عبور هواپیما با ارتفاع کم برفراز شهر تهران
مدیران انجمن: رونین, Shahbaz, MASTER, MOHAMMAD_ASEMOONI, شوراي نظارت

-
- پست: 123
- تاریخ عضویت: شنبه ۲۴ مهر ۱۳۸۹, ۷:۴۱ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 41 بار
- سپاسهای دریافتی: 249 بار
عبور هواپیما با ارتفاع کم برفراز شهر تهران
سلام دوستان
منزل ما غرب تهرانه دیشب هواپیمایی با صدای وحشتناک و با فاصله نزدیک به زمین از نزدیکی خانه ما رد شد.خیلی هم صدایش بلند بود.مطمئنم مسافری بود.ترسیدم گفتم نکنه این یکی وسط شهر بیفته! خدا را شکر ظاهرا چیزی نشده.امروز یکی دو نفر دیگه از دوستان هم شنیده بودند صدای این هواپیما را...این شد که گفتم مضوع را مطرح کنم..میخواستم ببینم کسی چیزی شنیده؟! می دانید چه خبره؟
منزل ما غرب تهرانه دیشب هواپیمایی با صدای وحشتناک و با فاصله نزدیک به زمین از نزدیکی خانه ما رد شد.خیلی هم صدایش بلند بود.مطمئنم مسافری بود.ترسیدم گفتم نکنه این یکی وسط شهر بیفته! خدا را شکر ظاهرا چیزی نشده.امروز یکی دو نفر دیگه از دوستان هم شنیده بودند صدای این هواپیما را...این شد که گفتم مضوع را مطرح کنم..میخواستم ببینم کسی چیزی شنیده؟! می دانید چه خبره؟

-
- پست: 67
- تاریخ عضویت: دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۸۴, ۵:۱۲ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 48 بار
- سپاسهای دریافتی: 503 بار
- تماس:
Re: عبور هواپیما با ارتفاع کم برفراز شهر تهران
شاید در تاپیک زیر چیزی دستگیرتان شود دوست خوبم :
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]

-
- پست: 42
- تاریخ عضویت: یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۸۷, ۴:۵۵ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 5 بار
- سپاسهای دریافتی: 68 بار
Re: عبور هواپیما با ارتفاع کم برفراز شهر تهران
سلام بله ما هم که نزدیک به سازمان نظام وظیفه زندگی می کنیم این صدای وحشتناک رو شنیدیم .من هم اول فکر شما مبنی بر سقوط رو کردم اما خدا رو شکر به خیر گذشت.اما معلوم نیست که چرا در وسط شهر و ان هم با ارتفاع کم؟

-
- پست: 123
- تاریخ عضویت: شنبه ۲۴ مهر ۱۳۸۹, ۷:۴۱ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 41 بار
- سپاسهای دریافتی: 249 بار
Re: عبور هواپیما با ارتفاع کم برفراز شهر تهران
دوستان این مطلب را در سایت هوافضا دیدم.مربوط به همین ماجراست.
خلبان یک هواپیمای مسافربری فوکر قصد عملیات انتحاری در تهران داشته است
اختصاصی ایران بریفینگ : شب دوشنبه بیست و هفتم دی ماه سالجاری ساعت یازده و سی دقیقه شب یک فروند هواپیمای فوکر شرکت هواپیمایی آسمان که از مشهد عازم تهران بوده است در حالی از جنوب شرق تهران وارد آسمان تهران شده که خلبان آن قصد داشته است در اقدامی انتحاری هواپیما را به یکی از حساس ترین نقطه حکومتی ایران یعنی منطقه ای که شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری و بیت رهبری در آن قرار دارد فرود آرد !
این هواپیما از منطقه افسریه شروع به کم کردن ارتفاع نموده در حدی که در مناطق هفده شهریور و پامنار و حسن آباد ارتفاع هواپیما به حدی در پائین بوده است که بسیاری از شهروندان از صدای مهیب موتورهای این هواپیما که شیشه بسیاری از ساختمان ها را در مسیر پروازیاش به لرزه درآورده بوده به پشت بامها کشانده و مسیر این هواپیما را نگاه می کردند .
