خودکشي به سبک فرمولا1 گرند پريکس

در اين بخش مي‌توانيد در مورد ديگر مباحث خودرو و وسايل نقليه به بحث بپردازيد

مدیران انجمن: MOHAMMAD_ASEMOONI, Mohsen1001, RAHVAR, شوراي نظارت

ارسال پست
Incredible Poster
Incredible Poster
نمایه کاربر
پست: 3047
تاریخ عضویت: جمعه 7 بهمن 1384, 9:41 pm
سپاس‌های ارسالی: 58 بار
سپاس‌های دریافتی: 384 بار
تماس:

خودکشي به سبک فرمولا1 گرند پريکس

پست توسط Farhad3614 »

تصویر

دوم آپریل 2006
یک بعد از ظهر درام شاهد موفقیت مجدد فرناندو الونسو و رنو بود. اما چه کسی را باید به خاطر
حوادث و وقایع زیادی که روی داد مقصر دانست؟ رانندگان قضاوت های خود را اینگونه بیان کردند:
فرناندو آلونسو – رنو – نفر اول
این مسابقه نسبت به دو مسابقه دیگری که در این فصل انجام شدند متفاوت بود. در بحرین من با مایکل در تمامی مسیر مشغول رقابت بودم . در مالزی این جیسون بود که من برای مقام دومی با او رقابت میکردم . اما امروز مسابقه نسبتا راحت تر بود. رقابتی در کار نبود و من برای قسمت زیادی از مسابقه خیلی آرامش داشتم. من شروع خوبی بعد از توقف اول مسابقه داشتم اما زمان را در هنگام آزمایش دوم ایمنی ماشین از دست دادم. گرچه من توانستم در هر شروع مجدد در زمان صرفه جویی کنم و این باعث شد که مسابقه آسانی داشته باشم. من از تعادل ماشین در تمامی مسابقه خیلی راضی بودم و فقط کافی بود که حواسم را جمع کنم که هیچ ریسک غیر ضروریی انجام ندهم و خیلی خوشحال هستم که ما توانستیم عملکرد خوب موتور را برای مسابقه بعدی هم ذخیره کنیم. تا به حال ما نشان داده ایم که در تمامی شرایط پیست های مختلف قوی هستیم اما ایمولا یک رقابت کاملا متفاوتی است و ما باید یک تلاش محتاطانه ای را داشته باشیم زیرا میدانیم که رقابت سخت تر از همیشه خواهد بود.
کیمی رایک کونن – مک لارن - نفر دوم
با وجود اینکه برنده نشدم اما من خیلی خوشحال هستم که ما ماشینی داریم که هم سطح رنو میباشد و امروز آن را نمایش دادیم. رقابت مقداری گیج کننده بود. من در شروع از رقابت خوبی که با خوان پابلو داشتم لذت بردم اما هنگامی که از جنسون سبقت گرفتم باعث ساییدگی تایر راست جلوی ماشین من شد که باعث ایجاد مقداری لرزش در ماشین شد. اگرچه من توانستم با تایر مسطح هم به کار خود ادامه دهم و به رقابت با آلونسو بپردازم
اما بعد ناگهان اهرم متصل به تایر سمت راست جلوی ماشین من محتملا بر اثر لرزش شکست. این باعث شد من نتوانم صحیح ماشین را کنترل کنم و زمان زیادی را به فرناندو واگذار کردم. خوشبختانه هنگامی که 21 دور به انتها مانده بود نوبت به تست ایمنی ماشین رسید و این به ما ایم امکان را داد که اهرم را عوض نماییم. من واقعاً تلاش خودم را کردم و خیلی فشار آوردم اما در تست نهایی ایمنی ماشین یکی از ماشین های داخلی بین من و فرناندو قرار داشت که این باعث شد من نتوانم به اندازه کافی نزدیک باشم که سریعتر شروع نمایم.
در ک مسابقه جذابی بود و من نمیتوانم تا ایمولا صبر کنم. تیم ما بدون شک یک پیشرفت وسیعی در تمامی ماشین داده است.
رالف شوماخر – تویوتا – نفر سوم
