نزدیکی ظهور در نظر امام خامنه ای!

در اين بخش ميتوانيد درباره موضوعاتي كه در انجمن براي آنها بخشي وجود ندارد به بحث و گفتگو بپردازيد

مدیران انجمن: رونین, Shahbaz, MASTER, MOHAMMAD_ASEMOONI, شوراي نظارت

ارسال پست
Captain I
Captain I
نمایه کاربر
پست: 1930
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۸۹, ۹:۰۱ ب.ظ
محل اقامت: IRAN
سپاس‌های ارسالی: 2144 بار
سپاس‌های دریافتی: 7632 بار
تماس:

نزدیکی ظهور در نظر امام خامنه ای!

پست توسط HORLIKAN »

بسم الله الرحمن الرحیم

نزدیکی ظهور در بیانات امام خامنه ای

«هيچ وقت نميشود گفت كه حالا سالها يا مدتها مانده است كه اين اتفاق بيفتد، هيچ وقت هم نميشود گفت كه اين حادثه نزديك است و در همين نزديكى اتفاق خواهد افتاد. هميشه بايد مترصد بود،»

تصویر

کلمات فوق، گزیده ای از فرمایشات امام خامنه ای، در جمع تخصصی مهویت است که 90/4/19 ایراد کرده است. بعد از ماه ها سکوت معنا دار مقام معظم رهبری در این خصوص، و فیصله دادن به درگیری های چند ماهه در خصوص مستند ظهور بسیارنزدیک است، یاد آوری چند نکته ضروریست.

1- تاکید معظم له بر کار عالمانه، دقیق و پرهیز از کارهای عامیانه و جاهلانه که به حق پایه و اساس هر رشته تخصصی، به خصوص مهدویت است.« از كارِ عالمانه و همراه با دقت در مسئله‌ى انتظار و مسئله‌ى دوران ظهور نبايد غفلت كرد. و از كارِ عاميانه و جاهلانه بشدت بايد پرهيز كرد. از جمله‌ى چيزهائى كه ميتواند يك خطر بزرگ باشد، كارهاى عاميانه و جاهلانه و دور از معرفت و غير متكى به سند و مدرك در مسئله‌ى مربوط به امام زمان (عجّل‌اللَّه تعالى فرجه الشّريف) است، كه همين زمينه را براى مدعيان دروغين فراهم ميكند.»

2- تاکید بر غلط اندار بودن تطبیق: «در طول تاريخ مدعيانى بودند؛ بعضى از مدعيان هم همين چيزى كه حالا اشاره كردند، يك علامتى را بر خودشان يا بر يك كسى تطبيق كردند؛ همه‌ى اينها غلط است. بعضى از اين چيزهائى كه راجع به علائم ظهور هست، قطعى نيست؛ چيزهائى است كه در روايات معتبرِ قابل استناد هم نيامده است؛ روايات ضعيف است، نميشود به آنها استناد كرد. آن مواردى هم كه قابل استناد هست، اينجور نيست كه بشود راحت تطبيق كرد. هميشه عده‌اى اين شعرهاى شاه نعمت‌اللَّه ولى را - در طول سالهاى متمادى و در موارد زيادى - بر آدمهاى مختلفى در قرون مختلف تطبيق كردند، كه بنده ديدم. گفتند بله، اينى كه گفته من فلان كس را، فلان جور مى‌بينم، اين فلان كس است؛ يك شخصى را گفته‌اند. باز در يك زمان، صد سال بعد مثلاً، يك كس ديگرى را پيدا كردند و به او تطبيق كردند! اينها غلط است، اينها كارهاى منحرف‌كننده است، كارهاى غلطانداز است. وقتى انحراف و غلط به وجود آمد، آن وقت حقيقت، مهجور خواهد شد، مشتبه خواهد شد، وسيله‌ى گمراهى اذهان مردم فراهم خواهد شد؛ لذا از كارِ عوامانه، از تسليم شدن در مقابل شايعات عاميانه بايستى بشدت پرهيز كرد. كارِ عالمانه، قوى، متكى به مدرك و سند، كه البته كار اهل فنِ اين كار است، اين هم كار هر كسى نيست، بايد اهل فن باشد، اهل حديث باشد، اهل رجال باشد، سند را بشناسد، اهل تفكر فلسفى باشد؛ بداند، حقايقى را بشناسد، آن وقت ميتواند در اين زمينه وارد ميدان شود و كار تحقيقاتى انجام دهد. اين بخش از كار را هرچه ممكن است، بيشتر بايد جدى گرفت تا راه ان‌شاءاللَّه براى مردم باز شود؛ هرچه دلها با مقوله‌ى مهدويت آشنا شود و انس پيدا كند و حضور آن بزرگوار براى ما، ما مردمى كه در دوران غيبت هستيم، محسوستر شود و بيشتر حس كنيم و رابطه بيشتر داشته باشيم، اين براى دنياى ما و براى پيشرفت ما به سمت آن اهداف بهتر خواهد بود.»

