فرود اضطراري هواپيماي ايران در مالزي
موتور هواپيماي پرواز 841 هما در مسير كوآلالامپور به تهران دچار حريق شد و ناچار به فرود مجدد در فرودگاه كوآلالامپور شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق آسيا، به گفته يكي از مسافران اين پرواز در حالي كه كمتر از يكساعت از برخاستن هواپيماي ايران اير از فرودگاه كوآلالامپور گذشته بود،اين هواپيما دچار تكان هاي شديد و از دست دادن تعادل خود شد.
وي افزود: گويا برخي مسافران خروج آتش را از موتور يكي از هواپيماها مشاهده كرده بودند كه اين امر اضطراب و ترس شديد برخي مسافران را به همراه داشت.
وي با اشاره به اين كه خلبان و خدمه هواپيما با صداقت موضوع را با مسافران در ميان گذاشتند، افزود: اين امر باعث شد تا مسافران نيز نهايت همكاري را با خدمه پرواز داشته باشند.
يكي از مسولان ايران اير نيز با تاييد اين خبر به خبرنگار فارس گفت: هواپيمايي جمهوري اسلامي نهايت سعي خود را در رفع مشكلات مسافران پس از بازگشت به فرودگاه كوآلالامپور انجام داده است و در صدد است تا برنامه بازگشت مسافران به ايران را به بهترين شكل ممكن هماهنگ سازد.
وي مهارت و خونسردي خلبان و خدمه هواپيما و همچنين همكاري مسافران در فرود اضطراري اين پرواز را قابل تقدير دانست و افزود: بقيه مشكلات به وجود آمده نيز با همكاري مسافران و مسولين ايران اير در كوآلالامپور به زودي مرتفع خواهد شد.
منبع:بازتاب
فرود اضطراري هواپيماي ايران در مالزي
مدیران انجمن: شوراي نظارت, مديران هوافضا
- پست: 1236
- تاریخ عضویت: جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۸۵, ۳:۱۲ ب.ظ
- محل اقامت: جايي درست وسط غربت شهر...انطرف تر از اب...در کنار خورشيد...
- سپاسهای دریافتی: 65 بار
- تماس:
فرود اضطراري هواپيماي ايران در مالزي
پاسگاه مرزي گدار... سراوان
جاده زابل به زاهدان ...تاسوکي
تقاطع بلوار بزرگمهر و معلم... زاهدان
بلوار ثارلله مجتمع نسترن ...زاهدان
پاسگاه مرزي ناجا... سراوان
تاريخ هيچ کدام را از ياد نخواهد برد...
جاده زابل به زاهدان ...تاسوکي
تقاطع بلوار بزرگمهر و معلم... زاهدان
بلوار ثارلله مجتمع نسترن ...زاهدان
پاسگاه مرزي ناجا... سراوان
تاريخ هيچ کدام را از ياد نخواهد برد...
- پست: 627
- تاریخ عضویت: شنبه ۸ مهر ۱۳۸۵, ۱۰:۵۸ ق.ظ
- محل اقامت: ناوگان منطقه دوم
- سپاسهای ارسالی: 398 بار
- سپاسهای دریافتی: 226 بار
- تماس:
hob عزیز
متاسفانه ضعف تخصص و آگاهی لازم به شدت در رسانه های ما در امور هوانوردی و نظامی و اکثر امور علمی دیگه موج میزنه.
نمونه اون رو هم هممون در زمان واقعه سقوط C-130 حامل خبرنگاران دیدیم.
شاهد بودید که چقدر اظهارنظرهای غیر علمی و غیر کارشناسی در این مورد از زبان رسانه ها در جامعه نشر پیدا کرد و موجبات تشویش اظهان جامعه رو فراهم کرد.
متاسفانه بعضی از رسانه های ما مثل فارس و بازتاب که مدعی بیشترین ارتباط با نظامیان و همینطور دارنده بیشترین اخبار مرتبط با نظامیگری هستند، هنوز از تشخیص ناوهای نیروی دریایی و بعضی هواپیماهای نیروی هوایی عاجز هستند.
تا حدی میشه گفت که غیر از امور اجتماعی و اقتصادی ، اکثر رسانه های عمومی فقط تا حدی در امور ورزشی میتونن صاحب نظر باشن.
پس توقع نداشته باشید که خیلی دقیق در اینگونه خبر ها اطلاعات لازم رو کسب کنید.
متاسفانه ضعف تخصص و آگاهی لازم به شدت در رسانه های ما در امور هوانوردی و نظامی و اکثر امور علمی دیگه موج میزنه.
نمونه اون رو هم هممون در زمان واقعه سقوط C-130 حامل خبرنگاران دیدیم.
شاهد بودید که چقدر اظهارنظرهای غیر علمی و غیر کارشناسی در این مورد از زبان رسانه ها در جامعه نشر پیدا کرد و موجبات تشویش اظهان جامعه رو فراهم کرد.
متاسفانه بعضی از رسانه های ما مثل فارس و بازتاب که مدعی بیشترین ارتباط با نظامیان و همینطور دارنده بیشترین اخبار مرتبط با نظامیگری هستند، هنوز از تشخیص ناوهای نیروی دریایی و بعضی هواپیماهای نیروی هوایی عاجز هستند.
تا حدی میشه گفت که غیر از امور اجتماعی و اقتصادی ، اکثر رسانه های عمومی فقط تا حدی در امور ورزشی میتونن صاحب نظر باشن.
پس توقع نداشته باشید که خیلی دقیق در اینگونه خبر ها اطلاعات لازم رو کسب کنید.
با تقدیم احترامات شایسته نظامی
ICT Admiral

ICT Admiral

- پست: 122
- تاریخ عضویت: پنجشنبه ۲ شهریور ۱۳۸۵, ۴:۳۲ ب.ظ
- محل اقامت: LA/Teh
- سپاسهای ارسالی: 59 بار
- سپاسهای دریافتی: 123 بار
- تماس: