...:::گارانتی روش جدیدی برای چپاول مردم:::...

در اين بخش ميتوانيد درباره موضوعاتي كه در انجمن براي آنها بخشي وجود ندارد به بحث و گفتگو بپردازيد

مدیران انجمن: MOHAMMAD_ASEMOONI, رونین, Shahbaz, MASTER, شوراي نظارت

ارسال پست
Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 330
تاریخ عضویت: شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۸۶, ۶:۲۵ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 3 بار
سپاس‌های دریافتی: 37 بار

...:::گارانتی روش جدیدی برای چپاول مردم:::...

پست توسط limo_torosh »

چندی پیش مادربورد کامپیوترم خراب شد و اون را برای گارانتی به شرکت ***** فرستادم بعد از چندی تلفن زدن گفتند ای سی مینتون سوخته و شامل گارانتی نمی شه و شما مبلغ 8000تومان بابت قطعه به علاوه 5000تومان برای هزینه پست برای ما ارسال کنیدمن هم در کل مبلغ 13000 تومان به شماره حساب آنها واریز کردم و رسیده آن را به شماره آنها فکس کردم ولی بعد از چند روز تماس که می گفتند ما مینتان را پست کرد با تحقیقاتی که کردم فهمیدم آن را با جی باکس برای من پست کرداند و جی باکس هم مبلغ 4000تومان از من گرفت در صورتی که من مبلغ 5000 تومان برای پست حواله کردم هرچیم تلقن زدیم و فحش دادیم کار به جایی نرسید.
حالا یکی از دوستانم هم همین مشکل براش پیش اومده بود و ای سی مینش سوخته بود و گارانتی هم قبول نکردند و هزینه پستشم خوردند.پیش یکی از مهندسین کامپیوتر که مغازه سخت افزاری داشت رفتم و وقتی جریان رو بهش گفتم گفت اکثر مین های asrock که همون سری اول زده همین مشکل رو دارند و قبول داشت که شرکت **** یک شرکت کلاه بردار ایرانی هست. کسیم که برای 10-15 هزارتومان نمیره شکایت بکنه تازه اگه به جایی برسه.اینو این زیر مینویسم تا شاید یکی مثل ما فریب این شرکت رو نخوره


 ****=دزدی و کلاه برداری 
Rookie Poster
Rookie Poster
نمایه کاربر
پست: 24
تاریخ عضویت: جمعه ۲۰ مهر ۱۳۸۶, ۱۱:۰۴ ب.ظ
سپاس‌های دریافتی: 1 بار

پست توسط khalili »

براي اينكه بفهميد كارانتي داره يا نه بريد دفترجه كارانتي رو برداريد و شرايط لغو كارانتي رو مشاهده كنيد
خلاص............... ! :? :grin:
جانم فداي ايران
Incredible Poster
Incredible Poster
نمایه کاربر
پست: 3047
تاریخ عضویت: جمعه ۷ بهمن ۱۳۸۴, ۹:۴۱ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 58 بار
سپاس‌های دریافتی: 384 بار
تماس:

پست توسط Farhad3614 »

limo_torosh جان
با اينگونه موارد نميشه يک شرکت را خلافکار نشان داد و اين گونه اسم بردن از فرد يا شرکت ايراني هم مجاز نيست.
لطفا در اين مورد بيشتر رعايت بفرماييد. (پست شما ويرايش شد)

اين شرکتي که شما ازش اسم برديد يکي از معتبرترين شرکتهاي گارانتي هارد هاي Maxtor بوده که بسيار خوب هم در اين ضمينه عمل ميکرد (البته تازگي را نمیدونم) در برخي موارد سوء استفاده هايي در برخي از شرکتها و مراکز خدماتي شکل ميگيره که باعث اون افراد و کارمندان آن شرکت است . شما بهتره که اگر شکايت و اعتراضي هم داريد به مديريت شرکت بکنيد تا رسيدگي کنند, آنها هم براي 1000 و يا 2000 تومان نميان آبروي خودشونو ببرند و رسيدگي ميکنند.
اکثر شرکتهای گارانتی در ایران به ظیفه و رعایت حق مشتری و , وعده های خودشون حدود 90% عمل نمی کنند :-)

البته اين هم بايد مد نظر داشت که فسادهاي مالي و کاري زيادي در کشور وجود داره که کنترل آن از دست ما و شما خارج است.

موفق باشيد./
آخرین ويرايش توسط 1 on Farhad3614, ويرايش شده در 0.
Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 330
تاریخ عضویت: شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۸۶, ۶:۲۵ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 3 بار
سپاس‌های دریافتی: 37 بار

پست توسط limo_torosh »

اينکه هزينه پست رو بخورند خيلي به آدم فشار مياره :-? :-? :-?
khalili, جان
ما يه عمريه تو کار لوازم الکترونيکي هستيم با گارانتي اونا هم کاملن آشنا هستيم
Major I
Major I
نمایه کاربر
پست: 390
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۸۵, ۱۰:۳۵ ب.ظ
سپاس‌های دریافتی: 24 بار

پست توسط درودبرايران »

گارانتي، بيمه، مشتري مداري و اينجور چيزا تو ايران جوکه! همين ايران خودرو (که يکي از بستگان مورد احترام من مدتي قائم مقام اونجا بود) رو در نظر بگيريد. بعد از اونهمه آدم که بخاطر آتشسوزي پژو کشته شدن حالا sms ميزنه ميگه اگه تا فلان تاريخ نيارين تقصير خودتونه! کجاي دنيا همچين چيزي هست؟
بايد امشب بروم...
ارسال پست

بازگشت به “ساير گفتگوها”