3- انتظار و مترصد بودن: «مسئله‌ى انتظار هم كه جزء لاينفك مسئله‌ى مهدويت است، از آن كليدواژه‌هاى اصلى فهم دين و حركت اساسى و عمومى و اجتماعى امت اسلامى به سمت اهداف والاى اسلام است؛ انتظار؛ انتظار يعنى ترغب، يعنى مترصد يك حقيقتى كه قطعى است، بودن؛ اين معناى انتظار است. انتظار يعنى اين آينده حتمى و قطعى است؛ بخصوص انتظارِ يك موجود حىّ و حاضر؛ اين خيلى مسئله‌ى مهمى است. اينجور نيست كه بگويند كسى متولد خواهد شد، كسى به وجود خواهد آمد؛ نه، كسى است كه هست، وجود دارد، حضور دارد، در بين مردم است. در روايت دارد كه مردم او را مى‌بينند، همچنانى كه او مردم را مى‌بيند، منتها نميشناسند. در بعضى از روايات تشبيه شده است به حضرت يوسف كه برادران او را ميديدند، بين آنها بود، در كنار آنها بود، روى فرش آنها راه ميرفت، ولى نميشناختند. يك چنين حقيقت بارز، واضح و برانگيزاننده‌اى؛ اين كمك ميكند به معناى انتظار. اين انتظار را بشريت نياز دارد، امت اسلامى به طريق اولى‌ نياز دارد. اين انتظار، تكليف بر دوش انسان ميگذارد. وقتى انسان يقين دارد كه يك چنين آينده‌اى هست؛ همچنانى كه در آيات قرآن هست: «و لقد كتبنا فى الزّبور من بعد الذّكر انّ الارض يرثها عبادى الصّالحون. انّ فى هذا لبلغا لقوم عابدين»(1) - مردمانى كه اهل عبوديت خدا هستند، ميفهمند - بايد خود را آماده كنند، بايد منتظر و مترصد باشند. انتظار لازمه‌اش آماده‌سازى خود هست. بدانيم كه يك حادثه‌ى بزرگ واقع خواهد شد و هميشه منتظر باشيد.»

نکته ای که باید توجه داشت، مسئله نزدیکی ظهور در بیانات معظم له است؛ آیا در مورد نزدیکی ظهور در بیانات ایشان مطلبی است یا نه؟

مقام عظمای ولایت، مطالب جالب و خواندنی در مورد مهدویت دارند که در سایت نشر آثار با جستجوی «ظهور نزدیک» می توان به مطالب گوهر باری دست یافت. یکی از آنها ذکر این نکته است: « امروز، هم بشریت بیش از بسیاری از دورانهای تاریخ، دچار ظلم و جور است، هم پیشرفتی كه امروز بشریت كرده است، معرفت پیشرفته تر است. ما به زمان ظهور امام زمان (ارواحنا فداه) این محبوب قلبی انسانها نزدیك شده ایم زیرا معرفتها پیشرفت كرده است.» تاریخ: 3/9/78 بیانات مقام معظم رهبری در جشن بزرگ منتظران ظهور همزمان با هفتۀ بسیج و روز ولادت حضرت مهدی (عج)

