اطلاعات مفیدی در مورد انتخاب لاستیک و رینگ اسپرت

در اين بخش مي‌توانيد در مورد مباحث فنی و تخصصی مرتبط با خودرو و وسايل نقليه بحث و تبادل نظر کنيد

مدیران انجمن: MOHAMMAD_ASEMOONI, Mohsen1001, RAHVAR, شوراي نظارت

New Member
پست: 4
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۸۵, ۴:۱۲ ب.ظ
سپاس‌های دریافتی: 1 بار

پست توسط khosro »

اطلاعات بسيار خوبي بود . متشکرم :smile:
Rookie Poster
Rookie Poster
پست: 20
تاریخ عضویت: جمعه ۲۸ دی ۱۳۸۶, ۱۰:۱۴ ب.ظ
سپاس‌های دریافتی: 3 بار

پست توسط motmot »

ممنون از اطلاعات شما. فقط يک سوال: چرا شرکت هاي خودروسازي داخلي اين اصول را رعايت نمي کنند مثلا شرکت ايران خودرو در خودروهاي سفارشي نظير 405 و پارس از رينگهاي آلومينيمي 15 اينجي بجاي نوع 14 اينچي استاندارد استفاده ميکند بدون اينکه هيچ گونه تغييري در ارتفاع لاستيک ايجاد کند.آيا مهندسين بزرگترين شرکت خودرو سازي خاورميانه!!!! اين چيزا رو نمي فهمند؟ :? :?
New Member
پست: 1
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۸۷, ۱:۰۱ ب.ظ

پست توسط hamid_20002004 »

146000 نوشته شده:کسی نظری نداشته یا هیچ کس این مقاله را نخونده ؟؟؟؟؟؟؟
برای پژو206 ازچه سایز رنیگ استفاده کرد
Commander
Commander
پست: 3324
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۸۴, ۲:۱۵ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 941 بار
سپاس‌های دریافتی: 1474 بار
تماس:

پست توسط Mohsen1001 »

hamid_20002004,

حداکثر 16
Rookie Poster
Rookie Poster
پست: 21
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۱۴ تیر ۱۳۸۸, ۷:۲۷ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 23 بار
سپاس‌های دریافتی: 5 بار

Re: اطلاعات مفیدی در مورد انتخاب لاستیک و رینگ اسپرت

پست توسط میلاد esf »

کارت خیلی درسته . عااااااااااااااااااااااااالی بود . هدیه ناقابل از طرف منتصویرتصویرتصویرتصویرتصویر
Major I
Major I
پست: 287
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۸۶, ۵:۰۹ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 10 بار
سپاس‌های دریافتی: 57 بار

Re: اطلاعات مفیدی در مورد انتخاب لاستیک و رینگ اسپرت

پست توسط milad1378 »

با تشكر از مطالب مفيد ارائه شده
سوال: فشار تنظيم باد لاستيكهاي پهن تر با لاستيكهاي معمولي تفاوت دارد يا خير؟
مثلاً فشار باد پيشنهادي براي لاستيكهاي معمولي عقب پژو405 حدود1/2 بار است.آيا براي لاستيك سايز 205 همين فشار كافي است يا بايد فشار باد آن بيشتر باشد؟ :-(
New Member
پست: 1
تاریخ عضویت: جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵, ۱۱:۳۶ ب.ظ

Re: اطلاعات مفیدی در مورد انتخاب لاستیک و رینگ اسپرت

پست توسط Khaledghaffari »

اگه لاستيك عقب سايز استاندارد بندازم ولي دانلوب و
جلو سايز استاندارد بندازم ولي كومهو باشه مشكلي داره ماشين اتوماتيك هستش . سايز ١٨ رينگ لاستيك چونكه سايزلاستيك بد گيرمياد يا اينكه تاريخ ٢٠١٥ هستن همشون
Major
Major
پست: 374
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۶, ۱:۰۴ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 253 بار
سپاس‌های دریافتی: 713 بار

Re: اطلاعات مفیدی در مورد انتخاب لاستیک و رینگ اسپرت

پست توسط kingday »

دوستان عزیز
من الان شش ساله که رینگ الومینیومی و لاستیک پهن 205 انداختم رو ماشینم
اونم فقط برای قشنگی
اما چندین چیز رو از دست دادم یکیش صدای زیاد وارد شده به داخل اتاق دوم سفت شدن فرمان سوم مصرف بالاتر چهارم احتمال بیشتر سرقت
لاستیکها همراه با رینگ به نسبت بقیه ماشینها و چندین دردسر دیگه
و البته صرف هزینه بالا برای خرید هم هست
در کل بگم که پشیمون شدم
هر دستکاری در چرخها و سیستم تعلیق وغیره اصلا منطقی نیست و استاندارد نیستن حتی خطرناک هم هستن
Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 722
تاریخ عضویت: جمعه ۳ دی ۱۳۹۵, ۵:۱۷ ب.ظ
محل اقامت: تبریز
سپاس‌های ارسالی: 1772 بار
سپاس‌های دریافتی: 846 بار

Re: اطلاعات مفیدی در مورد انتخاب لاستیک و رینگ اسپرت

پست توسط ho3ein2000 »

من هم همچین مشکلی داشتم
ولی بدون تعویض رینک سایز تایر رو از 205 به 180 کاهش دادم
تقریبا نصف مشکلاتم از جمله سفتی فرمان حل شده
خدا یاور بنده اش هست~ تا وقتی که بنده یاور برادرش باشه
ارسال پست

بازگشت به “مباحث فنی و تخصصی خودرو”