احمدی‌نژاد افشا کرد:/کامل/ورودفاضل لاریجانی به پرونده مرتضوی

در اين بخش مي‌توانيد در مورد اخبار و حوادث روز به بحث بپردازيد

مدیران انجمن: MASTER, MOHAMMAD_ASEMOONI, شوراي نظارت

Captain
Captain
نمایه کاربر
پست: 2132
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۸۵, ۱۲:۵۱ ق.ظ
محل اقامت: تهران
سپاس‌های ارسالی: 1980 بار
سپاس‌های دریافتی: 6841 بار
تماس:

احمدی‌نژاد افشا کرد:/کامل/ورودفاضل لاریجانی به پرونده مرتضوی

پست توسط Mr.Amirhessam »

  ‌جمهور با تاکید بر این‌که پاسخ استیضاح، توضیح دادن است برای روشن شدن، گفت: این تعبیر که امروز مطرح است و به نظر من شاید درست نیست، این است که دولت باید در مقابل استیضاح دفاع کند.  
  
  
  
   گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود احمدی‌نژاد در صحن علنی مجلس در جلسه‌ی استیضاح وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی، ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر و دستاوردهای اخیر علمی و فناوری کشور، اظهار کرد: دیروز از جنگنده‌ای رونمایی شد که در نوع خود جزء پیشرفته‌ترین‌ها در دنیاست و از صفر تا صد طراحی، مهندسی و ساخت آن به دست متخصصان داخلی بوده است.  
  
  
  
  
   با اشاره به این‌که سه چهار روز قبل برای اولین بار موجود زنده توسط متخصصین و دانشمندان ایرانی به فضا فرستاده شد و زنده بازگشت، افزود: شما می‌دانید به لحاظ تخصصی این کار در مرزهای دانش بشری است. یعنی انواع تخصص‌ها و دانش و فناوری، نرم‌افزار و سخت‌افزار در یک کار هماهنگ مورد استفاده قرار گرفت و رکورد جدیدی برای کشورمان ثبت شد.  
  
  
  
  ‌نژاد با بیان این‌که علاقه داشتم در دهه فجر انقلاب درباره‌ی موضوع دیگری خدمت شما نمایندگان مجلس برسم و با هم گفت‌وگو کنیم، تصریح کرد: شاید در شش هفت ساعتی که در خدمت شما هستیم، اگر در مورد یکی از طرح‌های اساسی اقتصادی کشور گفت‌وگو می‌ کردیم، الان به تفاهم رسیده بودیم و می‌توانستیم آن را به مردم عرضه کنیم.  
  
  
  
  ‌جمهور با بیان این‌که استیضاح طبق قانون اساسی حق نمایندگان مجلس است، گفت: نمایندگان می‌توانند استیضاح کنند و دولت هم موظف است، پاسخگو باشد و توضیح دهد.  
  
  
  
   با تاکید بر این‌که پاسخ استیضاح، توضیح دادن است برای روشن، گفت: این تعبیر که امروز مطرح است و به نظر من شاید درست نیست، این است که دولت باید در مقابل استیضاح دفاع کند.  
  
  
  
  ‌جمهور اضافه کرد:نه استیضاح‌کنندگان دنبال اعمال نظر خاص خود هستند و نه باید باشند، و نه خدای ناکرده دولت باید به دنبال حق جلوه دادن ناحق باشد.  
  
  
  
  ‌نژاد با بیان این‌که هیچ فاصله‌ای بین نمایندگان و دولت وجود ندارد، خاطرنشان کرد:همه یکی هستیم و من به عنوان کوچک‌ترین ملت ایران به همه‌ی شما ارادت دارم و همه‌ی شما را برادران دینی و ایمانی خود می‌شناسم.  
  
  
  
   با تاکید بر این‌که قانون مهم‌ترین امر است، اظهار کرد: قانون شریف‌ترین است و تنظیم‌کننده‌ی روابط و تعاملات است و قانون باید از استحکام، احترام و پایداری حداکثری در جامعه برخوردار باشد و همه باید تلاش کنیم که قانون در کشور اجرا شود چون قانون مبنای کار در کشور ما است.  
  
  
  
  ‌جمهور با بیان این‌که مسائلی که می‌خواهم مطرح کنم ارتباطی به رابطه‌ی من و شما و دولت و مجلس ندارد، افزود: موضوعاتی که مطرح می‌کنم، مسائل کلان کشور است که اگر به آنها بی‌توجهی کنیم، موضوعات فراوانی پیش می‌آید، از جمله موضوع استیضاح.  
  
  
  
  ‌نژاد با اشاره به این‌که مشکلاتی ایجاد شده که همه از آن در رنج هستیم، گفت: تنظیم روابط از مسیر خود خارج شده است و باید برای آن چاره اندیشید.  
  
  
  
   با بیان این‌که دور هم جمع شده‌ایم که مسائل کشور را حل کنیم و همه‌ی این نیت‌ها حل مسائل کشور است، تصریح کرد: اخیرا جلساتی بین دولت و مجلس برگزار شده و توافقاتی ایجاد شده است. برای جبران کاهش قدرت خرید مردم در طول 10-15 ماه اخیر که به خاطر فشارهای ایجاد شده از بیرون به وجود آمده است و ان‌شاءالله اجرا خواهد شد.  
  
  
  
  ‌جمهور گفت: نمی‌خواهم بگویم استیضاح کنندگان اشتباه می‌کنند و ما درست می‌گوییم و یا این حرف غلط است و آن حرف درست است.  
  
  
  
  ‌نژاد تاکید کرد: بحث من فراتر از بحث استیضاح است و دائم می‌بینیم که استیضاح و مساله پیش می‌آید و می‌خواهیم همدیگر را متهم کنیم و سوال این است که چرا باید هم را متهم کنیم در حالی که همه در یک جبهه هستیم. یک ماموریت داریم و همه یک کار را انجام می‌دهیم. نمی‌شود مجلس بگوید من خودم می‌خواهم کاری را انجام بدهم و دولت هم بگوید من خودم می‌خواهم کار کنم ، این موضوع نشدنی است؛ ‌چون یک مجموعه‌ی کامل هستیم و باید تقسیم کار کنیم.  
  
  
   عدالت اداری باید نقطه اعتماد و آرامش و ثبات     
  
   گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود احمدی‌نژاد در ادامه جلسه مجلس برای دفاع از عملکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان این‌که شیخ‌الاسلامی جزء بهترین‌های کابینه است، گفت: ایشان عالم، مومن، پرکار، بی‌حاشیه و دلسوز است که هر جا بوده در کارش موفق بوده است و این لطف خداست و ما باید شکرگذار این باشیم که وزرا و خادمانی داریم که عمر، جان و سلامت خود را برای خدمت به مردم گذاشته‌اند.  
  
  
  
   افزود: من ایشان را 27 سال است که می‌شناسم و به ایشان ارادت دارم و افتخار می‌کنم که برادری مثل ایشان دارم. کجا ما خواستیم کاری خلاف قانون انجام دهیم؟ باید ببینیم گیر از کجاست که این بحث‌ها پیدا می‌شود؟  
  
  
  
  ‌جمهور ادامه داد: ما و مجلس یک خواسته داریم و همه خواسته‌های دولت و مردم بالاخره باید از طریق دولت عملی شود. دولت بخش مهمی از قوه مجریه کشور است، یعنی امور معمول کشور به دست دولت انجام می‌شود. اگر مردم، ما، شما و همه در یک راستا قرار بگیریم، می‌بینیم که سرعت پیشرفت کشور چقدر بالا می‌رود. هم شما و هم ما بهترین آرزوها را برای ملت داریم و حرص و جوش‌ خوردن‌ها برای این خواسته‌هاست.  
  
  
  
  ‌نژاد تصریح کرد: امروز کشور تحت سنگین‌ترین فشارهاست و دشمن خود را برای فشار آوردن به کشور بسیج کرده است، لذا همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا باری را از دوش مردم برداریم، اما بعضی عوامل و علل باعث شده که فشارهایی که در داخل می‌آید، با فشارهایی که از خارج می‌آید، برابری کند. ما باید این علل را بشناسیم و آنها را برطرف کنیم.  
  
  
  
  ‌جمهور ادامه داد: اینها ربطی به این ندارد که امروز چه کسی در اینجا دارد صحبت می‌کند، چه کسی آنجا نشسته، چه کسی این بالا نشسته و چه کسی در جای دیگری نشسته است و بعضی مسائل سیاسی و غیرسیاسی که دارد، دخالت می‌کند و من مطمئنم که اکثریت قاطع، بلکه همه نمایندگان مجلس در جریان آن نیستند که من به بعضی از آنها اشاره خواهم کرد.  
  
  
  
   گفت: البته این را بگویم که من نمی‌خواستم وارد این مسائل بشوم. من همه تلاش خودم را کردم که ورود نکنم. بالاخره شما می‌دانید که دولت سه سال است که تحت سنگین‌ترین فشارهاست. همکاران پاک ما تحت سنگین‌ترین تهمت‌ها و افتراها بودند. همه چیز گفتند. چقدر احضار، برو و بیا و برخوردهای گوناگون صورت گرفت؟ من سکوت کردم، تحمل کردم و همکاران را به تحمل وا داشتم.  
  
  
  
  ‌نژاد افزود: همین الان شما می‌دانید که بولتن چاپ می‌کنند و در چند هزار نسخه آن را منتشر می‌کنند که سر تا پای آن تهمت و افترا به دولت و همکاران پاک من است، اما ما همه اینها را تحمل کردیم و بالاخره اینها خواهند گذشت، اما در روند اداری یک کشور من می‌دانم به جایی می‌رسیم که فردا خدای ناکرده به بن‌بست برمی‌خوریم. ملت دارد آسیب می‌بیند، لذا من چاره‌ای ندیدم که برخی از مسائل را در اینجا بگویم.  
  
  
  
  ‌جمهور خطاب به نمایندگان و رییس مجلس گفت: من از شما می‌خواهم حوصله کنید، مطالب را بشنوید و بعدا تصمیم بگیرید.  
  