یکی از مسافران این هواپیما که خبر فوق را در اختیار خبرنگار ایران بریفینگ گذاشته است اینچنین آن لحظات را تعریف نموده :
“بسیاری از مسافران در خواب بودند و من احساس کردم که به فرودگاه رسیده ایم چون هواپیما خیلی داشت به زمین نزدیک می شد، بصورتیکه من احساس کردم هر آن ممکن است روی یکی از ساختمانها بشیند ! چند دقیقه بعد از کم شدن ارتفاع پروازگذشته بود که دو نفر ازمیان مسافران جلویی هواپیما از جایشان بلند شدند و سریع خود را به کابین خلبان رساندند که چند ثانیه بعدش صدای فریاد و درگیری از کابین شنیده شد ، حالا دیگر از صدای آن فریاد اغلب مسافران از خواب برخواسته بودند که بعد از آن یکنفر از مسافران هواپیما در اواسط هواپیما نشسته بود او هم ازجایش برخواست و خود را به کابین رساند که چند لحظه بعدش تمام چراغهای هواپیما خاموش شد و ما زیاد دیگر چیزی نمی دیدیم جز روشنایی خیابانهای تهران و نوری که از کابین خلبان به هواپیما می آمد کم کم صدای مسافران هم در آمده و همه ما فکر می کردیم که هواپیما دارد سقوط می کند که یکنفر بعد از آن از بلند گوی کابین اعلام کرد که مشکل فنی هواپیما برطرف شده و تا دقایق دیگر در مهرآباد خواهیم نشست امادرست همان زمان که او داشت اینها را می گفت ما صدای دعوا و درگیری را از کابین می شنیدیم، همچنان ما در تاریکی بودیم ، صدای فریاد از داخل کابین شنیده می شد که فردی فریاد می زد : ” حالا حالا برو بالا ….” .
من از پنجره دقیقا داشتم دیگر گنبدهای میدان حسن آباد را می دیدم بصورتیکه هر آن احساس می کردم الان است که به آنها برخورد کنیم ! که چند ثانیه بعدش هواپیما اوج گرفت و بالا رفت و چراغها هم روشن شد .
این مسافر ادامه می دهد شاید یک ربع ساعت بعد ما به مهرآباد رسیدیم اما دربهای هواپیما را برای خروج مسافران باز نمی کردند و اطراف هواپیما پر بود از ماشینهای آتش نشانی و آمبولانس و ماشینهای پلیس و …”
به گفته این شاهد عینی بعد از گذشت نیم ساعت دربهای هواپیما باز شده و تمامی مسافرین را سوار اتوبوس و سپس به یک آشیانه در کنار باند منتقل نموده اند و از همه آنها مشخصات کاملشان اخذ شده و فردی با لباس سپاه اعلام نموده که هواپیما دچار سانحه شده بوده که خطر رفع شده و اگر کسی این خبر را در اختیار رسانه ها بگذارد دچار مشکل می شود !
به گفته این فرد مسافران در حالی از هواپیما خارج می شدند که سه نفر از افرادی که پیشتر در میان مسافران بودند و معلوم شده بود که از اعضای امنیت پرواز هستند در قسمت کابین ایستاده بودند و پرده را کشیده بودند و همچنان صدای درگیری و فریاد از کابین شنیده می شد .
ماجرای فوق از آنجائی حساس و بحث برانگیز می شود و احتمال این اقدام انتحاری را چند برابر می کند که علاوه بر دخالت تیم امنیت پرواز و صدای درگیری در کابین هیچگونه از تیم پروازی همچون مهمانداران اطلاع دقیقی از اتفاق در حال رخداد به مسافران نمی دادند و ظاهرا آنها نیز حق نزدیک شدن به کابین را نداشته .
تهدید مسافران نیز توسط افسر امنیتی سپاه نیز در فرودگاه مهرآباد این گمانه زنی را چند برابر می کند و نهایتا سکوت خبری رسانه ها درباره این حادثه که تا نزدیک به 14 ساعت پس از این اتفاق هیچگونه خبری در این باره منتشر نکردند که یکی از بزرگترین ابهامات این حادثه بوده چراکه تنها سایت آتی نیوز تنها در چند سطر کوتاه این خبر را 12 ساعت بعد مخابره کرد. و دو روز بعد نیز سایت محرمانه نیوز خبری کوتاه از این حادثه منتشر نموده .
