درود
این مشکل ممکنه به خاطر دلایل مختلفی پیش بیاد. اما من راه هایی که به صورت تجربی یاد گرفتم رو خدمتتون عرض میکنم.
وقتی که این ارور رو دریافت میکنید با کیلیک کردن بر روی دکمه ی Troubleshioot میتونید بررسی کنید که مشکل از کجاست اما اگر زیاد وارد نیستید مراحل زیر را نیز میتوانید طی کنید.
ابتدا در نظر بگیرید که این مشل ممکنه به خاطر امنیت اکانتتون به وجود اومده باشه و یاهو برای همین مهم مسنجر شما رو به مدت کوتاهی مسدود کرده باشه.
اما سایر راه کارها:
- برای اطمینان از اینکه حسابتون هک نشده باشه یا هر مشکل دیگه ای ابتدا با مرورگر خودتون وارد سایت یاهو بشید و Sign in کنید.
- ابتدا سیستم را ریست کنید. بلافاصله بعد از بالا امدن ویندوز به اینترنت متصل شده و یاهو مسنجر را اجرا کنید.
از منوی Messenger گزینه Connection performance را انتخاب کنید.
ابتدا Connect via Pr o _x y server را انتخاب و Ok کنید. و دکمه Sign in را بزنید. پس از اینکه یاهو شروع به اتصال با هاست نمود کنسل کرده و دوباره مسیر طی شده را طی کنید و اینبار همان گزینه اول یعنی Connect Directly to the internet را انتخاب کنید و Sign in کنید.
معمولا این مشکل زمانی پیش میاد که از پراکسی یا انواع فیلتر شکن ها استفاده کردید و با اینکار تنظیمات به نوعی به حالت اولیه برمیگرده.
***
در صورت اینکه مشکلتون حل نشد. اینبار وارد سایت یاهو بشید و پسوردتون رو از account info تغییر بدین. سپس ریست کرده و با پسورد جدیدتون انلاین شید.
در صورت اینکه باز هم مشکلتون حل نشد. از یک کافی نت یا یک کامپیوتر دیگه انلاین بشید. در صورت نبودن مشکل مطمئن باشید مشکل از ویندوزتون هستش یا فایر وال یا انتی ویروس ها که به نوعی دیوار ایجاد میکنند