حدس بزنید: قیمت سمند در امارات ؟
مدیران انجمن: MOHAMMAD_ASEMOONI, رونین, Shahbaz, MASTER, شوراي نظارت
- پست: 1106
- تاریخ عضویت: چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۸۵, ۱۱:۱۲ ق.ظ
- سپاسهای ارسالی: 176 بار
- سپاسهای دریافتی: 468 بار
- تماس:
حدس بزنید: قیمت سمند در امارات ؟
حدس بزنید: قیمت سمند در امارات ؟
ایسنا: حضور خودرو سمند در بازار امارات متحده عربي با استقابل اماراتيها و ايرانيان مقيم اين کشور روبهرو شد.
در دوبي، کمتر از يک سال از ورود سمند به بازار رقابتي امارات متحده عربي ميگذرد و سمند عادي و LX با استقبال شهروندان اماراتي و ايرانيان مقيم اين کشور روبهرو شده است.
ارزاني قيمت و وارد کردن اين خودرو به ايران بدون پرداخت عوارض گمرکي را ميتوان از عوامل اصلي استقبال ايرانيان مقيم امارات براي خريد سمند در امارات برشمرد.
به گزارش ايسنا، قيمت سمند عادي در امارات 34 هزار درهم ( 7 ميليون و 568 هزار تومان ) و قيمت سمندLX نيز 39 هزار درهم ( 9 ميليون 828 هزار تومان) است.
نمايندگي شرکت سمند در امارات اعلام کرده است که ايرانيان مقيم امارات در صورت خريد اين خودرو ميتوانند پس از 18 ماه بدون پرداخت عوارض گمرکي آن را وارد جمهوري اسلامي ايران و براي تهيه پلاک در ايران فقط مبلغ 600 هزار تومان هزينه پرداخت کنند
این هم از خودرویملی ایرانی ها برای خارجی ها ارزونه ولیبرای ایرانی ها گرون . گاهی وقتها احساس میکنم خودروساز های ما مردم رو دشمن خودشون میدونند که این همه مصیبت سرشون میارند
Please Login or Register to see this code
ایسنا: حضور خودرو سمند در بازار امارات متحده عربي با استقابل اماراتيها و ايرانيان مقيم اين کشور روبهرو شد.
در دوبي، کمتر از يک سال از ورود سمند به بازار رقابتي امارات متحده عربي ميگذرد و سمند عادي و LX با استقبال شهروندان اماراتي و ايرانيان مقيم اين کشور روبهرو شده است.
ارزاني قيمت و وارد کردن اين خودرو به ايران بدون پرداخت عوارض گمرکي را ميتوان از عوامل اصلي استقبال ايرانيان مقيم امارات براي خريد سمند در امارات برشمرد.
به گزارش ايسنا، قيمت سمند عادي در امارات 34 هزار درهم ( 7 ميليون و 568 هزار تومان ) و قيمت سمندLX نيز 39 هزار درهم ( 9 ميليون 828 هزار تومان) است.
نمايندگي شرکت سمند در امارات اعلام کرده است که ايرانيان مقيم امارات در صورت خريد اين خودرو ميتوانند پس از 18 ماه بدون پرداخت عوارض گمرکي آن را وارد جمهوري اسلامي ايران و براي تهيه پلاک در ايران فقط مبلغ 600 هزار تومان هزينه پرداخت کنند
این هم از خودرویملی ایرانی ها برای خارجی ها ارزونه ولیبرای ایرانی ها گرون . گاهی وقتها احساس میکنم خودروساز های ما مردم رو دشمن خودشون میدونند که این همه مصیبت سرشون میارند
Please Login or Register to see this code
- پست: 1637
- تاریخ عضویت: پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۸۶, ۱۱:۵۳ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 8092 بار
- سپاسهای دریافتی: 3732 بار
-
- پست: 412
- تاریخ عضویت: سهشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۸۷, ۱۱:۲۰ ق.ظ
- سپاسهای ارسالی: 32 بار
- سپاسهای دریافتی: 41 بار
دوست عزيز
شكي در اين نيست كه براي صادرات كالاها امتيازاتي به توليد كننده داده ميشود از جمله معافيت مالياتي ، معافيت حقوق و عوارض گمركي قطعات خارجي محصول و معافيت از پرداخت عوارض به سازمان به اصطلاح حمايت از توليد كننده و مصرف كننده كه مجموع اين معافيتها براي محصولي مانند خودرو رقم قابل توجهي ميباشد .
