* تاپيک جامع اخبار مدارس و معلمان *
مدیران انجمن: MASTER, MOHAMMAD_ASEMOONI, شوراي نظارت
- پست: 1236
- تاریخ عضویت: جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۸۵, ۳:۱۲ ب.ظ
- محل اقامت: جايي درست وسط غربت شهر...انطرف تر از اب...در کنار خورشيد...
- سپاسهای دریافتی: 65 بار
- تماس:
shahram_sampad,
شرمم مياد حتي به نوشته شما نگاه کنم...
شرمم مياد حتي به گفته هاي شما فکر کنم..
تا حالا سر کلاس بودي؟تاحالا 40 تا ادم يه جا ديدي که وظيفه داشته باشي ارومشون کني؟
تا حالا همکارت رو زدند جلوي روت؟
جواب شما را دوست خوبم يلک هاوک داد...
حيف که ارزش پاسخ دادن نداري...
حيف که در انسان بودن تو مشکوکم...
حيف...حيف...
شرمم مياد حتي به نوشته شما نگاه کنم...
شرمم مياد حتي به گفته هاي شما فکر کنم..
تا حالا سر کلاس بودي؟تاحالا 40 تا ادم يه جا ديدي که وظيفه داشته باشي ارومشون کني؟
تا حالا همکارت رو زدند جلوي روت؟
جواب شما را دوست خوبم يلک هاوک داد...
حيف که ارزش پاسخ دادن نداري...
حيف که در انسان بودن تو مشکوکم...
حيف...حيف...
پاسگاه مرزي گدار... سراوان
جاده زابل به زاهدان ...تاسوکي
تقاطع بلوار بزرگمهر و معلم... زاهدان
بلوار ثارلله مجتمع نسترن ...زاهدان
پاسگاه مرزي ناجا... سراوان
تاريخ هيچ کدام را از ياد نخواهد برد...
جاده زابل به زاهدان ...تاسوکي
تقاطع بلوار بزرگمهر و معلم... زاهدان
بلوار ثارلله مجتمع نسترن ...زاهدان
پاسگاه مرزي ناجا... سراوان
تاريخ هيچ کدام را از ياد نخواهد برد...
- پست: 352
- تاریخ عضویت: یکشنبه ۳ دی ۱۳۸۵, ۶:۴۱ ب.ظ
- محل اقامت: saboonat- kazamon
- سپاسهای ارسالی: 16 بار
- سپاسهای دریافتی: 62 بار
- تماس:
وقتي كه داخل تلويزيون و روزنامه چپ و راست ميگن كه معلم حق نداره دانش آموز رو تنبيه كنه و ... ديگه معلومه كه آدماي كوته فكري مثل بعضيها؟؟؟؟؟ هم بايد اين تفكرات رو داشته باشند ..
سر كلاس به دانش آموز اگه بگي تو فورا مي خواد بره اداره بگه .
تو كلاس دانش آموز هر كاري بكنه حرف نميشه بزني، تنبيه نميشه بكني ، از كلاس كسي رو نميشه اخراج كني ، در ضمن آخر سال بايد براي اينكه در صد قبولي مدرسه بالا بره نمره هم بدي ؤ...
حالا شما خودتون فكر كنيد دانش آموز واسه چي بايد درس بخونه وقتيكه بتونه همين طوري بيسواد بياد بالا.
اونم وضعيت درآمد و حقوق معلما . اگر چيزي هم بگن يا اعتصاب كنن ديگه همه از وضعيت معلماي اعتصابي تهران و همدان و.. خبر دارن كه چه بلايي سرشون آوردن.
......
بله آقايون اينه وضعيت آموزش و پرورش ما...
اون وقت يكي مثل sambad كه معلوم نيست از كجا اومده و چطور تربيت شده ميخواد درباره معلما نظر بده
سر كلاس به دانش آموز اگه بگي تو فورا مي خواد بره اداره بگه .
