.::نحوه کنترل پرواز در WOV و WOE و ديگر بازيهاي هوايي::.

در اين بخش شما ميتوانيد درباره کليه مباحث بازيهاي كامپيوتري به بحث و تبادل نظر بپردازيد

مدیر انجمن: شوراي نظارت

Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 395
تاریخ عضویت: شنبه ۶ بهمن ۱۳۸۶, ۱۱:۴۷ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 425 بار
سپاس‌های دریافتی: 706 بار

پست توسط JavadRadical »

Reza313 جان :razz:
باور کنید من این فایلو ندارم 100 بار گشتم و سرچ کردم نبود که نبود :?
:) :) :) :( :( :razz: :razz:
"time" isnt the test. Time is something you spend doing the tests.

Time is not the test , but everything is measured against the time, we even differentiate the things against the time most of the time


تصویر
Super Moderator
Super Moderator
پست: 949
تاریخ عضویت: دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۸۴, ۲:۳۱ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 2396 بار
سپاس‌های دریافتی: 1355 بار

پست توسط Reza 313 »

شما این فایل را دارید ، منتهی در داخل فایل ObjectData.cat که در شاخه Objects قرار داره ، موجوده ...
برای استخراجش باید از ابزار SFP1E استفاده کنید ...

لینک دانلود :
[External Link Removed for Guests]
...آن ها که بر فراز آسمان درس پرواز آموخته بودند ، دیگر زیستن بر خاک زمین میسرشان نبود و جنگ بهانه ای بود تا مشق نیمه کاره ی آسمانی بودنشان را کامل کنند .... تصویر 
Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 395
تاریخ عضویت: شنبه ۶ بهمن ۱۳۸۶, ۱۱:۴۷ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 425 بار
سپاس‌های دریافتی: 706 بار

پست توسط JavadRadical »

Reza 313 عزیز :razz:
متاسفانه من عضو شدم اما نمیتونم دانلود کنم لینک فعال سازی هم به دستم نرسیده میشه لطف کنید راه دیگری برای دانلود این برنامه قرار بدید مثلا اینو تو یه اپلود سنتر دیگه بزارید تا همه استفاده کنند :o :o :) :) :razz: :razz:
"time" isnt the test. Time is something you spend doing the tests.

Time is not the test , but everything is measured against the time, we even differentiate the things against the time most of the time


تصویر
Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 395
تاریخ عضویت: شنبه ۶ بهمن ۱۳۸۶, ۱۱:۴۷ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 425 بار
سپاس‌های دریافتی: 706 بار

پست توسط JavadRadical »

رضا جان :razz:
من weaponEditor رو دانلود کردم
گمان میکنم بشه با اونم سلاح جدید تولید کرد حتی از نوع هسته ای فقط نمیدونم بعد از تولید باید چکار کرد ؟ :? ایا راه حلی دارید
ایا شرکت سازنده گطرز کار خاصی برای اون قرار داده ؟ میشه سلاح جدید خودمون بسازیم و اضافه کنیم ؟ البته این برنامه مال بازی WOI بود :-(
:) :) :razz: :razz: :razz: :(
"time" isnt the test. Time is something you spend doing the tests.

Time is not the test , but everything is measured against the time, we even differentiate the things against the time most of the time


تصویر
Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 395
تاریخ عضویت: شنبه ۶ بهمن ۱۳۸۶, ۱۱:۴۷ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 425 بار
سپاس‌های دریافتی: 706 بار

پست توسط JavadRadical »