تا آنجايي كه خبر دارم سمند تا به حال به امارات صادر نشده شايد ايران خودرو قصد بازار يابي در آنجا را داشته باشد ولي هنوز خودروي به آنجا صادر نشده چون با 7 ميليون تومن در امارات خودرويي به مراتب بهتر از سمند ميتوان خريد . ضمنا برگشت اين خودرو به ايران بدون عوارض گمركي هم شايعه اي بيش نيست چون قوانين عوارض گمركي براي خودرو ها يكسان ميباشد . ضمنا عماراتي ها متوانند خودروهاي آخرين مدل خود را به صورت ترانزيت وارد ايران كنند . توجه فرماييد هزينه حمل يك دستگاه خودرو از امارات ايران رقم قابل توجهي بوده افت ارزش خودرو دست دوم و هزينه حمل به ايران و كاغذ بازي هاي گمركي و سند زدن و پلاك و ... چنان بلايي سر وارد كننده مجدد سمند به ايران خواهد آورد كه تا آخر عمر پشيمان خواهد شد .
ضمنا به اين دليل تا اين اندازه براي يك خودرو گمركي ميگيرند كه يك خودرو به بهاي بشكه هاي بيشماري نفت كه هرقطره آن ميليونها سال طول كشيده و ساخته شده و ديگر نيز قابل درست شدن نيست وارد كشور ميشود پس هرچي گمركي بگيرند كم خواهد .
با توجه به بي كيفيتي كليه محصولات و خدمات توليد و ارائه شده در ايران بايد بگيم كالاو خدمات ايراني انزجار ايراني !!!!
شكي در اين نيست كه براي صادرات كالاها امتيازاتي به توليد كننده داده ميشود از جمله معافيت مالياتي ، معافيت حقوق و عوارض گمركي قطعات خارجي محصول و معافيت از پرداخت عوارض به سازمان به اصطلاح حمايت از توليد كننده و مصرف كننده كه مجموع اين معافيتها براي محصولي مانند خودرو رقم قابل توجهي ميباشد .
تا آنجايي كه خبر دارم سمند تا به حال به امارات صادر نشده شايد ايران خودرو قصد بازار يابي در آنجا را داشته باشد ولي هنوز خودروي به آنجا صادر نشده چون با 7 ميليون تومن در امارات خودرويي به مراتب بهتر از سمند ميتوان خريد . ضمنا برگشت اين خودرو به ايران بدون عوارض گمركي هم شايعه اي بيش نيست چون قوانين عوارض گمركي براي خودرو ها يكسان ميباشد . ضمنا عماراتي ها متوانند خودروهاي آخرين مدل خود را به صورت ترانزيت وارد ايران كنند . توجه فرماييد هزينه حمل يك دستگاه خودرو از امارات ايران رقم قابل توجهي بوده افت ارزش خودرو دست دوم و هزينه حمل به ايران و كاغذ بازي هاي گمركي و سند زدن و پلاك و ... چنان بلايي سر وارد كننده مجدد سمند به ايران خواهد آورد كه تا آخر عمر پشيمان خواهد شد .
ضمنا به اين دليل تا اين اندازه براي يك خودرو گمركي ميگيرند كه يك خودرو به بهاي بشكه هاي بيشماري نفت كه هرقطره آن ميليونها سال طول كشيده و ساخته شده و ديگر نيز قابل درست شدن نيست وارد كشور ميشود پس هرچي گمركي بگيرند كم خواهد .
با توجه به بي كيفيتي كليه محصولات و خدمات توليد و ارائه شده در ايران بايد بگيم كالاو خدمات ايراني انزجار ايراني !!!!
- پست: 196
- تاریخ عضویت: سهشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۸۶, ۱:۱۳ ق.ظ
- سپاسهای ارسالی: 1110 بار
- سپاسهای دریافتی: 360 بار
-
- پست: 773
- تاریخ عضویت: پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷, ۱۱:۳۹ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 1054 بار
- سپاسهای دریافتی: 1082 بار
- پست: 1106
- تاریخ عضویت: چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۸۵, ۱۱:۱۲ ق.ظ
- سپاسهای ارسالی: 176 بار
- سپاسهای دریافتی: 468 بار
- تماس:
دوست عزيز
شكي در اين نيست كه براي صادرات كالاها امتيازاتي به توليد كننده داده ميشود از جمله معافيت مالياتي ، معافيت حقوق و عوارض گمركي قطعات خارجي محصول و معافيت از پرداخت عوارض به سازمان به اصطلاح حمايت از توليد كننده و مصرف كننده كه مجموع اين معافيتها براي محصولي مانند خودرو رقم قابل توجهي ميباشد .
کمی روک باشیم . خارجی ها خونشون ازملت ایران رنگین تره



- پست: 30
- تاریخ عضویت: سهشنبه ۹ اسفند ۱۳۸۴, ۵:۱۹ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 2 بار
- سپاسهای دریافتی: 7 بار
یکم واقع بین باشیم درسته که حدود 4 میلیون تومان پراید رو گرونتر میخریم از سوریه اما این سیاسته دولته که 4 میلیون مالیات بگیره
چرا؟
چون اگه ماشینی با کیفیت متوسط با قیمت 3 میلیون باشه مردم همه میخرن و خیابون ها منفجر میشه چون دولت با همون 4 میلیون که رو پراید و ماشین های دیگه میکشه جاده و خیابون میسازه.
