اطلاعات مفیدی در مورد انتخاب لاستیک و رینگ اسپرت
مدیران انجمن: MOHAMMAD_ASEMOONI, Mohsen1001, RAHVAR, شوراي نظارت
ممنون از اطلاعات شما. فقط يک سوال: چرا شرکت هاي خودروسازي داخلي اين اصول را رعايت نمي کنند مثلا شرکت ايران خودرو در خودروهاي سفارشي نظير 405 و پارس از رينگهاي آلومينيمي 15 اينجي بجاي نوع 14 اينچي استاندارد استفاده ميکند بدون اينکه هيچ گونه تغييري در ارتفاع لاستيک ايجاد کند.آيا مهندسين بزرگترين شرکت خودرو سازي خاورميانه!!!! اين چيزا رو نمي فهمند؟
-
- پست: 1
- تاریخ عضویت: پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۸۷, ۱:۰۱ ب.ظ
-
- پست: 3324
- تاریخ عضویت: چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۸۴, ۲:۱۵ ق.ظ
- سپاسهای ارسالی: 941 بار
- سپاسهای دریافتی: 1474 بار
- تماس:
-
- پست: 287
- تاریخ عضویت: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۸۶, ۵:۰۹ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 10 بار
- سپاسهای دریافتی: 57 بار
Re: اطلاعات مفیدی در مورد انتخاب لاستیک و رینگ اسپرت
با تشكر از مطالب مفيد ارائه شده
سوال: فشار تنظيم باد لاستيكهاي پهن تر با لاستيكهاي معمولي تفاوت دارد يا خير؟
مثلاً فشار باد پيشنهادي براي لاستيكهاي معمولي عقب پژو405 حدود1/2 بار است.آيا براي لاستيك سايز 205 همين فشار كافي است يا بايد فشار باد آن بيشتر باشد؟
سوال: فشار تنظيم باد لاستيكهاي پهن تر با لاستيكهاي معمولي تفاوت دارد يا خير؟
مثلاً فشار باد پيشنهادي براي لاستيكهاي معمولي عقب پژو405 حدود1/2 بار است.آيا براي لاستيك سايز 205 همين فشار كافي است يا بايد فشار باد آن بيشتر باشد؟
-
- پست: 1
- تاریخ عضویت: جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵, ۱۱:۳۶ ب.ظ
Re: اطلاعات مفیدی در مورد انتخاب لاستیک و رینگ اسپرت
اگه لاستيك عقب سايز استاندارد بندازم ولي دانلوب و
جلو سايز استاندارد بندازم ولي كومهو باشه مشكلي داره ماشين اتوماتيك هستش . سايز ١٨ رينگ لاستيك چونكه سايزلاستيك بد گيرمياد يا اينكه تاريخ ٢٠١٥ هستن همشون
جلو سايز استاندارد بندازم ولي كومهو باشه مشكلي داره ماشين اتوماتيك هستش . سايز ١٨ رينگ لاستيك چونكه سايزلاستيك بد گيرمياد يا اينكه تاريخ ٢٠١٥ هستن همشون
-
- پست: 374
- تاریخ عضویت: یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۶, ۱:۰۴ ب.ظ
- سپاسهای ارسالی: 253 بار
- سپاسهای دریافتی: 713 بار
Re: اطلاعات مفیدی در مورد انتخاب لاستیک و رینگ اسپرت
دوستان عزیز
من الان شش ساله که رینگ الومینیومی و لاستیک پهن 205 انداختم رو ماشینم
اونم فقط برای قشنگی
اما چندین چیز رو از دست دادم یکیش صدای زیاد وارد شده به داخل اتاق دوم سفت شدن فرمان سوم مصرف بالاتر چهارم احتمال بیشتر سرقت
لاستیکها همراه با رینگ به نسبت بقیه ماشینها و چندین دردسر دیگه
و البته صرف هزینه بالا برای خرید هم هست
در کل بگم که پشیمون شدم
هر دستکاری در چرخها و سیستم تعلیق وغیره اصلا منطقی نیست و استاندارد نیستن حتی خطرناک هم هستن
من الان شش ساله که رینگ الومینیومی و لاستیک پهن 205 انداختم رو ماشینم
اونم فقط برای قشنگی
اما چندین چیز رو از دست دادم یکیش صدای زیاد وارد شده به داخل اتاق دوم سفت شدن فرمان سوم مصرف بالاتر چهارم احتمال بیشتر سرقت
لاستیکها همراه با رینگ به نسبت بقیه ماشینها و چندین دردسر دیگه
و البته صرف هزینه بالا برای خرید هم هست
در کل بگم که پشیمون شدم
هر دستکاری در چرخها و سیستم تعلیق وغیره اصلا منطقی نیست و استاندارد نیستن حتی خطرناک هم هستن
- پست: 722
- تاریخ عضویت: جمعه ۳ دی ۱۳۹۵, ۵:۱۷ ب.ظ
- محل اقامت: تبریز
- سپاسهای ارسالی: 1772 بار
- سپاسهای دریافتی: 846 بار
Re: اطلاعات مفیدی در مورد انتخاب لاستیک و رینگ اسپرت
من هم همچین مشکلی داشتم
ولی بدون تعویض رینک سایز تایر رو از 205 به 180 کاهش دادم
تقریبا نصف مشکلاتم از جمله سفتی فرمان حل شده
ولی بدون تعویض رینک سایز تایر رو از 205 به 180 کاهش دادم
تقریبا نصف مشکلاتم از جمله سفتی فرمان حل شده
خدا یاور بنده اش هست~ تا وقتی که بنده یاور برادرش باشه