آشنایی با بالگرد تهاجمی AH-64 آپاچی

در اين بخش مي‌توانيد در مورد کليه مباحث مرتبط با بالگردهاي نظامي به بحث بپردازيد

مدیران انجمن: شوراي نظارت, مديران هوافضا

Old Moderator
Old Moderator
نمایه کاربر
پست: 396
تاریخ عضویت: دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۸۴, ۲:۴۲ ب.ظ
محل اقامت: آسمان بي نهايت
سپاس‌های دریافتی: 122 بار
تماس:

پست توسط Colonel Chazan »

بحث برآمدن كار نبود و نيست.
بحث اينه كه ما در حدي كه مي تونيم چه قدمهايي برداشتيم.
افسوس دردي رو دوا نخواهد كرد.
اين رو قبول كن.
[font=Verdana]May they rest in peace, those graceful masters of the sky

Happiness is Tomcat-Shaped

I love the smell of jet fuel in the morning
 

تصویر
Colonel II
Colonel II
پست: 1065
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۴, ۲:۰۴ ب.ظ
محل اقامت: زیر آسمون خدا
سپاس‌های دریافتی: 407 بار
تماس:

پست توسط آرمان »

خوب می فرمایین چکار کنیم. نه واقعاً چکار کنیم. باید فقط
بشینیم و در مورد جنگنده های خارجی بحث کنیم. خسته شدم
Old Moderator
Old Moderator
نمایه کاربر
پست: 396
تاریخ عضویت: دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۸۴, ۲:۴۲ ب.ظ
محل اقامت: آسمان بي نهايت
سپاس‌های دریافتی: 122 بار
تماس:

پست توسط Colonel Chazan »

شما كار خودت رو مي كني.
لازم نيست دست روي دست گذاشت.
من هم عقيده دارم در يك جامعه علاوه بر هرگونه
خفقان و ... موجود مهمترين ركنش مردمه.
اگر هر كس نزد خود كاري بكنه بسيار بهتر از بي تفاوتيه.ما راه رو غلط انتخاب مي كنيم.
هيچ كس نخواهد توانست در مقابل مردم دوام بياره.
در اين برهه از زمان حكومتي پيروزه كه براي مردم باشه.
[font=Verdana]May they rest in peace, those graceful masters of the sky

Happiness is Tomcat-Shaped

I love the smell of jet fuel in the morning
 

تصویر
Colonel II
Colonel II
پست: 1065
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۴, ۲:۰۴ ب.ظ
محل اقامت: زیر آسمون خدا
سپاس‌های دریافتی: 407 بار
تماس:

پست توسط آرمان »

کاملاً موافقم. کاملاً هر حکومتی دل مردم رو به دست بیاره
موفقه وگرنه آخرش نابودیست.
Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4122
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۴, ۶:۱۶ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 4507 بار
سپاس‌های دریافتی: 4337 بار
تماس:

پست توسط Reza6662 »

آرمان,
با شرائط حال حاضر و نظرات سياسي خاص در ايران (به درست و غلط بودنش کاري ندارم) بعيد هست
که به ايران تسليحات مهم و خاص بفروشن. يعني به اميد MiG-29SMT يا سوخوي27 يا ميگ31 نباشيد.
[External Link Removed for Guests]
Captain I
Captain I
پست: 59
تاریخ عضویت: دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۸۵, ۹:۰۶ ب.ظ
محل اقامت: The Seventh Floor of the Sky
سپاس‌های دریافتی: 47 بار

پست توسط Blue-Line »

کلنل خلبان چازان,
می دانید این چه چیزی را نشان می دهد؟ ضعف اساسی سیستم
های راداری میگ 21 که به هیچ وجه از فناوری چندانی برخوردار نیستند.
اگر رادارهای قدرتمندتری برای میگ 21 وجود داشت و عملکرد رادار آن
محدود نبود هیچ گاه یک هلیکوپتر قادر به درگیری با یک جنگنده باسرعت
زیاد نیست.
البته این مسئله جدای از توانایی های بسیار زیاد هلیکوپتر در مقابل نیرو
های پیاده نظام و تجیهزات زمینی است و برتری جنگنده های هواپیما
بیشتر به دلیل نیرومندی بیشتر موتورهای آن ها و سبک پرواز و مانور
دهی بیشتر ان هاست.
I'm the Only line in a white paper, Always Blue
Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4122
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۴, ۶:۱۶ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 4507 بار
سپاس‌های دریافتی: 4337 بار
تماس:

پست توسط Reza6662 »

Blue-Line,
MiG-21 هيچ حرفي براي گفتن نداره.
غير از ميگهاي روماني، ميگ21 کشورهاي ديگه بهتره برن موزه.
[External Link Removed for Guests]
Captain I
Captain I
پست: 59
تاریخ عضویت: دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۸۵, ۹:۰۶ ب.ظ
محل اقامت: The Seventh Floor of the Sky
سپاس‌های دریافتی: 47 بار

پست توسط Blue-Line »

در مورد سوخو 15 فلاگون چه نظری دارید؟ هواپیمای معروفی که
با شلیک دو فروند موشک آناب به سمت بوئینگ 747 کره ای، باعث
کشته شدن صدها مسافر شد.
I'm the Only line in a white paper, Always Blue
Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4122
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۴, ۶:۱۶ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 4507 بار
سپاس‌های دریافتی: 4337 بار
تماس:

پست توسط Reza6662 »

Blue-Line نوشته شده:در مورد سوخو 15 فلاگون چه نظری دارید؟ هواپیمای معروفی که
با شلیک دو فروند موشک آناب به سمت بوئینگ 747 کره ای، باعث
کشته شدن صدها مسافر شد.

فکر می کنم سال 1985 چنین داگ فایت موفقیت آمیزی انجام شده باشه!
البته من تا الان فکر می کردم قهرمان شکار 747 کره جنوبی، میگ25 بوده.
[External Link Removed for Guests]
Captain I
Captain I
پست: 59
تاریخ عضویت: دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۸۵, ۹:۰۶ ب.ظ
محل اقامت: The Seventh Floor of the Sky
سپاس‌های دریافتی: 47 بار

پست توسط Blue-Line »

در این حادثه تلخ خلبان اظهار کرده بود که چندین بار البته
رو فرکانس هواپیماهای نظامی! به بوئینگ 747 هشدار
داده که او را تا زمان نشستن در ولادی وستوک یا یکی از
فرودگاه های نزدیک اسکورت می کند تا لندینگ نموده
و سپس به وسیله مقامات شوروی بازبینی شود تا عدم
وجود ماموریت های شناسایی یا جاسوسی این هواپیما
اثبات گردد. اما گویا خلبان اخطار ها را دریافت نکرده و
خلبان هم هواپیما را از فاصله نزدیک با دو موشک آناب AA-3
مورد هدف قرار داده است.
I'm the Only line in a white paper, Always Blue
Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4122
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۴, ۶:۱۶ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 4507 بار
سپاس‌های دریافتی: 4337 بار
تماس:

پست توسط Reza6662 »

Blue-Line نوشته شده:در این حادثه تلخ خلبان اظهار کرده بود که چندین بار البته
رو فرکانس هواپیماهای نظامی! به بوئینگ 747 هشدار
داده که او را تا زمان نشستن در ولادی وستوک یا یکی از
فرودگاه های نزدیک اسکورت می کند تا لندینگ نموده
و سپس به وسیله مقامات شوروی بازبینی شود تا عدم
وجود ماموریت های شناسایی یا جاسوسی این هواپیما
اثبات گردد. اما گویا خلبان اخطار ها را دریافت نکرده و
خلبان هم هواپیما را از فاصله نزدیک با دو موشک آناب AA-3
مورد هدف قرار داده است.

برای یک ابرقدرت داشتن چنین خلبانی مایه تاسف هستش.
فرستادن پیغام اخطار در فرکانس نظامی برای یک هواپیمای 747
و شلیک به سمت یک هواپیمای مسافربری کاملن بی دفاع.
این خلبان باید محاکمه و مجازات می شد.
[External Link Removed for Guests]
Colonel II
Colonel II
پست: 1065
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۴, ۲:۰۴ ب.ظ
محل اقامت: زیر آسمون خدا
سپاس‌های دریافتی: 407 بار
تماس:

پست توسط آرمان »

Reza6662, این خلبان نه تنها محاکمه نشد، بلکه از اون تقدیر هم
کردند. چرا که می دونید که در اون زمان پرواز بر فراز شوروی بدون اجازه به
معنی مرگ بود و روس ها خودشون اجازه این کار رو داده بودند. :-?
ارسال پست

بازگشت به “بالگردهاي نظامي”