تو كلاس دانش آموز هر كاري بكنه حرف نميشه بزني، تنبيه نميشه بكني ، از كلاس كسي رو نميشه اخراج كني ، در ضمن آخر سال بايد براي اينكه در صد قبولي مدرسه بالا بره نمره هم بدي ؤ...
حالا شما خودتون فكر كنيد دانش آموز واسه چي بايد درس بخونه وقتيكه بتونه همين طوري بيسواد بياد بالا.
اونم وضعيت درآمد و حقوق معلما . اگر چيزي هم بگن يا اعتصاب كنن ديگه همه از وضعيت معلماي اعتصابي تهران و همدان و.. خبر دارن كه چه بلايي سرشون آوردن.
......
بله آقايون اينه وضعيت آموزش و پرورش ما...
اون وقت يكي مثل sambad كه معلوم نيست از كجا اومده و چطور تربيت شده ميخواد درباره معلما نظر بده
منم کورش
شاهنشاه هخامنشی ، آزاده ای از ایران فرمان دادم بدنم را بدون تابوت و مومیایی کردن به خاک سپارند
تا اجزای بدنم خاک ایران را تشکیل دهد.
شاهنشاه هخامنشی ، آزاده ای از ایران فرمان دادم بدنم را بدون تابوت و مومیایی کردن به خاک سپارند
تا اجزای بدنم خاک ایران را تشکیل دهد.
- پست: 547
- تاریخ عضویت: چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۸۵, ۶:۴۴ ب.ظ
- محل اقامت: نزد خدايگان افسار گسيخته
- سپاسهای دریافتی: 12 بار
- پست: 286
- تاریخ عضویت: یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۸۵, ۱۰:۴۳ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 25 بار
- سپاسهای دریافتی: 14 بار
با سلام،
خوب تو اين جور وقايع هر كسي براي خودش دلايلي داره كه احساس حق بودن ميكنه و اين طبيعي است. ولي فكر ميكنم هميشه بايد ياد مون باشه حق نداريم به يه مجرم حتي يه قاتل توهين و تحقير كنيم و تو خيلي از كشورها هم اين كار مجازات داره چون خلاف قواعد اتساني و اخلاقي است.
در اين مورد هم اگه دقت كنيد اين اولين و آخرين با نيست كه اين اتفاقات ميفته حتي منجر به مرگ هم داشتيم همه ما تو اين مملكت درس خونديم مخصوصا دوستاني كه سنشون اقتضا ميكنه و15 يا 20 يا 25 سال پيش رو به خاطره هاشون رجوع كنند ميبينند كه اينقدر از اين اتفاقات ناگوار جورواجور تو مدارس اتفاق مي افتاد كه جزء اتفاقات روزمره شده بود راستش الان رو خبر ندارم ولي فكر ميكنم ديگه بشدت سابق نباشه( از نظر كميت).
من خودم معتقدم تو يه اجتماع هيچ حادثه اي رو نميشه به صرف فقط خودش نگاه كرد چون اقتضاي جامعه به حوادث، ماهيت جمعي و اجتماعي ميدن ولي بهرحال اين اصل رو همه قبول داريم كه هركسي مسول كاراي خودش هست.ولي در مقام قضاوت يا مجازات كل داستان رو بايد با هم ديد.
من اگه باشم قطعا مقام معلمي رو از او سلب ميكنم و يه شغل اروم مثل دفتري بهش ميدم.و اون ميبايست رسما جلوي همه اون بچه ها از اين دانش آموز عذر خواهي كنه . تا نظر دوستان چي باشه.
با ارزوي سلامتي
خوب تو اين جور وقايع هر كسي براي خودش دلايلي داره كه احساس حق بودن ميكنه و اين طبيعي است. ولي فكر ميكنم هميشه بايد ياد مون باشه حق نداريم به يه مجرم حتي يه قاتل توهين و تحقير كنيم و تو خيلي از كشورها هم اين كار مجازات داره چون خلاف قواعد اتساني و اخلاقي است.
