راز بیهوشی و مرگ موتورسواران در تونل توحید چیست؟ +فیلم
در ویدئوی زیر لحظه مرگ یک موتورسوار را در تونل توحید میبینید که بر اثر بیهوشی راکب رخ میدهد.
بیهوشی و مرگ عجیب موتورسواران در تونل توحید +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در این ویدئو لحظه تصادف یک موتورسوار را میبینید؛ تصادف شدیدی که گفته میشود راکب موتورسیکلت بر اثر استنشاق گاز منو اکسید کربن ایجاد شده بر اثر احتراق بنزین در فضای بسته سه کیلومتری تونل توحید، بیهوش شده و از روی موتور سقوط میکند و متاسفانه به طرز فجیعی کشته میشود.
گفتنی است این ویدئو مربوط به سال 1390 می باشد که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است
تونل توحید قبرستان موتورسواران
مدیران انجمن: MASTER, MOHAMMAD_ASEMOONI, شوراي نظارت

- پست: 722
- تاریخ عضویت: جمعه ۳ دی ۱۳۹۵, ۵:۱۷ ب.ظ
- محل اقامت: تبریز
- سپاسهای ارسالی: 1772 بار
- سپاسهای دریافتی: 846 بار

- پست: 756
- تاریخ عضویت: پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۸۷, ۱:۲۱ ق.ظ
- سپاسهای ارسالی: 4048 بار
- سپاسهای دریافتی: 2811 بار
Re: تونل توحید قبرستان موتورسواران
کلیپ رو دیدم متاسفانه یکی دوتا موتور سوار هم نیستند که این بلا سرشون میاد. اگر تونل روی اصولش ساخته میشده و هوا به خوبی داخلش جریان پیدا میکرده نباید این اتفاقات می افتاده.
تو کلیپ افسر راهنمایی رانندگی درباره کلاه نگذاشتن راکبین توضیح میداد اما نمیگفت که چرا باید اصلا همچین تصادفی رخ بده
اگر به زمین دقت کنید متوجه میشید که اکثر تصادفات در یک نقطه از تونل اتفاق می افته. باید دید که چرا با رخ دادن تصادفات پی در پی در نقطه مورد نظر مسول مربوطه نیومده مشکل رو برطرف کنه و همینجوری نشسته و مردن مردم رو نظاره گر شده.
تو کلیپ افسر راهنمایی رانندگی درباره کلاه نگذاشتن راکبین توضیح میداد اما نمیگفت که چرا باید اصلا همچین تصادفی رخ بده
اگر به زمین دقت کنید متوجه میشید که اکثر تصادفات در یک نقطه از تونل اتفاق می افته. باید دید که چرا با رخ دادن تصادفات پی در پی در نقطه مورد نظر مسول مربوطه نیومده مشکل رو برطرف کنه و همینجوری نشسته و مردن مردم رو نظاره گر شده.

-
- پست: 151
- تاریخ عضویت: پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۱, ۷:۱۴ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 3027 بار
- سپاسهای دریافتی: 299 بار
Re: تونل توحید قبرستان موتورسواران
با سلام خدمت دوستان عزیز
دوران انتخابات با تمام فراز و نشیب های خودش و با افتخار حضور پرشکوه ملت عزیز پای صندوق های رای تمام شد، اما انگار متاسفانه برخی از دوستان نه تنها در این مطلب بلکه برخی از مطالب دیگر سایت هنوز از جو انتخاباتی خارج نشده اند!!!
براساس این منبع :
[External Link Removed for Guests]
( که البته بنده به شخصه این سایت رو به عنوان منبع دقیق و بی طرف قبول ندارم اما برای توضیح مجبورم ازش استفاده کنم!)
بله متاسفانه مشکل آلودگی در تونل ظاهرا وجود داشته و اینکه تا به این تاریخ حل شده یا خیر بنده اطلاعی ندارم، اما چیزی که مسلم هست تنها راه کاهش آلودگی تونل افزایش توربو فن هاست و اگر با این کار آلودگی کاهش پیدا نکنه چاره ای جز ممنوعیت تردد موتورسیکلت توسط راهنمایی و رانندگی وجود نداره ( البته بنده نسبت به تکنولوژی روز دنیا و پیشرفت علم تونل سازی در زمان حال اطلاعی ندارم و ممکن است روش جایگزین نوینی برای بهبود وضعیت وجود داشته باشه)
اما نکته ای که درانتها باید بهش اشاره کرد براساس همین منبع : "کارفرمایی پروژه را سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، مدیریت طرح را شرکت مدیریت راهبردی ابنیه مهندسی (مرام)، و پیمانکاری آن را شرکت ساختمانی پرلیت بر عهده داشت" پس عواقب حقوقی اتفاقات آن هم به عهده شرکت های پیمانکار، مدیریت و کارفرمایی برمی گرده و این که چه شرکت و یا شخصی مقصر هست رو افراد دارای صلاحیت مشخص خواهند کرد. در این میان شهرداری تهران تامین کننده بودجه پروژه بوده است و بس!
دوران انتخابات با تمام فراز و نشیب های خودش و با افتخار حضور پرشکوه ملت عزیز پای صندوق های رای تمام شد، اما انگار متاسفانه برخی از دوستان نه تنها در این مطلب بلکه برخی از مطالب دیگر سایت هنوز از جو انتخاباتی خارج نشده اند!!!
براساس این منبع :
[External Link Removed for Guests]
( که البته بنده به شخصه این سایت رو به عنوان منبع دقیق و بی طرف قبول ندارم اما برای توضیح مجبورم ازش استفاده کنم!)
بله متاسفانه مشکل آلودگی در تونل ظاهرا وجود داشته و اینکه تا به این تاریخ حل شده یا خیر بنده اطلاعی ندارم، اما چیزی که مسلم هست تنها راه کاهش آلودگی تونل افزایش توربو فن هاست و اگر با این کار آلودگی کاهش پیدا نکنه چاره ای جز ممنوعیت تردد موتورسیکلت توسط راهنمایی و رانندگی وجود نداره ( البته بنده نسبت به تکنولوژی روز دنیا و پیشرفت علم تونل سازی در زمان حال اطلاعی ندارم و ممکن است روش جایگزین نوینی برای بهبود وضعیت وجود داشته باشه)
اما نکته ای که درانتها باید بهش اشاره کرد براساس همین منبع : "کارفرمایی پروژه را سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، مدیریت طرح را شرکت مدیریت راهبردی ابنیه مهندسی (مرام)، و پیمانکاری آن را شرکت ساختمانی پرلیت بر عهده داشت" پس عواقب حقوقی اتفاقات آن هم به عهده شرکت های پیمانکار، مدیریت و کارفرمایی برمی گرده و این که چه شرکت و یا شخصی مقصر هست رو افراد دارای صلاحیت مشخص خواهند کرد. در این میان شهرداری تهران تامین کننده بودجه پروژه بوده است و بس!
افتادگی آموز گر طالب فیضی هرگز نخورد آب زمینی که بلند است
نردبان این زندگی ما و منی ست ____عاقبت این نردبان بشکستنیست
لاجرم آن کس که بالاتر نشست ______استخوانش سخت تر خواهد شکست
نردبان این زندگی ما و منی ست ____عاقبت این نردبان بشکستنیست
لاجرم آن کس که بالاتر نشست ______استخوانش سخت تر خواهد شکست

