PEUGEOT 307 Sedan+Aks

در اين بخش مي‌توانيد کليپ و تصاوير زيباي خودرو را مشاهده کنيد

مدیران انجمن: MOHAMMAD_ASEMOONI, Mohsen1001, RAHVAR, شوراي نظارت

ارسال پست
Major I
Major I
نمایه کاربر
پست: 130
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه ۹ مهر ۱۳۸۸, ۱۰:۴۷ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 45 بار
سپاس‌های دریافتی: 502 بار
تماس:

PEUGEOT 307 Sedan+Aks

پست توسط goshi bazz »

تصویر   فرصتی بدست آمد که با یک 307 مدل 2007 راننگی کنم و تصمیم گرفتم کهنتایج این تست و رانندگی دو روزه را به اطلاع علامندان برسانم.اگر قبلا با206 رانندگی کرده باشید بعد از سوار شدن به 307 خواهید گفت چقدر آشناست،در واقع تمام موارد داخل اتاق کاملا منطبق بر ارگونومی خاص اتومبیلهای پژومی باشد که باعث این شباهت شده است. طول 307 حدود 10 سانتیمتر بیشتر از206 می باشد که این افزایش طول نمود خوبی در داخل داشته است. بطوریکه جایپای سرنشینان عقب بطور محسوس زیاد شده است (در مقایسه با 206) البته هنوزهم این جای پا کافی نیست ولی برای یک هاچ بک در این کلاس مناسب می باشد.در قسمت عقب دو نفر به راحتی و سه نفر به سختی زیاد می نشینند درست مثل206 .
وضعیت قرار گرفتن راننده خوب و مناسب می باشد و دسترسی به ادواتکنترل به راحتی صورت می پذیرد ولی عدم وجود تنظیم کننده ارتفاع صندلی رامی توان از نقاط ضعف طراحی صندلی دانست. زیرا در هنگام تست همواره احساسمی شد که در ارتفاع نامناسب و نزدیک به سقف نشسته اید، مضافا اینکه نوعقرار گیری ستون های کناری جلو احساس نزدیک بودن بیش از حد به ستون راتداعی می کرد. دربها بصورت خیلی خوب و تقریبا عمود بر بدنه اتوبمیل باز میشوند (مخصوصا دربهای عقب) که پیاده و سوار شدن مسافران را راحت تر می کند.متاسفانه کیفیت صندلی ها خوب نیست و نشیمنگاه سفت و خیلی نازکی دارد که دردراز مدت راننده را اذیت می کند. فرمان زیبا و خوشدست پژو جنبه های اسپرتیبودن را به خوبی القاء می کند، کار کرد جعبه فرمان هم بسیار دقیق و بودنایراد می باشد که از این نظر می توان به پژو تبریک گفت، دسته دنده دروضعیت مناسب و تعویض آنها به سرعت و بدون تاخیر انجام می شود ولی در هنگامتعویض دنده به صورت تیپترونیک مکث چند دهم ثانیه ای در تعویض دنده مخصوصادر حالت معکوس بسیار عجیب و نامانوس می باشد. در هنگام تست چندین باراحساس بلاتکلیفی دنده پیش آمد که با کم و زیاد کردن گاز این حالت رفع شدولی در کل گیربکس آن اگر با گیربکس های طراز اول مقایسه نشود، در وضعیتمناسب قرار دارد.
جواهر درون 307 را به جرات می توان موتور آن عنوانکرد، این موتور 2 لیتری با قدرت 103 kw در 4000 دور در دقیقه و تورگ 200Nm که 90% این تورگ در دورهای 2500 دور در دقیقه بدست می آید مثل جواهریدر 307 می درخشد که شتاب 9/8 ثانیه ای آن به همراه عکس العمل مناسب پدالگاز و هماهنگی خوب آن با گیربکس می تواند هر راننده را به وجد آورد وبهترین مشخصه آن تورگ خوب و مناسب آن می باشد به طوریکه شتاب بسیار خوبیرا در دورهای میانی برای آن به ارمغان می آورد که گاهی احساس مبارزه بااتومبیلهای خیلی قویتر از آن را در راننده بوجود می آورد. صدای موتورچندان جذاب نمی باشد ولی با تعویض اگزوز شاید بتوان صدایی مناسب تر راایجاد کرد.
هندلینگ اتومبیل بسیار خوب و در حد بهترینهای این کلاسهاچ بک می باشد به صورتی که در پیچ های تند بسیار با قدرت و بدون انحرافحرکت می کند البته رینگهای 16 اینچی با لاستیکهای 205 نقش بسزایی در کیفیتهندلینگ دارند ولی در کل پژو را باید استاد در طراحی فنربندی دانست که در307 هم نمود پیدا کرده است.
متاسفانه همانند 206 سرنشینان عقب لذتزیادی نمی برند زیرا کمبود جا و همچنین تکانهای زیاد و صندلی های ناراحتعقب باعث می شود که بعد از چند بار تست با سرعت و شتاب بالا احساس تهوع میکنند.
سیستم ارکاندیشن آن خوب و نه عالی می باشد ولی در کل مناسباست. از نظر ظاهری به نظر نگارنده می توان به آن لقب معمولی داد چونهیچگونه مشخصه بارز و قابل تعمقی در آن وجود ندارد و بطور کلی جسارت 206را ندارد مضافا اینکه متاسفانه طراحی اتومبیلهای پژو رفته رفته بطرف طراحهای بسیار معمولی پیش می رود که باعث می شود تصویر خوشایند پژو که دراواخر دهه 90 با طراحی 206 و 406 بسیار پیشرو معرفی می شد مخدوش شود.
در انتها می توان به 307 لقب معمولی داد چون به غیر از موتور خوب و هندلینگ عالی در بقیه موارد بسیار معمولی می باشد. 
  فنی:
حداکثر سرعت : km/h 204
شتاب 0 تا 100 : 9 ثانیه
شتاب 80 تا 120 کیلومتر : 1/11 ثانیه
شتاب در طی مسیر 400 متر : 5/16 ثانیه
شتاب در طی مسیر 1000 متر : 2/30  
 تصویر 
 تصویر 
 تصویر 
 تصویر 
 تصویر 
تصویر تصویر تا توانی دلی به دست اور تصویر تصویر تصویر تصویر دل شکستن هنر نمی باشد تصویر تصویر موفق باشید
Administrator
Administrator
نمایه کاربر
پست: 15899
تاریخ عضویت: جمعه ۷ بهمن ۱۳۸۴, ۷:۵۱ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 72687 بار
سپاس‌های دریافتی: 31681 بار
تماس:

Re: PEUGEOT 307 Sedan+Aks

پست توسط Mahdi1944 »

   ,
ضمن تشکر از فعاليت شما دوست گرامي
لطفا لينک يا نام منبع رو نيز در پايان مقاله اضافه کنيد
موفق باشيد
زندگي صحنه يکتاي هنرمندي ماست هرکسي نغمه خود خواند و از صحنه رود
صحنه پيوسته به جاست خرم آن نغمه که مردم بسپارند به ياد


[External Link Removed for Guests] | [External Link Removed for Guests] | مجله الکترونيکي سنترال کلابز

[External Link Removed for Guests] | [External Link Removed for Guests] | [External Link Removed for Guests]

لطفا سوالات فني را فقط در خود انجمن مطرح بفرماييد، به اين سوالات در PM پاسخ داده نخواهد شد
Major I
Major I
نمایه کاربر
پست: 130
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه ۹ مهر ۱۳۸۸, ۱۰:۴۷ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 45 بار
سپاس‌های دریافتی: 502 بار
تماس:

Re: PEUGEOT 307 Sedan+Aks

پست توسط goshi bazz »

با سلام خدمت اقا مهدی بیشتر متن ها و عکسها و والیپرها از خودم است

:) :) تا توانی دلی بدست اور :) :) :K:L :K:L دل شکستن هنر نمی باشد :K:L :K:L

موفق باشید :smile: :smile:
تصویر تصویر تا توانی دلی به دست اور تصویر تصویر تصویر تصویر دل شکستن هنر نمی باشد تصویر تصویر موفق باشید
ارسال پست

بازگشت به “گالري خودرو”