  
  
   در مورد نکته اول گفت: سازمان تامین اجتماعی یک نهاد عمومی غیردولتی است که متعلق به کارگران و بازنشستگان است. از پول اینها کم شده تا این صندوق تشکیل شده است، برای رسیدگی به امور این افراد تشکیل شده است و نه من و نه شما حق نداریم باری را بر آن تحمیل کنیم و هزینه و بدهی برای آن درست کنیم. فردا این خواهد ماند. بعضی از کشورهای اروپایی جلوی چشم ما هستند. این متعلق به کارگران و افراد معلوم و مشخص است. بزرگان و علما بگویند که از نظر شرعی چطور می‌شود.  
  
  
  
  ‌نژاد ادامه داد: عده‌ای پول‌هایشان را گذاشته‌اند و صندوقی درست کرده‌اند. من و شما نمی‌توانیم برای آن خرج بتراشیم و باری را بر آن تحمیل کنیم. خلاف شرع است. این مال مردم است. این یک نهاد عمومی غیردولتی است، حالا برای تعیین رییس آن ترتیباتی تنظیم کرده‌اید تا یکی بیاید در هیات امنا انتخاب شود و بالای سر این صندوق بگذارند.  
  
  
  
  ‌جمهور افزود: امروز روزی است که ما باید به سازمان تامین اجتماعی کمک کنیم. ما باید از این سازمان که مربوط به کارگران عزیز است، حمایت و پشتیبانی بکنیم. بارها شده که ما پیشنهاد داده‌ایم، شما مصوب کرده‌اید، شما خواستید مصوب کنید، ما موافقت کردیم. البته بارها هم شده که خارج از اراده ما بارهای سنگینی بر دوش این سازمان گذاشته شده و دچار مشکلات شده است.  
  
  
   با بیان این‌که در اینجا وارد بحث‌های اصلی می‌شوم،‌گفت: اینجا حکم دیوان عدالت اداری مطرح می‌شود. صرف‌نظر از این‌که امروز چه کسی رییس دیوان است، موضع سیاسی او چیست چه کسی رییس‌جمهور است، بالاخره دیوان عدالت باید یک نقطه اعتماد و آرامش و ثبات باشد. همین دیوان معظم عین همین شکایت اخیر که مطرح شده در سال 87 هم مطرح شده است. یعنی یک نفر آمده و گفته رییس سازمان تامین اجتماعی واجد شرایط نیست. همین دیوان اظهارنظر کرده است و گفته است چون این یک نهاد عمومی غیردولتی است ما صالح برای رسیدگی به عزل و نصب‌های آن نیستیم.  
  
  
  
  ‌نژاد با بیان این‌که امروز چه شده است که دیوان برای رسیدگی به این موضوع صلاحیت پیدا کرده است، گفت: یک اشکالی وجود دارد و ما باید اشکال را پیدا کنیم. اگر آرای هیات عمومی بخواهد تغییر کند چه چیزی ثبات پیدا می‌کند در این کشور؟  
  
  
  
   ادامه داد: البته بگذریم از این‌که پرونده قبلی دو سال و خرده‌ای طول کشید و این مورد اخیر چند ماه بیشتر طول نکشید.  
  
  
  
  ‌جمهور افزود: در سال 85 سازمان مالیاتی یک شکایتی می‌کند که طبق اصلاحیه قانون مالیات‌ها، نهادهای وابسته به شهرداری‌های سراسر کشور از معافیت مالیاتی خارج می‌شوند. پنج سال طول می‌کشد تا به این پرونده رسیدگی شود، اما راجع به موضوع اخیر به سرعت رسیدگی می‌شود.  
  
  
  
   قانون آمده رییس مجلس می‌تواند بخشنامه‌های رییس‌جمهور را باطل کند؟    
  
  ‌جمهور در ادامه صحبت‌های خود در مجلس شورای اسلامی با قرائت اصل 170 قانون اساسی مبنی بر اینکه «قضات‏ دادگاه‏‌ها مکلفند از اجرای‏ تصویب‏ نامه‏‌ها و آیین‏‌نامه‏‌های‏ دولتی‏ که‏ مخالف‏ با قوانین‏ و مقررات‏ اسلامی‏ یا خارج‏ از حدود اختیارات‏ قوه‏ مجریه‏ است‏ خودداری‏ کنند و هرکس‏ می‏‌تواند ابطال‏ این‏گونه‏ مقررات‏ را از دیوان‏ عدالت‏ اداری‏ تقاضا کند»، یادآور شد: این میثاق ماست و ما سوگند خورده‌ایم که این اصول قانون اساسی را رعایت کنیم.  
  
  
   گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود احمدی‌نژاد ادامه داد: رییس دیوان تقاضای ابطال مصوبه دولت را کرده است. در آنجا فقط آیین‌نامه‌ها و تصویب‌نامه‌های دولت آمده است. چطور شما آمده‌اید و نصب دولت را رد می‌کنید؟ پس فردا چطور دولت می‌تواند در کشور کار کند؟ ماده 19 دیوان عدالت اداری نیز بیان کرده است.  
  
  
  ‌جمهور تصریح کرد: اگر ما اجازه دهیم دیوان خارج از چارچوب قانون اساسی عمل کند، چطور می‌توانیم بعدا کشور را اداره کنیم؟  
  
  
   اساس این گزارش، احمد توکلی خواست تذکری دهد که رییس مجلس به وی یادآور شد: اجازه دهید بحث رییس‌جمهور تمام شود، پس از آن تذکرات را گوش می‌دهیم.  
  
  
  ‌نژاد در بیان نکته بعدی، اصل 55 قانون اساسی را قرائت کرد و گفت: خواهش می‌کنم دوستان عنایت کنند. اینها دیگر ربطی به احمدی‌نژاد یا ابوترابی یا جنابعالی ندارد. اینها را باید اصلاح کرد، زیرا برای کشور است.  
  
  
   در بیان اصل 55 مبنی بر اینکه «دیوان‏ محاسبات‏ به‏ کلیه‏ حسابهای‏ وزارتخانه‏‌ها، موسسات‏، شرکتهای‏ دولتی‏ و سایر دستگاه‏‌هایی‏ که‏ به‏ نحوی‏ از انحا از بودجه‏ کل‏ کشور استفاده‏ می‏‌کنند به‏ ترتیبی‏ که‏ قانون‏ مقرر می‏ دارد رسیدگی‏ یا حسابرسی‏ می‏‌نماید که‏ هیچ‏ هزینه‏‌ای‏ از اعتبارات‏ مصوب‏ تجاوز نکرده‏ و هر وجهی‏ در محل‏ خود به‏ مصرف‏ رسیده‏ باشد. دیوان‏ محاسبات‏، حسابها و اسناد و مدارک‏ مربوطه‏ را برابر قانون‏ جمع آوری‏ و گزارش‏ تفریغ بودجه‏ هر سال‏ را به‏ انضمام‏ نظرات‏ خود به‏ مجلس‏ شورای‏ اسلامی‏ تسلیم‏ می‏‌نماید. این‏ گزارش‏ باید در دسترس‏ عموم‏ گذاشته‏ شود»، خاطرنشان کرد: دیوان محاسبات نمی‌توان به وزیر نامه دهد که مجلس مصوبه دولت راجع به نصب یک نفر را رد کرده و تو اگر بخواهی ادامه بدهی مجازات می‌شوی. این تجاوز از قانون اساسی است. اینها روابط را به هم می‌زند.  
  
  
  ‌جمهور با اشاره به وظایف دیوان محاسبات افزود: آیا در اینجا راجع به مصوبات دولت چیزی هست؟ اصلا گفته شده که دیوان محاسبات می‌تواند دادگاه داشته باشد، محاکمه کرده و مجازات و اعلام کند؟ در اینجا دیوان محاسبات دو هفته قبل رییس بانک مرکزی را که از بودجه استفاده نمی‌کند، یک سال انفصال داد. عزیزان آثار این را در بازار ببینیم. من و شما ساعت‌ها برنامه‌ریزی اقتصادی می‌کنیم، بانک مرکزی باید جلو ببرد. این خلاف قانون اساسی است.  
  
  
  ‌نژاد گفت: جلسه قبل ما خدمت شما آمدیم و عرض ارادت کردیم، دوستی‌ها را تقویت کردیم و پشت‌بند آن یک استیضاح درآمد. اشکالی ندارد ما بر سر عهد خودمان هستیم.  
  
  
   در ادامه صحبت‌های خود، به اصل 138 قانون اساسی مبنی بر اینکه «علاوه‏ بر مواردی‏ که‏ هیات‏ وزیران‏ یا وزیری‏ مامور تدوین‏ آیین‏‌نامه‏‌های‏ اجرایی‏ قوانین‏ می‏‌شود، هیات‏ وزیران‏ حق‏ دارد برای‏ انجام‏ وظایف‏ اداری‏ و تامین‏ اجرای‏ قوانین‏ و تنظیم‏ سازمانهای‏ اداری‏ به‏ وضع تصویب‏ نامه‏ و آیین‏ نامه‏ بپردازد. هریک‏ از وزیران‏ نیز در حدود وظایف‏ خویش‏ و مصوبات‏ هیات‏ وزیران‏ حق‏ وضع آیین‏ نامه‏ و صدور بخشنامه‏ را دارد ولی‏ مفاد این‏ مقررات‏ نباید با متن‏ و روح‏ قوانین‏ مخالف‏ باشد. دولت‏ می‏ تواند تصویب‏ برخی‏ از امور مربوط به‏ وظایف‏ خود را به‏ کمیسیونهای‏ متشکل‏ از چند وزیر واگذار نماید. مصوبات‏ این‏ کمیسیونها در محدوده‏ قوانین‏ پس‏ از تایید رییس‏‌جمهور لازم‏‌الاجرا است‏. تصویب‏ نامه‏ ها و آیین‏ نامه‏ های‏ دولت‏ و مصوبات‏ کمیسیونهای‏ مذکور در این‏ اصل‏، ضمن‏ ابلاغ‏ برای‏ اجرا به‏ اطلاع‏ رییس‏ مجلس‏ شورای‏ اسلامی‏ می‏ رسد تا در صورتی‏ که‏ آنها را بر خلاف‏ قوانین‏ بیابد با ذکر دلیل‏ برای‏ تجدید نظر به‏ هیات‏ وزیران‏ بفرستند»، اشاره و خاطرنشان کرد: یک اشتباهی اتفاق افتاده و باید آن را برطرف کرد. اگر حل نشود مشکلات ادامه دارد و هر روز ما با یکدیگر درگیر می‌شویم و تنشی وجود دارد.  
  
