صفحه 1 از 1

استفاده از موتور جت در برف روبي و اطفاء حريق

ارسال شده: جمعه 20 اردیبهشت 1398, 11:18 pm
توسط shafagh
البته برف روبي با موتور جت در روسيه و بعض نقاط شمالي چين بدليل سرما و برفگير بودن موضوعي است كه شايد بعض خوانندگان محترم تا بحال شنيده بودند و در تحقيقي كه اينجانب بعمل اوردم گويا براي اين منظور بيشتر از موتور كليموف V1 مربوط به سوخو 15 استفاده مي شود كه احتمالا به دليل قديمي بودن و از رده خارج شدن ان هواپيما و در دسترس بودن تعداد زيادي از موتورهاي انهاست.

اما گويا روس ها طي ابتكاري از موتور جت براي اطفاء حريق هم استفاده كرده اند كه با توجه به قدرت بك پاور موتورهاي جت كه ميتواند اب را  تا فواصل زيادي با قدرت و شتاب زياد اسپري كند ايده خوبي باشد. انها براي حمل اين وسيله نيز از شاسي يك تانك غير مسلح استفاده كرده اند. موتورهاي بكار رفته در اين اتش خاموش كن دو موتور سوخو 21 مي باشد. در اين روش اب كافي توسط چهار لوله به جلو دهانه موتور تزريق مي شود و هواي پرقدرت و پر شتاب  خروجي اب را تا فواصل زياد بر روي اتش اسپري مي كند.




 
[لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]





[لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]






[لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]






[لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]






[لینک خارجی برای کاربران مهمان مخفی است، لطفا برای مشاهده لینک ثبت نام نموده و یا وارد سایت شوید]