در اين مورد هم اگه دقت كنيد اين اولين و آخرين با نيست كه اين اتفاقات ميفته حتي منجر به مرگ هم داشتيم همه ما تو اين مملكت درس خونديم مخصوصا دوستاني كه سنشون اقتضا ميكنه و15 يا 20 يا 25 سال پيش رو به خاطره هاشون رجوع كنند ميبينند كه اينقدر از اين اتفاقات ناگوار جورواجور تو مدارس اتفاق مي افتاد كه جزء اتفاقات روزمره شده بود راستش الان رو خبر ندارم ولي فكر ميكنم ديگه بشدت سابق نباشه( از نظر كميت).
من خودم معتقدم تو يه اجتماع هيچ حادثه اي رو نميشه به صرف فقط خودش نگاه كرد چون اقتضاي جامعه به حوادث، ماهيت جمعي و اجتماعي ميدن ولي بهرحال اين اصل رو همه قبول داريم كه هركسي مسول كاراي خودش هست.ولي در مقام قضاوت يا مجازات كل داستان رو بايد با هم ديد.
من اگه باشم قطعا مقام معلمي رو از او سلب ميكنم و يه شغل اروم مثل دفتري بهش ميدم.و اون ميبايست رسما جلوي همه اون بچه ها از اين دانش آموز عذر خواهي كنه . تا نظر دوستان چي باشه.
با ارزوي سلامتي
هر چه بالاتر ميروي , در نظر آنان که پرواز نميدانند کوچکتر به نظر ميرسي (آندره ژيد)
- پست: 547
- تاریخ عضویت: چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۸۵, ۶:۴۴ ب.ظ
- محل اقامت: نزد خدايگان افسار گسيخته
- سپاسهای دریافتی: 12 بار
سازمان معلمان: 90درصد فرهنگيان، منتظر خداحافظي وزير
رييس سازمان معلمان ايران گفت: استيضاح وزير آموزش و پرورش قطعاً نتايج مثبتي براي آموزش و پرورش به همراه دارد، زيرا هرچه بيشتر مشخص ميشود كه اداره اين وزارتخانه نيازمند حضور افرادي كارآمد است.
هاشمي, رييس سازمان معلمان ايران، در گفت و گو با ايلنا, گفت: در صورتي كه استيضاح وزير آموزش و پرورش راي بياورد, فرد جايگزين ابتدا بايد وضعيت فعلي را مديريت كرده و با فرهنگيان و تصميمگيران تعامل مثبت داشته باشد.
وي افزود: با استيضاح وزير هر كسي پيشنهاد پست وزارت آموزش و پرورش را نميپذيرد، زيرا پذيرش اين مسووليت مستلزم رعايت اصول و قواعد بسياري است.
به گفته هاشمي, در صورتي كه استيضاح وزير آموزش و پرورش راي نياورد، در صورت وجود عقلانيت، اين موضوع، موجب تجديدنظر وزير فعلي در سياستها و برنامهها خواهد شد.
رييس سازمان معلمان ايران با اشاره به مشكلات و نارساييهاي موجود در آموزش و پرورش خاطرنشان كرد: وزير آموزش و پرورش هيچ برنامه كلاني براي اين وزارتخانه ارائه نداده است، از جمله اينكه در دوره وزارت ايشان تدوين سند ملي آموزش و پرورش كه تعيينكننده جايگاه اين وزارتخانه بود، مسكوت مانده است.
وي گفت: وزير آموزش و پرورش متعهد شده بود كه بعد از وزارت در خصوص صندوق ذخيره فرهنگيان شفافسازي كرده و هر سه ماه يكبار گزارشي از آن ارائه كند در حاليكه از ابتدا وزارت تاكنون حتي يك گزارش عملكرد از صندوق ذخيره نيز ارائه نشده است.