  
  ‌جمهور افزود: در کجای این اصل اجازه داده که مصوبات دولت لغو شود؟ ما کاری به شخصی که اینجا نشسته نداریم، این بحثی حقوقی است. خواهران و برادران! این جلسه در محضر خدا، تاریخ و ملت است. من دارم اکنون یک درد کشور را برای شما می‌گویم. من امروز آمده‌ام برای شما درد دل کنم و برای حل مسائل کشور استمداد بطلبم.  
  
  
  ‌نژاد همچنین اظهار کرد: کجای این اصل نوشته است رییس مجلس می‌تواند مصوبات دولت و بخشنامه‌های رییس‌جمهور را باطل کند؟ پرسش من از مردم، حقوقدانان و شماست.  
  
  
   گزارش ایسنا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در این میان خطاب به رییس‌جمهور گفت: اگر مصلحت بدانید در موضوع صحبت کنید. شما راجع به استیضاح صحبت کنید.  
  
  
  
  ‌نژاد پاسخ داد: دقیقا موارد استیضاح از اینجاها سرچشمه می‌گیرد. دولت مصوبه‌ای را می‌گذارد اما لغو می‌شود.  
  
  
   مسائل را ریشه‌ای حل     
  
  
  ‌نژاد در ادامه جلسه مجلس برای دفاع از عملکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در پاسخ به لاریجانی که از وی دعوت کرد در چارچوب مساله استیضاح صحبت کند، گفت: دقیقا موضوع استیضاح از همین جاها سرچشمه می‌گیرد. دولت یک مصوبه می‌گذارد و لغو می‌شود و نگویید چون قانون است تو دهنت را ببند. من از شما عذر می‌خواهم.  
  
  
  
   جمهور ادامه داد: ما به قانون اساسی سوگند خورده‌ایم. پس همه کسانی که گوش می‌دهند، بگویند از قانون چطور بیرون می‌آید که نه تنها رییس مجلس بر دولت حاکم شده، بلکه بر کل مجلس هم حاکم شده است و این غلط است و قانون اساسی ما این نیست.  
  
  
  
   گزارش ایسنا، این صحبت‌های رییس جمهور مورد اعتراض نمایندگان مجلس واقع شد، اما رییس جمهور ادامه داد: من چهار ساعت و نیم به حرف‌های شما گوش داده‌ام.  
  
  
  
   جمهور اضافه کرد: اگر بنا بود رییس مجلس بر دولت و بر مجلس حاکم شود، باید با رای مستقیم انتخاب می‌شد و به جای رییس جمهور گذاشته می‌شد و می‌گفتند مستقیم مردم رییس مجلس را انتخاب کنند، نه این‌که رییس جمهور را انتخاب کنند.  
  
  
  
  ‌نژاد با بیان این‌که همه محترم هستند و صحبت من فارغ از اشخاص است، بلکه یک بحث حقوقی است، خاطرنشان کرد: اگر قرار است، قانون اساسی را عوض کنیم، قانون اساسی خودش راه تغییر خودش را نشان داده است که باید رهبری دستور دهند گروهی تشکیل شود و متن را تهیه کنند و بعد از تایید رهبری به رفراندوم عمومی گذاشته شود.  
  
  
  
   جمهور افزود: مگر می‌شود انتصابات دولت را با قانون و لغو مصوبات قطع کنیم و در این صورت چه برای دولت باقی می‌ماند.  
  
  
  
   با بیان این‌که این دولت می‌خواهد مصوبات شما را در کشور اجرا کند و بالاخره اختیارات دولت چیست؟ گفت: وقتی عزل و نصب‌ها هم از دست دولت گرفته می‌شود، دیگر برای دولت چه می‌ماند، برای اداره کشور و این یک بحث دردمندانه است.  
  
  
  
  ‌نژاد با بیان این‌که بهتر است موضوعاتی را که مطرح کردم، بررسی کنیم و راه‌حل ارائه دهیم، تصریح کرد: در غیراین‌صورت این اتهام‌زنی‌های متقابل ادامه خواهد داشت.  
  
  
  
  ‌نژاد ادامه داد: من ریشه درد کشور را خدمت شما می‌گویم ، همه باید در چارچوب حرکت کنند، پس به طور مثال اگر دیوان عدالت اشتباه کرد، من به چه کسی باید شکایت کنم، در حالی که راه بسته است و می‌گویند به خود ما شکایت کن و من چطور به شما به خاطر جرم خودتان شکایت کنم؟  
  
  
  
   با بیان این‌که من از موضع نماینده ملت و رییس جمهور صحبت می‌کنم، گفت: من نوکر ملت، نوکر همه و نوکر شما هستم، اما الان رییس جمهور این کشور هستم و می‌خواهم از حقوق اساسی ملت دفاع کنم.  
  
  
  
   با بیان این‌که ملت رای داده‌اند و رییس جمهور انتخاب کرده‌اند، گفت: به ملت بگویید رییس جمهوری که می‌خواهید انتخاب کنید، تحت امر رییس مجلس است و بگذارید ملت رای دهند و اشکالی ندارد که در این صورت باید قانون اساسی را از پایه اصلاح کنیم یا اگر بنا بر این است که دیوان عدالت در انتصابات دولت دخالت کند، مشکل‌آفرین خواهد شد و در تاریخ خواهد ماند و رفتارهای ما را تحلیل خواهد کرد.  
  
  
  
   جمهور با تاکید بر این‌که باید به قانون اساسی برگردیم، خاطرنشان کرد: باید مسائل را ریشه‌ای حل کنیم و بحث من اصلا دفاع از شخص آقای مرتضوی نیست و من از یک روند بحث می‌کنم و از حقوق اساسی حرف می‌زنم.  
  
  
  
  ‌نژاد با بیان این‌که یک نفر بالاخره بگوید که دولت در این کشور چه کاره است، تصریح کرد: سه قوه مستقل در کشور داریم و استقلال قوه مجریه در کجاست؟  
  
  
  
   اضافه کرد: وقتی همه مصوبات دولت به راحتی لغو می‌شود، و انتصاباتش لغو می‌شود، دولت چه کار باید بکند؟ و به طور مثال معاونی بگذارد و بگویند نباید بگذاری و یا استانداری انتخاب می‌کند و می‌گویند نباید این اتفاق بیفتد که همه اینها به ضرر کشور است.  
  
  
  
  ‌نژاد اضافه کرد: کسی فکر نکند اگر اختیارات بیشتر و فوق قانون اساسی برای یک قوه گرفتیم، به نفع کشور می‌شود و یا به نفع ما می‌شود.  
  
  
  
   با بیان اینکه آقای شیخ‌الاسلام را همه می‌شناسیم، تصریح کرد: من فکر نمی‌کنم در موضوع ایشان نیازی باشد، من بیشتر صحبت کنم.  
  
  
  
   جمهور اضافه کرد:آقای مرتضوی هم فردی مثل همه افراد جامعه است و هزاران نفر در این کشور مدیر هستند و ایشان هم یکی از آنهاست، پس چرا اینقدر حساسیت وجود دارد؟  
  
  
  
   گزارش ایسنا، رییس جمهور در این لحظه گفت: من می‌خواستم نواری را بگذارم، شما ببینید. اما برخی دوستان از جمله آقای ابوترابی و دیگران آمدند پس گاهی می‌گویند بگو، بگو و وقتی می‌خواهیم بگوییم، می‌گویند نگو، نگو. بالاخره ما باید چه کار کنیم .  
  
  
   در این لحظه گفت: اگر چیزی را لازم می‌دانید بگویید تا چیزی نماند.  
  
  
  
   از جلسه بین فاضل لاریجانی و سعید مرتضوی     
  
  
   ادامه جلسه استیضاح وزیر کار در مجلس شورای اسلامی، رییس مجلس خطاب به رییس‌جمهور گفت: چیزی را که لازم می‌دانید بگویید و اگر نوار هم دارید، بگذارید؛ چون این مطلب را از صبح تا بحال دارید می‌گوید.  
  
  
   لاریجانی سپس خطاب به نمایندگان مجلس گفت: اجازه دهید مطالبشان را بگویند؛ حساس نشوید.  
  
  
  ‌نژاد که در پشت تریبون قرار داشت، خطاب به نمایندگان گفت: کمی حوصله کنید. من از عزیزان خواهش می‌کنم؛ بالاخره من و شما باید حوصله و تحمل داشته باشید، حرفها را گوش دهید. ما که در خدمت شما و کوچک شما هستیم.  
  
  
  ‌جمهور سپس از نمایندگان خواست صلوات بفرستند.  
  
  
   خطاب به نمایندگان با بیان اینکه "اگر می‌خواهید گوش دهید، باید دو دقیقه حوصله کنید"، بار دیگر از نمایندگان خواست صلوات دیگری بفرستند.  
  
  
  ‌نژاد گفت: من فکر می‌کنم مسائلی در پشت صحنه می‌گذرد که نه نمایندگان و نه ما از آن خبر نداریم و وقتی در میدان اداره کشور وارد می‌شوند عناوین دیگری پیدا می‌کند و به دعوای من و شما تبدیل می‌شود در حالی که ما با هم دعوا نداریم بلکه می‌خواهیم با هم کار کنیم.  
  
  
  ‌جمهور افزود: ملاقاتهایی اتفاق افتاده است و از رییس مجلس خواهش می‌کنم که تحمل کند، حتی اگر این مسائل مربوط به نزدیکان خودمان باشد پشت سر همین مسائلی که امروز (در مجلس مطرح است) جریاناتی وجود دارد.  
  
  
   در این حین خطاب به تعدادی از نمایندگان که نسبت به اقدام رییس‌جمهور برای پخش نوار اعتراض داشتند و خواستار ارائه تذکر بودند، گفت که لطفا صحبت‌های جناب رییس‌جمهور را قطع نکنید و اجازه دهید مطلبشان تمام شود، آن وقت تذکراتتان را می‌شنویم.  
  
  
  ‌نژاد نیز اظهار کرد: 24 ساعت جلساتی برگزار شده است و بخشی را که مساله‌ای درست نمی‌کند و نرم‌تر است، می‌خواهیم پخش می‌کنیم. دوستانی گفتند اجازه دهید فضای کشور آرام‌تر شود. من گفتم یک نسخه را به رییس محترم مجلس تقدیم کنم و یک نسخه روسای کمیسیون‌ها بدهیم.  
  
