به گزارش ایرنا ، "محمود رسولی نژاد" مدیر عامل شرکت فرودگاههای کشور روز سه شنبه (7 آبان 92) در بازدید از یک واحد تولید کننده تجهیزات آتش نشانی در شهرک صنعتی شهرستان اشتهارد درگفت وگو با ایرنا اظهارکرد: اکنون 54 فرودگاه در سطح کشور فعالیت دارند که از نظر ایمنی در سطح رضایت بخشی قرار دارند.
رسولی نژاد در ادامه به ساخت پنج فرودگاه اشاره کرد و گفت: این فرودگاه ها در تربت حیدریه، گناباد، بین ملایر و بروجرد، سقز و قم در دست ساخت است.
سایت عصر ایران در همین ارتباط از ساخت فرودگاه در ملایر خبر داده و واحد مرکزی خبر نیز از ساخت فرودگاه در مسیر بروجرد - ملایر خبر داده است. به این ترتیب مشخص می شود که اگر وعده و وعیدها درست باشد و با این وضعیت کساد ارز و دلار فرودگاهی در منطقه ما ساخته شود قطعا فرودگاهی مشترک در حد فاصل ملایر و بروجرد و نهاوند است و هیچ سخنی از فرودگاه اختصاصی در بروجرد یا هر شهر دیگری با نام شخصیت های منتسب به این شهرها در میان نیست.
این خبر همون طور که پیداست مربوط به 7 آبان 92 هست. اما چند وقت پیش مدیرعامل وقت فرشرکت فرودگاه ها چیز دیگه ای رو گفته بوده:
احداث پنج فرودگاه جدید در کشور
موضوع: فرودگاه آیتالله العظمی بروجرد
مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور خبر داد:
احداث و بهرهبرداری پنج فرودگاه در آینده نزدیک
مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور گفت: بنا به درخواست استانداریهای مرتبط دولت، ساخت و بهرهبرداری پنج فرودگاه آباده، ماکو، شهید مدرس تربت حیدریه، سقز و بروجرد مصوب شده است.
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» سیداحمد مؤمنی رخ در حاشیه هفتمین نمایشگاه بینالمللی حمل و نقل عمومی و خدمات و حمل و نقل شهری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: وجود چنین نمایشگاههایی در جهت ارتقاء فرهنگی عمومی مردم در زمینه حمل و نقل زمینی، دریایی و هوایی و ارایه خدمات این صنعت به طریق مطمئن بسیار مؤثر است.
وی اظهار داشت: توسعه و نشر خدمات هوانوردی و رفع ابهامات در این صنعت و جلب توجه مردم به خدمات این صنعت، از دیگر مزایای برگزاری چنین نمایشگاهی است.
تاریخ خبر:شنبه 12 آبان1388
******************************************
سوالی که اینجا مطرحه اینه که آیا با تغییر یک دولت تمام تصمیم گیری ها قبلی اون باطل می شه؟
این آقای رسولی نژاد چطور صحبت های مدیر قبلی رو نقض می کنه؟ ایشون به چه حقی همچین اظهار نظری کرده.
آیا ایشون می دونن این تغییر تصمیمات چه اثراتی رو برای مردم این شهر ها میذاره؟
همیشه ادعاهای شرکت فرودگاه های کشور و سازمان هواپیمایی کشوری بر این بوده که این سازمان ها نهاد های کارشناسی!!! هستن حالا چطوریه که این تصمیمات کارشناسی سال به سال عوض می شه؟؟؟
تصویر دو نامه مربوط به نامه نگاری های احداث فرودگاه بروجرد در سال 1368 براتون می ذارم.......خودتون قضاوت کنین:

