کاهش نارضایتی مشتریان از برنامه های سرگرم کننده تلفن همراه

در اين بخش از اخبار تلفن همراه استفاده کنيد و بحث نماييد.

مدیر انجمن: شوراي نظارت

ارسال پست
Captain II
Captain II
پست: 5147
تاریخ عضویت: شنبه 30 اردیبهشت 1385, 2:30 pm
محل اقامت: گشتم نبود نگرد نیست.
سپاس‌های ارسالی: 3 بار
سپاس‌های دریافتی: 127 بار
تماس:

کاهش نارضایتی مشتریان از برنامه های سرگرم کننده تلفن همراه

پست توسط DJ.HAMED »

تصویر
موبایل نیوز- تحقیقات مجمع سرگرمی تلفن همراه، Mobile Entertainment Forum و LCC که روز دوشنبه منتشر شد، نشان می دهدکه نارضایتی یک ساله مشترکین خطوط همراه از برنامه های سرگرم کننده کاهش یافته است.
بر اساس نتیجه این تحقیقات ، 26 درصد از مشتریان برنامه های سرگرم کننده تلفن های همراه در آمریکا و انگلیس در زمان حاضر از سرویس های سرگرم کننده راضی هستند.
بر اساس این گزارش، بیش از 3 هزار استفاده کننده از برنامه های مختلف تلفن همراه مانند زنگ ، تلویزیون همراه، ویدیو کلیپ ، سرویس های اطلاعاتی، گفت و گو، تصاویر پس زمینه، لوگوها ، دانلود کامل موسیقی و بازی هادر این تحقیقات مورد سوال قرار گرفته اند .
این تحقیقات علاوه بر انگلیس و آمریکا در کشورهای دیگری نظیر فرانسه، آلمان ، ایتالیا، رومانی، اسپانیا و سنگاپور هم انجام شده است.
این تحقیقات که در زمینه ریشه یابی علل نارضایتی مشترکین از برنامه های سرگرم کننده صورت گرفته بود، نشان می دهد : مهم ترین مشکل مشترکین، عدم اطمینان کامل از سرویس دهی برنامه های تلفن همراه و همخوانی نداشتن این برنامه ها با تبلیغات بوده است.
در این تحقیقات آمده است که هزینه ها ی یک برنامه اگرچه برای مشترکان بویژه انگلیسی ها بسیار مهم است اما کیفیت برنامه نیز جایگاه و اهمیت خاصی دارد به عبارت دیگر آنان در عین حال که برای دریافت برنامه های سرگرم کننده پول خوبی پرداخت می کنند، توقع دارند سرویس های با کیفیت دریافت کنند.
شفاف بودن قیمت ها یکی دیگر از موارد با اهمیت برای مشترکان انگلیسی و آمریکا یی است که در این تحقیقات به آن اشاره شد ، به عنوان مثال اگر هزینه های مربوط به دریافت داده ها ، "دانلود" برنامه ها را نیز شامل شود، مشتریان مایلند که از این امر اطلاع یابند.
بالاترین سطح رضایت مشتریان در بازار آمریکا از برنامه های تلویزیون همراه است که 37 درصد مشتریان را دربرمی گیرد و سرویس "داونلود" موسیقی با 32 درصد در انگلیس در رتبه بعدی قرار دارد.
به طور کلی، سرویس هایی که بر مبنای حق اشتراک ارائه می شود، نظیر "چت" از طریق تلفن همراه (mobile chat) ، تلویزیون همراه، و سرویس های اطلاع رسانی برای مشترکین آمریکایی، از محبوبیت بالایی برخوردارند، حال آن که در انگلیس "داونلود" دیگر برنامه های سرگرم کننده کامپیوتری نظیر زنگ گوشی ها و تصاویر پس زمینه فروش بیشتری دارند.
یکی دیگر از نتایج به دست آمده از این تحقیقات که منجر به برداشتن گام بزرگی که از سوی صنعت تلفن همراه شده در زمینه آموزش مصرف کنندگان است بطوری که بیش از 80درصد از آنان در زمان حاضر نسبت به انواع برنامه های سرگرم کننده مخصوص تلفن همراه موجود در بازار آگاهی دارند.
در زمان حاضر بیش از 50 درصد از مشتریان انگلیسی و آمریکایی به خرید صدای زنگ های مختلف مخصوص تلفن همراه تمایل دارند.
در دیگر عوامل مورد بررسی در این تحقیقات این بوده است که کارگزاران صنعت تلفن همراه بیش از هر چیز اید بفهمند چگونه می توان تمایل مشتریان به بازی ها را به خرید برنامه ها تبدیل کنند و پس از آن بتوانند اعتماد لازم را برای تداوم این خرید به وجود آورند.
این اولین مرحله از تحقیقاتی بود که از جانب مجمع سرگرمی های تلفن همراه و موسسه تحقیقاتی LCC در خصوص تجربه احساس مشتریان از برنامه های سرگرمی صورت گرفته و از جانب شرکت های بزرگ و نام آشنایی چون Alcatel-Lucent, Buongiorno, Celltick, Hungama Mobile, mBlox, Motorola, Motricity, Musiwave, Orange, Telephia و Vodafone حمایت شده است.
ارسال پست

بازگشت به “تازه ها و اخبار تلفن همراه”