  
   هم در ادامه گفت: خواهش می‌کنم نوارتان را پخش کنید که بعدا نگوید پخش نشده است. پخش کنید. چیزی کم نگذارید.  
  
  
   مجلس خطاب به نمایندگان نیز اظهار کرد: پس از اتمام مطالب رییس‌جمهور به تذکرات گوش می‌کنیم چون بحث نوار مطرح شده است و جامعه را حساس‌تر می‌کند. اجازه دهید این کار انجام شود.  
  
  
   گزارش ایسنا، این صحبتها در حالی مطرح شد که تعدادی از نمایندگان با صدای بلند به اعتراض خود ادامه می‌دادند.  
  
  
  ‌جمهور درباره نوار مورد اشاره‌اش که از سیستم صوتی مجلس پخش شد گفت: این نوار درباره جلسه‌ای بین فردی به فاضل لاریجانی و آقای مرتضوی است که ساعتها طول کشیده‌ است و بخشی از این گفت‌وگوها به همین مسائل ما برمی‌گردد. حدود 20 دقیقه از این جلسه را در اینجا پخش می‌کنیم.  
  
  
  ‌نژاد خطاب به نمایندگان اظهار کرد: حوصله کنید و نوار را گوش کنید.  
  
  
   این لحظه پخش نوار مورد اشاره رییس‌جمهور آغاز شد که صدای پخش شده واضح نبود و پس از چند دقیقه تعدادی از نمایندگان اعتراضاتی را مطرح کردند که احمدی‌نژاد در پشت تربیون گفت: این نوار در حدود 24 دقیقه است و هنوز تمام آن پخش نشده است.  
  
  
   نیز خطاب به رییس‌جمهور گفت: لطفا تمامی مطالبتان را بیان کنید.  
  
  
   سپس خطاب به نمایندگان مجلس که همچنان صدای اعتراض آنها به گوش می‌رسید گفت: من از شما خواهش کردم آرامش جلسه را حفظ کنید.  
  
  
   ادامه رییس‌جمهور اظهار کرد: می‌خواهم نکاتی از این مطالب را که در این نوار وجود دارد بیان کنم.  
  
  
   آنجایی که اعتراض نمایندگان همچنان ادامه داشت، صحبت‌های رییس‌جمهور با اخلال مواجه شد و در این بین احمدی‌نژاد از نمایندگان خواست تا صلواتی بفرستند.  
  
  
   ادامه محمود احمدی‌نژاد خطاب به نمایندگان گفت: من نوارها را در اختیار شما خواهم گذاشت. من خلاصه‌ای از آنها را برای شما می‌خوانم.  
  
  
  
   پی اعتراض نمایندگان به پخش نوار از سوی رییس جمهور، لاریجانی گفت: آقای احمدی‌نژاد همه چیزتان را بگویید. یک چیزی در جامعه راه می‌اندازید، بعد می‌گویند مسائلی بوده. آقایان امروز روز مهمی است، بگذارید بگویند در جامعه ما حرف‌های زیادی زده می‌شود، اگر راجع به بستگان ما بوده، بگذارید بشنویم.  
  
  
  
  ‌نژاد گفت: آقای صالح گفتند، پخش نشود، اما آقای رییس گفتند که پخش شود. لاریجانی جواب داد: مطلب خلق نکن. شما گفتید نواری دارم ما هم گفتیم همه چیز را بگویید، چرا سوءتفاهم ایجاد می‌کنید.  
  
  
  
  ‌نژاد پاسخ داد: بالاخره این مسائل یا ارتباطی با کارهای ما دارد یا ندارد. گوش بدهید ببینید ارتباط دارد یا ندارد.  
  
  
  
   از نمایندگان فریاد زد ارتباطی ندارد.  
  
  
  
  ‌نژاد گفت: مربوط است. در همین‌ها بحث است.  
  
  
  
   تاکید کرد: آقای احمدی‌نژاد بفرمایید بگویید.  
  
  
  ‌نژاد اظهار کرد: بالاخره یک شخصی حرف‌هایی زده که سند است. من بخش‌هایی که نرم‌تر است، را آماده کرده‌ام. همه نمایندگان محرم‌اند و ما مخلص شما هستیم. دولت تحت فشار است با همین حرف‌هایی که در همین نوار است، ما چطور باید دفاع کنیم. شما بفرمایید ما همانطور عمل کنیم.  
  
  
  
   ادامه احمدی‌نژاد به قرائت بخش‌هایی از نوار پخش شده پرداخت و گفت: شخصی به نام فاضل لاریجانی با آقای مرتضوی جلسه دارد. اخیرا تامین اجتماعی یک قراردادی می‌بندد که شرکت‌هایی را به گروهی می‌فروشد که من به چند و چون آن کاری ندارم.  
  
  
   ادامه داد: یک فردی به نام «م» معاون مجتمع قضایی تهران می‌گوید می‌دانید که من با یکی از برادران آقای لاریجانی رفت و آمد خانوادگی دارم. آقای مرتضوی می‌گوید شما ارتباط دارید؟  
  
  
   می‌گوید: «من می‌خواهم بگویم که بقیه برادران به گرد آقا فاضل نمی‌رسند. نمره‌شان پیش من صفر است،‌ یعنی اگر آن آقا برادر این آقا فاضل نبود، سه، چهار تا فحش بهش می‌دادم. یعنی اصلا قبولش ندارم. بهش گفتم شما هرچه می‌خواهی به آقای مرتضوی شفاف بگو.»  
  
  
  ‌نژاد ادامه داد: این آقا واسطه‌ای است که آقای فاضل لاریجانی می‌آید پیش آقای مرتضوی.  
  
  
  
  ‌نژاد در ادامه به نقل از مطالب نوار گفت: ببین خودت باید رک به دکتر بگی که آقای «ز» یعنی همان کسی که می‌خواهد با تامین اجتماعی قرارداد ببندد، باید از قبل من به شما وصل شود.  
  
  
  
  ‌نژاد ادامه نوار را اینطور قرائت کرد که آقای فاضل لاریجانی خطاب به آقای مرتضوی می‌گوید کسی که می‌خواهد قرارداد ببندد، باید هوشیار باشد، یعنی خیلی روی ما تبلیغات نکند که من با فلانی‌ام و اینها را مطرح نکند. اصلا هر هفته یک جا صحبت‌ها و هماهنگی‌ها را انجام می‌دهیم.آقای مرتضوی به آقای «م» می‌گوید: شما بروید بیرون.  
  
  
  ‌نژاد گفت: اینجا آقای مرتضوی حس می‌کند که ممکن است مسائلی مطرح شود، آن آقا را (آقای م) بیرون می‌کند.آقای فاضل لاریجانی در ادامه به مرتضوی می‌گوید می‌خواهم با گروه «ز» کار بکنم، اما ابلاغ کتبی برای من نزند. تلقی‌اش این باشد که من می‌خواهم با او همکاری بکنم.بعد از آقای مرتضوی می‌پرسد که علی‌آقا را اخیرا دیده‌اید؟مرتضوی می‌گوید: نه.  
  
  
  
   جمهور در ادامه به نقل از نواری که در صحن مجلس پخش شد، گفت:فاضل لاریجانی می‌گوید: آقا، نظر ایشان به شما بسیار مساعد است و می‌تواند کمک کند. حتی تلطیف کند، با قوه قضاییه. خدایی‌اش من مساله صداوسیما را به ایشان یادآوری کرده‌ام.  
  
   اذعان داشت. بعدش هم اشاره کردم که این زمان بحرانی که مدیریت می‌کند و حفظ نظام می‌کند، بعدش اینطوری! یعنی واقعا اذعان داشت با تمام وجود می‌گفت، تظاهر نبود. اصلا ارتباط با ایشان را مستحکم‌تر کنیم. به نظرم الان زمینه‌اش کاملا مساعد است. خصوصا این مورد که پیش آمده درباره «ز» یک ملاقات خودمانی و جدی .حالا یا در منزل ما یا بیرون از قوه و مجلس، دور و بر مجلس نباشد. بدون سروصدا باشد. به هرحال من قلق آنها، علی‌آقا و آقا صادق دست من است و می‌دانم چطور ورود کنم و جا بیندازم.  
  
  
   ادامه آقای مرتضوی تعجب می‌کند و می‌پرسد قلق آقا صادق و علی‌آقا؟  
  
  
   فاضل می‌گوید: هردوی آنها.  
  
  
   می‌دهد: ابتدا روی صداقت و پوست کنده می‌گویم. حالا شما هرجور که صلاح می‌دانید، ما می‌خواهیم با گروه «ز» کار کنیم. می‌خواهیم ورود پیدا کنیم و یکی، دو پروژه را پیشنهاد دهیم. خودمان هم با او همکاری کنیم. مثل پالایشگاه یا هر پروژه دیگری از این دست. پروژه‌هایی که واقعا جاذبه داشته باشد و بتوانیم با آنها کار کنیم. حال یا اینجا یا خارج. اگر صلاح می‌دانید، بعدش هم خوب، یک کمک‌هایی می‌شود کرد. یک کسانی در این سطح مزاحمشان می‌شوند و مشکلاتی را ایجاد می‌کند. می‌تواند مفید واقع شود. حدسم بر این است.  
  
  
   می‌گوید: شما بفرمایید ما چه کار کنیم.  
  
  
   آقا می‌گوید: یک زمینه آشنایی ایجاد شود.  
  
  
  
   می‌گوید: اصلا نمی‌شناسید؟  
  
  
  
  ‌گوید: نه. یک توصیه‌ای شود که فلانی با شما کار کند. اصلا احساس کند، نمایندگی شما را دارم. در همین پروژه‌ای که قرارداد بسته‌ایم با شما، بتوانیم یک نظارتی داشته باشیم. اینطوری باهاش قاطی بشویم در کارها. کارهای اقتصادی یا هرچیز که شما صلاح می‌دانید، بسیار موثر است. شما توصیه کنید همکاری فلانی برای آینده کاری در ایران خوب است. یک چنین حالتی.  
  
  
   می‌گوید: آینده کاری او؟  
  
  
   می‌گوید: بله.  
  
  
   می‌گوید: شما گفتید خارج از کشور هم می‌توانید کار کنید؟ چگونه است؟  
  
  
   می‌گوید: من نمی‌دانم فعالیت‌های بین‌المللی چگونه است.  
  