چرا؟
چون اگه ماشینی با کیفیت متوسط با قیمت 3 میلیون باشه مردم همه میخرن و خیابون ها منفجر میشه چون دولت با همون 4 میلیون که رو پراید و ماشین های دیگه میکشه جاده و خیابون میسازه.
اگر از قوانینت پیروی نکنی پس اونا به چه دردی میخورن ؟
- پست: 825
- تاریخ عضویت: جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۸۵, ۸:۴۵ ق.ظ
- محل اقامت: pejman.daie@gmail.com
- سپاسهای دریافتی: 20 بار
- تماس:
دولت به جای مالیات پول نفت رو میگیره میزاره تو جیبش این پول نفت هم اونقدر هستش که سهمیش رو باید به مردم بدن که نمیدن
بعدش اون پول اضافی که میگیرن سرف ساخت نمیشه بلکه میره تو جیب اقا زاده ها
بعدش اون پول اضافی که میگیرن سرف ساخت نمیشه بلکه میره تو جیب اقا زاده ها
Empty spaces - what are we living for?
از دی که گذشت هیچ از او یاد مکن
فردا که نیامده است فریاد مکن
برنامده و گذشته بنیاد مکن
حالی خوش باش و عمر بر باد مکن
از دی که گذشت هیچ از او یاد مکن
فردا که نیامده است فریاد مکن
برنامده و گذشته بنیاد مکن
حالی خوش باش و عمر بر باد مکن
- پست: 494
- تاریخ عضویت: چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۸۶, ۴:۱۰ ق.ظ
- سپاسهای ارسالی: 82 بار
- سپاسهای دریافتی: 65 بار
- تماس:
به هر صورت صادرات باعث ورود سرمايه به کشور ميشه بنابراين تمام سعي بايد بر توسعه ي صادرات کشور پايه گذاري بشه تا از وابستگي شديد اقتصاد ايران به نفت کمي کاسته بشه و شاهد اين همه تورم و گراني هم نباشيم
در مورد خودرو به دليل کيفيت پايين محصولات توليد شده در داخل و عدم توانايي رقابت محصولات ايران با محصولات ساير کشورهاي خودرو ساز ناگزير هستيم براي جذب مشتري قيمتها رو بسيار پايين در نظر بگيريم ...
البته عوامل ديگه اي هم در کاهش قيمت خودرهاي صادراتي دخيل هستند
اما تعرفه ي بالاي واردات خودرو در ايران مردم رو ناگزير کرده که به همين محصولات داخلي بسنده کنند (مردم با درامد متوسط) و در واقع جنبه ي رقابتي رو در ميان شرکتهاي خودرو سازي ما از بين برده
شما تصور کنيد همين bmw که تو ايران 40 ميليون تو کشور امريکا 12000 دلار به فروش ميرسه مسلما با کاهش تعرفه اي واردات خودرو اين نوع محصولات هم در ايران با قيمت پايين تري عرضه ميشن ...
به نظر من با توليد محصولات با کيفيت پايين و فروش اون با قيمت بالا به مردم کشورمون خيانت مي کنيم اونم با اين وضع اقتصادي که شاهد اون هستيم
قطعات خودرو ناياب ميشه قيمت افزايش پيدا مي کنه ؟!!!! معمولا تو ايران همه چي بر عکس دنيا پيش ميره اونم براي دست يابي به سود بيشتر و سر کيسه کردنه مردم انجام ميشه
اين که در شرکتهاي خودرو سازي چه مي گذره که شاهد اين مسايل هستيم مشخص نيست ...
در مورد خودرو به دليل کيفيت پايين محصولات توليد شده در داخل و عدم توانايي رقابت محصولات ايران با محصولات ساير کشورهاي خودرو ساز ناگزير هستيم براي جذب مشتري قيمتها رو بسيار پايين در نظر بگيريم ...
البته عوامل ديگه اي هم در کاهش قيمت خودرهاي صادراتي دخيل هستند
اما تعرفه ي بالاي واردات خودرو در ايران مردم رو ناگزير کرده که به همين محصولات داخلي بسنده کنند (مردم با درامد متوسط) و در واقع جنبه ي رقابتي رو در ميان شرکتهاي خودرو سازي ما از بين برده
شما تصور کنيد همين bmw که تو ايران 40 ميليون تو کشور امريکا 12000 دلار به فروش ميرسه مسلما با کاهش تعرفه اي واردات خودرو اين نوع محصولات هم در ايران با قيمت پايين تري عرضه ميشن ...
