خودروهایی که بیشترین افت تولید را داشتهاند
مدیران انجمن: MOHAMMAD_ASEMOONI, MASTER, شوراي نظارت
-
- پست: 102
- تاریخ عضویت: شنبه ۱ تیر ۱۳۹۲, ۶:۴۷ ق.ظ
- سپاسهای ارسالی: 133 بار
- سپاسهای دریافتی: 391 بار
خودروهایی که بیشترین افت تولید را داشتهاند
[FONT=Tahoma, Arial] برخی از خودروهای سواری داخلی در حد قابل توجهی کاهش یافته است. [FONT=Tahoma, Arial] [FONT=Tahoma, Arial] ماه امسال تولید پژو 405 دوگانهسوز ایران خودرو مرکزی با افت 99.4 درصدی از 2939 دستگاه در مهر ماه 91 به 17 دستگاه کاهش یافته است. [FONT=Tahoma, Arial] [FONT=Tahoma, Arial] تندر 90 ایران خودرو نیز با افت صد درصدی از 3854 دستگاه به صفر رسیده است. در این مدت تولید پژو 405 دوگانهسوز ایران خودرو خراسان با کاهش صد درصدی از 162 دستگاه به صفر کاهش یافته است. [FONT=Tahoma, Arial] [FONT=Tahoma, Arial] سوزوکی نیز با افت 88.6 درصدی از 201 دستگاه در مهر ماه 91 به 23 دستگاه در مهر ماه 92 رسیده است. تولید سمند ایران خودرو مازندران با کاهش صد درصدی از 1364 دستگاه در مهر 91 به صفر رسیده است. [FONT=Tahoma, Arial] [FONT=Tahoma, Arial] این مدت تولید مگان با کاهش 95.5 درصدی از 976 دستگاه در مهر 91 به 44 دستگاه کاهش یافته است. تولید ماکسیما نیز با افت صد درصدی از 82 دستگاه به صفر رسیده است. [FONT=Tahoma, Arial] [FONT=Tahoma, Arial] امویام 110 چهار سیلندر با کاهش 98 درصدی از 487 دستگاه به 9 دستگاه کاهش یافته است. تولید لیفان 620 نیز با افت صد درصدی از 617 دستگاه به صفر رسیده است. [FONT=Tahoma, Arial] [FONT=Tahoma, Arial] ماه امسال تولید امویام 530 با کاهش 89.4 درصدی از 1130 دستگاه به 120 دستگاه کاهش یافته است. تولید خودروی وولیکس نیز با افت 86 درصدی از 203 دستگاه به 28 دستگاه رسیده است. [FONT=Tahoma, Arial] [External Link Removed for Guests]
- پست: 1378
- تاریخ عضویت: سهشنبه ۶ فروردین ۱۳۸۷, ۱۲:۱۰ ب.ظ
- محل اقامت: شهرکرد
- سپاسهای ارسالی: 4214 بار
- سپاسهای دریافتی: 8330 بار
Re: خودروهایی که بیشترین افت تولید را داشتهاند
خدا را باید برای این قضیه شکر کرد
.انشا الله با ادامه این کاهش تولید این شرکتها ورشکست میشن
و برای همیشه درِ این کارخانه های ساخت تسلیحات کشتار جمعی گِل گرفته میشه و یه ملت نجات پیدا میکنن .