  
   می‌گوید: خب چه کار می‌توانید بکنید.  
  
  
   پاسخ می‌دهد: اگر من را به عنوان مباشر خود تلقی بکند، می‌توانم در مدیریت‌های مختلف کمکش کنم.  
  
  
  
   می‌گوید: مثلا چی؟ شما که می‌گویید مشاور خودش بداند، چگونه است. اصلا شان شما اینگونه نیست.  
  
  
  
   می‌گوید: خب تلقی‌اش این باشد. لازم نیست که جایی مطرح کند.  
  
  
  
   می‌گوید: اگر به او بگویم مثلا الان آقای فاضل لاریجانی می‌خواهد با شما همکاری داشته باشد، شما او را به عنوان مشاور قبولش کنید، او اصلا به ذهنش نمی‌آید، چون شما برادر رییس مجلس هستید. برادر رییس قوه‌اید.  
  
  
  
   می‌گوید: من مکنونات قلبی خودم را می‌گویم. حرف شما کاملا درست است و ناشی از درایت جنابعالی است. بهترین راه این است که جنابعالی به ایشان توصیه بفرمایید که فلانی می‌تواند اطمینانی باشد، برای آینده کارهای شما در اینجا. طوری که ایشان مشتاق شود برای همکاری.  
  
  
   می‌گوید: قوه و مجلس و اینها را می‌توانی کاری بکنی؟  
  
  
  
   می‌گوید: یک چنین کسانی در این سطح فعالیت می‌کنند، در مظان اتهام و دخالت‌ها و موانع هستند. ما می‌توانیم رفع موانع برایش بکنیم. حالا این موانع چیست، بستگی به کیس دارد. بله آمادگی داریم. مشکلاتی که آقای «ع.ب» (احمدی‌نژاد گفت: یک فرد مشهوری است که شما می‌شناسید) دارد، آدم خوبی است. متدین و زحمتکش است. 10، 15 پروژه پتروشیمی دارد. احتیاج به کمک دارد.  
  
  
  
   می‌گوید:‌شما برای او چه کار کرده‌اید.  
  
  
  
   می‌گوید: ایشان چند تا مشکل داشت. یکسری مشکلات با بانک‌ها داشت. همین فردا دوشنبه ساعت 9 با آقای «ع» قرار دارم. آقای «ع.ب» می‌آید، آقای «م» هم می‌آید. خودم جلسه گذاشته‌ام که حل کنم. یک مشکلاتی در قوه قضاییه داشت، چندتا حکم اجرایی از مفاسد اقتصادی برایش آمده بود که چرا نمی‌روید پول بانک را بدهید. خب مهلت گرفتم برایش حل شد و دیگر کاری به او نداشتم.  
  
  
   می‌گوید اخوی دستور داده مشکلات او حل شود؟ دیگر چه؟ او جواب می‌دهد خیلی از موارد دیگر معوقات بانکی بوده، با بانک تجارت، با بانک صنعت و معدن. من خودم مشاور بانک صنعت و معدن بودم. من در آن‌جا اتاق داشتم، تقسیط کردم و پنج ساله دارد حل می‌شود. خودم نظارت می‌کنم. پرونده زیاد داشت. مثلا فرض کنید که آقای «الف» آن‌جا بود. رییس دادگستری فلان استان هم آن‌جا بود.  
  
  
   عده زارعین از او به خاطر زمین شکایت کرده بودند. ما رفتیم صحبت کردیم و تا حدودی مساله حل شد. پرسیده می‌شود یعنی با سفارش با آقای «الف» (رییس دادگستری) حل کردید؟ پاسخ داده می‌شود بله بله. مرتضوی می‌گوید بحث‌های کارگری بوده است؟ او پاسخ می‌دهد مسائل کارگری هم داشته، مسائل مالیاتی داشته، مسائل حسابی داشته. ببینید من الان پوست‌کنده بگویم من کار دانشگاهی کرده‌ام تا الان و الان تازه دوزاری من افتاده است. الان نوه دارم و خداییش اموراتم با ماهی 2 میلیون نمی‌چرخد. خب یک فرصت ویژه پیش آمده است و چند سالی است که ما به کار اقتصادی ورود داشته‌ایم و الا واقعا خداییش کمتر از دیگران نیستیم از لحاظ این‌که بتوانیم مدیریت کنیم.  
  
  
   ما در این عرصه نبودیم ولی الان که وارد شده‌ایم قلق‌ها دستمان آمده است، هم به لحاظ مدیریتی، هم به لحاظ ارتباطی. واقعیت این است اگر یک قدمی برایم بردارد یعنی فرض کنید برایم یک مسکن مختصری به نام یکی از بستگان من برای شروع کارش فراهم کند بعدش بقیه‌ی کارها دیگر به تدریج جلو می‌رویم و دیگر حالا سعی می‌کنم حقوق ریالی هم نگیرم که این‌جا به چشم بیاید. بیشتر نگاهش این باشد که طرفش را حفظ کنیم. مثلا یک جوری این‌طوری نگاه کند، نه این‌که آدم را مقطعی ببیند و بگوید یک استفاده‌ی گذرا کنیم. یک آپارتمان 600 – 700 تایی بدهد دیگر.  
  
  
   می‌پرسد شما ویلایی می‌خواهید یا آپارتمان؟ پاسخ می‌دهد بله بهتر است، به چشم نمی‌آید، بهتر است اگر ویلایی باشد. می‌پرسد شما خودتان جایی را دارید که معرفی کنید؟ می‌گوید بله به نام یکی از بستگان من بخرد. پدرش پزشک بوده و فوت کرده و به چشم نمی‌آید. مرتضوی می‌پرسد اسمش چیست؟ اسمش را می‌گوید. می‌پرسد با فلان کس ارتباط دارد؟ می‌گوید بله فامیل است.»  
  
  
   گزارش ایسنا پس از اینکه قرائت متن فیلمی که در مجلس منتشر شد، با واکنش نمایندگان روبه‌رو شد، احمدی‌نژاد گفت: من گفتم اینها را رسیدگی کنید. بالاخره شما مجلسید و ما دولت هستیم. آخرش پیشنهاد است که من مسائل را حل می‌کنم. من می‌گویم نیازی به حل مسائل از این راهها نیست، اگر درست باشد البته.  
  
  
  ‌جمهور افزود: اینها صوت و تصویر است و نوارش هم مشخص است. 24 - 25 ساعت است. اگر رییس محترم مجلس صلاح دیدند ما 24-25 ساعتش را در اختیار شما می‌گذاریم.  
  
  
   ادامه داد: سه - چهار گروه هستند که آمده‌اند حرف‌ها را زده‌اند و مسائلی مطرح شده است. من می‌خواهم بگویم یک مسائلی در جاهای دیگر وجود دارد، پس برای چه باید بین من و شما فاصله باشد؟ چرا باید امروز شیخ‌الاسلام در این‌جا محاکمه شود؟  
  
  
  ‌نژاد در پایان اظهار کرد: شیخ‌الاسلام یک آدم خدوم است که در خدمت شماست. بحث‌ها انجام شد. من به نظر مجلس احترام می‌گذارم. استیضاح حق شماست، نظر حق شماست و هرچه نمایندگان مجلس تصمیم بگیرند ما در خدمتتان هستیم. به قانون هم احترام می‌گذاریم.  
زنده باد بهار...
هر کس به دنبال معنای این جمله است،این فایل را [External Link Removed for Guests] کند...
به امید ظهور مهدی صاحب الزمان،پایان یافتن زمستان دنیا و شروع بهار انسانیت...
"
Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 965
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۸۸, ۸:۴۷ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 2776 بار
سپاس‌های دریافتی: 3436 بار

Re: احمدی‌نژاد افشا کرد:/کامل/ورودفاضل لاریجانی به پرونده مر

پست توسط victory67 »

این خبر در حال بروزرسانی است
پاسخ لاریجانی به احمدی‌نژاد: چرا نمی‌گذارید به پرونده یاران‌تان رسیدگی شود؟
خبرگزاری فارس: لاریجانی پس از پایان سخنان رئیس‌جمهور به بخش‌های مختلف سخنان احمدی‌نژاد پاسخ داد.


