* اخبار خواندني و جالب *

در اين بخش مي‌توانيد در مورد اخبار و حوادث روز به بحث بپردازيد

مدیران انجمن: MASTER, MOHAMMAD_ASEMOONI, شوراي نظارت

Old Moderator
Old Moderator
نمایه کاربر
پست: 1468
تاریخ عضویت: شنبه ۶ اسفند ۱۳۸۴, ۹:۳۰ ب.ظ
محل اقامت: تهران. شهرک اکباتان
سپاس‌های ارسالی: 4 بار
سپاس‌های دریافتی: 186 بار

پست توسط ARMIN »

سلام
Kingman_62, چرا فکر بد مي کنيد داشته ماساژ مي داده. ما همه مي دونيم رئيس جمهور هاي آمريکا معمولا آدم پاکي هستند . رئيس جمهور قبلي رو مگه يادتون نمي ياد( منشي دفتر) . نگران نباشد اين ها از افتخارات روساي جمهوري آمريکا هستند :grin:
Don't play games with the ones who love you
-
پست: 319
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه ۱ تیر ۱۳۸۵, ۱۱:۱۷ ق.ظ
سپاس‌های دریافتی: 26 بار

پست توسط JSF »

چقدر بي ادبانه........ :x :x :x
Major
Major
نمایه کاربر
پست: 665
تاریخ عضویت: دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۸۵, ۱۲:۱۶ ب.ظ
سپاس‌های دریافتی: 20 بار

پست توسط Admiral »

اره منم مي دونم اونها خيلي شريف و مودبانه كار خودشونو با ديگران انجام مي دن اصلا جاي نگراني نيست يكي هم ميره براي رفع خستگي همسرشو ماساژ ميده :-?
my GF kill me if I speak with U
Old Moderator
Old Moderator
نمایه کاربر
پست: 2597
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۴, ۱۲:۲۷ ب.ظ
سپاس‌های دریافتی: 155 بار
تماس:

نانوايي و شيريني فروشي پس از نخست‌وزيري

پست توسط Kingman_62 »

ماهاتير محمد نخست‌وزير سابق مالزي به تجارت رو آورده است. اين سياستمدار 80 ساله به اتفاق يك شريك ژاپني كارخانه توليد نان و شيريني ژاپني در مالزي ايجاد كرده است.
به نوشته روزنامه استار ، ماهاتير گفت: من هميشه به مردم مي‌گفتم يا خارجي‌ها سرمايه‌گذاري مشترك انجام دهند. حالا خودم مي‌خواهم اين كار را بكنم هم نام درآورم و هم با ژاپني‌ها سرمايه‌گذاري كنم.
ماهاتير 51 درصد سهام اين شركت به نام «ام اندام» را دارد و 817 هزار دلار سرمايه‌گذاري كرده است. 49 درصد بقيه سهام اين شركت به يك ژاپني تعلق دارد.
شركت قرار است در كوآلالامپور ، فونكت و سنگاپور نيز شعبه‌هايي داير كند.
ماهاتير پيش از رو آوردن به سياست درمانگاه پزشكي و جايگاه فروش بنزين داشت.
او در سال 2003 پس از 22 سال نخست‌وزيري بازنشسته شد

موفق باشید
 تصویر

تصویر
 
Captain II
Captain II
پست: 5147
تاریخ عضویت: شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۵, ۲:۳۰ ب.ظ
محل اقامت: گشتم نبود نگرد نیست.
سپاس‌های ارسالی: 3 بار
سپاس‌های دریافتی: 127 بار
تماس:

«موناليزا» باردار بوده است!

پست توسط DJ.HAMED »

كارشناسان در تحقيقات اخير خود بر روي تابلوي «موناليزا» اثر «لئوناردو داوينچي» متوجه بارداري موناليزا شده‌اند.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از خبرگزاري فرانسه، «موناليزا» شخصيت مرموز يكي از تابلوهاي «داوينچي» متعلق به قرن 16 ميلادي بر طبق يافته‌هاي جديد كارشناسان، در اين تصوير فرزند دوم خود را باردار بوده است.

اين تحقيقات توسط تيمي از دانشمندان كانادايي با استفاده از اشعه مادون قرمز و فن‌آوري سه بعدي انجام شده است.