زنده بودن حرکتی افقی است از گهواره تا گور و زندگی کردن حرکتی عمودی است از زمین تا آسمان
[FONT=Tahoma, Tahoma, Tahoma, Tahoma, Tahoma][HIGHLIGHT=#fef8e0]انسان ها دو دسته اند: آن هایی که بیدارند در تاریکی و آن هایی که خوابند در
[FONT=Tahoma, Tahoma, Tahoma, Tahoma, Tahoma][HIGHLIGHT=#fef8e0]انسان ها دو دسته اند: آن هایی که بیدارند در تاریکی و آن هایی که خوابند در
-
- پست: 670
- تاریخ عضویت: شنبه ۳ شهریور ۱۳۸۶, ۲:۰۲ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 373 بار
- سپاسهای دریافتی: 1777 بار
Re: خودروهایی که بیشترین افت تولید را داشتهاند
مطمئن نباشید
تا جایی که شنیدم دارند با کره ای ها مذاکره میکنند تا جایگزین پژو سیتروئن کنن این میتونه خبر خوبی باشه تا از این حالت رکود در بیاییم و یه تحولی توی سمند ببینیم شاید یه مقداری هم از چینی ها یاد بگیریم و یه مقداری طراحی یاد بگیریم
تا جایی که شنیدم دارند با کره ای ها مذاکره میکنند تا جایگزین پژو سیتروئن کنن این میتونه خبر خوبی باشه تا از این حالت رکود در بیاییم و یه تحولی توی سمند ببینیم شاید یه مقداری هم از چینی ها یاد بگیریم و یه مقداری طراحی یاد بگیریم
به رویاهایت بی اندیش ..........
-
- پست: 48
- تاریخ عضویت: جمعه ۷ بهمن ۱۳۹۰, ۵:۵۵ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 23 بار
- سپاسهای دریافتی: 234 بار
Re: خودروهایی که بیشترین افت تولید را داشتهاند
ramin-am نوشته شده:مطمئن نباشید
تا جایی که شنیدم دارند با کره ای ها مذاکره میکنند تا جایگزین پژو سیتروئن کنن این میتونه خبر خوبی باشه تا از این حالت رکود در بیاییم و یه تحولی توی سمند ببینیم شاید یه مقداری هم از چینی ها یاد بگیریم و یه مقداری طراحی یاد بگیریم
متاسفانه به خاطر بحث های سیاسی و اقتصادی که این ها برای دولت دارن اون چیزی که قراره مورد توجه قرار بگیره افزایش تیراژ و ایجاد شغل جدیده نه واقعا خودرو ساز شدن. اگه قراره خودرو ساز بشن باید قبل از هر چیزی این همه آدم اضافی رو اخراج کنن که باعث بی کاری میشه و برای دولت خوب نیست. با این هزینه های سربار اگه دلار ده هزار تومن بشه هم بازم نمیتونن همون ال 90 رو با سود برای صادرات تولید کنن.
-
- پست: 670
- تاریخ عضویت: شنبه ۳ شهریور ۱۳۸۶, ۲:۰۲ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 373 بار
- سپاسهای دریافتی: 1777 بار
Re: خودروهایی که بیشترین افت تولید را داشتهاند
متاسفانه خودروسازی ایران بخصوص شرکتهای دولتی مونتاژ کار خوبی هم نیستن انتخاب محصول نا مناسب
ببینید مشکل ما نیروی کار نیست یا نیروی متخصص نیست
مشکل ما مدریت وحشتناک هستش
مدیری که قدرت ریسک نداشته باشه و آینده نگر نباشه و فقط بخواد سود سهامدار رو تامین کنه در جا میزنه
این مورد رو یک بار توی یه مستند دیدم که مدیران جنرال موتورز با حذف یک محصول خودروی برقی به نام EV و از همه جالبتر جمع اوری کامل اون حتی از صاحبانش موجب شدند که کم کم جنرال موتورز با رکود روبه رو بشه و بعد از سالها یعنی تقریبا 12 سال برگشتن و اشتباه خودشون رو دیدن
متاسفانه مدریت خودروسازهای دولتی ما هیچوقت جرات ریسک کردن رو نداشته و نداره
دولت میتونه بدون اخراج و حتی با افزایش فرصتهای شغلی اقدام به اصلاح وضعیت این شرکتها بکنه .