[External Link Removed for Guests]
-------------------------------


به گزارش خبرنگار پارلمانی [External Link Removed for Guests][/URL]، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از سخنان احمدی‌نژاد در صحن علنی و پخش فیلمی از فاضل لاریجانی از سوی احمدی‌نژاد در صحن علنی مجلس اظهار داشت: من احساس کردم چون رئیس جمهور در مورد من صحبت می‌کند، اجازه دادم که حرف‌هایشان را مطرح کنند؛ استیضاحی در مجلس مطرح شده ربطش به من چیست که رئیس جمهور این موضوع را مطرح کرد.
وی در ادامه گفت: اتفاقا جلسه خوبی بود و بعضی از مسائلی که در کشور ما وجود دارد از همین سنخ است که باید حل شود؛ این روش‌ها اگر در پشت صحنه ادامه پیدا کند، مشکل است.
رئیس مجلس اظهار داشت:‌من تشکر می‌کنم از اینکه نمایندگان تحمل کردند و آقای رئیس جمهور همه حرف‌هایش را زد؛ رئیس جمهور گفت من یک نواری دارم که خود این هم یک ژستی است و من هم گفتم شما که مصلحت می‌دانید این را انجام دهید و رئیس جمهور نوار را گذاشت و مسئله روشن شد و بقیه مطالب هم که در نوار پخش نشد خود رئیس جمهور قرائت کرد.
وی ادامه داد: رئیس جمهور بحثی در مورد بهم ریخته شدن تنظیم قوا مطرح کرد که باید بگویم تنظیم قوا بهم نخورده؛ آقای رئیس جمهور این سلیقه شماست که یک جایی نظر شورای نگهبان را به عنوان مفسر قانون اساسی قبول ندارید و یک جاهایی هم ....
به گزارش فارس، رئیس جمهور از رئیس مجلس خواست تا به وی هم اجازه صحبت دهد که رئیس مجلس خطاب به وی گفت: شما در این جلسه اتهاماتی به من وارد کردید و من مطابق آئین‌نامه جواب شما را می‌دهم و شما هم حق ندارید چرا که بیش از حد حرف زدید؛ تمام حرف شما اتهام به رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه بود. من هم رئیس مجلسم و اینجا می‌خواهم جواب شما را بدهم؛ شما در سرتاپای این استیضاح اتهامات و تهمت‌هایی به من گفتید و مطابق آئین‌نامه دو برابر وقت شما من فرصت دارم که جواب دهم.
لاریجانی خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: شما فرمودید بعضی از مسائل سیاسی است؛ 2،3 سال است که تحت شدیدترین فشارها هستید؛ مشکل اینجاست شما افرادی را به عنوان یاران خودتان انتخاب کرده‌اید که این افراد پرونده‌هایی دارند و نمی‌گذارید که این پرونده‌ها رسیدگی شود؛ فشاری نیست. اگر از من می‌پرسید همین مطالبی که گفتید به دادگاه بدهید تا رسیدگی کنند، مگر ما از کسی دفاع می‌‌کنیم. ما اگر نزدیک‌ترین فردمان هم تخلف کنند می‌گوییم رسیدگی کنند ولی شما نمی‌گذارید رسیدگی شود و اشکال کار اینجاست.
لاریجانی خطاب به احمدی‌نژاد گفت: شما فرمودید که در کار بن بست ایجاد می‌شود؛ اشتباه می‌کنید. در کشوری که ولایت فقیه است بن‌بست نیست؛ شما در بسیاری از مواقع به رهبری شکایت کردید و ایشان به هیئت حل اختلاف ارجاع داده‌اند و هیئت حل اختلاف هم نظر قاطع داد؛ دیگر کسی نباید حرفی بزند، پس بن‌بستی وجود ندارد.
رئیس مجلس اضافه کرد: مثلا شما چندین بار در مورد اصل 138 مسائلی را مطرح کردید و قانون را خواندید درحالی که شما به قانون تمکین نکردید؛ درحالی که شورای نگهبان این قانون را تایید کرده است که اگر هیئت وزیران مصوبه‌ای گذراند که با قانون تطابق نداشت، رئیس مجلس موظف است به آن ایراد بگیرد و بعد آن را به دولت بدهد؛ در قانون گفته شده که اگر دولت رعایت نکرد باید آن را لغو کند که رئیس جمهور به این اعتراض دارد؛ چه کسی باید این را حل کند؛ شورای نگهبان باید این را حل کند که شورای نگهبان نظر داده‌اند و قبول کرده، شما چرا تمکین نمی‌کنید؛ شما حتی در مورد این موضوع به رهبری هم نامه نوشتید و گفتید که این موضوع خلاف قانون اساسی است پس چرا نظر رهبری را نمی‌گویید؛ رهبری موضوع را به هیئت حل اختلاف داده‌اند و هیئت هم نظر شورای نگهبان را پرسید و ایشان ابلاغ کردند یعنی موضوع تمام شد؛ دیگر چه چیزی را تکرار می‌کنید؛ اگر از ولایت فقیه دفاع می‌کنید که ولی فقیه نظر دادند و بن‌بست را تمام کردند پس چرا می‌گویید بن‌بست است.
رئیس مجلس اظهار داشت: شما فرمودید دیوان عدالت باید محل اتکا باشد و اگر ما شکایتی داریم بررسی کند؛‌گفتید که دیوان یک جاهایی بررسی را طول داد و یا رسیدگی نکرد؛ عزیز من قبل از همه این حرف‌ها در مورد سازمان تامین اجتماعی اگر قبل از سال 88 بود دیوان حق داشت اما سال 88 قانون تصویب شده؛ قانون اصلاح ماده 113 قانون مدیریت خدمات کشوری در بند الف می‌گوید که سازمان مذکور زیر مجموعه وزارت رفاه و تامین اجتماعی است و وزیر در برابر قانون ذیربط پاسخگو است؛ شما رفته‌اید در هیئت دولت این را تغییر داده‌اید و برده‌اید زیر نظر معاون اول که اینجا هم دیوان عدالت اداری و هم رئیس مجلس گفته خلاف قانون است یعنی قانون را زیر پا گذاشته‌اید؛ چرا می‌گویید دیگران دست و پای ما را می‌بندند؛ شما تخلف کرده‌اید.
لاریجانی اظهار داشت:‌ این موضوع دفاع ندارد اگر نمی‌دانید بپرسید؛ شما فرمودید که دیوان محاسبات چرا دادگاه دارد؛ دیوان محاسبات دادگاه ندارد بلکه قوه قضائیه شعبه‌ای در آنجا دارد که در آنجا دادستان و دادگاه است که این هم قانون است و مجلس تصویب کرده و شورای نگهبان هم آن را تایید کرده است؛ شما به چه چیزی ایراد دارید پس بفرمائید نظر شورای نگهبان را قبول ندارم؛ نمی‌توانید این را بگویید شما رئیس جمهور هستید و باید نظامات حاکم بر کشور و قانون اساسی را قبول داشته باشید؛ قانون دیوان محاسبات گفته که یک شعبه دادسرا و یک شعبه دادگاه در آنجا باشد که در مورد دادستان آن هم مجلس رای می‌دهد؛ دادسرا برای خیلی‌ها حکم صادر می‌کند که بعد به دادگاه می‌رود. دادگاه هم یک حکم بدوی برای رئیس بانک مرکزی داده که وی می‌تواند در دادگاه تجدیدنظر شکایت کند؛ شما به چه چیزی ایراد گرفته‌اید، این عین عدالت است؛ مگر می‌توانید بگویید که بعضی‌ها بهتر از بقیه هستند و در دادگاه موضوع آنها رسیدگی نشود؛ شما نباید یک هاله‌ای بگذارید که دادگاه دخالت نکند بلکه باید بگویید احسنت که دخالت کردید؛ برو رسیدگی کن از مسئولین ذیربط بنابراین دیوان محاسبات تخلفی نکرده و ربطی به دیوان ندارد.

لاریجانی خطاب به احمدی‌نژاد اظهار داشت: شما فرمودید که اگر اینطور باشد رئیس مجلس باید حاکم باشد؛ رئیس مجلس یک وظایف روشنی دارد و قوا هم مستقل از هم هستند؛ رئیس مجلس طبق قانون موظف است که اگر مصوبات خلاف قانون یا روح قانون باشد، تشخیص بدهد و آن را رد کند، بنابراین محدوده ما همین است نه در کار اجرا دخالت داریم ...

شما می‌گویید چرا رئیس مجلس در موضوع آقای مرتضوی دخالت کرده؛ کسی به مرتضوی کاری ندارد؛ رئیس مجلس می‌گوید مصوبه‌ای که دولت دور زده و متن قانونی را لغو کرده و سازمان را زیر نظر معاون اول برده خلاف قانون است، دولت تخلف کرد و من هم اعلام کردم بنابراین این مسائل روشن است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نفس این کار را ملاحظه کنید؛ همین تهمت‌های زیادی که در این جلسه نثار بنده شد هیچ ربطی به موضوع استیضاح نداشت و اگر من می‌خواستم مرع آئین‌نامه را رعایت کنم، نباید اجازه می‌دادم که رئیس جمهور در این زمینه‌ها حرف بزند اما چون دیدم هی می‌گوید فیلم، فیلم و بیاناتش به جای استیضاح در مورد رئیس مجلس است گفتم اجازه دهید حرف‌هایش را بزند و خوب شد که حرف‌هایش را زد؛ نمایندگان محترم در جریان هستند که از ابتدای بحث استیضاح وزیر کار بنده وساطت کردم از باب اینکه تشنجی بین دولت و مجلس ایجاد نشود؛ آقای مظفر معاون نظارت مجلس هستند و اگر من خلاف می‌گویم آقای مظفر شهادت بدهد.

وی ادامه داد: من به آقای مظفر گفتم شما استیضاح‌کنندگان را دعوت کنید و وزیر کار را هم دعوت کنید و ببینید که می‌توانید با اینها به تفاهم برسید تا استیضاح در مجلس مطرح نشود که آقایان جلسه گذاشتند و متنش را با خشنودی برای من آوردند که همه هم آن را امضاء کردند. که آقای وزیر کار قبول کرده با هیئت امنا جلسه بگذارد تا مرتضوی را عوض کنند و گفتند که آقای وزیر گفته که من امضاء نمی‌کنم ولی این موضوع را اجرا می‌کنم که ظاهرا آقای وزیر در این رابطه معذوراتی داشته است.

لاریجانی اظهار داشت: بعد از اینکه این کار انجام شد وزیر پذیرفت و رفت علی‌الظاهر این کار را انجام دهد؛ بعد از آنکه این اتفاق افتاد یک مرتبه به مصوبه دولت روبرو شدیم که این سازمان را خلاف قانون زیر نظر معاون اول بردند و وزیر هم گفت دیگر از من کاری ساخته نیست، خوب این مسخره کردن قانون است، خلاف قانون است، چطور توقع دارید رئیس مجلس ساکت باشد؛ من آقای مرتضوی را از شما بهتر می‌شناسم؛ آقای مرتضوی خدماتی هم در گذشته داشته ولی این دلیل نمی‌شود که اگر کسی خلاف قانون مرتکب شد، ما حرفی نزنیم؛ برادرمان هم باشد باید جلویش بایستیم.

رئیس مجلس گفت: هیئت تطبیق مصوبه مجلس را لغو کرد؛ آقای شیخ‌الاسلام تلفنی با بنده تماس گرفت و گفت که من می‌خواستم شما توجیه شوید که من تخلف نکردم و این موضوع از عهده من خارج است و دولت تصویب کرده که این مسئله زیر نظر معاون اول باشد که من هم گفتم که این خلاف قانون است.

