دوستان عزیز سلام،
در مدتی کوتاهی که با این انجمن همکاری داشتهام، این توفیق نصیب اینجانب شد که در دو مبحث انجمن بتوانم در راستای برملاء کردن دو خبر ساختگی نقشی مناسب داشته باشم. یکی از این مباحث، بهمراهی مدیران انجمن، پس از تذکر به اشائه دهنده خبر ساختگی، حذف گشت، و در رابطه با بحث دیگر، درباره کره شمالی و جام جهانی، علاقمندان میتوانند به مبحث مربوطه در
topic-t113196.html مراجعه بفرمایند.
متاسفانه بعلت برنامههای سنگین کاری، و عدم تسلط اینجانب به زبان فارسی، امکان فعالیت مؤثر در راستای این امرِ مهم بسختی برایم مقدور است. عوامل جنگ نرم میتواند در مدت چند ثانیه کنترلی بر یک جامعه آسیبپذیر اعمال کنند که دهها سال فعالیت در راستای حقیقت نتواند بر آن فائق آید.
بنابر توضیحات بالا، به نوشتن فقط چند مورد در رابطه به موضوع MH17 بسنده میکنم، ولی باید اشاره کنم که شواهد و دلایل در رابطه با موارد زیر بسیار است و علاقهمندان میتوانند به آنها رجوع نمایند.
انهدامِ MH17 یک ترفندِ نوین را بوسیله نیروهای اوکراینی («کییف») و «گردانندهگانشان» رقم زد. در واقع هدف نیروهای اوکراینی و «گردانندهگانشان» از این ترفند این بوده که با قربانی ٢٩٨ نفر مسافر و خدمه هواپیما، حدود ٤٠٠٠ نفر از مهمترین نیروهای خود را، که تحت محاصره نیروهای نوووروسیه («مخالفین») هستند، از دست نیروهای نوووروسیه رهایی دهند.
فقط در نظر بگیرید که اگر نیروهای نوووروسیه، به جهت نگرانی از انهدام یک هواپیمای مسافربری دیگر، اجازه بدهند که هواپیماهای آن-٢٦ و ایل-۷۶ اوکراینی به نیروهای اوکراینیِ محاصره شده مهمات برسانند، این کار چه عواقبی خواهد داشت.
همانگونه که مستحضر هستید و چنانکه از قبل دقیقاً پیشبینی میشد، نیروهای نوووروسیه محاصره مهمترین قسمت نیروهای اوکراین را حول ١٧ ژوئیه کامل کردند. بالطبع، مرحله بعدی فعالیتهای نظامی انهدام نیروهای محصور اوکراینی میبوده. این امر در مدت کوتاهی قابل اجرا بوده، اگرچه هنوز معلوم نیست که اجرا شده است یا نه. در رابطه با این مرحله هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.
درست پس از محاصره شدن کامل نیروهای اکراینی، انهدام MH17 بوقوع پیوسته است!
در خاتمه مایلم که به موارد زیر اشاره نمایم.
١- انهدام MH17 ترفندی است که، از لحاظ مفهومی، شباهت زیادی به یک نوع سپر انسانی دارد، البته یک نوع سپر انسانی که از مسافران یک هواپیمای مسافربری استفاده میکند.
٢- عامل نهایی انهدام هواپیما الزاماً تأثیر مستقیمی در تعیین مسؤلیتِ جنایی ندارد و معطوف کردن ذهن مخاطب به این جهت، خود یک ترفند بسیار مأثر جنگ نرم میباشد. بنظر اینجانب، مسؤلیت جنایی میتواند بترتیب الویت متوجه عوامل زیر باشد.
- «گردانندهگانِ اوکراین»
- نیروهای اوکراینی
- هواپیمایی مالزی و خلبانان هواپیما (با وجود اینکه خود خلبانان در این جا قربانی شدند—خلبانان در روز ١٧ ژوییه بجای تقبل به تغییر مسیر پرواز به یک منطقه جنگی در داخل نوووروسیه، میتوانستند مثلاً استعفا دهند. مسیر MH17 در روزهای ۱۵ و ۱۶ ژوئیه اصلاً وارد نوووروسیه نمیشد.)
٣- مکانیزم انهدام هواپیما هنوز مشخص نیست و میتواند هر یک از تعداد زیادی از مکانیزمهای ممکن باشد. مثلاً یکی از این مکانیزمها میتواند سرنگونی MH17 بوسیله دو جنگنده سو-٢٧ نیروی هوایی اوکراین که هواپیما را تا واپسین لحظات آن دنبال میکردند باشد. به هر حال، اکثر اظهاراتی که در رابطه با مکانیزم انهدام MH17 در فضای مجازی و جراید شده ارزش حتی یک بررسی آماتوری را هم ندارند.
٤- نقاشی سامانه موشکی، در پست CAPTAIN PILOT در
777-t113253-12.html#p433003، عکس سامانه بوک-م٢ (اورال) است که سامانهای متفاوت از سامانههای بوکِ مورد اشاره در این موضوع میباشد.
٥- تصویر بعدی، در پست CAPTAIN PILOT در
777-t113253-12.html#p433003، عکس اتاق کنترل یکی از پیشنمونههای سامانه پانتسیر است که سامانهای است که مربوط به موضوع حاظر نمیشود.
موفق و مؤید باشید.