ما همه از نتیجه ای که امروز بدست آورده بودیم خیلی خوشحال هستیم. عبور از پنالتی اشتباه من بود زیرا من به طور اشتباه دکمه را دو بار فشار دادم اما ما خوش شانس بودیم و در زمان تست ایمنی ماشین ما مدت زمان خیلی زیادی را زنده کردیم که بیشتر از آن مقداری بود که ما خود توقع آن را داشتیم. ما قبلا مشکلاتی نظیر گرم کردن تایرهایمان را داشتیم که اینطور که به نظر میرسید بقیه امروز دست به گریبان این مشکلات بودند. بعضی از توقف ها کم و بیش حالت دعوا به خود گرفته بود اما بعد از اتمام مدت سوم زمان تست ایمنی ماشین من چند رتبه صعود کردم که بسیار عالی است. من باید تمامی رقابت تمامی سعی خودم را میکردم که ماشین را در همان موقعیت نگه دارم اما ارزش آن را داشت و در نهایت ما توانستیم نتیجه خیلی خوبی را کسب نماییم. ما هنوز از تیم های صدر نشین عقب هستیم برای همین باید تلاش نماییم اما من شک ندارم که تیم ما این قابلیت را دارا میباشد. ما تیم قویی هستیم و خیلی تلاش میکنیم برای همین من منتظر برگزاری مسابقات آتی خواهم بود.
نیک هایدفلد – ب ام و – نفر چهارم
من از این نتایج خیلی راضی هستم . ما در تمارین آماده بودیم اما در مسابقه حتی از تمرین ها هم بهتر حاضر شدیم . من فکر میکنم که برای یک تیم جدید این فوق العاده هست که هر دو ماشین او در شمار مقام ها باشند به خصوص هنگامی که دقت نماییم که جکس از چه مکانی رقابت خود را آغاز نمود. تنها مشکل من این بود که نتوانستم به سرعت تایرهای خود را بعد از هر تست ایمنی ماشین گرم نمایم . این مشکل به خصوص در آنجا ظاهر شد که در آخرین تست ایمنی ماشین کیمی در رقابت شدید با من بود و ما به طور مختصر در پیچ چهارم با هم برخورد کردیم . بعد از آن من برای پیچ ششم خیلی دیر ترمز کردم به خاطر اینکه تایرهای جلو هنوز از نظر دمایی به دمای مطلوب نرسیده بودند. و هنگامی که شعع دور من بلند شد او از من سبقت گرفت رالف هم که در چند متری پرچم زرد قرار داشت همین وضعیت من را داشت و کیمی از او هم سبقت گرفت. لازم است اینجا از تیم خود که یک کار فوق العاده را انجام دادند خیلی تشکر نمایم.
جیانکارلو فیسیچلا – رنو – نفر پنجم
بعد از همچین مسابقه ای من احساسات خیلی متفاوتی داشتم. میدانید خیلی احساس خوبی است که دم از انتها شروع نماید و در مقام پنجم تمام کند به خصوص در همچین مسابقه مهیجی. اما ما امروز دیدیم که من رقابتی با فرناندو برای قهرمانی داشتم و ناامید شدم که نتوانستم در این رقابت او را شکست دهم . در ابتدا موتور جهید و من مجبور شدم از انتها مسابقه را شروع نمایم برای همین در مدت زمانی در آغاز مسابقه من مسافت سنج نداشتم و این باعث شد که مجبور شوم به مهندسین میزان سوخت خود را در موقعیت آن زمان خود اعلام نمایم و در همین حین که اشخاص مقابل خود را پشت سر میگذارم به مهندسین درباره ماشین اطلاعات را مخابره نمایم. دور دوم بسیار دشوار بود زیرا ماشین کنترلش بسیار سخت شده بود. تیم از من تقاضا میکرد که بیشتر تلاش نمایم ولی من در تمامی طول مسابقه محدود بودم. بعد از آخرین توقف کلاج خراب شد و ما توانستیم در چند دور مانده به انتهای مسابقه آن را درست نماییم.
درست زمانی که ما این عمل را انجام دادیم من موفق شدم سریعترین دور خود را در مسابقه انجام دهم و این نشان میدهد که من میتوانستم قهرمان شوم و شروع به فشار آوردن روی جنسون کردم. من مشاهده کردم که موتور او در دورهای پایانی قدرت خود را از دست داده است . روغن و دود باعث شد بود که من در پیچ های پایانی کاملا دید خود را از دست بدهم و درست در پیچ پایانی که او زیاد از حد دور گرفت من از او سبقت گرفتم . بعد از ظهر هیجان انگیزی بود و خیلی احساس خوبی دارم که با وجودی که از آخر مسابقه را شروع کردم باز هم توانستم جزو 10 نفر برتر باشم. من احساس خوبی برای مسابقات ایمولا دارم زیرا مشخصات موتور من هم در آنجا تغییر خواهند کرد.