الان بازار صادرات بحث قیمت نیست بلکه بحث ارزش هست
ببینید مشکل ما نیروی کار نیست یا نیروی متخصص نیست
مشکل ما مدریت وحشتناک هستش
مدیری که قدرت ریسک نداشته باشه و آینده نگر نباشه و فقط بخواد سود سهامدار رو تامین کنه در جا میزنه
این مورد رو یک بار توی یه مستند دیدم که مدیران جنرال موتورز با حذف یک محصول خودروی برقی به نام EV و از همه جالبتر جمع اوری کامل اون حتی از صاحبانش موجب شدند که کم کم جنرال موتورز با رکود روبه رو بشه و بعد از سالها یعنی تقریبا 12 سال برگشتن و اشتباه خودشون رو دیدن
متاسفانه مدریت خودروسازهای دولتی ما هیچوقت جرات ریسک کردن رو نداشته و نداره
دولت میتونه بدون اخراج و حتی با افزایش فرصتهای شغلی اقدام به اصلاح وضعیت این شرکتها بکنه .
الان بازار صادرات بحث قیمت نیست بلکه بحث ارزش هست
به رویاهایت بی اندیش ..........
- پست: 562
- تاریخ عضویت: دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۸۵, ۴:۵۴ ق.ظ
- سپاسهای ارسالی: 1360 بار
- سپاسهای دریافتی: 1358 بار
Re: خودروهایی که بیشترین افت تولید را داشتهاند
با سلام
لازمه خودرو ساز شدن از بحث ریسک و مدیریت در صنعت خودرو سازی فراتره لازمه خودرو ساز شدن درست کردن زیر ساخت هست.
1-ایجاد ارتباط قوی و پایدار با داشگاه و ایجاد رشته مربوط به صنعت خودرو سازی (طراحی خودرو طراحی موتور )
2-رفع موانع تولید و به وجود آوردن بستر مناسب برای تولید برای شرکت های تولید قطعات خودرو
3-خصوصی سازی واقعی در شرکت های خودرو سازی داخلی و حذف انحصار و رقابتی کردن بازار
4-واردات تکنولوژی های نوین خودرو سازی در این زمینه شر کت های ژاپنی و به خصوص آلمانی هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ تکنولوژی حرف اول رو در دنیا میزنن
لازمه خودرو ساز شدن از بحث ریسک و مدیریت در صنعت خودرو سازی فراتره لازمه خودرو ساز شدن درست کردن زیر ساخت هست.
1-ایجاد ارتباط قوی و پایدار با داشگاه و ایجاد رشته مربوط به صنعت خودرو سازی (طراحی خودرو طراحی موتور )
2-رفع موانع تولید و به وجود آوردن بستر مناسب برای تولید برای شرکت های تولید قطعات خودرو
3-خصوصی سازی واقعی در شرکت های خودرو سازی داخلی و حذف انحصار و رقابتی کردن بازار
4-واردات تکنولوژی های نوین خودرو سازی در این زمینه شر کت های ژاپنی و به خصوص آلمانی هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ تکنولوژی حرف اول رو در دنیا میزنن
چه خوب خوند حرف دلمو
[FONT=Arial,sans-serif] سهم من از دنیا همینه که تو تنهایی شبهام کسی اشکامو نبینه کسی اشکامو نبینه.
[FONT=Arial,sans-serif] سهم من از دنیا همینه که تو تنهایی شبهام کسی اشکامو نبینه کسی اشکامو نبینه.
- پست: 603
- تاریخ عضویت: دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۰, ۶:۵۳ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 1253 بار
- سپاسهای دریافتی: 7310 بار
Re: خودروهایی که بیشترین افت تولید را داشتهاند
خدا را باید برای این قضیه شکر کرد.انشا الله با ادامه این کاهش تولید این شرکتها ورشکست میشن
اگر بخواهیم دقیق حساب کنیم این شرکت ها مدت هاست که ورشکسته شده اند و اگر تزریق پول بیت المال نبود پیش از این درشان تخته میشد.