[External Link Removed for Guests]
وزیر صنایع و معادن امروز (دوشنبه) در حکمی، منوچهر منطقی را به عنوان "مشاور ارشد وزیر و مسئول طراحی و تولید هواپیماهای پهن پیکر در کشور" منصوب کرد.
علی اکبر محرابیان در حکم انتصابی خود آورده است:
با توجه به اینکه طراحی و ساخت هواپیماهای پهن پیکر جزء سیاست های راهبردی کشور و مورد نظر مسئولان ارشد نظام می باشد، جنابعالی که بحمدالله دارای تعهد، تخصص و تجارب ارزنده ای می باشید، با اختیارات تام به عنوان مسئول تحقق این هدف مهم تعیین می شوید.
محرابیان در این حکم همچنین تاکید کرده است:
به جنابعالی ماموریت داده می شود که با تشکیل کنسرسیوم و با استفاده از تجارب کشورهای دارنده این فناوری نسبت به مطالعه، طراحی و ساخت هواپیماهای پهن پیکر و بومی سازی تولید این فناوری در کشور با بهره گیری کامل از توانمندی فنی و مهندسی کلیه متخصصین شایسته کشور اقدام کنید.
در حکم وزیر صنایع و معادن خطاب به منوچهر منطقی همچنین آمده است: با توجه به اهمیت موضوع، کلیه سازمان ها و نهادهای تابعه موظف به همکاری با جنابعالی خواهند بود.
منطقی کماکان عضو هیئت مدیره گروه صنعتی ایران خودرو خواهد بود. همچنین در حکمی از سوی احمد قلعه بانی رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، جواد نجم الدین به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو منصوب شد.
قرار است مراسم معارفه مدیرعامل جدید ایران خودرو بعدازظهر امروز در محل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) برگزار شود.
همچنین هفته آینده همزمان با رونمایی از خودرو ملی جدید ایران خودرو، از خدمات دکتر منطقی در طول فعالیت در گروه صنعتی ایران خودرو به نحو شایسته قدردانی خواهد شد.
عصر ایران
منطقی ، مسئول طراحی و تولید هواپیمای پهن پیکر
مدیران انجمن: شوراي نظارت, مديران هوافضا
-
- پست: 2646
- تاریخ عضویت: چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۸۶, ۷:۴۱ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 22547 بار
- سپاسهای دریافتی: 14742 بار
منطقی ، مسئول طراحی و تولید هواپیمای پهن پیکر
[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif][FONT=times new roman,times] [FONT=Times New Roman,serif] [FONT=Times New Roman,serif] امام خمینی (ره ) :
اگر بند بند استخوان هایمان را جدا سازند ، اگر سرمان را بالای دار برند ، اگر زنده زنده در شعله های آتش مان بسوزانند ، اگر زن و فرزندان و هستی مان را در جلوی دیدگان مان به اسارت و غارت برند ، هرگز امان نامه ی کفر و شرک را امضا نمی کنیم .
اگر بند بند استخوان هایمان را جدا سازند ، اگر سرمان را بالای دار برند ، اگر زنده زنده در شعله های آتش مان بسوزانند ، اگر زن و فرزندان و هستی مان را در جلوی دیدگان مان به اسارت و غارت برند ، هرگز امان نامه ی کفر و شرک را امضا نمی کنیم .
- پست: 756
- تاریخ عضویت: سهشنبه ۱۰ دی ۱۳۸۷, ۱۰:۲۳ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 559 بار
- سپاسهای دریافتی: 3796 بار
Re: منطقی ، مسئول طراحی و تولید هواپیمای پهن پیکر
طراحی در دانشگاه امیر کبیر صورت گرفته پرنده یه هواپیمای میانپیکر با 100 نفر ظرفیته که از اویونیک داخلی و موتورهای پی اس 90 استفاده می کنه ،
اگه از بچه های پلی تکنیک کسی رو داریم ، یگرده تو شماره اول نشریه تخصصی دانشکده هوافضا ترم 1 سال 85 عکس مدل این پرنده رو کنار یو سی ای وی سپاه پیذ میکنه ،
از الان میگم ، عده ای از همین اول می گن ان هواپیما هم میشه پژو ار دی و از این جور حرفهای جدا هوایی!!