وی گفت: روز دوشنبه من خدمت رئیس جمهور رفتم که راجع به کار دیگری بود؛ در آنجا به ایشان گفتم که این استیضاح مطرح است و پیش از این هم آقای مظفر دخالت کرد که حل شود ولی نشد؛ حالا یا من وساطت کنم یا شما وساطت کنید که این مسئله حل شود و راهش هم این است که آقای مرتضوی یک کار دیگری به عهده گیرد چرا که حضورش در اینجا خلاف قانون است؛ بعد گفتم ما هم از دوستان استیضاح‌کننده خواهش کنیم که امضا خود را پس بگیرند و ایشان نپذیرفتند بنابراین ما بین خودمان و خدا آن چیزی که وظیفه داشتیم تا تشنج بوجود نیاید انجام دادیم ولی رئیس جمهور نپذیرفت. امروز صبح ساعت 7 آقای فروزنده آمد و گفت که من یک پیغام فوری از آقای رئیس جمهور دارم و می‌خواهم با شما صحبت کنم؛ من با اینکه کار داشتم گفتم چون کارم فوری است، بیاید. فروزنده به بنده گفت بهتر است این موضوع را حل و فصل کنیم چرا که مشکل ایجاد می‌شود و ممکن است رئیس جمهور حرف‌هایی بزند که من هم سیر موضوع را به آقای فروزنده گفتم راهش این است که رئیس جمهور بپذیرد، آقای مرتضوی را جابجا کند و فروزنده هم گفت که رئیس جمهور نمی‌پذیرد و بعد هم یک نکته‌ای گفت؛ آقای فروزنده گفت که آقای احمدی‌نژاد گفته این به نفع کشور نیست و همچنین گفته که اگر این مسئله حل نشود، نواری از بستگان شما دارد که آن را پخش می‌کند و من را تهدید کردند و من هم گفتم که نمی‌دانم موضوع نوار چیست؛ مال هر کدام از بستگانم باشد فرقی نمی‌کند و اگر موضوعی باشد من نوار را می‌بینم و پاسخ ایشان را می‌دهم.
رئیس مجلس ادامه داد: البته من اطلاعات زیادی دارم ولی مصلحت نمی‌بینم راجع به اطرافیان ایشان چیزی بگویم؛ من مثل ایشان لازم نمی‌بینم کشور را متشنج کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به آقای فروزنده گفتم این یک تهدید است؛ تا ما از استیضاح صرف‌نظر کنیم؛ من این را مصلحت نمی‌دانستم؛ مجلس جایگاهی است که رئیس آن قسم خورده که از حقوق مجلس دفاع کند؛ بعد گفتم شما راجع به بستگان من هرچه دارید بگویید و من هیچ مشکلی ندارم؛ بین خودم و خدایم، من وضع روشنی دارم؛ بیایید بگویید نتیجه همه این حرف‌هایی که زدید چه بود.

لاریجانی اظهار داشت: به نظر شما این یک اقدام توطئه‌آمیز علیه رئیس قوه مقننه نبود؟ که آقای مرتضوی یکی از بستگان ما را به دفترش دعوت می‌کند و بعد فیلم می‌گیرند پس معلوم است که برنامه داشته‌اند؛ مگر وقتی شما در ملاقات‌ها به اتاق ما می‌آیید ما فیلم می‌گیریم؛ ما نمی‌دانیم دستگاه رئیس جمهور چطور است ولی ما که فیلم نمی‌گیریم؛ به نظر شما این توطئه‌آمیز نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینکه یک نفری را صدا می‌کنند که بیاید و بعد با آن فرد صحبت می‌کنند و بعد فیلم هم می‌گیرند آیا توطئه‌آمیز نیست؛ معلوم است که برنامه داشتید این فیلم را بگیرید و یک روزی مثل امروز آن را علنی کنید؛ من نمی‌دانم چه فایده‌ای در این است ولی نفس این کار آیا یک کار مافیایی نیست و یک کار توطئه‌آمیز نیست؛ به نظر شما این اخلاق است؛ آیا این کار در سطح یک رئیس جمهور است؛ رئیس جمهوری که مرتب دیگران را تهدید می‌کند و در مورد استیضاح رئیس مجلس را تهدید می‌کند... مشکلات کشور اینهاست.

لاریجانی خطاب به احمدی‌نژاد گفت: بنده با برادرم ارتباطی ندارم؛ رئیس جمهور هی می‌گفت، آقای فاضل لاریجانی. در این کشور خیلی‌ها با هم نسبت دارند اما رفتارهایشان متفاوت است؛ ما با هم ارتباطی نداریم؛ آقای فرهنگی با آقای فاضل لاریجانی تماس گرفته که از آقای فرهنگی می‌خواهم بگوید که ایشان چه گفته است.

به گزارش فارس، فرهنگی اظهار داشت: چون اتاق فرمان گفت که صدا مطلقاً روشن نیست و ما می‌خواهیم این را پخش کنیم، چیزی مفهوم نخواهد شد بنده گفتم که با آقای فاضل لاریجانی تماس گرفتم و من موضوع را سؤال کردم؛ آقای فاضل لاریجانی که رئیس دانشگاه آزاد آمل و مشاور رئیس دانشگاه پیام نور است گفت که غیر از اینها سمتی ندارد.

فرهنگی افزود: آقای فاضل لاریجانی گفت که مدت‌ها آقای مرتضوی پیگیر این ملاقات‌ها بود و بعد از پیگیری‌های زیاد در آنجا حضور پیدا کردم عمده آن نشست را آقای مرتضوی صحبت کرد و ضمن ابراز ارادت نسبت به خانواده آقای لاریجانی و هم خدمت علی لاریجانی رئیس مجلس و هم صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه از ایشان درخواست وساطت برای دیدار با رئیس قوه قضائیه را داشت و مطالب مفصلی را هم علیه قاضی پرونده خودش مطرح کردئ فیلمبرداری هم آنجا در جریان نبود؛ فاضل لاریجانی گفت، بعد از جلسه من با رئیس قوه صحبت کردم و ایشان هم درخواست ملاقات را نپذیرفت. به گفته فاضل لاریجانی برخی نکات در مورد دانشگاه آزاد و مشکلات آن در این جلسه مطرح شد.

به گزارش فارس لاریجانی در ادامه اظهار داشت: فرض کنید که فاضل لاریجانی را دعوت کرده‌اند تا برای دیدار با رئیس قوه قضائیه وقت بگیرد و بعد هم این مسائل مطرح شد و بعد فیلم گرفتند و امروز در جلسه استیضاح این فیلم را پخش می‌کنند؛ ربطش به استیضاح چیست؛ آقای جهانگیرزاده اینجا است از ایشان می‌خواهم بگویند که چند بار آقای مرتضوی از من خواست تا دیدار کند.

به گزارش فارس، جواد جهانگیرزاده گفت: توسط مسئول امور پارلمانی آقای مرتضوی هم حضوری و هم دو بار به صورت تلفنی از من پیگیری کردند که آقای لاریجانی وقتی را برای آقای مرتضوی اختصاص دهد که من چند بار مراجعه کردم و رئیس مجلس گفت که چون اصل بر این است که قانون رعایت شود، آمدن وی برای این است که باقی بماند؛ ‌لذا دیدار را نپذیرفتند؛ من حتی شماره دفتر را هم دادم ولی این اتفاق نیفتاد.

به گزارش فارس، لاریجانی در ادامه گفت: ‌آقای مرتضوی دنبال این بود که برای پرونده خودش پیش رئیس قوه قضائیه برود و برای استیضاح هم پیش من بیاید که من این موضوع را مصلحت ندیدم و عمل نکردم و اگر عمل می‌کردیم امروز چیز دیگری می‌گفتند؛ می‌گفتند همین ارتباطات منجر به ارتباطات دیگری شد.

لاریجانی خطاب به رئیس جمهور گفت: این‌ها را ما صداقت نمی‌دانیم؛ این رفتارها و بداخلاقی‌ها بلای جان کشور شده است؛ فرض کنید اصلا یکی از بستگان بنده اشتباه‌کار بوده؛ چه ربطی به من دارد؛ اگر من مثل شما در مورد جلسه‌ای که اخوی شما آقای داود احمدی‌نژاد با من داشت و مطالب زیادی نسبت به اطرافیان شما و جریان انحرافی مطرح کرد، از ارتباط با منافقین، فساد مالی، ارتباط با خارج، من فیلم می‌گرفتم و پخش می‌کردم برای شما خوب بود؟ برادر شما هم نظراتی دارد چه ربطی به شما دارد ولی شما همین اخلاق را رعایت نکردید؛ اگر یکی از بستگان بنده اشتباهی داشت باید مثل هر کس دیگری رسیدگی کرد و ما هم مانعی نیستیم و حتی مؤیدیم.

لاریجانی اظهار داشت: چطور این مطلب را تا به امروز به من نگفتید؛ مثلا نگفتید که زد و بند وجود دارد؛ شما می‌خواستید همین را بگویید دیگر. نوشته‌های شما همین بود؛ خوب می‌گفتید که رسیدگی می‌کردم؛ شما نه به من گفتید و نه به قوه قضائیه و امروز هم پشت میکروفون گفتید؛ اینها مشکلات اخلاقی جامعه ماست؛ این آقایی که شما نام بردید اصلا در اطراف من نیست و هیچ مسئولیتی هم در از جانب من ندارد؛ اما فرق قضیه من با شما این است که با این همه مشکلاتی که اطرافیان شما دارند و حتی بعضی از آنها تحت تعقیبند و پرونده دارند، همچنان شما آنها را ابقا می‌کنید و روی آن هم می‌ایستید و مشکل این است؛ دو طرز تفکر وجود دارد، ما می‌گوییم اگر یکی از اطرافیان اشکال داشت رسیدگی کنید ولی شما مانع می‌شوید و یک بار هم در مصاحبه گفتید که خط قرمز هستند. این خلاف حق است، این خلاف عدالت است؛ چه فایده‌ای دارد که مرتب ما از عدالت صحبت کنیم ولی با این روش‌ها کیان اخلاق جامعه را به فساد بکشیم.

لاریجانی ادامه داد: مشکل ما این است که رئیس جمهور اولیّات اخلاقی را رعایت نمی‌کند؛ اگر رئیس جمهور مطلبی داشت چرا اینجا مطرح کرد؛ استیضاح نمایندگان یک چیز بود و نه ربطی به رئیس مجلس داشت و نه ربطی به چیز دیگر؛ چرا این مسئله را مطرح کردید؛ اتفاقا خوب شد این مسائل را گفتید؛ شما که مرتب می‌گویید بگم، بگم، و این مسائل را در کشور راه انداخته‌اید، امروز این فیلم را پخش کرده‌اید تا مردم شخصیت شما را بهتر بشناسند.

لاریجانی خطاب به احمدی‌نژاد گفت: آقای رئیس جمهور یک حدیث قدسی است که می‌گوید که اگر کسی به مسلمانی اتهامی بزند که او را خوار کند، خداوند می‌فرماید‌، آن فرد خودش را آماده جنگ با من کند؛ نمی‌دانم به این باور دارید یا نه ولی این حدیث قدسی است؛ امیدوارم که خداوند همه ما را هدایت کند تا وقتی در مسندهای بزرگ می‌نشینیم اندیشه حکیمانه داشته باشیم و عدالت پیشه کنیم و عدالت فقط به لفظ نباشد و به رفتار و عمل عدالت داشته باشیم.