اما در رد امکان اینکه هواپیما دچار سانحه شده است می توان این را گفت که در طول مسیر پرواز هواپیما دو فرودگاه وجود داشته که هواپیما می توانسته در آنها اقدام به فرود اضطراری نماید اولی فرودگاه شهید بروجردی در شمال شرقی تهران در اتوبان بابایی و دومی فرودگاه «دوشان تپه نیروی هوایی» که دقیقا هواپیما از نزدیکی آن گذشته است
فرضیه خطای انسانی و تشخیص غلط خلبان در محاسبه فرودگاه نیز از آنجا که بیشتر از بیست تا سی دقیقه به زمان فرود مانده وشهر نیز دقیقا در هوای صاف و بدون ابر و قابل دید بوده است کاملا مردود می باشد .
و ضمنا اینکه چرا درست پس از گذشتن از میدان حسن آباد و خیابان امام خمینی که بیت رهبری وشورای نگهبان و … در آنجا قرار دارد هواپیما به یکباره نقص فنی اش برطرف شده و اوج گرفته ؟
خلبان یک هواپیمای مسافربری فوکر قصد عملیات انتحاری در تهران داشته است
اختصاصی ایران بریفینگ : شب دوشنبه بیست و هفتم دی ماه سالجاری ساعت یازده و سی دقیقه شب یک فروند هواپیمای فوکر شرکت هواپیمایی آسمان که از مشهد عازم تهران بوده است در حالی از جنوب شرق تهران وارد آسمان تهران شده که خلبان آن قصد داشته است در اقدامی انتحاری هواپیما را به یکی از حساس ترین نقطه حکومتی ایران یعنی منطقه ای که شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری و بیت رهبری در آن قرار دارد فرود آرد !
این هواپیما از منطقه افسریه شروع به کم کردن ارتفاع نموده در حدی که در مناطق هفده شهریور و پامنار و حسن آباد ارتفاع هواپیما به حدی در پائین بوده است که بسیاری از شهروندان از صدای مهیب موتورهای این هواپیما که شیشه بسیاری از ساختمان ها را در مسیر پروازیاش به لرزه درآورده بوده به پشت بامها کشانده و مسیر این هواپیما را نگاه می کردند .
یکی از مسافران این هواپیما که خبر فوق را در اختیار خبرنگار ایران بریفینگ گذاشته است اینچنین آن لحظات را تعریف نموده :
“بسیاری از مسافران در خواب بودند و من احساس کردم که به فرودگاه رسیده ایم چون هواپیما خیلی داشت به زمین نزدیک می شد، بصورتیکه من احساس کردم هر آن ممکن است روی یکی از ساختمانها بشیند ! چند دقیقه بعد از کم شدن ارتفاع پروازگذشته بود که دو نفر ازمیان مسافران جلویی هواپیما از جایشان بلند شدند و سریع خود را به کابین خلبان رساندند که چند ثانیه بعدش صدای فریاد و درگیری از کابین شنیده شد ، حالا دیگر از صدای آن فریاد اغلب مسافران از خواب برخواسته بودند که بعد از آن یکنفر از مسافران هواپیما در اواسط هواپیما نشسته بود او هم ازجایش برخواست و خود را به کابین رساند که چند لحظه بعدش تمام چراغهای هواپیما خاموش شد و ما زیاد دیگر چیزی نمی دیدیم جز روشنایی خیابانهای تهران و نوری که از کابین خلبان به هواپیما می آمد کم کم صدای مسافران هم در آمده و همه ما فکر می کردیم که هواپیما دارد سقوط می کند که یکنفر بعد از آن از بلند گوی کابین اعلام کرد که مشکل فنی هواپیما برطرف شده و تا دقایق دیگر در مهرآباد خواهیم نشست امادرست همان زمان که او داشت اینها را می گفت ما صدای دعوا و درگیری را از کابین می شنیدیم، همچنان ما در تاریکی بودیم ، صدای فریاد از داخل کابین شنیده می شد که فردی فریاد می زد : ” حالا حالا برو بالا ….” .
من از پنجره دقیقا داشتم دیگر گنبدهای میدان حسن آباد را می دیدم بصورتیکه هر آن احساس می کردم الان است که به آنها برخورد کنیم ! که چند ثانیه بعدش هواپیما اوج گرفت و بالا رفت و چراغها هم روشن شد .
