عجيب ترين ، بهترين و موفق ترين هواپيماهاي نظامي طول تاريخ

در اين بخش مي‌توانيد در مورد کليه مباحث مرتبط با هواپيماها به بحث بپردازيد

مدیران انجمن: شوراي نظارت, مديران هوافضا

Colonel II
Colonel II
پست: 1065
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۴, ۲:۰۴ ب.ظ
محل اقامت: زیر آسمون خدا
سپاس‌های دریافتی: 407 بار
تماس:

پست توسط آرمان »

بله. يه مقاله هم در مورد FLying Wings يا بال هاي پرنده دارم
که البته اساس کار B-2 هست و در اون مقاله کامل شرح دادم
که اين تکنولوژي هم از آلماني ها به غنيمت گرفته شد. :)
Captain
Captain
نمایه کاربر
پست: 1790
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۶ فروردین ۱۳۸۵, ۳:۴۹ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 8 بار
سپاس‌های دریافتی: 258 بار

پست توسط Saeid12345 »

Mahdi1944 نوشته شده:آرمان,
منتظر مطالب شما هستم
يادمه يه بار کتابي در مورد سازمانهاي جاسوسي جهان مي‌خوندم پايه‌ي خيلي از صنعت‌ها و ترفندهاي نطامي از هوانوردي گرفته تا کشف اطلاعات رو به آلمان نازي نسبت داده بوده و نوشته بود که اگر آخر جنگ آمريکا وارد نمي‌شد الان آلمان براي خودش يه ابر قدرت مونده بود و ..... :-(


1- بله درسته تقریبا الان هر چی تانک و هواپیما و موشک و ... هست مدیون آلمان هیتلری است.

2- دستگاه تبلیغاتی آمریکا بارها بعد از جنگ جهانی دوم این مطلب را عنوان کرد : اگر آخر جنگ آمريکا وارد نمي‌شد الان آلمان براي خودش يه ابر قدرت مونده بود !
ولی گفته فوق تنها تبلیغاتی هست و هیچ ارزشی ندارد! بله اشتباه نکنید و گفته ام کاملا درسته. چه آمریکا وارد جنگ میشد چه نمیشد هیچ تغییر اساسی در روند رو به شکست آلمان رخ نمیداد. بیش از 70 % توان نظامی آلمان را روسها نابود کردند یا به عبارتی از حدود 750 تا لشکر 650 تاشو روسها تار و مار کردند!
Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4122
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۴, ۶:۱۶ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 4507 بار
سپاس‌های دریافتی: 4337 بار
تماس:

پست توسط Reza6662 »

Saeid12345,
اشتباه بزرگ هيتلر، وارد شدن به جنگ با روسيه بود. :-o
تصویر
[External Link Removed for Guests]
Colonel II
Colonel II
پست: 1065
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۴, ۲:۰۴ ب.ظ
محل اقامت: زیر آسمون خدا
سپاس‌های دریافتی: 407 بار
تماس:

پست توسط آرمان »

يكي ديگر از بزرگترين اشتباهات هيتلر اين بود كه بعد از
ساخت نخستين جنگنده جت جهان، Messerschmitt Me-262،
دستور داد فعلاً‌ از اين جنگنده استفاده نكنن و اون رو به يك
بمب افكن تبديل كرده و بعد وارد خدمت كنن. اگر اين جنگنده وارد
نبرد مي شد، نيروي هوايي روسيه و آمريكا اصلاً حرفي براي گفتن
نداشت. :-(
Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4122
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۴, ۶:۱۶ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 4507 بار
سپاس‌های دریافتی: 4337 بار
تماس:

پست توسط Reza6662 »

آرمان,
آرمان جان حتمن مي دوني که جنگنده ي
ميسراشميت 109 برترين جنگنده ي جنگ جهاني دوم بود. :-o
(چيزي در حد اف14 امروزي)

اينم تصاويری از Me-109

تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر

راستی یکی از آرزوهای من پرواز با همچین جنگنده ای هست. :-o
[External Link Removed for Guests]
Colonel II
Colonel II
پست: 1065
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۴, ۲:۰۴ ب.ظ
محل اقامت: زیر آسمون خدا
سپاس‌های دریافتی: 407 بار
تماس:

پست توسط آرمان »

راستش پرواز دو نوعه: 1- پرواز در كابين هاي تخت فشار
در ارتفاع 80.000 پايي و غوطه ور در انواع و اقسام وسايل
الكترونيكي و راديويي 2- پرواز در كابين هاي شيشه اي ساده
هواپيماهاي قديمي كه هنوز چرخ هاشون جمع نمي شد
و حتي بعضي از اونها كابينشون شيشه هم نداشت و باد
هميشه شال گردن خلبان ها رو به اهتزاز در مي آورد...