هاشمي يادآور شد: بانك سرمايه نيز كه براي فرهنگيان راهاندازي شد، نتوانست به اهداف تعيين شده دست يابد و اين بانك در حال حاضر بيشتر در اختيار شهرداري قرار گرفته است.
رييس سازمان معلمان ايران، با تاكيد بر اينكه بحث استيضاح وزير آموزش و پرورش موضوع پيچيدهاي نيست، افزود: پيش از پذيرش پست وزارت از سوي فرشيدي، بسياري از نمايندگان به ناتواني و عدم مديريت او اتفاق نظر داشتند و پيشبيني ميكردند كه آموزش و پرورش با حضور او، وضعيت خوبي را تجربه نخواهد كرد.
وي يادآور شد: آموزش و پرورش به لحاظ اهميت، ماموريت و گستردگي حوزه فعاليت بايد پيش از اين مورد توجه مسوولان قرار گيرد تا نسبت به رفع نواقص و نارساييهاي موجود در آن اقدام شود.
هاشمي گفت: وزير آموزش و پرورش از توانايي لازم براي اداره اين وزارتخانه نيست و 90 درصد فرهنگيان منتظر خداحافظي وزير هستند.
رييس سازمان معلمان ايران افزود: متاسفانه صحبتهاي مطرح شده از سوي مسوولان در خصوص فرهنگيان از انجام منطقي برخوردار نيست و لازم است كميتهاي با مقبوليت لازم در اين خصوص تشكيل شود.
منبع: بازتاب
هاشمي, رييس سازمان معلمان ايران، در گفت و گو با ايلنا, گفت: در صورتي كه استيضاح وزير آموزش و پرورش راي بياورد, فرد جايگزين ابتدا بايد وضعيت فعلي را مديريت كرده و با فرهنگيان و تصميمگيران تعامل مثبت داشته باشد.
وي افزود: با استيضاح وزير هر كسي پيشنهاد پست وزارت آموزش و پرورش را نميپذيرد، زيرا پذيرش اين مسووليت مستلزم رعايت اصول و قواعد بسياري است.
به گفته هاشمي, در صورتي كه استيضاح وزير آموزش و پرورش راي نياورد، در صورت وجود عقلانيت، اين موضوع، موجب تجديدنظر وزير فعلي در سياستها و برنامهها خواهد شد.
رييس سازمان معلمان ايران با اشاره به مشكلات و نارساييهاي موجود در آموزش و پرورش خاطرنشان كرد: وزير آموزش و پرورش هيچ برنامه كلاني براي اين وزارتخانه ارائه نداده است، از جمله اينكه در دوره وزارت ايشان تدوين سند ملي آموزش و پرورش كه تعيينكننده جايگاه اين وزارتخانه بود، مسكوت مانده است.
وي گفت: وزير آموزش و پرورش متعهد شده بود كه بعد از وزارت در خصوص صندوق ذخيره فرهنگيان شفافسازي كرده و هر سه ماه يكبار گزارشي از آن ارائه كند در حاليكه از ابتدا وزارت تاكنون حتي يك گزارش عملكرد از صندوق ذخيره نيز ارائه نشده است.
هاشمي يادآور شد: بانك سرمايه نيز كه براي فرهنگيان راهاندازي شد، نتوانست به اهداف تعيين شده دست يابد و اين بانك در حال حاضر بيشتر در اختيار شهرداري قرار گرفته است.
رييس سازمان معلمان ايران، با تاكيد بر اينكه بحث استيضاح وزير آموزش و پرورش موضوع پيچيدهاي نيست، افزود: پيش از پذيرش پست وزارت از سوي فرشيدي، بسياري از نمايندگان به ناتواني و عدم مديريت او اتفاق نظر داشتند و پيشبيني ميكردند كه آموزش و پرورش با حضور او، وضعيت خوبي را تجربه نخواهد كرد.