چگونه می توان بین این دو حرف را جمع کرد؟ یک جا می فرماید: ««هيچ وقت نميشود گفت كه حالا سالها يا مدتها مانده است كه اين اتفاق بيفتد، هيچ وقت هم نميشود گفت كه اين حادثه نزديك است و در همين نزديكى اتفاق خواهد افتاد. هميشه بايد مترصد بود،»

و در جایدیگر می فرماید: « ما به زمان ظهور امام زمان (ارواحنا فداه) این محبوب قلبی انسانها نزدیك شده ایم زیرا معرفتها پیشرفت كرده است.»

چندین وجه جمع قابل تصویر است:

1- یکی را ناسخ و دیگری را منسوخ بدانیم. فرموده اخیر که فرمودند: « هيچ وقت هم نميشود گفت كه اين حادثه نزديك است». ناسخ و فرموده سال 78 را منسوخ بدانیم.

این احتمال زمانیست که وجه جمع دیگری برای آن نیابیم. چرا که اصل بر عدم نسخ است و برای نسخ دلیل لازم است.

2- بگوییم آن زمان در شرایطی قرار داشتیم که بشارت به نزدیکی ظهور صحیح بود ولی حالا چنین شرایطی نیست.

این احتمال هم باطل است. چرا که به صراحت علت نزدیکی ظهوردر ذیل کلام معظم له ذکر شده است و آن پیشرفت معرفت هاست: « ما به زمان ظهور امام زمان (ارواحنا فداه) این محبوب قلبی انسانها نزدیك شده ایم زیرا معرفتها پیشرفت كرده است.» و این نکته بر کسی پوشیده نیست که پیشرفت معرفت ها در سال 90 نسبت به سال 78 به مراتب بیشتر شده است. حالا کاری به بیداری اسلامی در منطقه نداریم که خود دلیل و یا تاییدی دیگر بر نزدیکی ظهور است.

3- بگوییم نعوذ بالله در کلام معظم له تناقضی آشکار است.

این نکته نیز باطل و بدور از شناخت است. چرا که شناختی که از معظم له داریم، و به اذعان دوست و دشمن کمترین تناقضی در کلمات ایشان یافت نمی شود، مگر برای آن، وجه جمعی منطقی وعقلایی وجود دارد.

4- بگوییم نزدیکی ظهور دارای چندین معناست. به عبارتی؛ اشتراک لفظی است. یعنی؛ معنایی که در سال 78 از نزدیکی ظهور قصد شده غیر از معنایی است که در سال 90 از آن قصد شده است. در سال 78 منظور از نزدیکی ظهور؛ همان نزدیکی است که در دعای عهد هر شیعه ای را ملزم و تشویق به یاد آوری آن در هر صبحکاه می کند: «انهم یرنه بعیدا و نراه قریبا» این کفار هستند که ظهور را دور می بینند و ما آن را نزدیک می دانیم! یعنی بینش شیعه این است که دائما خود را نزدیک به ظهور می بیند تا روحیه امید و صبر و ... در او زنده بماند. اما معنای نزدیکی ظهور در سال 90، به معنی قطعی دانستن ظهور در زمان خاص است که روایات آن را توقیت و باطل دانسته اند. (تعیین وقت).

اشتراک معنوی بودن نزدیکی ظهور، شاید بتواند وجه جمع صحیحی باشد. ولی با معنایی که از نزدیکی ظهور در سال 78 قصد شده این احتمال نیز باطل می شود. چون که نزدیکی ظهور به معنایی که در دعای عهد به آن اشاره شده، نیاز به دلیل و علت ندارد. و هر شیعه ای در هر زمانی این نگاه را باید در خود تقویت کند. و حال آنکه معظم له در ذیل کلامش، علت نزدیکی ظهور را پیشرفت معرفت ها دانسته است:« ما به زمان ظهور امام زمان (ارواحنا فداه) این محبوب قلبی انسانها نزدیك شده ایم زیرا معرفتها پیشرفت كرده است.»