این مسافر ادامه می دهد شاید یک ربع ساعت بعد ما به مهرآباد رسیدیم اما دربهای هواپیما را برای خروج مسافران باز نمی کردند و اطراف هواپیما پر بود از ماشینهای آتش نشانی و آمبولانس و ماشینهای پلیس و …”
به گفته این شاهد عینی بعد از گذشت نیم ساعت دربهای هواپیما باز شده و تمامی مسافرین را سوار اتوبوس و سپس به یک آشیانه در کنار باند منتقل نموده اند و از همه آنها مشخصات کاملشان اخذ شده و فردی با لباس سپاه اعلام نموده که هواپیما دچار سانحه شده بوده که خطر رفع شده و اگر کسی این خبر را در اختیار رسانه ها بگذارد دچار مشکل می شود !
به گفته این فرد مسافران در حالی از هواپیما خارج می شدند که سه نفر از افرادی که پیشتر در میان مسافران بودند و معلوم شده بود که از اعضای امنیت پرواز هستند در قسمت کابین ایستاده بودند و پرده را کشیده بودند و همچنان صدای درگیری و فریاد از کابین شنیده می شد .
ماجرای فوق از آنجائی حساس و بحث برانگیز می شود و احتمال این اقدام انتحاری را چند برابر می کند که علاوه بر دخالت تیم امنیت پرواز و صدای درگیری در کابین هیچگونه از تیم پروازی همچون مهمانداران اطلاع دقیقی از اتفاق در حال رخداد به مسافران نمی دادند و ظاهرا آنها نیز حق نزدیک شدن به کابین را نداشته .
تهدید مسافران نیز توسط افسر امنیتی سپاه نیز در فرودگاه مهرآباد این گمانه زنی را چند برابر می کند و نهایتا سکوت خبری رسانه ها درباره این حادثه که تا نزدیک به 14 ساعت پس از این اتفاق هیچگونه خبری در این باره منتشر نکردند که یکی از بزرگترین ابهامات این حادثه بوده چراکه تنها سایت آتی نیوز تنها در چند سطر کوتاه این خبر را 12 ساعت بعد مخابره کرد. و دو روز بعد نیز سایت محرمانه نیوز خبری کوتاه از این حادثه منتشر نموده .
اما در رد امکان اینکه هواپیما دچار سانحه شده است می توان این را گفت که در طول مسیر پرواز هواپیما دو فرودگاه وجود داشته که هواپیما می توانسته در آنها اقدام به فرود اضطراری نماید اولی فرودگاه شهید بروجردی در شمال شرقی تهران در اتوبان بابایی و دومی فرودگاه «دوشان تپه نیروی هوایی» که دقیقا هواپیما از نزدیکی آن گذشته است
فرضیه خطای انسانی و تشخیص غلط خلبان در محاسبه فرودگاه نیز از آنجا که بیشتر از بیست تا سی دقیقه به زمان فرود مانده وشهر نیز دقیقا در هوای صاف و بدون ابر و قابل دید بوده است کاملا مردود می باشد .
و ضمنا اینکه چرا درست پس از گذشتن از میدان حسن آباد و خیابان امام خمینی که بیت رهبری وشورای نگهبان و … در آنجا قرار دارد هواپیما به یکباره نقص فنی اش برطرف شده و اوج گرفته ؟
Re: عبور هواپیما با ارتفاع کم برفراز شهر تهران
با سلام ولي من اين موضوع را قبول ندارم چون وقتي صداي هوا پيما آمد من خودم سريع رفتم روي پشت بام هواپيما در حال چرخيدن بود و مسيرش از سمت غرب به شرق و روي منطقه افسريه دور زد بعد رفت به سمت غرب ولي دوباره در حالي كه دور ميزد ارتفاع گرفت و به سمت جنوب رفت من تا وقتي ارتفاع گرفت و خيلي دور شد نگاهش مي كردم و اگر چيزي كه من ديدم درست باشه نمي تونسته از مشهد آمده باشه

- پست: 1120
- تاریخ عضویت: جمعه ۲۶ مهر ۱۳۸۷, ۹:۳۹ ق.ظ
- محل اقامت: همشهری فضل الله جاوید نیا
- سپاسهای ارسالی: 2466 بار
- سپاسهای دریافتی: 8401 بار
Re: عبور هواپیما با ارتفاع کم برفراز شهر تهران
farhadiannn نوشته شده:دوستان این مطلب را در سایت هوافضا دیدم.مربوط به همین ماجراست.