جکس ویلن – ب ام و زاوبر – ششم
شروع کردن از جایگاه نوزدهم و با باک پر از بنزین و پایان دادن در مرتبه ششم واقعا خیلی بهتر از آن چیزی است که انتظارش را داشتم. برای همین میتوان گفت که این مسابقه برای من خیلی خوب بود. تنها مشکل برای من گرم کردن تایرها بعد از تعداد زیاد توقف ها به منظور تست ایمنی ماشین بود. ما باید برای بهبود وضعیتمان به این مشکل رسیدگی نماییم اما جدا از این سرعت ما خوب و رضایت بخش بود.
رابنز باریچلو – هوندا – نفر هفتم
خیلی نا امید کننده بود که جنسون نتوانست مسابقه را به پایان ببرد. اگرچه ما سرعت لازم برای رقابت خیلی سخت را نداشتیم، اما با این وجود باز هم نا امید کننده بود که شاد بیرون رفتن او به آن وضعیت باشیم.
من در کل مسابقه با ترمزها دست به گریبان بودم و سبقت گرفتن برای من غیر ممکن بود اگرچه من موفق شدم با زیاد کردن سرعت خود مکانم را در مسابقه بهبود ببخشم. من فکر میکنم همه ما میدانیم که در چند هفته آتی چقدر باید کار انجام دهیم اگر میخواهیم مکن خود را در مسابقات بهبود ببخشیم.
اسکات اسپید- تورو راسو – نفر هشتم.
رسیدن از جایگاهی که ما شروع کردیم که حتی دقیق به خاطر ندارم چه جایگاهی بود و فقط میدانم یک عدد بزرگ بود و تمام کردن مسابقه جزو 10 نفر اول باورنکردنی است. ما همیشه گفتیم که هدف ما امسال جمع آوری مقداری امتیاز است و جمع کردن امتیازات با این سرعت از انتظار من خارج بود. من به هدف خود یک قدم نزدیک تر شدم در دور آخر احساس هیجان خیلی زیادی داشتم و تمامی تیم را دیدم که روی دیوار ایستاده اند. این یکی از بهترین لحظات زندگی من بود.
دیوید کولت هارت – رد بول- نفر نهم
اسکات اسپید زیر پرچم زرد از من سبقت گرفت. استیووارد از من در مورد حادثه ای که زیر پرچم زرد اتفاق افتاد پرسید. نوارهای ویدئویی نشان میدهند که اسپید از من هنگامی سبقت گرفت که پرچم زرد در حرکت بود. در اولین دور من از جارنو توریلی در پیچ دوم سبقت گرفتم. در هنگام رفتن در پیچ سوم من در آینه دیدم که او در حال نزدیک شدن است برای همین من کنار کشیدم. اما او با شعاع زیاد دور زد برای همین من دوباره از او سبقت گرفتم. در پیچ ششم او همین کار را با من کرد گرچه این بار من آمدن او را ندیدم . او به کنار ماشین من برخورد کرد و باعث شد که من به خاکی منحرف شوم و خودش از دور مسابقه کنار رود. هیچ طوری امکان نداشت که او بتواند در ن پیچ موفق عمل کند.
جنسون باتن – هوندا – نفر دهم
خيلي نا اميد كننده است كه آخر هفته را اينطور كه ما به پايان رسانديم به پايان رساند و همچنين با در نظر گرفتن اينكه ما از جلوي حريفان شروع به مسابقه كرديم ميتوانستيم نتيجه بهتري كسب كنيم. مسير مسابقه و زمان چهار توقف ايمني ماشين، من را مجبور كرد كه بعد از هر شروع مجدد من با كلاج ماشين مشكل پيدا كنم و همين باعث شد كه ما خيلي زمان زيادي از دست بدهيم و مكانهاي زيادي را نزول كنيم. من حس كردم كه موتور ماشين در پيچ سيزدهم مشكل پيدا كرد و رسيدن به خط پايان بعد ار همچين مشكلات زيادي خيلي سخت بود. ماشين هنگامي كه تايرها دماي لازم را دارند به اندازه كافي قوي است ولي هنگامي كه تايرها دماي لازم را ندارند، ما مشكلات زيادي در كلاج داريم.
ما دو هفته براي تست ماشين قبل از مسابقات ايمولا در پيش داريم و اميدواريم كه بتوانيم اين مشكلات را مرتفع نماييم.