5- بگوییم نزدیکی ظهور در هر دو سخنرانی به یک معناست و آن غیر از معنایی است که در دعای عهد آمده است. بلکه واقعا ظهور نزدیک است. بدین معنا که؛ اگر نزدیکی ظهور بر اساس دلیل و قراین روشنی باشد مورد قبول باشد که در سال 78 بدان اشاره شده است: :« ما به زمان ظهور امام زمان (ارواحنا فداه) این محبوب قلبی انسانها نزدیك شده ایم زیرا معرفتها پیشرفت كرده است.» و اگر لقلقه زبان شدن نزدیکی ظهور بر اساس حدسیات و احتمالات ضعیف باشد باطل است، چنانکه در سال 90 بدان اشاره شده و قراین ذیل کلام معظم له آن را تایید می کند:« از كارِ عالمانه و همراه با دقت در مسئله‌ى انتظار و مسئله‌ى دوران ظهور نبايد غفلت كرد. و از كارِ عاميانه و جاهلانه بشدت بايد پرهيز كرد. از جمله‌ى چيزهائى كه ميتواند يك خطر بزرگ باشد، كارهاى عاميانه و جاهلانه و دور از معرفت و غير متكى به سند و مدرك در مسئله‌ى مربوط به امام زمان (عجّل‌اللَّه تعالى فرجه الشّريف) است، كه همين زمينه را براى مدعيان دروغين فراهم ميكند. كارهاى غيرعالمانه، غيرمستند، غير متكى به منابع و مدارك معتبر، صرف تخيلات و توهمات؛ اينجور كارى مردم را از حالت انتظار حقيقى دور ميكند، زمينه را براى مدعيان دروغگو و دجال فراهم ميكند؛ از اين بايستى بشدت پرهيز كرد.»

با این حساب می توان با توجه به پیشرفت بینش ها و معرفت ها سخن از نزدیکی ظهور کرد، با توجه به عدالت خواهی هایی که در بشریت امروزی ایجاد شده و همچنین بیداری اسلامی، می توان به نزدیکی ظهور امیدوار بود و از ترویج نزدیکی ظهور به طور قطعی پرهیز کرد! چنانکه در کلام معظم له اشاره شده است: «هيچ وقت نميشود گفت كه حالا سالها يا مدتها مانده است كه اين اتفاق بيفتد، هيچ وقت هم نميشود گفت كه اين حادثه نزديك است و در همين نزديكى اتفاق خواهد افتاد. هميشه بايد مترصد بود.».

ولی باید امیدوار باشیم به نزدیکی ظهور که اولین قدم اش را شهدای عزیز ما برداشتند: « شما مردم عزیز – بخصوص شما جوانها – هر چه كه در صلاح خود، در معرفت و اخلاق و رفتار و كسب صلاحیتها در وجود خودتان بیشتر تلاش كنید این آینده را نزدیكتر خواهید كرد، اینها دست خود ماست اگر ما خودمان را به صلاح نزدیك كنیم، آن روز نزدیك خواهد شد همچنان كه شهدای ما با فدا كردن جان خودشان آن روز را نزدیك كردند، آن نسلی كه برای انقلاب آن فداكاریها را كردند، با فداكاریهای خودشان آن آینده را نزدیكتر كردند هر چه ما كار خیر و اصلاح درونی خود و تلاش برای اصلاح جامعه انجام بدهیم آن عاقبت را دایما نزدیكتر می كنیم.»
تاریخ: 22/8/79 بیانات مقام معظم رهبری در سالروز میلاد خجستۀ امام زمان (عج)