خلبان یک هواپیمای مسافربری فوکر قصد عملیات انتحاری در تهران داشته است
اختصاصی ایران بریفینگ : شب دوشنبه بیست و هفتم دی ماه سالجاری ساعت یازده و سی دقیقه شب یک فروند هواپیمای فوکر شرکت هواپیمایی آسمان که از مشهد عازم تهران بوده است در حالی از جنوب شرق تهران وارد آسمان تهران شده که خلبان آن قصد داشته است در اقدامی انتحاری هواپیما را به یکی از حساس ترین نقطه حکومتی ایران یعنی منطقه ای که شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری و بیت رهبری در آن قرار دارد فرود آرد !
این هواپیما از منطقه افسریه شروع به کم کردن ارتفاع نموده در حدی که در مناطق هفده شهریور و پامنار و حسن آباد ارتفاع هواپیما به حدی در پائین بوده است که بسیاری از شهروندان از صدای مهیب موتورهای این هواپیما که شیشه بسیاری از ساختمان ها را در مسیر پروازیاش به لرزه درآورده بوده به پشت بامها کشانده و مسیر این هواپیما را نگاه می کردند .
یکی از مسافران این هواپیما که خبر فوق را در اختیار خبرنگار ایران بریفینگ گذاشته است اینچنین آن لحظات را تعریف نموده :
“بسیاری از مسافران در خواب بودند و من احساس کردم که به فرودگاه رسیده ایم چون هواپیما خیلی داشت به زمین نزدیک می شد، بصورتیکه من احساس کردم هر آن ممکن است روی یکی از ساختمانها بشیند ! چند دقیقه بعد از کم شدن ارتفاع پروازگذشته بود که دو نفر ازمیان مسافران جلویی هواپیما از جایشان بلند شدند و سریع خود را به کابین خلبان رساندند که چند ثانیه بعدش صدای فریاد و درگیری از کابین شنیده شد ، حالا دیگر از صدای آن فریاد اغلب مسافران از خواب برخواسته بودند که بعد از آن یکنفر از مسافران هواپیما در اواسط هواپیما نشسته بود او هم ازجایش برخواست و خود را به کابین رساند که چند لحظه بعدش تمام چراغهای هواپیما خاموش شد و ما زیاد دیگر چیزی نمی دیدیم جز روشنایی خیابانهای تهران و نوری که از کابین خلبان به هواپیما می آمد کم کم صدای مسافران هم در آمده و همه ما فکر می کردیم که هواپیما دارد سقوط می کند که یکنفر بعد از آن از بلند گوی کابین اعلام کرد که مشکل فنی هواپیما برطرف شده و تا دقایق دیگر در مهرآباد خواهیم نشست امادرست همان زمان که او داشت اینها را می گفت ما صدای دعوا و درگیری را از کابین می شنیدیم، همچنان ما در تاریکی بودیم ، صدای فریاد از داخل کابین شنیده می شد که فردی فریاد می زد : ” حالا حالا برو بالا ….” .
من از پنجره دقیقا داشتم دیگر گنبدهای میدان حسن آباد را می دیدم بصورتیکه هر آن احساس می کردم الان است که به آنها برخورد کنیم ! که چند ثانیه بعدش هواپیما اوج گرفت و بالا رفت و چراغها هم روشن شد .
این مسافر ادامه می دهد شاید یک ربع ساعت بعد ما به مهرآباد رسیدیم اما دربهای هواپیما را برای خروج مسافران باز نمی کردند و اطراف هواپیما پر بود از ماشینهای آتش نشانی و آمبولانس و ماشینهای پلیس و …”
به گفته این شاهد عینی بعد از گذشت نیم ساعت دربهای هواپیما باز شده و تمامی مسافرین را سوار اتوبوس و سپس به یک آشیانه در کنار باند منتقل نموده اند و از همه آنها مشخصات کاملشان اخذ شده و فردی با لباس سپاه اعلام نموده که هواپیما دچار سانحه شده بوده که خطر رفع شده و اگر کسی این خبر را در اختیار رسانه ها بگذارد دچار مشکل می شود !