انتهای پیام/
  تصویر تصویرزندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست/ هر کسی نغمه خود خواندو از صحنه رودتصویر تصویر 
  تصویر تصویرصحنه پیوسته بجاست /خرم آن نغمه که بسپارند به یادتصویر تصویر     
  
Captain
Captain
نمایه کاربر
پست: 1454
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۸, ۱۱:۱۷ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 8701 بار
سپاس‌های دریافتی: 13240 بار

Re: احمدی‌نژاد افشا کرد:/کامل/ورودفاضل لاریجانی به پرونده مر

پست توسط Java »

حقیقتا" از اعضای سایت شرم دارم بگویم که سال 88 من به این آدم رای داده ام...

خدا خودش از سر تقصیر ما بگذره... خودم به درک .تو فکر اون بدبخت هایی هستم که به حرف من و اعتماد و ... بهش رای دادن و البته تعدادشون هم کم نیست!!!!

ای خدا چی میشد ما آدم ها هم مثل خرس ها ,خواب زمستانی داشتیم.... میخوابیدیم و چون بیدار میشدیم این کابوس تمام شده بود ....
تا در طلب گوهر کانی کانی      تا در هوس لقمهٔ نانی نانی

این نکتهٔ رمز اگر بدانی دانی     هر چیزی که در جستن آنی آنی


https://www.instagram.com/javad.molaiee/
Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 965
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۸۸, ۸:۴۷ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 2776 بار
سپاس‌های دریافتی: 3436 بار

Re: احمدی‌نژاد افشا کرد:/کامل/ورودفاضل لاریجانی به پرونده مر

پست توسط victory67 »

کد خبر: ۴۲۵۷۰۷۳تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۵
اظهارات احمدي نژاد عليه برادر رئيس مجلس و پاسخ لاريجاني + صوت
احمدي نژاد با حضور در صحن علني مجلس اظهاراتي در خصوص فاضل لاريجاني برادر علي لاريجاني مطرح کرد که رئيس قوه مقننه در ادامه پاسخ اظهارات احمدي نژاد را داد.


صوت:
[External Link Removed for Guests]
  تصویر تصویرزندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست/ هر کسی نغمه خود خواندو از صحنه رودتصویر تصویر 
  تصویر تصویرصحنه پیوسته بجاست /خرم آن نغمه که بسپارند به یادتصویر تصویر     
  
Rookie Poster
Rookie Poster
پست: 30
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۱, ۸:۵۵ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 67 بار
سپاس‌های دریافتی: 29 بار

Re: احمدی‌نژاد افشا کرد:/کامل/ورودفاضل لاریجانی به پرونده مر

پست توسط persiangolf91 »

الهم مشغل ظالمین به ظالمین
Major II
Major II
نمایه کاربر
پست: 266
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۸۸, ۸:۰۶ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 150 بار
سپاس‌های دریافتی: 861 بار

Re: احمدی‌نژاد افشا کرد:/کامل/ورودفاضل لاریجانی به پرونده مر

پست توسط pckho0r »

خوب راس میگه دیگه از 5 تا برادر دو تاشون رئیس دو قوه نظام شدن (قوه قضاییه و قوه مقننه) و وقتش که برسه منصب ریاست جمهوری رو هم قبضه می کنند اون سه تای دیگه ام هرکدوم واسه خودشون یه پا کله گنده سیاسی و اقتصادی هستند! اصلآ من از پشت کوه اومدم هیچی از سیاست سرم نمیشه یکی به من بگه کی این وسط مافیایی عمل می کنه!!!!!!!!!!!
Junior Poster
Junior Poster
پست: 157
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۰, ۷:۴۷ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 16 بار
سپاس‌های دریافتی: 389 بار

Re: احمدی‌نژاد افشا کرد:/کامل/ورودفاضل لاریجانی به پرونده مر

پست توسط masoud-35 »

دوتا برادر رئیس دوقوه باشند زیاد جالب نیست!!!!!!امام (ره)نگذاشت حاج احمد مسئولیتی در حکومت قبول کنه
New Member
پست: 11
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۰, ۹:۵۲ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 123 بار
سپاس‌های دریافتی: 9 بار

Re: احمدی‌نژاد افشا کرد:/کامل/ورودفاضل لاریجانی به پرونده مر

پست توسط g.skill »

متاسفانه بی اخلاقی های احمدی نژاد تمامی نداره. بر فرض صحت این فایل کاملا مشخصه که برای فاضل دام گذاشتن . برای همچین ادمی متاسفم.
Furious Poster
Furious Poster
نمایه کاربر
پست: 368
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۵, ۳:۵۳ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 221 بار
سپاس‌های دریافتی: 216 بار

Re: احمدی‌نژاد افشا کرد:/کامل/ورودفاضل لاریجانی به پرونده مر

پست توسط iran4946 »

هرچه بگندد نمکش می کنند وای اگر بگندد نمک
خدایا کشور ما را از دروغ و فساد و چاپلوسی و فقر نجات بده
Captain
Captain
نمایه کاربر
پست: 2132
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۸۵, ۱۲:۵۱ ق.ظ
محل اقامت: تهران
سپاس‌های ارسالی: 1980 بار
سپاس‌های دریافتی: 6841 بار
تماس:

Re: احمدی‌نژاد افشا کرد:/کامل/ورودفاضل لاریجانی به پرونده مر

پست توسط Mr.Amirhessam »

خدا را شکر و طبق روایات در اخر زمان خوب و بد جدا خواهند شد تا سره از ناسره مشخص شود.
تا دیروز برخی دوستان مدرک میخواستند! حال که رئیس جمهور فایل تصویری منتشر میکند از معاملات برخی اقایان در پس پرده که در حقیقت مردم را میفروشند و میخرند!! دوستان ناراحت شده اند؟!

باقی موارد به علت ترس!! حذف شد...

کلید واژه های مرتبط با فیلم : 300 هکتار زمین وارمین!(مدارک منتشر شده) کتمان دریافت اسامی مفسدین و بدهکاران بانکی(مدارک منتشر شده) مهلت 5 ساله از بابت 53 میلیارد دلار معوقات بانکی ثروتمندان!(قانون مجلس) و ...!
زنده باد بهار...
هر کس به دنبال معنای این جمله است،این فایل را [External Link Removed for Guests] کند...
به امید ظهور مهدی صاحب الزمان،پایان یافتن زمستان دنیا و شروع بهار انسانیت...
"
Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 965
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۸۸, ۸:۴۷ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 2776 بار
سپاس‌های دریافتی: 3436 بار

Re: احمدی‌نژاد افشا کرد:/کامل/ورودفاضل لاریجانی به پرونده مر

پست توسط victory67 »

کد خبر: ۲۵۵۷۱۳

تاریخ انتشار:۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۶




برادر احمدی‌نژاد حرف های علی لاریجانی را تأیید کرد

داود احمدی نژاد برادر رییس جمهور درخصوص اینکه علی لاریجانی در جلسه علنی امروز مجلس در حضور رییس جمهور گفته است «برادر شما پیش من آمده و حرف های زیادی درباره اطرافیان شما، جریان انحرافی و ارتباط آنها با منافقین و خارج از کشور گفته است»، تصریح کرد: درست گفته و من این موضوع جریان انحرافی را پیش خیلی ها تشریح کرده ام.


داود احمدی نژاد درخصوص اظهارات امروز لاریجانی درباره جلسه مشترک با وی گفت: ایشان درست گفته اند. من موضوع جریان انحرافی را پیش خیلی‌ها تشریح کرده ام.

به گزارش فارس، داود احمدی نژاد برادر رییس جمهور درخصوص اینکه علی لاریجانی در جلسه علنی امروز مجلس در حضور رییس جمهور گفته است «برادر شما پیش من آمده و حرف های زیادی درباره اطرافیان شما، جریان انحرافی و ارتباط آنها با منافقین و خارج از کشور گفته است»، تصریح کرد: درست گفته و من این موضوع جریان انحرافی را پیش خیلی ها تشریح کرده ام.

وی درباره انتشار این صحبت ها نیز ادامه داد: آنجاهایی که خودم گفتم، برای پخش ایرادی ندارد ولی آنجاهایی که گفته ام پخش نشود، نه.

داود احمدی نژاد همچنین درخصوص پخش فایل صوتی ضبط شده و منتسب به فاضل لاریجانی و مرتضوی توسط رییس جمهور در مجلس گفت: اگر تاکید شده که پخش نکنند، این کار درست نیست.
  تصویر تصویرزندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست/ هر کسی نغمه خود خواندو از صحنه رودتصویر تصویر 
  تصویر تصویرصحنه پیوسته بجاست /خرم آن نغمه که بسپارند به یادتصویر تصویر     
  
Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 965
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۸۸, ۸:۴۷ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 2776 بار
سپاس‌های دریافتی: 3436 بار

Re: احمدی‌نژاد افشا کرد:/کامل/ورودفاضل لاریجانی به پرونده مر

پست توسط victory67 »

عصرایران - محمود احمدی نژاد در جلسه استیضاح وزیر کار ، یک فایل صوتی در دفاع از مرتضوی پخش کرد که البته نامفهوم بود. لاریجانی هم در پاسخ گفت که صبح امروز ، معاون رئیس جمهور به نزد او رفته و تهدید کرده که اگر استیضاح مرتضوی لغو نشود ، نواری علیه یکی از بستگان لاریجانی را در مجلس پخش می کند. رئیس مجلس ، اما زیر بار نرفته و گفته است هر نواری ایشان دارد پخش کند، استیضاح لغو نمی شود.


صوت:
[url=http://www.asriran.com/fa/news/255685/فایل-صوتی-که-احمدی-نژاد-در-مجلس-پخش-کرد]فایل صوتی که احمدی نژاد در مجلس پخش کرد[/url]
  تصویر تصویرزندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست/ هر کسی نغمه خود خواندو از صحنه رودتصویر تصویر 
  تصویر تصویرصحنه پیوسته بجاست /خرم آن نغمه که بسپارند به یادتصویر تصویر     
  
قفل شده

بازگشت به “اخبار و حوادث”