همچنین در جای دیگر فرمودند: « شما جوانان عزیز كه در آغاز زندگی و تلاش خود هستید، باید سعی كنید تا زمینه را برای آن چنان دورانی آماده كنید، دورانی كه در آن، ظلم و ستم به هیچ شكلی وجود ندارد، دورانی كه در آن، اندیشه و عقول بشر، از همیشه فعالتر و خلاقتر و آفریننده تر است، دورانی كه ملتها با یكدیگر نمی جنگند، دستهای جنگ افروز عالم همانهایی كه جنگهای منطقه ای و جهانی را در گذشته به راه انداختند و می اندازند دیگر نمی توانند جنگی به راه بیندازند، در مقیاس عالم، صلح و امنیت كامل هست، باید برای آن دوران تلاش كرد. قبل از دوران مهدی موعود، آسایش و راحت طلبی و عافیت نیست. در روایات، «والله لتمحصن» و «والله لتغربلن» است، به شدت امتحان می شوید، فشار داده می شوید. امتحان در كجا و چه زمانی است؟ آن وقتی كه میدان مجاهدتی هست. قبل از ظهور مهدی موعود، در میدانهای مجاهدت، انسانهای پاك امتحان می شوند. در كوره های آزمایش وارد می شوند و سربلند بیرون می آیند و جهان به دوران آرمانی و هدفی مهدی موعود (ارواحنا فداه) روزبه روز نزدیكتر می شود، این، آن امید بزرگ است، لذا روز نیمه شعبان، روز عید بزرگ است.»
تاریخ: 30/11/70 سخنرانی در اجتماع بزرگ مردم قم، در سالروز میلاد حضرت مهدی (عج)
بزرگ ترين گناه ترس است .

امام علي (عليه السلام)

________________________



 
 
Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 1407
تاریخ عضویت: جمعه ۳ شهریور ۱۳۸۵, ۱:۳۱ ق.ظ
محل اقامت: مازندران
سپاس‌های ارسالی: 6679 بار
سپاس‌های دریافتی: 5422 بار

Re: نزدیکی ظهور در نظر امام خامنه ای!

پست توسط airplane »

سلام

دوستان یادتون هست یه فایل صوتی ازایت الله ناصری درمورد بشارت ایت الله بهجت در مورد ظهوربود و همه اون رونفی میکردن

چندشب پیش تو مستند العبد که در مورد ات الله بهجت بود درست اخرمسند یکی از خود اقا قضیه رو پرسید.

ایشون گفتن من این حرف رو گفتم ولی قرار نبود جایی پخش بشه.اون شخص از من پرید فلان نفر که از من پیرترهستند چی ماگفتیم پیر ترازشما هم میبینند.

به امید ظهور اقا :AA: :AA:
آیا می دانید هر فرد پس از مرگ با اهدای اعضای خویش می تواند سبب نجات یا ارتقای سلامتی بیش از 50 نفر شود


برای عضویت در انجمن اهدای عضو به لینک زیر مراجعه کنید


[External Link Removed for Guests]

[COLOR=#000000]تا چند زنم بروی [COLOR=#0070c0]دریاها خشت بیزار شدم ز بت‌پرستان  

خیام که گفت دوزخی خواهد بود که رفت بدوزخ و که آمد ز بهشت



 
Major
Major
پست: 253
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۸۵, ۲:۴۳ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 671 بار
سپاس‌های دریافتی: 660 بار

Re: نزدیکی ظهور در نظر امام خامنه ای!

پست توسط F-14 Fan »

مطمئن هستید استفاده از لقب امام خامنه‌ای مناسب هست؟
آیا دفتر رهبری استفاده از این لقب را تایید کرده اند؟
Major II
Major II
پست: 443
تاریخ عضویت: جمعه ۱ بهمن ۱۳۸۹, ۱۱:۳۸ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 6358 بار
سپاس‌های دریافتی: 2155 بار

Re: نزدیکی ظهور در نظر امام خامنه ای!