به نظر من با توليد محصولات با کيفيت پايين و فروش اون با قيمت بالا به مردم کشورمون خيانت مي کنيم اونم با اين وضع اقتصادي که شاهد اون هستيم
قطعات خودرو ناياب ميشه قيمت افزايش پيدا مي کنه ؟!!!! معمولا تو ايران همه چي بر عکس دنيا پيش ميره اونم براي دست يابي به سود بيشتر و سر کيسه کردنه مردم انجام ميشه
اين که در شرکتهاي خودرو سازي چه مي گذره که شاهد اين مسايل هستيم مشخص نيست ...
-
- پست: 773
- تاریخ عضویت: پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷, ۱۱:۳۹ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 1054 بار
- سپاسهای دریافتی: 1082 بار
در كل خودروهايي كه ايران وارد مي كنه نسبت به مدل جهاني پائين تره
مثلا رونيز مدل جهاني 270 اسب بخاره با قيمت 17000 دلار ولي رونيز ايران با قدرت 160 اسب بخار ميفروشه 32 ميليون تومان
كابين و ... مدل جهاني هم خيلي فرق مي كنه با مدلي كه ايران وارد مي كنه
يعني ايران ماشين رو با كيفيت بسيار پائين و قيمت بسيار بالا نسبت به مدل جهاني عرضه مي كنه
كسي در مورد خريد ماشين از كشور هاي ديگه اطلاعاتي داره كه مثلا همين رونيز چقدر ميخره؟
مثلا رونيز مدل جهاني 270 اسب بخاره با قيمت 17000 دلار ولي رونيز ايران با قدرت 160 اسب بخار ميفروشه 32 ميليون تومان
كابين و ... مدل جهاني هم خيلي فرق مي كنه با مدلي كه ايران وارد مي كنه
يعني ايران ماشين رو با كيفيت بسيار پائين و قيمت بسيار بالا نسبت به مدل جهاني عرضه مي كنه
كسي در مورد خريد ماشين از كشور هاي ديگه اطلاعاتي داره كه مثلا همين رونيز چقدر ميخره؟
- پست: 494
- تاریخ عضویت: چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۸۶, ۴:۱۰ ق.ظ
- سپاسهای ارسالی: 82 بار
- سپاسهای دریافتی: 65 بار
- تماس:
bill.goldberq نوشته:
در كل خودروهايي كه ايران وارد مي كنه نسبت به مدل جهاني پائين تره
مثلا رونيز مدل جهاني 270 اسب بخاره با قيمت 17000 دلار ولي رونيز ايران با قدرت 160 اسب بخار ميفروشه 32 ميليون تومان
كابين و ... مدل جهاني هم خيلي فرق مي كنه با مدلي كه ايران وارد مي كنه
يعني ايران ماشين رو با كيفيت بسيار پائين و قيمت بسيار بالا نسبت به مدل جهاني عرضه مي كنه
دوست عزيز به هر صورت ماشين هاي يک شرکت مدل هاي زيادي داره و حتي توي هر مدل هم اختلافاتي وجود داره همون طوري که ماشين هاي ساخته شده در ايران هم اين خاصيت رو دارند ميشه پرايد رو مثال زد که قيمت هاي هر رده با رده ي ديگه فرق داره...
اين که ماشين هاي وارد شده به ايران از کيفيت پاييني بر خوردار هستند به وارد کننده بر مي گرده که چه ماشيني رو وارد مي کنه به هر صورت مسلما وارد کننده هم منافع خودش رو در نظر مي گيره ...
در كل خودروهايي كه ايران وارد مي كنه نسبت به مدل جهاني پائين تره
مثلا رونيز مدل جهاني 270 اسب بخاره با قيمت 17000 دلار ولي رونيز ايران با قدرت 160 اسب بخار ميفروشه 32 ميليون تومان
كابين و ... مدل جهاني هم خيلي فرق مي كنه با مدلي كه ايران وارد مي كنه
يعني ايران ماشين رو با كيفيت بسيار پائين و قيمت بسيار بالا نسبت به مدل جهاني عرضه مي كنه
دوست عزيز به هر صورت ماشين هاي يک شرکت مدل هاي زيادي داره و حتي توي هر مدل هم اختلافاتي وجود داره همون طوري که ماشين هاي ساخته شده در ايران هم اين خاصيت رو دارند ميشه پرايد رو مثال زد که قيمت هاي هر رده با رده ي ديگه فرق داره...
اين که ماشين هاي وارد شده به ايران از کيفيت پاييني بر خوردار هستند به وارد کننده بر مي گرده که چه ماشيني رو وارد مي کنه به هر صورت مسلما وارد کننده هم منافع خودش رو در نظر مي گيره ...
-
- پست: 773
- تاریخ عضویت: پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۷, ۱۱:۳۹ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 1054 بار
- سپاسهای دریافتی: 1082 بار