خریدار ماشین تصادفی

در اين بخش مي‌توانيد در مورد تمامي مسائل مرتبط با دانش عمومي به بحث بپردازيد

مدیران انجمن: رونین, MOHAMMAD_ASEMOONI, شوراي نظارت

ارسال پست
Rookie Poster
Rookie Poster
پست: 27
تاریخ عضویت: دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱, ۱۱:۴۳ ق.ظ

خریدار ماشین تصادفی

پست توسط aries »

 خرید خودرو تصادفی
بالاترین و بهترین خریدار خودروهای تصادفی، چپی، سوخته (وارداتی، داخلی) حتی با بیمه بدنه در سراسر ایران
فقط کافیه با ما تماس بگیرید، رضایت 100 درصد مشتریان ما نشانه ی انصاف ما در خرید هر نوع خودرویی هستش، رضایت شما مهم ترین ملاک ما برای پیشرفت است
ممکن است تصادفات سهمگینی برای افرادی که صاحب خودرو هستند رخ دهد و هیچ ماشینی از پیش آمدن حادثه مستثنی نیست. در این صورت ماشین های این افراد با عنوان [External Link Removed for Guests] خطاب می شود چرا که عملکرد آنها کاملا با ماشین های سالم و یا تصادف ساده تفاوت دارد و ممکن است در شرایط طبیعی هیچگاه قالب بازسازی یا استفاده مجدد نباشند. بهترین راهکار برای فروش این ماشین ها این است به تعمیرکار ماهر برده تا مشکلات اساسی آن در اثر تصادف رفع شود سپس برای فروش گذاشته شود.اما خیلی از صاحبین این خودروها وقت و مهارت بازسازی این اتومبیل ها را نداشته و قصد فروش اتومبیل را در همان شرایط تصادفی،چپی یا سوخته را دارند.لذا در این مرحله میتوان با مراجعه به مراکز خریدار اتومبیل تصادفی، راحتی در انتقال را تجربه کرد به صورتی که کمترین ضرر متوجه شما شود و این تنها به این دلیل است که استفاده مجدد از یک اتومبیل تصادفی،نیاز به صرف وقت و مهارت بالا را دارد که قطعا باید زیر نظر متخصصین حرفه ای انجام شود و بازسازی حرفه ای فقط مخصوص اتومبیل های گران نیست و هر اتومبیلی لایق بهترین بازسازی است تا نه از نظر ظاهر،بلکه از نظر امنیت و توانایی کاملا با نمونه ی بدون تصادف تفاوتی نداشته باشد.
در خرید و فروش ماشین های تصادفی،یکی دیگر از عواملی که بسیار اهمیت دارد، نزدیک دو طرف معامله به هم و دسترسی آسان به خودرو هست چون معمولا خودرو دارای امکان حرکت نیست و باید با جرثقیل حمل شود که این پروسه زمان بر و هزینه بر است،لذا سعی کنید خودرو را به نزدیکترین متقاضی فروخته تا درگیر جا به جایی نشوید.
خودروهای اوراقی یا اسقاطی عمرشان به سر آمده است و دیگر نمی‌توانند کارایی لازم را برای تردد در مسیرهای درون‌شهری و برون‌شهری داشته باشند  . تردد خودروهای اسقاطی خلاف قانون است و این خودروها توقیف می‌شوند. خودروهای اسقاطی به سن فرسودگی رسیده‌اند و دیگر کارایی و عملکرد لازم برای تردد در مسیرهای مختلف را ندارند. وقتی پای معامله خودروی دست‌دوم به میان می‌آید، سایه شک‌ها و تردیدهای مختلف هم روی تصمیمات و روند انتخاب می‌اُفتد. خریداری که شما باشید، مدام نگران این است که نکند خودرو از نظر بدنه یا موتور دچار مشکلاتی حل‌نشدنی باشد، کیفیت رانندگی با خودرو خوب نباشد و مواردی از این دست. برخی‌ها هم مشتری را در جریان می‌گذارند اما اگر مشتری نداند که چه نکاتی را باید در فرایند خرید ماشین تصادفی در نظر بگیرد، کارش سخت می‌شود. بیشتر افراد تمایلی به خرید ماشین تصادفی ندارند؛ طبیعی است. اما اگر به هر دلیلی قصد خرید ماشینی را دارید که قبلا تصادف کرده، لازم است که آگاهانه در این مسیر قدم بگذارید تا دقیقا بدانید که قبلا چه بر سر خودرو آمده و حالا با چه وسیله‌ای روبه‌رو هستید. خرید خودروی تصادفی هم مزایایی دارد و هم معایبی. از مزایای آن می‌توان به قیمت کمترش نسبت به خودروی نو اشاره کرد. با توجه به قیمت‌های نجومی و غیرواقعی خودروهای مختلف در بازار، بسیاری از افراد تمایل به خرید خودروهای دست‌دوم و تصادفی پیدا کرده‌اند. بنابراین، اگر به‌طور موقتی مجبور به خرید خودرویی به قیمتی پایین‌تر از نو و دست‌اول هستید، نگران آینده نباشید. اگر خودروی تصادفی قابل‌قبولی بخرید، بعدتر می‌توانید آن را به‌سادگی بفروشید و بدانید که مشتریان زیادی برایش وجود خواهد داشت.
عواملی روی افت قیمت ماشین تصادفی اثرگذارند:
  • سال ساخت خودرو
  • اعتبار برند خودرو
  • عملکرد وسیله
  • تمیزی و سلامت ظاهر و بدنه
  • کارایی آپشن‌ها و تجهیزات جانبی
  • میزان کارکرد خودرو
  • عملکرد بخش‌های فنی
  • سلامت شاسی خودرو
  • وضعیت لاستیک‌ها
ارسال پست

بازگشت به “دانش عمومی”