طراحی سایت وردپرسی

به كاربران برتر امكان ايجاد موضوع در اين بخش و مديريت آن موضوع داده مي‌شود

مدیر انجمن: شوراي نظارت

ارسال پست
Rookie Poster
Rookie Poster
پست: 27
تاریخ عضویت: دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱, ۱۱:۴۳ ق.ظ

طراحی سایت وردپرسی

پست توسط aries »

 
طراحی سایت وردپرسی
داشتن یک وب سایت به آن اندازه که امروزه وجود دارد دشوار نیست، بنابراین می توانید وب سایت خود را با هر نویسنده و میزبانی که می خواهید در کمترین زمان راه اندازی کنید.
 البته، این امر به ویژه در صورتی صادق است که در حال ساخت یک وب سایت با استفاده از یک CMS یا قالب استاندارد هستید، زیرا ایجاد یک CMS اختصاصی می تواند هزینه و زمان زیادی را صرف کند.
 Completion Plan یا CMS یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است.
 سیستم های مدیریت محتوا شامل وردپرس، جوملا، دروپال و غیره می باشد. وردپرس یک CMS یا سیستم مدیریت محتوا رایگان است که به شما امکان می دهد در زمان کوتاه و با هزینه کم یک وب سایت جذاب ایجاد کنید. نه تنها می توانید یک وبلاگ رایگان ایجاد کنید، بلکه می توانید وب سایت هایی برای انواع فروشگاه ها، اخبار، مشاغل و موارد دیگر ایجاد کنید.
 
[External Link Removed for Guests] مزایای زیادی نسبت به سایر CMS ها دارد و مهمتر از همه، طراحی سایت وردپرسی ارزان تر و سریعتر از هر پلتفرم دیگری میزبانی می شود.


 
 شرکت هایی در سرتاسر ایران وجود دارند که شما را در رسیدن به یک سایت ایده ال همراهی میکنند. مثل شرکت ساین وب که از بهترین شرکت های طراحی سایت به شمار می آیند و دارای سوابق و رزومه درخشانی نیز هستند.
چند نمونه از وب سایت هایی که می توانید با وردپرس ایجاد کنیدوبلاگ: وبلاگ نوعی وب سایت منحصر به فرد است که به اشتراک گذاری ایده ها، عکس ها، نظرات، آموزش ها، دستور العمل ها و غیره اختصاص داده شده است. وبلاگ ها اغلب مطالب منتشر شده اخیر را زودتر از موعد منتشر می کنند. وب سایت های تجارت الکترونیک: وب سایت های تجارت الکترونیک ممکن است محصولات یا خدمات را به صورت آنلاین بفروشند و از طریق پرداخت های آنلاین پرداخت ها را دریافت کنند. شما می توانید با نصب ویژگی های ساده آن با افزونه های تجارت الکترونیک وردپرس، یک فروشگاه آنلاین در وب سایت خود داشته باشید. بازاریابی وب سایت: بسیاری از مشاغل از حضور آنلاین خود در وب سود می برند. اگر کسب و کار شما به وب سایتی نیاز دارد که به مشتریان در مورد کسب و کار شما و محصولاتی که ارائه می دهید آموزش دهد، وب سایت وردپرسی انتخاب خوبی است. مشتریان می توانند تماس بگیرند، قیمت ها را بپرسند، قرار ملاقات بگذارند و غیره. عضویت در وب سایت: عضویت در وب سایت به شما امکان می دهد محتوا را در زیر دیوار پرداخت یا عضویت خود قرار دهید. کاربران باید محتوای دسترسی به صفحه یا تبلیغات را وارد کنند یا برای آن هزینه بپردازند. وب سایت نمونه کارها: طراحی وب سایت نمونه کارها در وردپرس به شما امکان می دهد آثار هنری، مهارت های طراحی و موارد دیگر را به نمایش بگذارید. وب سایت های انجمن: وب سایت های انجمن می توانند مکان ارزشمندی برای پرسیدن سؤال یا چت با کاربران باشند. وب سایت رویداد: آیا میزبان یک رویداد هستید؟ وردپرس اشتراک گذاری جزئیات رویداد و فروش بلیط را آسان می کند. وب سایت آموزش الکترونیکی: دانش آموزان می توانند در دوره های آنلاین شرکت کنند، پیشرفت خود را پیگیری کنند، منابع را دانلود کنند و موارد دیگر را در وب سایت آموزش الکترونیکی. آیا با طراحی سایت آشنایی ندارید؟
=#ffffff تصور این موضوع که افراد حقیقی یا حقوقی در فضای مجازی حضور نداشته باشند، غیرممکن است! دنیای امروزی ارتباطات لحظه ای و آسان را طلب میکند و مردم تمامی امور خود را به کمک اینترنت انجام می دهند آنها با اینترنت از طریق یک سایت فروشگاهی خرید می کنند ، از طریق یک سایت پزشکی وقت دکتر رزرو میکنند ، کارهای بانکی انجام می دهند و بسیاری از کارهای کوچک و بزرگ خود را مدیریت میکنند. در واقع دنیای مجازی را باید همانند دنیا واقعی در نظر گرفت که افراد از طریق وب سایت های گونان مانند سایت فروشگاهی ، سایت خبری ، سایت آگهی، سایت املاک ، وب سایت پزشکی و … نیازهای خود را برطرف می کنند و از طریق شبکه های اجتماعی با دوستان و نزدیکان خود ارتباط برقرار می کنند. پس مشاهده می کنید که با طراحی وب سایت چقدر می توان خود را به دنیای اطراف نزدیک تر کنید. پس مشاهده می کنید که زندگی در دنیای مجازی مانند دنیای واقعی جریان دارد و شما نیز باید با طراحی وب سایت شرکتی ، طراحی وب سایت فروشگاهی ، طراحی وب سایت آگهی و یا هر نوع کسب و کاری در دنیای مجازی حضور داشته باشید. برای جلب مخاطب این روزها باید در هر لحظه و مکانی در دسترس بود و در عین حال بتوان اطمینان مخاطب را جلب کرد و در نهایت او را مجاب کنید که از میان رقبا شما را برای طراحی سایت انتخاب کند. 

 
ارسال پست

بازگشت به “بخش ويژه”