من خودم نوع دوم رو بيشتر دوست دارم.... :-o
Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4122
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۴, ۶:۱۶ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 4507 بار
سپاس‌های دریافتی: 4337 بار
تماس:

پست توسط Reza6662 »

آرمان,
لذت پرواز واقعي با همين جنگنده هاي ساده و آنالوگ هست. :-(
[External Link Removed for Guests]
Colonel II
Colonel II
پست: 1065
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۴, ۲:۰۴ ب.ظ
محل اقامت: زیر آسمون خدا
سپاس‌های دریافتی: 407 بار
تماس:

پست توسط آرمان »

من خودم كه بيشتر از Bf-109 خوشم مياد تا F/A-22 raptor :?
Colonel II
Colonel II
پست: 1065
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۴, ۲:۰۴ ب.ظ
محل اقامت: زیر آسمون خدا
سپاس‌های دریافتی: 407 بار
تماس:

پست توسط آرمان »

رضا جان ميگم يه ترتيبي هم مي دادي ماهم يه بار كابين
اين F-4E رو زيارت مي كرديم....
Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4122
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۴, ۶:۱۶ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 4507 بار
سپاس‌های دریافتی: 4337 بار
تماس:

پست توسط Reza6662 »

آرمان,
من يک بار به هنگر اف4 تو صها رفتم و با اجازه از سرمکانيک اف4 (که دوره ديده ي آمريکا) بود
رفتم داخلش.
اون موقع قسمت اداري اونجا کار مي کردم. :-o
[External Link Removed for Guests]
Old Moderator
Old Moderator
نمایه کاربر
پست: 396
تاریخ عضویت: دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۸۴, ۲:۴۲ ب.ظ
محل اقامت: آسمان بي نهايت
سپاس‌های دریافتی: 122 بار
تماس:

پست توسط Colonel Chazan »

من خودم كه بيشتر از Bf-109 خوشم مياد تا F/A-22 raptor

من هم دقيقاً اين حالت رو دارم.
اما نه خوش تر از اف-22.
اما پرواز با مسراشميت از تامكت دلرباي ما بسيار جذاب تره.
[font=Verdana]May they rest in peace, those graceful masters of the sky

Happiness is Tomcat-Shaped

I love the smell of jet fuel in the morning
 

تصویر
Major II
Major II
پست: 142
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۸۵, ۸:۳۷ ق.ظ
محل اقامت: مازندران - نوشهر
سپاس‌های ارسالی: 15 بار
سپاس‌های دریافتی: 99 بار

پست توسط redcard »

EWR VJ 101 (1963/1965)




Erstes überschallfähiges Experimentalflugzeug für einen VTOL-Abfangjäger. Mit der VJ 101 C-X1 und der -X2 wurden insgesamt 457 Erprobungsflüge durchgeführt. Dabei wurden die Überschallfähigkeit getestet, die Verwendung der gesamten installierten Triebwerksleistung für den Senkrechtstart und die Senkrechtlandung, das Schwenken der Triebwerksgondeln, die Schwebeflugsteuerung über Schubmodulation und die Verwendung von Nachbrennern für Transitionen.

Spannweite 6,61 m, Rüstmasse 4900 kg, Flugmasse 6100 kg, Höchstgeschwindigkeit Mach 1,08. Sechs RR/MAN-Turbo RB. 145-Strahltriebwerke mit je 12,2 kN (1250 kp) Schub (zwei im Rumpf als Hubtriebwerke, vier in zwei Schwenkgondeln an den Tragflächenenden).

kp


Weitere Informationen:
Senkrecht zur gleichberechtigten Partnerschaft


Alle Rechte vorbehalten. Keine unerlaubte Vervielfältigung!
[External Link Removed for Guests]
میلاد عمویی
ارسال پست

بازگشت به “هواپيماها”