صفحه 1 از 1

مادر بزرگ های ایرانی

ارسال شده: یک شنبه 31 شهریور 1392, 9:37 pm
توسط Java
  مادربزرگ های ایرانی    [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید][لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]    [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید][لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]    منبع: Air Forces Monthly 2013 10  به قلم بابک تقوایی   دانلود:  [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]  [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]  [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]  [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]  [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید] ://www.mediafire.com/?78vxdt5c3hv005f
[لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]

Re: مادر بزرگ های ایرانی

ارسال شده: شنبه 10 تیر 1396, 12:19 am
توسط Java
 بنام خدا  _  [لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید] 


صنایع هواپیمایی ایران (IACI) طرح بروز رسانی و اورهال چهار فروند هواپیمای تانکر سوخت رسان KC-707 (Boeing 707-3J9C) را با جدیت دنبال میکند.طبق برنامه PDM قرار است نصب تجهیزات مدرن ایونیک روی تانکر 5-8304 تا نیمه دوم فوریه 2017 کامل شود و پس از آن برنامه بروزرسانی برای 5-8301 آغاز شود.تانکر سوخت رسان 5-8301 که تا پیش از این بین سال های 2008 تا 2011 و با کسب رجیستر EP-SHG در هواپیمایی ساها به عنوان هواپیمای مسافربری ایفای نقش می کرد،در آگوست 2012 با نصب تجهیزات ویژه سوخترسانی مجددا" به خانواده هواپیماهای نظامی بازگشته بود. تانکر سوخت رسان 5-8301 از آگوست 2012 بطور مداوم در نقش سوخت رسان ایفای نقش میکرد تا در دسامبر 2014 بر برنامه PDM زمینگیر شد. پس از زمینگیری در مارس 2016 وارد پارکینگ و محوطه IACA گردید تا فرآیند بروزرسانی را آغاز کند.
تا فوریه 2017 اسکادران 1ام ترابری پایگاه مهرآباد تنها صاحب دو فروند سوخت رسان KC-707 فعال و 11 فروند غیر فعال بود. از این تعداد تنها 5-8310 (EP-CPQ) دارای سیستم های سوخت رسانی نصب شده بود و 5-8312 (EP-CPP) نیز در نقش ترابری ایفای نقش می نمود.با توجه به نزدیکی زمان تعمیرات اساسی EP-CPQ ،این تانکر نیز بزودی جهت MTBO و سپس PDM زمینگیر خواهد شد.

منبع: نشریه AirForces_Monthly2017-06
به قلم بابک تقوایی