عزیزان :razz: :)
دوران سختی به سر امد :-D
حالا نوبت برادر جواد هستش که نسل تمام هواپیما های دشمن رو از رو کره زمین ( البته فقط تو WOE ) از رو زمین برداره .
برادران عزیز امروز برادر جوادتون تمام موشکهایی رو که دیگه تو این بازی جواد شده بودن رو کنار گزاشت :grin:
امروز من دیگه فونیکس دارم :m:a . و همینجا اعلام میکنم من به فن اوری موشک فونیکس با قابلیت حمل کلاهک هسته ای دست پیدا کردم :m:a :grin: :-) :smile: :(
البته فقط اف14 هام میتونند فونیکس رو حمل کنند و یه اتفاق خیلی عجیب دیگه من الان جز فونیکس هیچ سلاح دیگری ندارم اما وقتی میخاستم با F-4E پرواز کنم دیدم اف4 با 2 تا فونیکس لود میشه و وقتی وارد بازی میشه هیچ موشکی روی پایلونها و لانچرها نسب نیست اما وقتی به سمت دشمن شلیک میکنی منظورم موشکه میشه 8 تا موشک شلیک کرد :shock:
به نظر شما من چه بلایی سر بازی خودم اوردم ؟ :-x
اقا یکی بگه چطوری عکس بگیرم تا نشون بدم اسمون تحت سلطه تامکته حتی زمین رو هم با فونیکس خاکشیر کردم :grin: :m:a
:) :) :) :) :( :( :( :razz: :razz: :razz: :razz:
"time" isnt the test. Time is something you spend doing the tests.

Time is not the test , but everything is measured against the time, we even differentiate the things against the time most of the time


تصویر
Captain II
Captain II
پست: 386
تاریخ عضویت: دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۶, ۲:۱۵ ب.ظ
محل اقامت: کرمان
سپاس‌های ارسالی: 1523 بار
سپاس‌های دریافتی: 1169 بار

پست توسط SA@M »

من که کلا فونیک ندارم و نمیدونم از کجا دانلودش کنم چه برسه به اتمیش :sad: جواد جان میشه یه توضیح کوچولو بدی ما هم یاد بگیریم :-) :) :razz: :razz: :razz:
اندکی صبر...
Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 395
تاریخ عضویت: شنبه ۶ بهمن ۱۳۸۶, ۱۱:۴۷ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 425 بار
سپاس‌های دریافتی: 706 بار

پست توسط JavadRadical »

SAAMY4 جان چشم :razz:
با اجازه اقا رضای عزیز :razz: :)
اول از همه باید برید به سایت سازنده بازی (thirdwire) و بروید به بخش دانلود بعد داخل صفحه بری و گزینه utility را باز کنید سپس از برنامه هایی که برای دانلود امد weaponeditor را دانلود کنید . البته 2 تا هستش که شما بهتره هردو رو دانلود کنید .
فایل رو به همون صورت rar نگه بدارید سپس داخل اون شده و فقط 2 فایل weapondata.data , weapondata.INI رو از حالت زیپ خارج کنید و یا داخل فولدی object و یا weapon ( اگر اف14 را نسب کردید ) قرار بدید .
قدم بعدی اینکه برید سراغ فایلweaponeditor.exe و بدون اینکه از حالت rar خارجش کنید روش کلیک کنید و داخل برنامه شوید ( اگر از حالت rar خارج بشه کار نمیکنه ! :x
حالا سمت راست برید رو گزینه open و فایل weapondata را که داخل فولدر بازی قرار دادید از همان مسیر باز کنید .
الان لیست تسلیحات خوتون رو میبینید . کار بعدی اینکه همونجا دوباره سمت راست روی گزینه Import/merge کلیک کنید و برید اینبار سراغ فایل F-14AWEAPONDATA وانتخابش کنید . تموم شد الان فونیکس A, C جزء تسلیحات شماست ازش لذت ببرید . اگر این فایل F-14AWEAPONDATA را ندارید بگید من چطوری تو دانلود سنتر بزارم تا براتون قرار بدم در ضمن میتونید تو WEAPON EDITOR روی هرکدوم از تسلیحات کلیک کنید و با کمی ور رفتن ویژگی هرکدوم رو تاغیر بدید یا اینکه سلاح جدید بسازید . من کلاهک تمام موشکهای هوا به هوارو تغییر دادم در ضمن یه بمب GBU به نام GBU-ROYAL22 ساختم که مثلا کلاهک هسته ای داره اما منکه تفاوت چندانی ندیدم . و اینکه برای ساخت سلاح جدید فقط مجاز به استفاده از پوسته تسلیحات قبلی هستید من بمب جدیدمو با پوسته GBU-8 ساختم . حتی شما میتونید یک موشک مثل فونیکس ولی با پوسته یه بمب FAB-500 بسازید .

