شرکت های انگلیسی سالانه بیش از 400 میلیون پوند بابت تماس های شخصی می..

در اين بخش از اخبار تلفن همراه استفاده کنيد و بحث نماييد.

مدیر انجمن: شوراي نظارت

ارسال پست
Captain II
Captain II
پست: 5147
تاریخ عضویت: شنبه 30 اردیبهشت 1385, 2:30 pm
محل اقامت: گشتم نبود نگرد نیست.
سپاس‌های ارسالی: 3 بار
سپاس‌های دریافتی: 127 بار
تماس:

شرکت های انگلیسی سالانه بیش از 400 میلیون پوند بابت تماس های شخصی می..

پست توسط DJ.HAMED »

شرکت های انگلیسی سالانه بیش از 400 میلیون پوند بابت تماس های شخصی می پردازند
کارمندان در انگلیس سالانه حدود 400 میلیون پوند قبض تلفن همراه روی دست کارفرماهای خود می گذارند
موبایل نیوز- مرکز تحقیقاتی Aurora Kendrick James بر اساس تجزیه و تحلیل ده ساله خود روی موضوع "هزینه ها و عادت های ارتباط از راه دور"، نتیجه گیری کرده است که بین 20 تا 25 درصد تماس هایی که از طریق تلفن های همراه کمپانی ها گرفته می شود، شخصی است.
طبق اظهارات "جرمی گرین"، تحلیل گر برتر Ovum، جمع کلّ صورت حساب سالانه 3 میلیون تلفن همراه متعلق به شرکت های انگلیسی طی سال 2006 بالغ بر حدود 7/1 میلیارد پوند بوده است، که 340 تا 425 میلیون پوند آن مربوط به تماس های شخصی کارمندان است.
طبیعی است این هزینهء زیاد نه تنها سودآوری شرکت های انگلیسی را پائین می آورد، بلکه معافیت مالیاتی اشتباهی که شرکت ها نسبت به کلّ هزینه تلفن خود دریافت می کنند را نیز به طور غیر قانونی بالا می برد.
تلفن همراه اولین ابزار انتخاب شرکت های تجاری و بازرگانان برای حفظ ارتباط دائم و در دست گرفتن نبض کنترل کار در زمان هایی که مدیران خارج از اداره باشند محسوب می شود.
راحتی و در دسترس بودن این وسیله سبب شده است که استفاده از تلفن همراه- حتی هنگام نشستن پشت میز- برای بسیاری به یک هنجار تبدیل شود.
علاوه بر این، گوشی های همراه هوشمند دسترسی مشترک به اطلاعات کلیدی مانند تماس ها، ایمیل ها، و سرویس های بر مبنای وب را فراهم می سازند. در نتیجه می توان در تمام جنبه های تجارت مدرن، تجارت، و شیوه زندگی شخصی از آنها استفاده کرد.
طبق گزارش Aurora Kendrick James، افراد کمی به طور فعال بر استفاده های شخصی نظارت می کنند. این امر به معنای از دست دادن کنترل هزینه ها و تبدیل تلفن به ابزاری خواهد بود که به جای بهبود کنترل و بازدهی کارمندان منجر به نقصان در آن زمینه شود.
بنا بر این برای به دست گرفتن کنترل هزینه و استفاده از ابزارهای همراه کمپانی ها چه کاری می توانند انجام دهند؟ "مت اتکینسون" مدیر عامل Aurora Kendrick James بر اهمیت اجرای سیاست های داخلی کمپانی ها و انتشار جزوه های راهنما درباره موارد و محدودیت های استفاده از تلفن همراه کمپانی، برای آگاه ساختن کارمندان از هزینه های بالقوه و اهمیت مدیریت هزینه تلفن همراه توسط هر فرد، تأکید می کند.
وی 4 مرحلهء ساده را برای افزایش کارایی، کاهش هزینه ها و فریب در استفاده از تلفن های شرکت ارائه کرده است.
-بازبینی و تحلیل: وضعیت فعلی امکانات تلفن های همراه کمپانی را ارزیابی کرده و هزینه بالقوه ای را که برای شرکت دارد معین کنید.
-تطبیق و تهیه گزارش: لیست دقیقی از کاربرانی را که هزینه و استفاده آن ها را می توان کنترل کرد تهیه کنید.
-کنترل و هدایت: خط مشی عادلانه ای از نحوه استفاده از اموال بلفن همراه کمپانی را تهیه کرده و تصمیم بگیرید که آیا هدف شما کنترل و کاهش استفاده شخصی است، یا در حقیقت باز پس گیری هزینه ها از کاربران.
-آموزش و اطلاع رسانی: کاربران را در رابطه با استفاده از تلفن همراه و هزینه آن تعلیم دهید و دستورالعمل استفاده از آن را هر ماه منتشر کنید.
"مت اتکینسون" افزود، "آموزش کارمندان و فراهم آوردن قابلیت دیدن هزینه ها برای آن ها، برای اداره کردن موفقیت آمیز هزینه های تلفن همراه امری محوری است. با داشتن یک خط مشی مشخص برای استفاده به موقع از تلفن های همراه شرکت ها و آشنا کردن کارمندان با آن، می توان هزینه ها را به طور محسوس پائین آورد."
ارسال پست

بازگشت به “تازه ها و اخبار تلفن همراه”