اما این که بتونیم همچین پرند ای بسازیم یه افتخاره و این رو بدونید بهتر از منوچهر منطقی ادمی برای مدیریت این پروژه وجود نداره .
ولی ببینید کی گفتم ، این پروژه افتخار امیز بزرگترین اشتباه صنایع هوایی ایران بعد از انقلابه ،
ابدا این پروژه یک منطق کلان نداره.
اگه از بچه های پلی تکنیک کسی رو داریم ، یگرده تو شماره اول نشریه تخصصی دانشکده هوافضا ترم 1 سال 85 عکس مدل این پرنده رو کنار یو سی ای وی سپاه پیذ میکنه ،
از الان میگم ، عده ای از همین اول می گن ان هواپیما هم میشه پژو ار دی و از این جور حرفهای جدا هوایی!!
اما این که بتونیم همچین پرند ای بسازیم یه افتخاره و این رو بدونید بهتر از منوچهر منطقی ادمی برای مدیریت این پروژه وجود نداره .
ولی ببینید کی گفتم ، این پروژه افتخار امیز بزرگترین اشتباه صنایع هوایی ایران بعد از انقلابه ،
ابدا این پروژه یک منطق کلان نداره.
ان الارض یرثها عبادی الصالحون ......
- پست: 3309
- تاریخ عضویت: شنبه ۱۰ آذر ۱۳۸۶, ۵:۵۹ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 3096 بار
- سپاسهای دریافتی: 11996 بار
Re: منطقی ، مسئول طراحی و تولید هواپیمای پهن پیکر
وارد بحث فنی موضوع نمی شوم ولی شخصا عقیده دارم بر سر هرکاری باید مدیری نهاد که تحصیلات مربوط به همان رشته را داشته باشد.
سررشته جناب منطقی از هوافضا چیست؟
عزل ناگهانی منطقی از مدیریت ایران خودرو واین انتصاب برق آسا بیشتر سیاسی بود تا یک انتخاب حساب شده و مبتنی بر اصل تخصص گرایی.
بیش از این وارد موضوع نمی شوم.ولی پیدا کنید پرتقال فروش را...!
سررشته جناب منطقی از هوافضا چیست؟
عزل ناگهانی منطقی از مدیریت ایران خودرو واین انتصاب برق آسا بیشتر سیاسی بود تا یک انتخاب حساب شده و مبتنی بر اصل تخصص گرایی.
بیش از این وارد موضوع نمی شوم.ولی پیدا کنید پرتقال فروش را...!
بی
- پست: 243
- تاریخ عضویت: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۶, ۲:۰۳ ب.ظ
- محل اقامت: تهران- پلاک637
- سپاسهای ارسالی: 99 بار
- سپاسهای دریافتی: 399 بار
Re: منطقی ، مسئول طراحی و تولید هواپیمای پهن پیکر
آقای منطقی قبل از اینکه در زمینه خودرو سازی فعال باشند در زمینه موشکی فعال بودند
آینده در دست شما کاربران گرامی می باشد موفق باشی
- پست: 756
- تاریخ عضویت: سهشنبه ۱۰ دی ۱۳۸۷, ۱۰:۲۳ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 559 بار
- سپاسهای دریافتی: 3796 بار
Re: منطقی ، مسئول طراحی و تولید هواپیمای پهن پیکر
میلاد عزیز،
رفیق گل،
منوچهر منطقی جزو تیمی بود که همون زمان جنگ اقدم به بهینه سازی برخی ادوات الکترونیکی و ساخت پرنده مهاجر کردن ،
البته اینها رو من از زبون خودش چند سال پیش در برنامه صندلی داغ شنیدم ،
تخصص برای این سمت یعنی اینکه بدونی توان صنعت داخلی چیه ، ارتاطات خوبی تو صنعت داشته باشی و در یک کلام مدیر خوب و واردی باشی ، در هیچ جای دنیا برای همچین سمتی یه مهندس هوافضا یا مکانیک نمی زارن ، یه مدیر خوب و اشنا به ساختار صنعتی میزارن،
