ↲ متالورژي
- ↲ پليمر
- ↲ علوم کشاورزي
- ↲ گياهان زراعي و باغي
- ↲ گياهان دارويي
- ↲ طبیعت و محیط زیست
- ↲ زيست شناسي
- ↲ عمران
- ↲ بتن و سازههاي بتني
- ↲ معماري و شهرسازي
- ↲ سبکها و مشاهير معماري
- ↲ شهرسازي
- ↲ معماري داخلي
- ↲ معماري منظر
- بخش الکترونيک و رباتیک
- ↲ مفاهیم اولیه و پایه در الکترونیک
- ↲ نرم افزارهای کمکی الکترونیک
- ↲ مدارهای مجتمع
- ↲ سوالات و پرسشهای مفاهیم پایه
- ↲ مدارات ساده و آسان
- ↲ مدارهای آنالوگ و دیجیتال
- ↲ شبیه ساز و طراحی مدار
- ↲ مدارات صوتی
- ↲ مدارات، منابع تغذیه سویچینگ و اینورتوری
- ↲ مدارات مخابراتی
- ↲ میکروکنترلرهای AVR
- ↲ آموزش و مثالها AVR
- ↲ طرح آماده و کامل شده AVR
- ↲ میکروکنترلرهای ARM
- ↲ سایر میکروکنترولرها و پردازندهها
- ↲ سایر میکروکنترلرها
- ↲ مدار مجتمع برنامه پذیر FPGA
- ↲ رباتیک
- ↲ اخبار و مصاحبه ها در رباتیک
- ↲ آموزش و مقالات رباتیک
- ↲ پروژهها تکمیل شده رباتیک
- ↲ مدارها و مکانیک در رباتیک
- ↲ رباتهای پرنده
- ↲ برق و الکترونیک عمومی
- ↲ تعمیر لوازم برقی
- ↲ اخبار برق و الکترونیک
- بخش بازيهاي رايانهاي
- ↲ بازيهاي رايانهاي
- ↲ كنسولهاي بازي
- ↲ PSP
- ↲ اخبار بازيها
- بخش تجاري اقتصادي
- ↲ بخش اقتصادی و مالی
- ↲ تجارت آنلاين
- ↲ بورس
- ↲ تحلیل و سیگنال روز
- ↲ کار آفرینی
- بخشهاي متفرقه
- ↲ بخش ويژه
- ↲ ساير گفتگوها
- ↲ صندلي داغ
- ↲ اخبار و حوادث
- ↲ انجمن ورزش
- ↲ آکواريوم و ماهيهاي زينتي
- ↲ معرفي سايتها و وبلاگها