ورود مایکروسافت به دنياي تبلیغات همراه

در اين بخش از اخبار تلفن همراه استفاده کنيد و بحث نماييد.

مدیر انجمن: شوراي نظارت

ارسال پست
Captain II
Captain II
پست: 5147
تاریخ عضویت: شنبه 30 اردیبهشت 1385, 2:30 pm
محل اقامت: گشتم نبود نگرد نیست.
سپاس‌های ارسالی: 3 بار
سپاس‌های دریافتی: 127 بار
تماس:

ورود مایکروسافت به دنياي تبلیغات همراه

پست توسط DJ.HAMED »

تالیا نیوز- مایکروسافت اخیرا يك آژانس فرانسوی تبلیغات همراه موسوم به ScreenTonic را خریداری کرده و ثابت كرده كه تبلیغات مبتني برتلفن همراه را تجارتی سودمند و پرمنفعت مي داند.
به گزارش تاليانيوز، شرکت تحلیلگر انگلیسی Informa Telecoms & Media که مقر آن در شهر لندن واقع شده ، پیش بینی کرده هزینه هایی که در سطح جهانی در بخش تبلیغات همراه صورت می گیرد احتمالا تا سال 2011 میلادی به مبلغ 11.35 میلیارد دلار خواهد رسید که این میزان در مقایسه با 871 میلیون دلاری که در سال 2006 میلادی به ثبت رسیده، افزایش قابل ملاحظه ای نشان می دهد.
در قراردادی که روز پنجشنبه اطلاعاتی در خصوص آن منتشر شد ، مایکروسافت با پرداخت مبلغ نامشخصی، تمامی سهام شرکت فرانسوی ScreenTonic را در پاریس تصاحب کرد
"برو س جاف " قائم مقام بخش توسعه کمپانی مایکروسافت در همین خصوص اعلام کرد: " ما تمام دنیا را برای پیدا کردن یک شرکت فعال در بخش تبلیغات همراه زیر پا گذاشتیم و در نهایت یکی را پیدا کردیم و باید بگویم که این دومین شرکت فرانسوی در عرصه تلفن همراه است که در طول سال گذشته ما آن را خریداری کرده ایم ."
بر اساس این خبر شرکت ScreenTonic علاوه بر فروش آگهی ، برای اپراتورهایی در کشورهای بلژیک ، فرانسه و انگلیس فضای مخصوص درج آگهی در پرتال های اینترنتي همراه را تامین می کند.
شرکت مذکور همچنین امور تبلیغاتی تعدادی از پرتال های مستقل همراه را نیز عهده دار می باشد .
مارک هایی که اين شرکت از آنها حمایت کرده و کار تبلیغات آنها را عهده دار بوده است عبارت بودند از محصولات کمپانی های بزرگ اتوموبیل سازی نظیر BMW, Jaguar و Peugeot (پژو) .
از دیگر شرکت ها و کمپانی های معروفی که نام آنها و محصولاتشان در این تبلیغات به چشم می خورد می توان به استودیوهای فیلم سازی نظیر پارامونت ، کوکاکولا و کمپانی سازنده محصولات ورزشی "ریبوک " اشاره کرد.
لازم به ذکر است که بازار تبلیغات همراه حتی قبل از اینکه مایکروسافت پیوستن خود را به آن اعلام کند ، بسیار داغ بود.
از طرف دیگر ،یاهو نیز در اوایل هفته جاری راه اندازی سرويس جدید خود موسوم به Onesearch را در اروپا اعلام کرد.
یاهو ادعا کرده که این محصول جدید جستجوی مبتني بر تلفن همراه را متحول خواهد کرد و ابزار مناسبی را در اختیار تبلیغ دهندگان قرار خواهد داد.
گوگل نیز تا کنون حضور چشمگيري در دنياي تلفن همراه داشته است، به این ترتیب که بسیاری از گوشی های ساخت کمپانی های معتبری چون سونی اریکسون و نوکیا مجهز به سیستم جستجوی گوگل هستند.
از طرف دیگر گفته می شود AOL نیز به منظور تصاحب آژانس تبلیغاتی تلفن همراه Third Screen Media که مقر آن در بوستون قرار دارد ، با این شرکت وارد مذاکراتی شده است ولی هیچ یک از دو طرف این موضوع را تایید يا تکذیب نکرده اند.


[External Link Removed for Guests]
ارسال پست

بازگشت به “تازه ها و اخبار تلفن همراه”