نخستین خودروی لیموزین ساخت ایران: امپراطور+عکس (از دست ندید)

در اين بخش ميتوانيد درباره موضوعاتي كه در انجمن براي آنها بخشي وجود ندارد به بحث و گفتگو بپردازيد

مدیران انجمن: رونین, Shahbaz, MASTER, MOHAMMAD_ASEMOONI, شوراي نظارت

ارسال پست
Major II
Major II
نمایه کاربر
پست: 458
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۸۸, ۷:۰۳ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 350 بار
سپاس‌های دریافتی: 1547 بار

نخستین خودروی لیموزین ساخت ایران: امپراطور+عکس (از دست ندید)

پست توسط iran12345 »

نخستین خودروی لیموزین ساخت ایران: امپراطور

تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر
[HIGHLIGHT=#9bbb59][HIGHLIGHT=#f79646][HIGHLIGHT=#9bbb59]تصویرچو ایران نباشد تن من مباد بدین بوم و بر زنده یک تن مبادتصویر   
 
[HIGHLIGHT=#f79646][HIGHLIGHT=#f79646][HIGHLIGHT=#9bbb59]تصویرهمه روی یکسر، به جنگ آوریم جهان بر بداندیش تنگ آوریمتصویر
تصویرهمه سر به سر تن به کشتن دهیم به از آنکه کشور به دشمن دهیمتصویر
تصویراگر کُشت خواهد تو را روزگار، چه نیکو تر از مرگ در کارزارتصویر
 
  
Major II
Major II
نمایه کاربر
پست: 458
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۸۸, ۷:۰۳ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 350 بار
سپاس‌های دریافتی: 1547 بار

Re: نخستین خودروی لیموزین ساخت ایران: امپراطور+عکس (از دست ندید)

پست توسط iran12345 »

مشخصات لیموزین ایرانی
این خودرو VIP پنج ستاره که توسط تیم فنی شرکت خودروسازان جنوب طراحی و تولید شده
از نوع SUV با سیستم Stretch Limousine است و حدود 8.5 متر طول ، 2 متر عرض و 4 تن وزن دارد.

این لیموزین دارای پنج در شامل 2 در جلو، 2 در عقب و يک در صندوق با دومحور، شيشه های جلو و جانبی از نوع سخت شده دودی با باند مشکی دور و شيشه عقب از نوع سخت شده دودی با گرمکن است و نوع سپر جلو و عقب پلاستيک ABS با فوم EPP می‌باشد.

کابين راننده شامل 2 عدد صندلی از جنس فوم طبی و روکش چرم طبيعی با کنترل الکتريکی هشت حالته، جنس داشبورد ABS با روکش چرم و با آفتابگيرهای مخمل با طرح آينه دار و نوع کمربند ايمنی جلو Point 3 با زاويه عملکرد 10 درجه است.

در قسمت VIP نوع پوشش کف Felt و Carpet با 8 عدد کمربند ايمنی و صندلی هايی از جنس فوم طبی با روکش چرم طبيعی می‌باشد.

سيستم ترمز جلو و عقب ديسکی و ترمزدستي آن مکانيزم کنترل کابلی است. مولد سيستم سرمايش کمپرسور و نحوه انتقال نيرو به وسيله تسمه و در قسمت جلو سمت راست پايين موتور با توان خنک کنندگی 4kW است و نوع مولد گرمايش آب رادياتور با نيروی هوادهی فن بخاری در قسمت زيرپا، اطراف و وسط داشبورد قرار دارد.
نوع مولد سيستم گرمايشی قسمت VIP الکتريکی به‌صورت فن روبروی مبل VIP در قسمت تحتانی بار قرار گرفته است.

اين خودرو داراي 2 عدد باک با ظرفيت ( 110 = 60 + 50 ) ليتر و سيستم آن انژکتوری با کنترل الکتريکی است که در زير خودرو در قسمت عقب قرار دارد . سيستم خنک کننده موتور با 2 عدد فن از نوع سربسته مجهز به مخزن پلاستيکی با رادياتوری به حجم 6 ليتر و حداکثر توان 250W و دمای عملکرد ترموستات 88 درجه سانتيگراد می باشد.جعبه دنده خودرو ، 5 دنده تيپ ترونيک با عملکرد و دنده کمک مکانيکی و برقی است.

حداکثر سرعت اين ليموزين 120 کيلومتر با حداقل شعاع گردش 6.11 متر و مصرف سوخت 20 ليتر در 100 کیلومتر در نظر گرفته شده است.

قیمت وارداتی این خودرو با توجه به تعرفه ها و قوانین گمرکی کشور در حدود 500.000.000 تومان است که با تولید و عرضه آن در داخل کشور ، قیمتی در حدود 150.000.000 تومان خواهد داشت.

شرکت خودروسازان جنوب نماینده انحصاری شرکت The one Auto است که با داشتن دو شعبه در کشورهای امريکا و امارات متحده عربی فعاليت خود را از سال 1990 ميلادی در زمينه طراحی و توليد خودروهای خاص و دست ساز شروع نموده که در طول دو دهه فعاليت در طراحی و ساخت انواع خودروهای ضد‌گلوله ، ليموزين ، کانسپت و … همچنين همکاری با شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان ، نامی معتبر را برای خود در عرضه بين الملل مهيا نموده است.
<!-- / message -->
[HIGHLIGHT=#9bbb59][HIGHLIGHT=#f79646][HIGHLIGHT=#9bbb59]تصویرچو ایران نباشد تن من مباد بدین بوم و بر زنده یک تن مبادتصویر   
 
[HIGHLIGHT=#f79646][HIGHLIGHT=#f79646][HIGHLIGHT=#9bbb59]تصویرهمه روی یکسر، به جنگ آوریم جهان بر بداندیش تنگ آوریمتصویر
تصویرهمه سر به سر تن به کشتن دهیم به از آنکه کشور به دشمن دهیمتصویر
تصویراگر کُشت خواهد تو را روزگار، چه نیکو تر از مرگ در کارزارتصویر
 
  
ارسال پست

بازگشت به “ساير گفتگوها”