وي يادآور شد: آموزش و پرورش به لحاظ اهميت، ماموريت و گستردگي حوزه فعاليت بايد پيش از اين مورد توجه مسوولان قرار گيرد تا نسبت به رفع نواقص و نارساييهاي موجود در آن اقدام شود.
هاشمي گفت: وزير آموزش و پرورش از توانايي لازم براي اداره اين وزارتخانه نيست و 90 درصد فرهنگيان منتظر خداحافظي وزير هستند.
رييس سازمان معلمان ايران افزود: متاسفانه صحبتهاي مطرح شده از سوي مسوولان در خصوص فرهنگيان از انجام منطقي برخوردار نيست و لازم است كميتهاي با مقبوليت لازم در اين خصوص تشكيل شود.
منبع: بازتاب
او دوم دسامبر به دار اويخته شد
عزيزان به نظر من براي اين که شخصيت وجايگاه رفيع معلمي وهم حرمت بین معلم وشاگردحفظ بشه وهم شاهد شکوفايي استعدادهاي دانش اموزان باشيم [align=right]بايد سيستم آموزشي کلا متحول بشه و براش سرمايه گذاري کلاني بشه به اين صورت که دانش اموز پس از 5ابتدايي وارد همون رشته اي بشه که توش استعداد [align=right]به طور مثال اين دانش اموزي که الان مورد بحث هست معلومه که به ورزش خيلي بيشتر از بقيه ي هم کلاسي هاش علاقه داره خوب چنين دانش اموزي رو بايد به جاي اين که صبح ها ببرندمدرسه ببرند ورزشگاه تا اونجا تادلش ميخواد ورزش کنه ودراينده هم براي کشورش مدال هاي ورزشي بياره.يادانش آموزي که روحيه ي خشني داره وبه نصايح معلمين اون طوري که بايد گوش نميکنه روبايدببرنش توي ارتش تا به روش مخصوص مربيان زحمت کش ارتش اصلاح .منظور من اين هست که بايد دانش اموزاني رو توي مدرسه راه داد که براي مدرسه ودرس خلق شده اند .
- پست: 118
- تاریخ عضویت: سهشنبه ۴ مهر ۱۳۸۵, ۲:۲۸ ق.ظ
- سپاسهای ارسالی: 6 بار
- سپاسهای دریافتی: 5 بار
دوستان عزيز
بحث بسيار جالبيست ما هر كدام به نوبه خود با آن درگير بوديم.همه ما درس خوانديم. من در منطقه 3 درس خواندم
كه بيشترين و شايد بهترين مدارس در آن باشد.به علت اينكه بسيار شيطان بودم تقريبا در هر سال در يك مدرسه
بودم دبستانهاي ارشاد، بعثت، پويا،شرف،راهنمايهاي بينش سلمان، شهيد مفتح سر دولت،دبيرستان و پيش مهر
مطهري،موسي الرضاو رازي و غيره بايد به اين نتيجه رسيده باشيد من با معلم هاي مختلفي برخورد داشتم
اگر كسي ادعا كند همه يا اكثر معلمها بدند يا خوبند كاملا اشتباه مي كنند يا متعصب نگاه مي كنند.واقعيت دردناك
اين است كه وضعيت معيشت بسياري ازمعلمان طوري مي باشد كه باكمترين امكانات به زندگي وكارادامه مي دهند
به جز معدودي از معلمان كه با تدريس خصوصي ياتدريس در مدارس و آموزشگاهاي خصوصي داراي وضعيت مالي
مناسب مي باشند.ولي اين باعث نمي شود كه دانش آموزان بابت اين موضوع مجازات شوند اكثر دانش آموزاني
كه با اين مسائل برخورد مي كنند داراي امكانات كم هستند و توانايي مقابله ندارند و گرنه اين نوع معلم ها جرات
