ريو ماشين خوبيه؟

در اين بخش مي‌توانيد در مورد ديگر مباحث خودرو و وسايل نقليه به بحث بپردازيد

مدیران انجمن: MOHAMMAD_ASEMOONI, Mohsen1001, RAHVAR, شوراي نظارت

ارسال پست
New Member
پست: 3
تاریخ عضویت: شنبه ۱۵ دی ۱۳۸۶, ۱۱:۱۱ ب.ظ

ريو ماشين خوبيه؟

پست توسط rader ford »

ريو ماشين خوبيه؟
تا مرد سخن نگفته باشد . عيب و هنرش نهفته باشد
Old Moderator
Old Moderator
پست: 2294
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵, ۱:۵۶ ب.ظ
محل اقامت: _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ _
سپاس‌های ارسالی: 403 بار
سپاس‌های دریافتی: 1073 بار
تماس:

پست توسط Ma3ouD »

من خودم يک زماني توو نخش بودم.شتابش در حد خوبي هست ولي ميگن گارد پايينش خيلي پايين هست و امکان گير کردنش به سطوح مرتفع زياد هست و ميشکنه و هزينه زيادي هم رو دست مي ذاره!!!
Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 4380
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۴, ۱:۱۴ ب.ظ
محل اقامت: کرج پلاک 43!
سپاس‌های ارسالی: 6704 بار
سپاس‌های دریافتی: 12099 بار
تماس:

پست توسط Mohammad 1985 »

خودروی معمولی هست ( نسبت به خودرو های روز دنیا ) در کلاس کوچک قرار داره و به نسبت قیمتش اصلا نمی ارزه ! باید چیزی در حدود 6 تا 7 میلیون باشه!!!!!!!!!!!! من که اصلا حاضر نیستم برای این خودرو پول بدم! البته به نسبت بعضی ماشینهای ساخت داخل بد نیست . قیافش به خصوص جلوش واقعا زشته!
ایمنی هم مثل خیلی از خودرو های داخلی = کشک هست ! و چون در ایران اون چیزی که ارزش نداره جون آدماست الحمداالله کیسه هوا و میله های ضربه گیر جانبی اون هم توسط سایپا حذف شده!!!!!!!!!!! :-O این خودرو در بین خودرو های تولیدی سال 2005 پایین ترین ایمنی رو داشته ! فکر کنم از 5 ستاره 1.5 ستاره گرفته ! در پایان به قول یکی از بچه های انجمن phalls که در مورد این خودرو گفته بود : باز هم از حسن انتخاب مدیران دلسوز و نمونه صنعت انحصاری خودرو سازی کشور تشکر می کنیم !! ( که خودم بهش میگم مونتاژ کاری ) :::P
به همه سياستمداران مشکوک باش.
جکسون براون
New Member
پست: 7
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۸۶, ۳:۱۷ ب.ظ
سپاس‌های دریافتی: 1 بار

پست توسط احمد-ديابلو »

Mohammad 1985 نوشته شده:خودروی معمولی هست ( نسبت به خودرو های روز دنیا ) در کلاس کوچک قرار داره و به نسبت قیمتش اصلا نمی ارزه ! باید چیزی در حدود 6 تا 7 میلیون باشه!!!!!!!!!!!! من که اصلا حاضر نیستم برای این خودرو پول بدم! البته به نسبت بعضی ماشینهای ساخت داخل بد نیست . قیافش به خصوص جلوش واقعا زشته!
ایمنی هم مثل خیلی از خودرو های داخلی = کشک هست ! و چون در ایران اون چیزی که ارزش نداره جون آدماست الحمداالله کیسه هوا و میله های ضربه گیر جانبی اون هم توسط سایپا حذف شده!!!!!!!!!!! :-O این خودرو در بین خودرو های تولیدی سال 2005 پایین ترین ایمنی رو داشته ! فکر کنم از 5 ستاره 1.5 ستاره گرفته ! در پایان به قول یکی از بچه های انجمن phalls که در مورد این خودرو گفته بود : باز هم از حسن انتخاب مدیران دلسوز و نمونه صنعت انحصاری خودرو سازی کشور تشکر می کنیم !! ( که خودم بهش میگم مونتاژ کاری ) :::P