آنها در تحقيقات خود دريافتند كه لباس موناليزا از نوعي پارچه بدن‌نما دوخته شده كه در قرن شانزدهم توسط زنان باردار يا تازه زايمان كرده ايتاليايي استفاده مي‌شده است.

داوينچي اين تابلو را به مناسبت تولد دومين پسر موناليزا كشيده است.اين زن با آن خنده مرموز خود، به عنوان «ليزا چرارديني»، همسر «فلورنتين مرچانت فرانچسكو» شناخته شده كه پنج فرزند داشته است.

به گفته محققان هميشه مردم تصور مي‌كردند كه موناليزا در اين تابلو موهايش را بر روي شانه‌هايش ريخته كه اين مسئله براي مورخان بسيار تعجب برانگيز بود زيرا در اين دوره تنها دختران جوان و زنان بدكاره موهاي خود را اينگونه مي‌آراسته‌اند.
ولي محققان كانادايي در يافته‌هاي اخير خود دريافته‌اند كه «موناليزا» موهاي خود را پشت سر خود جمع كرده است.

همچنين اين محققان فاش كردند كه برخلاف تصور همگان موناليزا بر روي صندلي ننشسته بلكه به صورت ايستاده اين تابلو از او كشيده شده است.
[External Link Removed for Guests]
Captain I
Captain I
پست: 807
تاریخ عضویت: شنبه ۶ اسفند ۱۳۸۴, ۱:۲۳ ب.ظ
سپاس‌های دریافتی: 66 بار
تماس:

پست توسط Fareed3230 »

ولي تا جايي كه من ميدونم موناليزا اين شكلي بوده :::P

تصویر
به زودي در اين مكان امضا اضافه خواهد شد .
Captain II
Captain II
پست: 5147
تاریخ عضویت: شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۵, ۲:۳۰ ب.ظ
محل اقامت: گشتم نبود نگرد نیست.
سپاس‌های ارسالی: 3 بار
سپاس‌های دریافتی: 127 بار
تماس:

پست توسط DJ.HAMED »

Fareed3230,
آخرش بود :smile: :smile: :smile: :smile: :::P :::P :::P :::P :::P :::P :::P
Old Moderator
Old Moderator
نمایه کاربر
پست: 1575
تاریخ عضویت: شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۸۵, ۱:۲۴ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 2 بار
سپاس‌های دریافتی: 238 بار
تماس:

اخبار خواندني

پست توسط Sardar »

گفتم به جای اینکه برای هر خبر یه تایپیک درست کنم یه تاپیک برای اخبار کوتاه و خواندنی تاسیس کردم. شما هم اگر خبری دارید به اینجا مراجعه کنید.
------------------------------------------------------------------------
همبرگر مك دونالد با 15 هزار پوند اضافه
جام جم آنلاين: يك مرد بلژيكي در پاكت ساندويچي كه از يكي از فروشگاه هاي مك دونالد دريافت كرده بود 15 هزار پوند پول نقد پيدا كرد.
به نوشته پايگاه اينترنتي آنانوا ، ماركو پارا مارتينز 23 ساله كه از رستوران مك درايو در واترلو سفارش همبرگر داده بود پس از باز كردن بسته ساندويچ خود با شگفتي هرچه تمامتر متوجه وجود 15 هزار يورو ، معادل 10 هزار پوند پول نقد در آن شد.
او مي گويد بيشتر از يك دقيقه با خودم فكر مي كردم كه ايا ان پول ها را براي خودم بردارم يا نه؟ اما نهايتا آموزش هاي والدينم كه به من آموخته بودند درستكار باشم مرا وادار كرد تا به فروشگاه برگردم و پول ها را به آنها بدهم.
مسئولان مك دونالد با خوشحالي به او اطلاع دادند كه اين پول همه دخل روز آنها بوده و صندوق دار به طرز عجيبي به اشتباه پول ها را درون كيسه سفارش غذاي او گذاشته است.
آنها ضمن تشكر و قدرداني از اين جوان بلژيكي 23 ساله مبلغي را به عنوان پاداش درستكاري به وي هديه كردند.
هیهات منا الذلة
Old Moderator
Old Moderator
نمایه کاربر
پست: 1575
تاریخ عضویت: شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۸۵, ۱:۲۴ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 2 بار
سپاس‌های دریافتی: 238 بار
تماس:

پست توسط Sardar »

ما سابق بر اينها دو جور آدم رند داشتيم. يکي آن رند عاشق عالم و آدم سوز را که با مصلحت بيني کاريش نبود و پشت پا به کل و کمپلت تعلقات دنيا زده بود به طوري که گاهي حتي يک ليوان آب ناقابل هم کسي دستش نمي داد.
[مصراع : رندان تشنه لب را آبي نمي دهد کس (چه رسد به سون آپ)]
ما فعلا به اين نوع ناياب رند کاري نداريم ، چون نمونه کم داريم اما يک مدل رند ديگر هم داشتيم و داريم که آخر زرنگي و فرصت شناسي بهينه است.
طرف پشه را هم در هوا (يا داخل هواپيما) نعل مي کند. ما در اين زمينه ، گوش شيطان کر ، هيچ موقع کمبود نداشتيم و بلکه يک چيزي هم اضافه بر سازمان داشتيم. يک مدلش همين خود ما طنزنويس ها که البته نوع اعلاي آن به حساب مي آيد.
طنز رندانه : بزن ، در رو، دم به تله نده نکته مهم اينجاست که مختصات آدمهاي رند نيز از همان قديم الايام به موازات پيشرفت فناوري ، پيشرفت کرده است.
مثلا الآنه آدم رند آن کسي است که اگر تلفن همراه مي گيرد ، شماره آن رند (بر وزن تند) باشد که گويا تا به الان همين طوري ها بوده است.
يک عده آدم رند با استفاده از رانت آشنايي با عوامل مخابراتي ، شماره تلفن هاي رند را با قيمت معمولي و ارزان مي خريدند سپس آن را با قيمتي چند برابر در بازار روز در ميان خلق الله آب مي کردند اما حالا شرکت ارتباطات سيار خودش آمده رندي به خرج داده ، رند الرنود شده ، شماره هاي رند را به مزايده گذاشته تا بدون واسطه به دست علاقه مندان پولدار برساند که البته اين خودش يک نوع تفريح جديد براي عزيزان ميليونر و ميلياردر هم هست.
ظاهرا طوري که شرکت مخابرات (بر وزن مخاطرات) اعلام کرده ؛ مزايده حدود 400هزار شماره رند و مناسب تلفن همراه ، از اواخر همين مهر ماه سال جاري با فروش 500 شماره آغاز مي شود. قيمتها هم مختلف و متفاوت است. از 5 و 10 ميليون گرفته تا 20 ميليون و...... الي ماشاءالله.
در همين راستا بازار شايعات آنقدر داغ است که به گزارش يکي از خبرگزاري هاي فارس زبان و ايضا يکي از جرايد يوميه قابل اعتماد يکي از منحصر به فردترين اين شماره هاي رند با پيشنهاد 70 ميليوني مواجه شده و رکورد فروش سيمکارت هاي رند را از آن خود کرده است که البته به عقل آدم جور در نمي آيد. (و بعيد هم هست که اشکال از عقل ما بوده باشد!)به عقيده ما ممکن است اين مقدار اهميت دادن به شماره هاي رند ، براي پاره اي از خانواده ها چنان بدآموزي داشته باشد که شما حدسش را هم نتوانيد بزنيد.
ذکر يک مثال : از فردا ممکن است برخي خانواده ها به بهانه رند بودن شماره شناسنامه دخترشان (يا رند بودن ساير شماره هاي مربوط به وي) براي دخترشان تاقچه بالا بگذارند و رقم مهريه پاره وجودشان را از اين هم که هست ، بيشتر کنند. اگر اين اتفاق افتاد ، بفرماييد در اين هير و ويري برويم يقه کي را بگيريم؟....
هیهات منا الذلة
Old Moderator
Old Moderator
نمایه کاربر
پست: 1575
تاریخ عضویت: شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۸۵, ۱:۲۴ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 2 بار
سپاس‌های دریافتی: 238 بار
تماس:

پست توسط Sardar »