كريستين آلبرت – ميدلند – نفر يازدهم
از يك طرف مقداري نا اميد كننده است كه نتوانستيم در جايي كه ميبايست به رقابت بپدازيم و منظور من در خط شروع وسطي است. از طرف ديگر ما داريم پيشرفت ميكنيم و حداقل در حال حاضر ميتوانيم مسابقات را به پايان برسانيم كه اين كاري است كه در سال گذشته من هميشه موفق به انجام آن نميشدم.
در قسمت اول مسابقه من به همراه باريچلو و كولت هارد پشت سر گروهي كه پشت ساتو در حركت بودند گير افتاديم. ما براي مدت واقعا طولاني آنجا گير كرده بوديم و اين واقعا جاي ناراحتي است. بعد از اولين توقف من همچنان پشت سر ساتو بودم ولي در مسير مستقيم مسابقه من از او جلو زدم . احساس بسيار خوشايندي براي اين عمل دارم. در طول مسابقه 4 توقف براي تست سلامت ماشين بود براي همين ترتيب مسابقه مقداري به هم ريخت اما در پايان من احساس كردم كه ميتوانم پاياپاي ديگر ماشين ها به رقابت بپردازم. اين واقعا جاي تاسف است كه ما نتوانستيم امروز جزو ده نفر اول باشيم.
تاكوما ساتو – سوپر آگوري – نفر دوازدهم.
در اول مسابقه من به همراه تعداد زيادي از ديگر ماشين ها در كنار هم رقابت ميكرديم و من موفق شدم موقعيت خودم را تا وسط رقابت كنندگان ارتقا دهم. اين امر براي من خيلي مهيج بود و من خيلي از انجام آن لذت بردم. اگرچه توقف براي تست ايمني سه بار براي من پيش آمد اما اين امر تمرين بسيار خوبي براي ما بود و من خوشحال هستم كه توانستيم عمليات خود را به طور موافقيت آميز به پايان برسانيم.
اما متاسفانه من با چرخ جلو سمت چپ ماشين مشكل داشتم و مجبور شدم در آخر مسابقه وارد توقفگاه شوم. در دور پايان من يك مشكل ديگر با چرخها پيدا كردم و اينبار مشكل من با چرخ جلوي سمت راست بود و براي همين من مجبور شدم مسابقه را جزو نفرات آخر تمام نمايم. من نا اميد شدم كه نتوانستم جزو ده نفر اول باشم به خصوص بعد از تلاش هاي زيادي كه تيم ما انجام داده بود.
يوجي ايده – سوپر آگوري – نفر سيزدهم
اين اولين بار هست كه من و تاكو هر دوتا توانستيم مسابقه را به پايان برسانيم و من از اين بابت خيلي خوشحال هستم. البته من تا اينكه بتوانم رقيب خوبي براي بقيه رانندگان باشم راه زيادي در پيش دارم براي همين در نظر دارم كه مهارت هاي رانندگي خود را بهبود بخشم و با پيست بعدي هر چه سريعتر آشنا شوم. ما يك هفته در بارسلونا تست خواهيم داشت و اين سبب ميشود كه من بتوانم وقت بيشتري با ماشين سپري كنم و مهارت هاي بيشتري را كسب نمايم.