با سلام خدمت تمام كاربران عزيز در مورد ريو بايد عرض كنم خدمت شما كه ريو نسبت به بسياري از ماشينهاي ساخت داخل بهتره چرا

اولا شما با اين قيمت يك ماشين روز (تقريبا) مي خريد موتور 1500 سي سي ان 97 اسب قدرت داره و مصرفش هم بين 6 تا 7 ليتر هستش و امكاناتش هم در حد معقوله در كل من مزايا و معايبشو براتون مي نويسم

مزايا : قيمت مناسب . خودرو روز . كيفيت قطعات خوب ( تمامي قطعاتش ckd حتي از زانتيا بيشتر ) . مصرف كم . مخارج تعمير و نگهداري پايين . صندوق جادار . ديد خوب . ارگنومي خوب

معايب : لاستيكهاي 13 كه خريدار حتما بايد با لاستيك 14 عوضش كنه چون كره اي هاش 14 هستش . كم جايي صندلي عقب . صداي داخل زياد كه جديدا مرتفع شده

اما در مورد دوستمون كه گفته ضربگيراي داخل در حذف شده بايد عرض كنم كه اينطور نيست و ريو مجهز به ضربگير داخل درب هستش و به غير از اير بگ چيزي از اين ماشين حذف نشده و همين ماشين با همين قيافه بدون شيشه بالابر برقي و مه شكن توي امريكا 12000 دلار فروخته شده پس چطور ممكنه كه 6 ميليون بيارزه
در ضمن من با بقيه ماشينهايي كه تو ايران عرضه ميشن مقايسه ميكنم ميبينم بهتر از خيليهاشه مثلا ورونا موتور 12 سوپاپ قيمتش ايران 16-17 و در خارج از كشور 9000 دلار و مزدا 323 25-26 و خارجاز كشور 14000 دلار عرضه ميشه زانتيا كه مرده و....... حالا قضاوت به عهده خودتون
New Member
پست: 7
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۸۶, ۳:۱۷ ب.ظ
سپاس‌های دریافتی: 1 بار

پست توسط احمد-ديابلو »

راستي يادم رفت در مرد اكسل عقبش بنويسم
اكسل عقب ريو مجهز به ميل موجگيره كه در داخل اكسل جاسازي شده و لاستيكهاي 13 باعث شده كه از پشت نماي زشتي به ماشين بده با تعويض لاستيك اين مشكل تا حد زيادي مرتفع ميشه
New Member
نمایه کاربر
پست: 5
تاریخ عضویت: جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۸۷, ۷:۲۸ ب.ظ

پست توسط Stevence »

سواري ريو فوق العاده است. راننده را مخصوصا درجاده هاي کوهستاني خسته نمي کند.
به جهت سبک بودن ، درسرعت هاي بالا کنترل فرمان اندکي با مشکل روبرو است.
حتما آنرا به ترمز ABS مجهز کنيد. ترمزها درسرعت بالا ضعيف عمل مي کند.
بهترين سايز لاستيک : 60 - 205 رينگ 14 مي باشد.
اطاق فوق العاده سبک باعث شده که تکانهاي خودرو بيش ازحد معمول به داخل اطاق سرايت کند.
جنس داشبورد متاسفانه خشک است (سايپا مطمئن) :-o

درمجموع نسبت به خودروهاي هم رديف (پژو 405 ، پروتون ويرا و پژو 206) برتراست. :::P
Old Moderator
Old Moderator
پست: 778
تاریخ عضویت: جمعه ۲۶ آبان ۱۳۸۵, ۳:۰۴ ب.ظ
محل اقامت: ..مازندران..
سپاس‌های دریافتی: 75 بار

پست توسط ghadami2005 »

Stevence نوشته شده:
درمجموع نسبت به خودروهاي هم رديف (پژو 405 ، پروتون ويرا و پژو 206) برتراست. :::P


ممنون از توضيحاتتون.ولي 206 به نظرم برتر از ريو هست.هندلينگ-ارگونومي و قدرت و شتاب عالي 206 در كنار بروز بودن اون ازش در مقابل خودروي كره اي مثل كيا ريو يه برنده حتمي ميسازه .اللخصوص تيپ5 كه خيلي هم خوش سواريه. :-)
ارسال پست

بازگشت به “متفرقه وسايل نقليه”