به گفته این فرد مسافران در حالی از هواپیما خارج می شدند که سه نفر از افرادی که پیشتر در میان مسافران بودند و معلوم شده بود که از اعضای امنیت پرواز هستند در قسمت کابین ایستاده بودند و پرده را کشیده بودند و همچنان صدای درگیری و فریاد از کابین شنیده می شد .
ماجرای فوق از آنجائی حساس و بحث برانگیز می شود و احتمال این اقدام انتحاری را چند برابر می کند که علاوه بر دخالت تیم امنیت پرواز و صدای درگیری در کابین هیچگونه از تیم پروازی همچون مهمانداران اطلاع دقیقی از اتفاق در حال رخداد به مسافران نمی دادند و ظاهرا آنها نیز حق نزدیک شدن به کابین را نداشته .
تهدید مسافران نیز توسط افسر امنیتی سپاه نیز در فرودگاه مهرآباد این گمانه زنی را چند برابر می کند و نهایتا سکوت خبری رسانه ها درباره این حادثه که تا نزدیک به 14 ساعت پس از این اتفاق هیچگونه خبری در این باره منتشر نکردند که یکی از بزرگترین ابهامات این حادثه بوده چراکه تنها سایت آتی نیوز تنها در چند سطر کوتاه این خبر را 12 ساعت بعد مخابره کرد. و دو روز بعد نیز سایت محرمانه نیوز خبری کوتاه از این حادثه منتشر نموده .
اما در رد امکان اینکه هواپیما دچار سانحه شده است می توان این را گفت که در طول مسیر پرواز هواپیما دو فرودگاه وجود داشته که هواپیما می توانسته در آنها اقدام به فرود اضطراری نماید اولی فرودگاه شهید بروجردی در شمال شرقی تهران در اتوبان بابایی و دومی فرودگاه «دوشان تپه نیروی هوایی» که دقیقا هواپیما از نزدیکی آن گذشته است
فرضیه خطای انسانی و تشخیص غلط خلبان در محاسبه فرودگاه نیز از آنجا که بیشتر از بیست تا سی دقیقه به زمان فرود مانده وشهر نیز دقیقا در هوای صاف و بدون ابر و قابل دید بوده است کاملا مردود می باشد .
و ضمنا اینکه چرا درست پس از گذشتن از میدان حسن آباد و خیابان امام خمینی که بیت رهبری وشورای نگهبان و … در آنجا قرار دارد هواپیما به یکباره نقص فنی اش برطرف شده و اوج گرفته ؟
.
.
.
من به هیچ عنواان قصد جسارت به دوست عزیزی که این منطلب رو در سایت گذاشته ندارم, منظور من نگارنده ی این مطلب هست.
در ضمن منبع خبر هم سایت هوا فضا نیست!
خدا میدونه تا چند وقت دیگه چه شایعاتی خواهند ساخت!
صنعت هوانوردی ما کم مشکل داره حالا با این شایعات مشکلاتش رو بیشتر میکنند...!
واقعا برای عده ای متاسفم که از آب گل آلود ماهی میگیرند
...
ای آنکه دیده دوخته ای بر خلیج فارس این لقمه با شکمبه ی توسازگار نیست
زیرا درون آب زلالش بدون شک ماهی ست, پا برهنه سوسمار نیست
آسمان اصفهان
زیرا درون آب زلالش بدون شک ماهی ست, پا برهنه سوسمار نیست
آسمان اصفهان

- پست: 4394
- تاریخ عضویت: سهشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۴, ۱:۱۴ ب.ظ
- محل اقامت: کرج پلاک 43!
- سپاسهای ارسالی: 6716 بار
- سپاسهای دریافتی: 12104 بار
- تماس:
Re: عبور هواپیما با ارتفاع کم برفراز شهر تهران
چنین پستی در هوافضا به سرعت توسط مدیران حذف میشه
به همه سياستمداران مشکوک باش.