برخورد با دانش آموزان پولدار را ندارند.ولي بسيار معدودند اين نوع معلم ها، هم وجه معلمان را بد مي كنند هم
بدون اينكه درك كنند تاثيرات رفتارشان سالها در اين كودكان وجود دارد.و براي همه بهتر است با اينها برخورد شديد
بشود.به نظر من اكثر معلمهاي ايران فقط درس عادي خود را مي دهند و مهم نيست كسي گوش مي كند يا نه
مي گويند اگر يك نفر هم درس را گوش كرده كافي است و بقيه خودشان مقصرند كه توجه نمي كنند.ولي وظيفه
مدسه و معلم به جز درس، تربيت و پرورش و علاقمند كردن دانش آموز به درس مي باشد.ولي با اين وضعيت حقوق
و امكانات بايد به آنها حق داد.معدودي ديگر از معلمان انقدر مظلوم مي باشند كه مورد تمسخر و شوخيهاي دانش
آموزان قرار مي گيرند كه اين اتفاق در مدارس غير انتفايي بيشتر است.ولي تعدادي از معلم ها هستند با وجود
حقوق كم ومشكلات ، بي ادبي دانش آموزان و غيره غيره چنان تدريس مي كنند كه همه دانش آموزان از ضعيفترين
و قويترين به درس علاقمند مي شوند و همه دوستشان دارند و تاثيري بر روي درس دانش آموز مي گذارند كه سالها
باقي مي ماند بايد دست اينگونه معلمها را بوسيد واقعا زحمتكش اند وحتما همه از اين نوع معلمها داشته اند و خاطرات
بسيار خوبي دارند.اميدوارم اين مسائل در راه مبارزه معلمان براي حقوق و امكانات خللي وارد نكند. چون بيشتر از اينكه
براي معلمها مهم باشد براي دانش آموزان و خانوادهاي آنها مهم است و همه آنها بايد در اين مبارزه با معلمها
شريك باشند. وقتي حقوق و مزايا معلم ها بالا باشد ديگر بهانه اي براي تدريس در سطح عالي وجود ندارد و
معلمها بايد براي هر مردودي و قبول نشده در كلاس جوابگو باشند.به اميد آن روز
اميدورام كسي از گفته هاي من نرنجيده باشد مخصوصا معلم ها زحمتكش من نظر خود را گفتم
و واقعا در زمان تحصيل در مدارس خيلي از معلمان را اذيت كردم كه اميدوارم من را ببخشند
معلمان با وجود تحصيلات بالا و كار فرهنگي حقوقي در حد كارگران ميگيرند
واين فاجعه است
اگر كسي هم رنجيده لطفا مرا ببخشد
با تشكر
بحث بسيار جالبيست ما هر كدام به نوبه خود با آن درگير بوديم.همه ما درس خوانديم. من در منطقه 3 درس خواندم
كه بيشترين و شايد بهترين مدارس در آن باشد.به علت اينكه بسيار شيطان بودم تقريبا در هر سال در يك مدرسه
بودم دبستانهاي ارشاد، بعثت، پويا،شرف،راهنمايهاي بينش سلمان، شهيد مفتح سر دولت،دبيرستان و پيش مهر
مطهري،موسي الرضاو رازي و غيره بايد به اين نتيجه رسيده باشيد من با معلم هاي مختلفي برخورد داشتم
اگر كسي ادعا كند همه يا اكثر معلمها بدند يا خوبند كاملا اشتباه مي كنند يا متعصب نگاه مي كنند.واقعيت دردناك
اين است كه وضعيت معيشت بسياري ازمعلمان طوري مي باشد كه باكمترين امكانات به زندگي وكارادامه مي دهند
به جز معدودي از معلمان كه با تدريس خصوصي ياتدريس در مدارس و آموزشگاهاي خصوصي داراي وضعيت مالي