پست توسط anga2009 »

تعیین وقت ظهور فقط در اختیار خداوند است و جز خداوند کس دیگری از این موارد آگاهی ندارد و کسانی که زمان ظهور را پیش گویی می کنند
دروغگویند.وقتی از امام باقر پرسیدند که برای ظهور وقت معین شده است ایشان سه با فرمودند: کذب الوقاتون : یعنی تعیین کنندگان وقت دروغ گویند.
وب سایت روستای گندشمین
[External Link Removed for Guests]
خدایا من را ببخش...
Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 965
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۸۸, ۸:۴۷ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 2776 بار
سپاس‌های دریافتی: 3436 بار

Re: نزدیکی ظهور در نظر امام خامنه ای!

پست توسط victory67 »

خمینی دیگر...
نام امام خامنه‌ای‌؛ کابوس روز و شب اسرائیل
خبرگزاری فارس: خامنه‌ای صد خمینی دیگر است چون اسرائیل از خامنه‌ای بیشتر از خمینی می‌ترسد! اسرائیل فهم ندارد که بفهمد خامنه‌ای (روحی فداه) ولی فقیه است و له الولایة المحمدیة.


تصویر

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، نوینده وبلاگ اسکالپل در مطلبی نوشت: «خامنه‌ای خمینی دیگر است»؛ این شعار را خدا در دهان ما گذاشته چون فقط حرف خداست که دروغ نیست.
زدن این حرفها بقول سید شهیدان اهل قلم شجاعتی می‌خواهد که با عقل و عقل اندیشی و حتی ژورنالیسم جور در نمی‌آید چرا که قلم ما در فضای بی‌اعتقاد و ملحد سایبر که ریشه اُس الاساس معتقدات ما یعنی ولایت را می‌برد می‌چسباند به دیکتاتوری، مظلوم است. اما در عین مظلومیت و گمنامی، ما هم مثل آوینی یقین کرده‌ایم که خدا لوح و قلم تاریخ را به حزب‌الله سپرده. همه شعارهای انقلاب را، خدا در دهان ما گذاشته چون فقط حرف خداست که دروغ نیست. «اینهمه لشکر آمده - به عشق رهبر آمده»؛
والله فقط به عشق رهبر است که مردم برای نماز جمعه، ساعت ۸ صبح می‌روند دانشگاه تهران. «خامنه‌ای خمینی دیگر است» و از این جمعه‌ای که گذشت، خامنه‌ای صد خمینی دیگر است چون اسرائیل از خامنه‌ای بیشتر از خمینی می‌ترسد! اسرائیل فهم ندارد که بفهمد خامنه‌ای (روحی فداه) ولی فقیه است و له الولایة المحمدیة. اما این را می‌تواند بفهمد که خمینی موشک شهاب و سجیل نداشت که خامنه‌ای آنها را هم دارد!!
اسرائیل نمی‌داند که دست عزت خدا در زمان غیبت از آستین ولی فقیه بیرون می‌آید ولی این را می‌داند که سید حسن نصرالله را ولی فقیه پرورانده؛ اگر سید حسن نصرالله با پنج هزار تا بچه بسیجی حزب‌اللهی باد نخوت ماشین جنگی اسرائیل را خالی کرد، خامنه‌ای با پنج میلیون بسیجی که با سید حسن می‌شود پنج میلیون و یکی - آن پنج هزار ملائکه نصرت را حساب نمی‌کنیم حالا! - اگر دست به سلاح ببرد معرکه‌ای می‌شود که آن ۳۳ روز، نزدش غبار مشق شمشیر کودکان محسوب می‌شود!