جکسون براون
جکسون براون

-
- پست: 123
- تاریخ عضویت: شنبه ۲۴ مهر ۱۳۸۹, ۷:۴۱ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 41 بار
- سپاسهای دریافتی: 249 بار
Re: عبور هواپیما با ارتفاع کم برفراز شهر تهران
فعلا که در سایت هست و حذف هم نشده و اتفاقا استقبال هم کرده اند. حالا خداوکیلی هواپیما انجا چکار می کرد با این ارتفاع کم تا بحال بی سابقه بوده است.نمیشه گفت تصادفیه! از طرفی هیچکس هم پاسخگو نیست با وجود اینکه خیلی ها دیده اند و تعداد خیلی بیشتری صدایش را شنیده اند. وقتی همه سکوت کرده اند لابد چیزی بوده.

- پست: 4394
- تاریخ عضویت: سهشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۴, ۱:۱۴ ب.ظ
- محل اقامت: کرج پلاک 43!
- سپاسهای ارسالی: 6716 بار
- سپاسهای دریافتی: 12104 بار
- تماس:
Re: عبور هواپیما با ارتفاع کم برفراز شهر تهران
خب اثبات این موضوع هم سخته ! هر چند بعید نیست اما یه سوال مطرح میشه اونم اینه که اون وقت شب توی اون ساختمونها کمتر افراد مهم حضور دارن و پیدا کردن دقیق هدف توی تاریکی و اونم ارتفاع پایین برای یه خلبان غیر نظامی با هواپیمایی مسافربری و با قدرت مانور کم خیلی سخته .
شایدم با این داستانها می خوان روی یه اشتباه یا احتمال خطر بالا که خوشبختانه هر چی بوده به خیر گذشته سرپوش بذارن اگه واقعا نقص فنی داشته هواپیما و در حال سقوط بوده تو تهران اونم منطقه مسکونی و به فاصله کمی از سانحه ارومیه حساب کنید چه خر تو خری میشد برای صنعت هوانوردی کشور !
شایدم با این داستانها می خوان روی یه اشتباه یا احتمال خطر بالا که خوشبختانه هر چی بوده به خیر گذشته سرپوش بذارن اگه واقعا نقص فنی داشته هواپیما و در حال سقوط بوده تو تهران اونم منطقه مسکونی و به فاصله کمی از سانحه ارومیه حساب کنید چه خر تو خری میشد برای صنعت هوانوردی کشور !
به همه سياستمداران مشکوک باش.
جکسون براون
جکسون براون

-
- پست: 67
- تاریخ عضویت: دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۸۴, ۵:۱۲ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 48 بار
- سپاسهای دریافتی: 503 بار
- تماس:
Re: عبور هواپیما با ارتفاع کم برفراز شهر تهران
از این خبر در انجمن استقبال! نشده ... کامنت های زیرش رو هم بخونید دوست خوبم.
این توهم یک عده خاص بوده است که این چنین داستان سرایی کرده اند
علت این اتفاق خارج شدن یک فروند 727 آسمان از مسیر پروازی به هنگام پرواز از فروودگاه امام به مهرآباد بوده ... علت رو هم خستگی خدمه بیان کرده اند.هواپیما مسافر هم نداشته است!
گروه پرواز این پرواز زمینگیر شده اند
این توهم یک عده خاص بوده است که این چنین داستان سرایی کرده اند
علت این اتفاق خارج شدن یک فروند 727 آسمان از مسیر پروازی به هنگام پرواز از فروودگاه امام به مهرآباد بوده ... علت رو هم خستگی خدمه بیان کرده اند.هواپیما مسافر هم نداشته است!
گروه پرواز این پرواز زمینگیر شده اند
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]

-
- پست: 123
- تاریخ عضویت: شنبه ۲۴ مهر ۱۳۸۹, ۷:۴۱ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 41 بار
- سپاسهای دریافتی: 249 بار
Re: عبور هواپیما با ارتفاع کم برفراز شهر تهران
خداوکیلی خستگی خدمه دلیل قابل قبولیه؟؟
از انجا که دلیلی برای این اتفاق نیست و احتمال نقصص فنی هم به دلایلی که گفته شد نمیره پس یا همینه که خودتون نوشتید یا چیزی فراتر از خستگی! مثلا خلبانش در حالت عادی نبوده.
از انجا که دلیلی برای این اتفاق نیست و احتمال نقصص فنی هم به دلایلی که گفته شد نمیره پس یا همینه که خودتون نوشتید یا چیزی فراتر از خستگی! مثلا خلبانش در حالت عادی نبوده.