خوان پابلو مونتويا – مك لارن ( نتوانست مسابقه را به پايان برساند)
امروز خيلي حوادث در مسابقه به وقوع پيوست. هنگامي كه ما مشغول به خط شدن بوديم من اشتباهي كردم كه منجر به چرخيدن ماشين شد. خوشبختانه شروع مسابقه مردود اعلام شد و من اين شانس را پيدا كردم كه بار ديگر در مكان خودم كه نفر پنجم بود رقابت را آغاز كنم. البته در اولين توقف تست ايمني ماشين من يك چرخش ديگر داشتم كه باعث شد دو نفر عقب بيفتم. در كل من در اين مسابقه مشكل اصلي را استفاده از كلاج يافتم و چهار توقف در كل مسابقه چيزي از سختي اين عمل كم نكرد.من فكر ميكنم كه ميتوانستم جزو 10 نفر اول مسابقه خود را تمام كنم اما هنگامي كه به ماشين فشار مي آوردم تا از رالف عبور نمايم به كرب در ابتداي مسير مستقيم اصابت كردم اما توانستم ماشين را كنترل نمايم. ولي متاسفانه اين برخورد باعث شد كه سيستم پيش فرض ماشين فعال شود و اين سيستم باعث شد موتور ماشين خاموش شود و اين پايان مسابقه من بود
اين باعث شرمندگي بود زيرا ماشين ما خيلي عالي در آخر هفته خودش را نشان داده بود.بدون شك ما ميتوانيم به فصل اروپايي رقابت ها با اعتماد به نفس خيلي باليي وارد شويم.