بعد از جنگ ۳۳ روزه بود که مستندی تصویری که شامل ۳ لوح فشرده بود، بدستم رسید. کار بچه‌های حزب‌الله لبنان بود اگر اشتباه نکنم؛ دیدم و برگرداندم به صاحبش. موضوع این مستند، تحلیل جنگ ۳۳ روزه از زبان سران نظامی - اطلاعاتی و سیاسی رژیم صهیونیستی بود. تصاویر، همه از شبکه‌های تلویزیونی اسرائیلی ضبط شده بودند و زیرنویس عربی خورده بودند. در یکی از سکانس‌ها، یکی از سران سیاسی رژیم صهیونیستی می‌گوید: «وقتی نصرالله سخنرانی می‌کند، همه در اسرائیل گوش می‌کنند چون همه ما می‌دانیم که اگر او می‌گوید کاری را انجام خواهد داد، حتما آنرا انجام خواهد داد.» عمیقا باور دارم که این اقرار از زبان یک مسئول سیاسی در اسرائیل، خودش شکست است. اگر جنگی هم در نگرفته بود، باز شکست بود. این جمله‌ای است که با لحاظ نمودن محافظه کاری فراوان برای حفظ آبروی چهارمین ارتش قدرتمند جهان بر زبان رانده شده و الا سفره دل اینها را که باز کنی، مثل چی از نصرالله و حزب‌الله اش می‌ترسند!
آنها نمی‌فهمند که امام خامنه‌ای (زید عزه) ولی فقیه است ولی می‌دانند که مقتدای نصرالله هموست. آنها نمی‌فهمند که امام خامنه‌ای (زید عزه) ولی فقیه است اما دیده‌اند که نصرالله بر بازوی او بوسه می‌زند. خامنه‌ای در چشم اسرائیل صد خمینی دیگر است چون آیه‌ای را که خمینیست‌ها ۳۰ سال قبل بر پرچم سپاه اسلام نقش کردند، خامنه‌ای عملی کرد؛ «و اعدوا لهم ما استطعتم من قوة».
خامنه‌ای خاکریز جمهوری اسلامی را برد و سینه به سینه در «بنت جبیل» چسباند به اسرائیل! ۳۳ روز جان کندند و از این بنت جبیلی که فقط ۳ کیلومتر از مرز اسرائیل با لبنان عبور می‌کند، نتوانستند عبور کنند. چون بچه‌های حزب‌الله در آن ۳۳ روز با فرمان فرماندهان سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی آب می‌خوردند! روح شهید «حسن تهرانی مقدم» شاد؛ وصیت کرده بود روی سنگ قبرش بنویسند «اینجا مدفن کسی است که می‌خواست اسرائیل را نابود کند.» خامنه‌ای با سردارانی که دارد، از جمعه‌ای که گذشت، صد خمینی دیگر است. شیمون پرز اخیرا اعتراف کرد که خاورمیانه روی انگشت ژنرال سلیمانی می‌چرخد. اسرائیل نمی‌داند که «حاج قاسم» کیست و «سپاه قدس» چیست، اما می‌داند که او از خامنه‌ای فرمان می‌برد و بچه‌های حزب‌الله از سپاه قدس او! اسرائیل نمی‌فهمد و نمی‌تواند بفهمد که شهیدان زنده‌اند و روح سرداران شهید ما هم جزو سپاه خامنه‌ای است. آنها نمی‌دانند «مهدی باکری» که بود؛ همو که می‌گفت: «تا وقتی دولتهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسرائیل و... وجود دارند مردن جز با شهادت معنا ندارد.»
خطبه‌ کوبنده امام خامنه‌ای (زید عزه) در جمعه‌ای که گذشت، جلوه «اشداء علی الکفار» خمینی بود که از ملاء اعلی بر جایگاه نماز جمعه تهران تابید. اسرائیل نمی‌داند که ملاء اعلی کجاست اما می‌داند که خامنه‌ای از جمعه‌ای که گذشت صد خمینی دیگر است؛ «محمد رسول الله والذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم.» آقا! دمتان گرم، عزتتان مستدام، ای والله! که عز اسلامید و نور دیده رسول الله (ص). نسأل الله ان یمد ظلکم العالی علی رئوس الدانی.
انتهای پیام/
  تصویر تصویرزندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست/ هر کسی نغمه خود خواندو از صحنه رودتصویر تصویر 
  تصویر تصویرصحنه پیوسته بجاست /خرم آن نغمه که بسپارند به یادتصویر تصویر     
  
ارسال پست

بازگشت به “ساير گفتگوها”