:) :) :) :( :( :razz: :razz: :razz:
"time" isnt the test. Time is something you spend doing the tests.

Time is not the test , but everything is measured against the time, we even differentiate the things against the time most of the time


تصویر
Super Moderator
Super Moderator
پست: 949
تاریخ عضویت: دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۸۴, ۲:۳۱ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 2396 بار
سپاس‌های دریافتی: 1355 بار

پست توسط Reza 313 »

قدم بعدی اینکه برید سراغ فایلweaponeditor.exe و بدون اینکه از حالت rar خارجش کنید روش کلیک کنید و داخل برنامه شوید ( اگر از حالت rar خارج بشه کار نمیکنه !


برای اینکه فایل ، بعد از استخراج هم کار بده ، روش کلیک راست کنید ، گزینه Properties را انتخاب کنید ، سپس سربرگ Compatibility را از پنجره ظاهر شده انتخاب کنید ، چک باکس Run this program... را فعال کنید و گزینه Windows 98/Me را انتخاب کنید ... :D
...آن ها که بر فراز آسمان درس پرواز آموخته بودند ، دیگر زیستن بر خاک زمین میسرشان نبود و جنگ بهانه ای بود تا مشق نیمه کاره ی آسمانی بودنشان را کامل کنند .... تصویر 
Captain II
Captain II
پست: 386
تاریخ عضویت: دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۶, ۲:۱۵ ب.ظ
محل اقامت: کرمان
سپاس‌های ارسالی: 1523 بار
سپاس‌های دریافتی: 1169 بار

پست توسط SA@M »

من یه مشکل پیدا کردم! توی weapondata.data هیچی نیست! چیکار کنم؟ سیو هم کردم ولی هیچی که هیچی!
اندکی صبر...
Administrator
Administrator
نمایه کاربر
پست: 15899
تاریخ عضویت: جمعه ۷ بهمن ۱۳۸۴, ۷:۵۱ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 72687 بار
سپاس‌های دریافتی: 31681 بار
تماس:

پست توسط Mahdi1944 »

airplane,
براي شروع شايد بهتره کاربرد چند کليد رو بدونيد در اين بازي
+ , _ براي افزايش و کاهش دور موتور
جهت‌ها هم که مشخص هست هر کدوم براي حرکت به اون سمت بر اساس قوانين فيزيکي پرواز
کليدهاي 1 تا 5 براي استفاده از انواع محمات
space براي شليک
A براي AutoPilot
G براي باز و بسته شدن چرخها زمان takeoff , landing
F12 براي بالابردن سرعت حرکت تصوير در مسيرهايي که يکنواخت هست و بايد زودتر سپري بشه (FrameSkip بالاتر)
در هر مرحله انواع موشک و بمبها رو بر اساس ماموريت اون مرحله انتخاب نموده و اهداف مشخص شده در اون مرحله رو انجام ميديد و ....
اين کليات بازي Mig29 هست، حال بايد بر همين اساس بازي کنيد و مهارت لازم رو به دست بياريد براي انجام ماموريتها و ...
موفق باشيد
زندگي صحنه يکتاي هنرمندي ماست هرکسي نغمه خود خواند و از صحنه رود
صحنه پيوسته به جاست خرم آن نغمه که مردم بسپارند به ياد


[External Link Removed for Guests] | [External Link Removed for Guests] | مجله الکترونيکي سنترال کلابز

[External Link Removed for Guests] | [External Link Removed for Guests] | [External Link Removed for Guests]

لطفا سوالات فني را فقط در خود انجمن مطرح بفرماييد، به اين سوالات در PM پاسخ داده نخواهد شد
Major
Major
نمایه کاربر
پست: 196
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۸۶, ۱:۱۳ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 1110 بار
سپاس‌های دریافتی: 360 بار

پست توسط mogtaba-pilot »

SAAMY4 نوشته شده:من یه مشکل پیدا کردم! توی weapondata.data هیچی نیست! چیکار کنم؟ سیو هم کردم ولی هیچی که هیچی!