تياگو مونتيرو – ميدلند – ( نتوانست مسابقه را تمام كند)
در كل من اين آخر هفته را مثبت ارزيابي ميكنم. ما جمعه خيلي عاليي داشتيم و مشكلاتي در روز شنبه داشتيم و بعد از آن هم من رقابت خيلي خوبي داشتم و زمانهاي خيلي خوبي نسبت به ديگر رقابت كنندگان در دورهاي مختلف به دست آوردم. حتي احتمال اينكه من جزو ده نفر اول باشم هم امروز وجود داشت كه امتياز زيادي را براي ما به ارمغان مي آورد. متاسفانه مشكلاتي در F1 به وجود آمد كه البته چيزي بود كه خيلي تيم هاي ديگر هم به آن دچار شدند و ما سپس درگير يك مشكل فني شديم كه باعث شد من نتوانم سابقه را به پايان رسانم.
اين جريان نا اميد كننده بود اما من درك ميكنم كه بعضي اوقات رقابت ها اينطور سپري ميشود و اين طرز فكر چيزي است كه به من براي رقابت هاي بعدي روحيه ميدهد. در حال حاضر ما بايد ببينيم كه چه حوادثي اتفاق افتاد و براي چه همچين مشكلاتي اتفاق افتاد و چطور ميتوانيم از بروز مجدد اين حوادث جلوگيري كنيم.
ويتانتونيو ليوزي – تورو روسو ( نتوانست مسابقه را به پايان برساند)
چيزي كه اتفاق افتاد بسيار ناراحت كننده بود زيرا ما خيلي روحيه بالايي داشتيم و از موقعيت خوبي براي شروع مسابقه برخوردار بوديم. من خوشحال نيستم وقتي به اين فكر ميكنم كه جكس ( ويلنو) ممكن بود من را به ديوار بكوبد. من براي اسكات و تيم خيلي خوشحالم و همچنين خوشحالم كه او توانست براي ما امتياز جمع كند. در حال حاضر من منتظر رقابت هاي ايمولا هستم و در آنجا اگر ماشين ما به اندازه امروز قوي باشد ما مسابقه خوب و رقابت نزديكي را پيش رو خواهيم داشت.
مايكل شوماخر – فراري (نتوانست مسابقه را به پايان ببرد)
من تا نهايت حد به ماشين فشار آوردم كه به جنسون نزديك شوم و بتوانم از او سبقت بگيرم. محتملا او مشكلاتي در ماشينش داشت زيرا خيلي سريع حركت نميكرد . من به پشت ماشين او رسيدم و ناگهان لغزشهايي در ماشين خود احساس كردم كه منجر يه كشيده شدن من به چمن هاي اطراف پيست شد. من ميبايست به ماشين فشار مي آوردم زيرا آن قسمت از پيست جايي بود كه امكان سبقت گرفتن فراهم بود . امروز مشكل اصلي ما نگه داشتن دماي تايرها در حد مورد نظر بود. به خصوص در قسمت اول مسابقه و همچنين به خاطر چند توقفگاه تست ايمني ماشين كه در حين مسابقه وجود داشت. ما بدنه ماشين را مخصوص پيست طراحي كرده بوديم و هنگامي كه حرارت تايرها به حد مطلوب رسيد، ماشين خيلي خوب شروع به كاركردن نمود. در ابتدا رانندگي مشكل بود و بعد از ترمزهاي متوالي تايرها كاملا تمام شده بودند. بدون شك ما كارهاي زيادي پيش رو داريم كه بايد انجام دهيم.