مناسب مي باشند.ولي اين باعث نمي شود كه دانش آموزان بابت اين موضوع مجازات شوند اكثر دانش آموزاني
كه با اين مسائل برخورد مي كنند داراي امكانات كم هستند و توانايي مقابله ندارند و گرنه اين نوع معلم ها جرات
برخورد با دانش آموزان پولدار را ندارند.ولي بسيار معدودند اين نوع معلم ها، هم وجه معلمان را بد مي كنند هم
بدون اينكه درك كنند تاثيرات رفتارشان سالها در اين كودكان وجود دارد.و براي همه بهتر است با اينها برخورد شديد
بشود.به نظر من اكثر معلمهاي ايران فقط درس عادي خود را مي دهند و مهم نيست كسي گوش مي كند يا نه
مي گويند اگر يك نفر هم درس را گوش كرده كافي است و بقيه خودشان مقصرند كه توجه نمي كنند.ولي وظيفه
مدسه و معلم به جز درس، تربيت و پرورش و علاقمند كردن دانش آموز به درس مي باشد.ولي با اين وضعيت حقوق
و امكانات بايد به آنها حق داد.معدودي ديگر از معلمان انقدر مظلوم مي باشند كه مورد تمسخر و شوخيهاي دانش
آموزان قرار مي گيرند كه اين اتفاق در مدارس غير انتفايي بيشتر است.ولي تعدادي از معلم ها هستند با وجود
حقوق كم ومشكلات ، بي ادبي دانش آموزان و غيره غيره چنان تدريس مي كنند كه همه دانش آموزان از ضعيفترين
و قويترين به درس علاقمند مي شوند و همه دوستشان دارند و تاثيري بر روي درس دانش آموز مي گذارند كه سالها
باقي مي ماند بايد دست اينگونه معلمها را بوسيد واقعا زحمتكش اند وحتما همه از اين نوع معلمها داشته اند و خاطرات
بسيار خوبي دارند.اميدوارم اين مسائل در راه مبارزه معلمان براي حقوق و امكانات خللي وارد نكند. چون بيشتر از اينكه
براي معلمها مهم باشد براي دانش آموزان و خانوادهاي آنها مهم است و همه آنها بايد در اين مبارزه با معلمها
شريك باشند. وقتي حقوق و مزايا معلم ها بالا باشد ديگر بهانه اي براي تدريس در سطح عالي وجود ندارد و
معلمها بايد براي هر مردودي و قبول نشده در كلاس جوابگو باشند.به اميد آن روز
اميدورام كسي از گفته هاي من نرنجيده باشد مخصوصا معلم ها زحمتكش من نظر خود را گفتم
و واقعا در زمان تحصيل در مدارس خيلي از معلمان را اذيت كردم كه اميدوارم من را ببخشند

معلمان با وجود تحصيلات بالا و كار فرهنگي حقوقي در حد كارگران ميگيرند

اگر كسي هم رنجيده لطفا مرا ببخشد

با تشكر
بهترين اخلاق: اعتدال
- پست: 236
- تاریخ عضویت: جمعه ۱۴ مهر ۱۳۸۵, ۴:۴۸ ب.ظ
- محل اقامت: تهران-اهواز
- سپاسهای دریافتی: 3 بار
- تماس:
ghalamman نوشته شده:shahram_sampad,
شرمم مياد حتي به نوشته شما نگاه کنم...
شرمم مياد حتي به گفته هاي شما فکر کنم..
تا حالا سر کلاس بودي؟تاحالا 40 تا ادم يه جا ديدي که وظيفه داشته باشي ارومشون کني؟
تا حالا همکارت رو زدند جلوي روت؟
جواب شما را دوست خوبم يلک هاوک داد...
حيف که ارزش پاسخ دادن نداري...
حيف که در انسان بودن تو مشکوکم...