من هم همین مشکل رو داشتم،
فایلweapondata.data رو حذف کنید و دو باره اون رو Extract کنید،
اگر نشد...
Reza 313 نوشته شده:شما این فایل را ( weapondata.data)دارید ، منتهی در داخل فایل ObjectData.cat که در شاخه Objects قرار داره ، موجوده ...
برای استخراجش باید از ابزار SFP1E استفاده کنید ...

لینک دانلود :
[External Link Removed for Guests]
تصویر

!!!A good controller is a  PROCEDURAL  controller
تصویر ... sincerely yours
Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 395
تاریخ عضویت: شنبه ۶ بهمن ۱۳۸۶, ۱۱:۴۷ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 425 بار
سپاس‌های دریافتی: 706 بار

پست توسط JavadRadical »

دوستان لذت انحدام اهداف هوا به هوا و هوا به زمین با موشک AIM-700X ساخته اینجانب :o لطفا تجربه کنید و نظر بدید :AA:
رکورد من 5 تا هواپیما با یه موشکه . در ضمن فقط رو F-14 لود میشه .

[WeaponData102]
TypeName=AIM-700
FullName=AIM-700X
ModelName=sa-2
Mass=453.000000
Diameter=0.381000
Length=4.010000
AttachmentType=NATO,USN
NationName=USN
StartYear=1974
EndYear=1984
Availability=3
BaseQuantity=4
Exported=TRUE
ExportStartYear=1977
ExportEndYear=1984
ExportAvailability=0
WeaponDataType=1
RailLaunched=FALSE
RocketPod=FALSE
Retarded=FALSE
Streamlined=TRUE
FinStabilized=TRUE
SpinStabilized=FALSE
HasGrowl=FALSE
EffectClassName=VeryLargeBombEffects
ReleaseDelay=1.000000
WarheadType=14
Explosives=1500.000000
FusingDistance=3.000000
ClusterBomblets=0
ClusterDispersion=0.000000
GuidanceType=13
Accuracy=80
MaxTurnRate=15.000000
MaxLaunchG=3.000000
LockonChance=75
LaunchReliability=80
ArmingTime=2.000000
SeekerFOV=6.000000
SeekerGimbleLimit=40.000000
SeekerTrackRate=16.000000
SeekerRange=130000.000000
MinLaunchRange=3700.000000
MaxLaunchRange=130000.000000
Duration=300.000000
CounterCountermeasure=25.000000
NoiseRejection=40.000000
CapabilityFlags=0x1000000b
BoosterStart=0.500000
BoosterDuration=6.000000
BoosterAccel=16.250000
BoosterEffectName=MissileFireEffect
BoosterSoundName=Missile
BoosterNodeName=
BoosterPosition=0.000000,-1.835150,0.000000
SustainerDuration=240.000000
SustainerAccel=18.250000
SustainerEffectName=MissileFireEffect
SustainerSoundName=Missile
SustainerPosition=0.000000,-1.835150,0.000000
InFlightEffectName=MissileInFlightEffect
InFlightSoundName=
ReleaseAnimationID=-1
EODisplayFlags=0

یه موشک دیگه هم به اسم رادیکال ساختم وزنش 5000 کیلوگرمه صفرا رم درست گزاشتم . کلاهک گداخت داره و بردش 600 کیلومتره اما نمیدونم چرا فقط 2 تا رو اف14 لود میشه :?
بدنه اونم مثل AIM-700X بدنه موشک SA-2 هست .
خلاصه ببخشید که یکم موشک از سرو ته هواپیماتون میزنه بیرون خوب چون طولش 10 متره دیگه اما حرف نداره منتظر نظراتونم .
:razz: :razz: :razz: :( :( :( :) :)
"time" isnt the test. Time is something you spend doing the tests.

Time is not the test , but everything is measured against the time, we even differentiate the things against the time most of the time


تصویر
ارسال پست

بازگشت به “بازيهاي رايانه‌اي”