پيرترين مرد زنده جهان در سن 126 سالگي مرد
جام جم آنلاين: يك مرد كوبايي كه به احتمال زياد پيرترين مرد زنده دنيا بود در سن 126 سالگي در بيمارستان درگذشت.
به گزارش پايگاه اينترنتي آنانوا ، بنيتو ماتينز در حاليكه هيچ وقت سن او رسما تاييد نشد مدعي بود كه در سال 1880 در هائيتي به دنيا آمده است.
او بر اين باور بود كه راز طول عمر او در سخت كوشي ، خوردن سبزيجات تازه ، پرهيز از سيگار و الكل و نيز ازدواج نكردن بوده است.
مارتينز ستاره منتخب دولت براي برنامه هاي تبليغاتي ارتقا سلامت در كشور بود و او را به عنوان نمونه يك شهروند سالم و تندرست كه توانسته بيش از يك قرن زنده بماند معرفي مي كردند.
به گفته نزديكانش تا يك ماه پيش از مرگ در نهايت سلامتي و شادابي فعاليت داشت و به گلكاري و رسيدگي به گياهان علاقه زيادي نشان مي داد.
او همچنين علاقه زيادي به ديد و بازديد ا زآشنايان ، همسايگان و نيز افراد مسن داشت.
به گفته خودش پس از بزرگ شدن در هائيتي در سال 1925 و در سن 45 سالگي به عنوان كارگر يك مزرعه به كوبا آمده است.
از آنجا كه تلاش هاي دولت كوبا براي يافتن مدركي دال بر اينكه وي در سال 1980 در هائيتي به دنيا آمده باشد و يا غسل تعميد داده شده باشد با شكست مواجه شد در هيچ كجا نام بنيتو مارتينز به عنوان پيرترين مرد دنيا به ثبت نرسيده است.
هیهات منا الذلة
Old Moderator
Old Moderator
نمایه کاربر
پست: 1575
تاریخ عضویت: شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۸۵, ۱:۲۴ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 2 بار
سپاس‌های دریافتی: 238 بار
تماس:

پست توسط Sardar »

دستگيري مادربزرگ به خاطر توپ فوتبال همسايه
جام جم آنلاين: يك مادربزرگ مي گويد به خاطر اينكه توپ فوتبال همسايه اش را كه به داخل حيات منزل آنها شوت شده بود پس نداده بازداشت شده است.
همسايه خانم آنجلا هيكلينگ 56 ساله با رجوع به پليس ادعا كرده بود كه وي حاضر نشده توپ فوتبال آنها را كه تصادفا به خانه اش افتاده پس بدهد.
به نوشته روزنامه تلگراف خانم هيكلينگ بلافاصله توسط پليس دستگير شده و مورد بازجويي و انگشت نگاري قرار گرفته و حتي از او نمونه DNA نيز گرفته اند.
همه اين ها در حالي انجام گرفت كه شي گم شده يك توپ فوتبال بوده و در ضمن پليس پس از دو روز بررسي و جستجو در خانه او نتوانسته بود چيزي بيابد لذا پس از پايان تحقيقات پرونده به دليل نبود مدارك كافي مختومه شد.
خانم هيكلينگ به روزنامه تلگراف گفت:"من از تعجب دارم ديوانه مي شوم واقعا تاسف اور و احمقانه است كه پليس كشور وقتش را به خاطر چنين موضوع بي اهميتي تلف مي كند و يك زن ميانسال را اينگونه آزرده خاطر مي سازد".
خانم هيكلينگ به همراه شوهر 60 ساله اش ، جان و دو دخترشان شرلي 21 ساله و هيدن 14 ساله در يك خانه ويلايي چهار تخته زندگي مي كند.
اين زن و شوهر و بچه هايشان به شدت از رفتار پليس ناراحت و ازرده خاطر شده اند و جالب اينكه بچه ها مي گويند تا پيش از اين هيچگاه درباره فوتبال هيچ چيزي نشنيده اند".
هیهات منا الذلة
Commander
Commander
پست: 3324
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۸۴, ۲:۱۵ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 941 بار
سپاس‌های دریافتی: 1474 بار
تماس:

پست توسط Mohsen1001 »

sardar, کار شما قابل تقديره :smile: در صورت ادامه به موضوع مهم تبديل خواهد شد :D
درضمن تاپيک به بخش اخبار و حوادث منتقل شد.
ارسال پست

بازگشت به “اخبار و حوادث”