دوست عزیز من پاسخ این حرفهای شما رو در پستهای قبلی دادم !
صرف باز کردن در که دلیل نمیشه عزیز من ! از بحران مالی 2008 که بگذریم ، روسیه یک فروپاشی اقتصادی رو پشت سر گذاشت و یک بار هم در سال 1998 بحران اقتصادی وحشتناکی روسپری کرد ، میدونید این بحران ها چقدر روی شرکتها و صنایع تاثیر میذارن !؟!! مسلمه که صنایع هوانوردی روسیه در مقایسه با 20-30 سال پیش مشکلات اقتصادی و محدودیتهای بیشتری دارن ، بعد شما انتظار داری بیان تو همین 20 سال بعد از اینکه 3 تا بحران اقتصادی رو پشت سر گذاشتن بیان بازار کشورهایی که یک عمره دارن از هواپیماهای غربی استفاده میکنند تصاحب کنند !!؟!
البته بازهم با همه ی این تفاسیر کم کم کشورهای اروپایی دارن استفاده از صنایع روسی رو شروع میکنند اما اگر معقولانه فکر کنیم مسلما نباید انتظار داشته باشیم در این دو دهه صنایع روسیه با این همه مشکل اقتصادی و کمبود سرمایه بیان بازارهای جهانی رو تصاحب کنند !
در مورد مشابه هواپیمای 747 و A380 توجه شما رو به هواپیمای IL-86 و نمونه ی ارتقا یافته اش (IL-96) جلب میکنم !
توضیح وزیر دفاع درباره ایمنی هواپیمای "ایران ۱۴۰" به مجلس
مدیران انجمن: شوراي نظارت, مديران هوافضا
- پست: 1780
- تاریخ عضویت: شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۶, ۳:۵۸ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 1264 بار
- سپاسهای دریافتی: 10136 بار
Re: توضیح وزیر دفاع درباره ایمنی هواپیمای "ایران ۱۴۰" به مجل
IL86 و IL96 با B747
فقط تعداد تولید شده از 747 را ببینید:
[External Link Removed for Guests]
این هم IL86:
تعداد تولیدی 108 فروند
[External Link Removed for Guests]
این هم IL-96:
ماکسیمم 436 مسافر!!!!
[External Link Removed for Guests]
این هم هرکول اروپا،A380:
از سال 2007 که وارد خدمت شده 234 فروند سفارش گرفته.در چیدمان یک کلاس 853 نفر مسافر!!!!!
[External Link Removed for Guests]
صنایع هوایی غیر نظامی شوروی و روسیه،فقط می توان
کسی که خود را به خواب زده نمی توان بیدار کرد!!!!!





فقط تعداد تولید شده از 747 را ببینید:






[External Link Removed for Guests]
این هم IL86:
تعداد تولیدی 108 فروند
[External Link Removed for Guests]
این هم IL-96:
ماکسیمم 436 مسافر!!!!
[External Link Removed for Guests]
این هم هرکول اروپا،A380:
از سال 2007 که وارد خدمت شده 234 فروند سفارش گرفته.در چیدمان یک کلاس 853 نفر مسافر!!!!!
[External Link Removed for Guests]
صنایع هوایی غیر نظامی شوروی و روسیه،فقط می توان



کسی که خود را به خواب زده نمی توان بیدار کرد!!!!!
Old soldiers never die.They just fade away
- پست: 763
- تاریخ عضویت: جمعه ۱۴ آبان ۱۳۸۹, ۱:۲۶ ق.ظ
- سپاسهای ارسالی: 687 بار
- سپاسهای دریافتی: 2866 بار
Re: توضیح وزیر دفاع درباره ایمنی هواپیمای "ایران ۱۴۰" به مجل
چی بگم والا ! شیوه ی بحث کردن شما واقعا خنده داره !
شما بحث تعداد تولید شده رو نکردی !!! فقط گفتی "اصلا پرنده ای مثل 747 و یا A380 در روسیه وجود ندارد!!!" حالا که فهمیدی وجود دارد (!) بحث تعداد تولید شده رو پیش کشیدی ! بویینگ 747 هم بعضی از مدلهاش (همونطور که تو لینک هست) ظرفیت 460 نفری دارند !
کم کم دارم به همین حرف "کسی که خود را به خواب زده نمی توان بیدار کرد!!!!!" ایمان میارم !
شما بحث تعداد تولید شده رو نکردی !!! فقط گفتی "اصلا پرنده ای مثل 747 و یا A380 در روسیه وجود ندارد!!!" حالا که فهمیدی وجود دارد (!) بحث تعداد تولید شده رو پیش کشیدی ! بویینگ 747 هم بعضی از مدلهاش (همونطور که تو لینک هست) ظرفیت 460 نفری دارند !
کم کم دارم به همین حرف "کسی که خود را به خواب زده نمی توان بیدار کرد!!!!!" ایمان میارم !
دعا نکنید زندگی آسانی داشته باشید ، دعا کنید انسانهایی قوی باشید.
جان.اف.کندی
جان.اف.کندی
- پست: 119
- تاریخ عضویت: شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۸۹, ۱۲:۲۹ ب.ظ
- محل اقامت: مرکز انجمنهاي تخصصي
- سپاسهای ارسالی: 415 بار
- سپاسهای دریافتی: 344 بار
Re: توضیح وزیر دفاع درباره ایمنی هواپیمای "ایران ۱۴۰" به مجل

"EASA" یا همان آژانس امنیت هوائی اروپا مسئول دادن و یا ندادن مجوز پرواز بر فراز آسمان اروپا میباشد که علاوه بر استانداردهای تعیین شده در "ICAO" سازمان بین المللی هوانوردی غیر نظامی، یک سری شرایط و استانداردهای ویژه و قوانین بعضا سختگیرانهای نیز اتخاذ کردند که سخت افزار و نرم افزار و نوع سوخت، میزان آلودگی صوتی،حجم موتور، ...را شامل میشود . پس از بررسی و کنترل دقیق پرندههای موجود در شرکتهای هوائی گواهینامه پرواز داده میشود.
برای مثال: در ۲۳ اکتبر ۲۰۰۸ توپولوف "Tu-204-120SE" موفق به گرفتن مجوز "EASA" شد.
این مدل توپولف از موتور "Rolls-Royce RB.211-535E4" بهره میگیرد .
بهترین سخنان را به گوش هوش بشنوید و با اندیشه روشن و ژرف بینی آنها را بررسی کنید. هر مرد و زن راه نیک و بد را شخصاً برگزینید 

- پست: 1780
- تاریخ عضویت: شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۶, ۳:۵۸ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 1264 بار
- سپاسهای دریافتی: 10136 بار
Re: توضیح وزیر دفاع درباره ایمنی هواپیمای "ایران ۱۴۰" به مجل
سلام
من نمی دونستم.شما گفتی و ما هم یاد گرفتیم. حالا بیا و مقایسه کنید و ببینید کدام برتر است؟
یک نگاهی به اون لینکها میتونه جالب باشه.
من نمی دونستم.شما گفتی و ما هم یاد گرفتیم. حالا بیا و مقایسه کنید و ببینید کدام برتر است؟
یک نگاهی به اون لینکها میتونه جالب باشه.
Old soldiers never die.They just fade away