- پست: 3684
- تاریخ عضویت: چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲, ۱۱:۴۰ ق.ظ
- سپاسهای ارسالی: 4801 بار
- سپاسهای دریافتی: 7108 بار
Re: تونل توحید قبرستان موتورسواران
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات .
این مسئله حدود دو-سه سال پیش موضوع بحث یکی از برنامه های تلوزیونی بود (اگر اشتباه نکنم برنامه شوک شبکه اول سیما) و در آن برنامه موارد متعددی از این دست به نمایش گذاشته شد . حرف کارشناسان و مسئولان و پلیس در این برنامه این بود که عبور و مرور موتورسیکلت ها باید از تونل توحید ممنوع شود ، سخنگوی پلیس می گفت ما در ساعات اوج ترافیک مامور می گذاریم و جلوی عبور موتورسیکلت ها را می گیریم اما در ساعاتی که خلوت تر است نمی شود جلوی تردد را گرفت و باید خود مردم رعایت کنند تا جانشان به خطر نیافتد . کارشناس برنامه هم می گفت به علت طول و عمق زیاد تونل و حجم بالای رفت و آمد این آلودگی طبیعی است و امکان نصب بیشتر فن هم وجود ندارد چون باعث ایجاد تلاطم غیر عادی در هوای تونل شده و بیشتر باعث به هم خوردن تعادل رانندگان و موتورسواران و ایجاد تصادف می شود .
بالاخره نمی شود که همه چیز هم به عهده مسئولان باشد ، مردم هم باید رعایت کنند . در همین اصفهان خودمان زیر خیابان بزرگمهر یک تونل تقریباً یک کیلومتری ساخته اند که با اینکه تقریباً هر 10 متر نورگیر و هواکش دارد ، موقع ورود به آن باید شیشه های ماشین را بالا بدهیم که دود اذیت نکند . وای به تونل توحید که هم طولش سه برابر بیشتر است و هم از زیر یک منطقه مسکونی عبور می کند و فضای کافی برای تعبیه نورگیر و هواکش نداشته .
این مسئله حدود دو-سه سال پیش موضوع بحث یکی از برنامه های تلوزیونی بود (اگر اشتباه نکنم برنامه شوک شبکه اول سیما) و در آن برنامه موارد متعددی از این دست به نمایش گذاشته شد . حرف کارشناسان و مسئولان و پلیس در این برنامه این بود که عبور و مرور موتورسیکلت ها باید از تونل توحید ممنوع شود ، سخنگوی پلیس می گفت ما در ساعات اوج ترافیک مامور می گذاریم و جلوی عبور موتورسیکلت ها را می گیریم اما در ساعاتی که خلوت تر است نمی شود جلوی تردد را گرفت و باید خود مردم رعایت کنند تا جانشان به خطر نیافتد . کارشناس برنامه هم می گفت به علت طول و عمق زیاد تونل و حجم بالای رفت و آمد این آلودگی طبیعی است و امکان نصب بیشتر فن هم وجود ندارد چون باعث ایجاد تلاطم غیر عادی در هوای تونل شده و بیشتر باعث به هم خوردن تعادل رانندگان و موتورسواران و ایجاد تصادف می شود .
بالاخره نمی شود که همه چیز هم به عهده مسئولان باشد ، مردم هم باید رعایت کنند . در همین اصفهان خودمان زیر خیابان بزرگمهر یک تونل تقریباً یک کیلومتری ساخته اند که با اینکه تقریباً هر 10 متر نورگیر و هواکش دارد ، موقع ورود به آن باید شیشه های ماشین را بالا بدهیم که دود اذیت نکند . وای به تونل توحید که هم طولش سه برابر بیشتر است و هم از زیر یک منطقه مسکونی عبور می کند و فضای کافی برای تعبیه نورگیر و هواکش نداشته .
شادی روح پدرم و همه درگذشتگان
صلوات
صلوات