مارك وبر – ويليامز – ( نتوانست مسابقه را تمام كند)
ما كاملا مطمئن نيستيم كه چه حادثه اي رخ داد. ما فكر ميكنيم كه مشكل به وجود آمده به جعبه دنده مربوط ميشد. اين مايه ناراحتي است چون ما يك استرات‍‍‍‍زي خيلي خوب داشتيم و ماشين من خيلي خيلي سنگين بود. من دورهاي زياد ديگري پيش رو داشتم . من فكر ميكنم ما تعداد زيادي از شركت كنندگان ديگر مانند رالف و جنسون را پشت سر گذاشته بوديم و كسب مقام اول تا دهمي بدون شك دور از انتظار نبود. اما با گفتن همه اين موارد بايد خاطر نشان كرد كه بايد ابتدا مسابقه را تمام كرد و بعد به اين مسايل پرداخت. نتيجه براي من و همچنين براي تيم و همگان خيلي نا اميد كننده بود و بايد گفت كه همه ما در يك قايق با هم هستيم. تيم و بريج استون كار خيلي خوب و قابل توجهي را روي ماشين انجام دادند و ما ماشين خوبي در اختيار داريم و در حال حاضر بايد روي انعطاف پذيري خودمان كار كنيم.
كريستين كلاين – رد بول ( نتوانست مسابقه را تمام كند)
يك توقف تست امنيت ماشين در ابتداي مسابقه بود و براي همين براي من خيلي مشكل بود كه بتوانم تايرهايم را گرم نمايم. من خيلي با اين مساله دست به گريبان بودم . همچنين من باك پر بنزين هم داشتم كه وزن ماشين را زياد كرده بود. در دور هفتم من ترمز كردم و كلاج قفل كرد و يا شايد چيزي شكست. من مطمئن نيستم و اين باعث شد كه من از مسير منحرف شوم و به ديوار برخورد نمايم. هيچ كاري نميتوانستم انجام دهم. تصادف از آن چيزي كه بود خيلي بدتر به نظر ميرسيد. اينطور احساس ميكنم كه چيزي به من اصابت كرد و نتيجه آن اين شد كه در گوشه اول پيست از مسير خارج شدم. اما من فكر نميكنم كه اين موضوع با منحرف شدن من از پيست در ادامه مسابقه ارتباطي داشته باشد. من واقعا نا اميد شدم.
جارنو ترولي – تويوتا ( نتوانست مسابقه را تمام كند)
من خيلي خوشحالم كه رالف توانست به اين خوبي نتيجه بگيرد و اين نشان ميدهد كه ما پتانسيل لازم براي رقابت را داريم. اما اين آخر هفته براي من خيلي ناخوشايند بود و شرم آور است كه به آن زودي از مسير رقابت خارج شدم. چند پيچي من به تعقيب كولت هارد پرداختم كه البته خيلي آرام و به طور زيگزاگ در مسير حركت ميكرد. من وارد مسير داخلي پيست شدم تا ار او سبقت بگيرم و در پيچ از او جلو زدم ولي او به من اجازه سبقت گرفتن را نداد. و با ماشين به پشت من كوبيد. اين تصادف باعث شد كه محفضه گاز من بشكند و من را از مسابقه خارج نمايد. من فقط محتاط بودم و ميخواستم از ماشيني كه آهسته ميرفت سبقت بگيرم اما نميدانم براي چه اين اتفاق افتاد و از انجام همچين عملي توسط او شگفت زده شدم. من شانس خيلي بدي در اين آخر هفته داشتم. من فقط آرزو داشتم كه از سهمي كه در اين رقابت داشتم مقدار بيشتري استفاده ميكردم. ما ماشين خوبي داشتيم و من اميدوارم وضعيت ماشينمان را حفظ كنيم و شانس من در اروپا دوباره برگردد و بهتر شود.
نيكو روزبرگ – ويليامز ( نتوانست مسابقه را به پايان برساند)
در شروع مسابقه و داخل شدن به پيچ اول همه چيز خيلي خوب بود و در آن موقع ماسا و كلاين به هم نزديك شدند و من در آينه هاي كناري ماشينم ديدم كه ماسا از كنار به سمت من مي آيد. من با خودم گفتم :\" نه، خواهش ميكنم نه.\" زيرا من هيچ جايي نداشتم كه بروم . در نهايت او از پشت به من اصابت كرد و اين پايان ماجرا بود. محور چرخ من شكست و رادياتورهاي من آنقدر آسيب ديده بودند كه نميتوانستم به مسابقه ادامه دهم. اين بد شانسي بود زيرا من در وضع خوبي بودم و سوخت زيادي داشتم و اگر به اين موضوع هم دقت كنيم كه خيلي از شركت كنندگان در عقب من بودند و يا از مسابقه خارج شده بودند بايد گفت كه من در وضع خيلي خوبي بودم.
من با اين فكر شروع به مسابقه كردم كه اين مسابقه را آنطور كه بايد به اتمام برسانم و چند امتيازي به خود اختصاص دهم. من به مسابقات آينده در ايمولا اميد دارم زيرا بالاخره به پيستي ميرسيم كه من خيلي خوب به آن آشنايي دارم.
فيليپه ماسا – فراري ( نتوانست مسابقه را تمام كند)
چيز زيادي براي گفتن ندارم . در دور اول من كلاين را در سمت چپ خود داشتم و اسپيد در سمت راست من بود. كريستين به من اصابت كرد كه باعث شد من دور خودم بچرخم و من به روسبرگ اصابت كردم و در گاردها متوقف شدم.. من هيچ كاري نميتوانستم انجام دهم زيرا من در آن موقعيت فقط سرنشين ماشين خود بودم و هيچ كنترلي نداشتم. من خيلي ناراحت هستم زيرا مطمئن هستم كه ميتوانستم مسابقه و رقابت خوبي را داشته باشم. اين آخر هفته را بايد به فراموشي سپرد. حال ما بايد صفحه را عوض كنيم و سعي كنيم تا آنجايي كه ممكن است خودمان را براي رقابت هاي ايمولا آماده نماييم.

اسپيد به علت مجازات زمانيي كه براي او در نظر گرفته شد به رتبه نهم نزول كرد.

تصویر
تصویر
ارسال پست

بازگشت به “متفرقه وسايل نقليه”