حيف...حيف...
ghalamman شما انسان هستي كه نميتوني نظر مخالفت رو تحمل كني و به توهين كردن روي آوردي[اگه اين جوريه من هم دوست داشتم دم دست بودي تا حاليت كنم]...واقعا فكر نميكردم افرادي مثل شما هم وجود داشته باشه با اين سطح شعور(اگه شعوري داشته باشين)... دوست دارم بدونم شما پشت كدوم كوه يا در كدوم جنگل زندگي ميكنيد
اين واقعا بي عقليه كه يه نفر(معلم) بخواد ضعف خودش رو در اداره ي كلاس درس با سياه و كبود كردن بدن دانش آموزان جبران كنه...واقعا خجالت داره...
ghalamman
نميدونم واقعا تا به حال معلمي نديدي كه بدون زور و كتك با شاگرداش رفيق بوده و همه بهش احترام گذاشتن و هميشه هم كلاسش مرتب بوده...تو داري حق همه ي معلم ها رو ضايع ميكني حتي اين دسته زياد ازمعلم ها كه در آخر گفتم...
عمریست که از حضور او جا ماندیم/ در غربت سرد خویش تنها ماندیم/ او منتظر ماست که ما برگردیم/ ماییم که در غیبت کبرا ماندیم
- پست: 15888
- تاریخ عضویت: جمعه ۷ بهمن ۱۳۸۴, ۷:۵۱ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 72659 بار
- سپاسهای دریافتی: 31671 بار
- تماس:
دوستان عزيز، لطفا رعايت کنيد، محيط اين انجمن جايي براي جنگ و دعوا نيست، اگر خورده حسابي با هم داريد لطفا در محيط خصوصي و PM
در صورت تکرار به گونهي ديگري برخورد خواهد شد
در صورت تکرار به گونهي ديگري برخورد خواهد شد

زندگي صحنه يکتاي هنرمندي ماست هرکسي نغمه خود خواند و از صحنه رود
صحنه پيوسته به جاست خرم آن نغمه که مردم بسپارند به ياد
[External Link Removed for Guests] | [External Link Removed for Guests] | مجله الکترونيکي سنترال کلابز
[External Link Removed for Guests] | [External Link Removed for Guests] | [External Link Removed for Guests]
صحنه پيوسته به جاست خرم آن نغمه که مردم بسپارند به ياد
[External Link Removed for Guests] | [External Link Removed for Guests] | مجله الکترونيکي سنترال کلابز
[External Link Removed for Guests] | [External Link Removed for Guests] | [External Link Removed for Guests]
لطفا سوالات فني را فقط در خود انجمن مطرح بفرماييد، به اين سوالات در PM پاسخ داده نخواهد شد
- پست: 1236
- تاریخ عضویت: جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۸۵, ۳:۱۲ ب.ظ
- محل اقامت: جايي درست وسط غربت شهر...انطرف تر از اب...در کنار خورشيد...
- سپاسهای دریافتی: 65 بار
- تماس:
shahram_sampad,
از طرف تمامي يک و نيم ميليون معلم جمهوري اسلامي از شما متشکرم...
و به عنوان اخرين جواب...کوه ما درست دو تا تپه از تپه شما به مرکز نزديک تره...
از طرف تمامي يک و نيم ميليون معلم جمهوري اسلامي از شما متشکرم...
و به عنوان اخرين جواب...کوه ما درست دو تا تپه از تپه شما به مرکز نزديک تره...
پاسگاه مرزي گدار... سراوان
جاده زابل به زاهدان ...تاسوکي
تقاطع بلوار بزرگمهر و معلم... زاهدان
بلوار ثارلله مجتمع نسترن ...زاهدان
پاسگاه مرزي ناجا... سراوان
تاريخ هيچ کدام را از ياد نخواهد برد...
جاده زابل به زاهدان ...تاسوکي
تقاطع بلوار بزرگمهر و معلم... زاهدان
بلوار ثارلله مجتمع نسترن ...زاهدان
پاسگاه مرزي ناجا... سراوان
تاريخ هيچ کدام را از ياد نخواهد برد...