اما واقعا چه کسی محاسبه سود و زیان این پروژه رو کرده ،
هزینه های یک خط تولید هواپیمای میان پیکر ( نو مثل توی خبر پهن پیکر !!!! ) سر سام اوره
، خیلی راحت تو این بحرانی کهه اروم اروم داره صنایع بزرگ مار رو هم میگیره میتونه کمر صنعت رو خورد کنه ،
هزینه یک پروژه ای مثل این رو حتی در اروپا با فروش ها پیما نمیشه در اورد ، می رن سراغ قطعه فروشی و کارهایی از این قبیل ،
سال 83 که گفتن می خواد همچین چیزی طراحی بشه همه گفتن افرین ماشالله ، هیچ کس فکر نمی کرد اینقدر جدی بشه ،
این روند بی ترمز بها دادن به صنایع هوایی یه جا کار دست این صنعت میده ، امید وارم اونت جا این یکی نباشه ، حداقل بتونیم تو سوریه یا ونزوئلا یا کوبا یثا کره شمالی لبش کنیم ، و گرنه مطمئن باشید نه صنعت هوایی ( سیویل ) تو این مملکت می مونه نه ازون مهمتر اعتماد به صنعت هوایی.
رفیق گل،
منوچهر منطقی جزو تیمی بود که همون زمان جنگ اقدم به بهینه سازی برخی ادوات الکترونیکی و ساخت پرنده مهاجر کردن ،
البته اینها رو من از زبون خودش چند سال پیش در برنامه صندلی داغ شنیدم ،
تخصص برای این سمت یعنی اینکه بدونی توان صنعت داخلی چیه ، ارتاطات خوبی تو صنعت داشته باشی و در یک کلام مدیر خوب و واردی باشی ، در هیچ جای دنیا برای همچین سمتی یه مهندس هوافضا یا مکانیک نمی زارن ، یه مدیر خوب و اشنا به ساختار صنعتی میزارن،
اما واقعا چه کسی محاسبه سود و زیان این پروژه رو کرده ،
هزینه های یک خط تولید هواپیمای میان پیکر ( نو مثل توی خبر پهن پیکر !!!! ) سر سام اوره
، خیلی راحت تو این بحرانی کهه اروم اروم داره صنایع بزرگ مار رو هم میگیره میتونه کمر صنعت رو خورد کنه ،
هزینه یک پروژه ای مثل این رو حتی در اروپا با فروش ها پیما نمیشه در اورد ، می رن سراغ قطعه فروشی و کارهایی از این قبیل ،
سال 83 که گفتن می خواد همچین چیزی طراحی بشه همه گفتن افرین ماشالله ، هیچ کس فکر نمی کرد اینقدر جدی بشه ،
این روند بی ترمز بها دادن به صنایع هوایی یه جا کار دست این صنعت میده ، امید وارم اونت جا این یکی نباشه ، حداقل بتونیم تو سوریه یا ونزوئلا یا کوبا یثا کره شمالی لبش کنیم ، و گرنه مطمئن باشید نه صنعت هوایی ( سیویل ) تو این مملکت می مونه نه ازون مهمتر اعتماد به صنعت هوایی.
ان الارض یرثها عبادی الصالحون ......
-
- پست: 117
- تاریخ عضویت: جمعه ۲۲ دی ۱۳۸۵, ۲:۱۲ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 108 بار
- سپاسهای دریافتی: 197 بار
Re: منطقی ، مسئول طراحی و تولید هواپیمای پهن پیکر
دوستان اصلا قرار نیست هواپیمای پهن پیکر ساخته بشه! فقط به دلایل سیاسی مدتها بود که می خواستن منطقی را از مدیریت ایران خوردو بردارند در واقع این فقط یه نخود سیاه بود که منطقی را فرستادند دنبالش تا از مدیریت ایران خودرو دور کنند. همین!