سلام خسته نباشيد

در اين بخش مي‌توانيد در مورد مباحث فنی و تخصصی مرتبط با خودرو و وسايل نقليه بحث و تبادل نظر کنيد

مدیران انجمن: MOHAMMAD_ASEMOONI, Mohsen1001, RAHVAR, شوراي نظارت

ارسال پست
New Member
پست: 1
تاریخ عضویت: جمعه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶, ۱۱:۵۸ ب.ظ

سلام خسته نباشيد

پست توسط Mona7383 »

سلام خوبيد ببخشيد من ماين پژو پرشيا دارم فنر ريس سايز ٢٨ گذاشتم رو ماشين من خيلي ميكربه ولي روي ماشين يكي از دوستانم خيلي نرم ميكوبه ميشه كمكي كنيد و نظري بديد چكار كنم مشكلم حل بشه
Major I
Major I
پست: 258
تاریخ عضویت: دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵, ۸:۴۴ ق.ظ
محل اقامت: AZ
سپاس‌های ارسالی: 213 بار
سپاس‌های دریافتی: 240 بار

Re: سلام خسته نباشيد

پست توسط mohammad-ranjbar »

Mona7383 نوشته شده:سلام خوبيد ببخشيد من ماين پژو پرشيا دارم فنر ريس سايز ٢٨ گذاشتم رو ماشين من خيلي ميكربه ولي روي ماشين يكي از دوستانم خيلي نرم ميكوبه ميشه كمكي كنيد و نظري بديد چكار كنم مشكلم حل بشه


سلام دوست عزیز
خاصیت فنر نوسان در ضربات هست
وقتی یه ضربه به شدت وارد میشه فنر با سرعت بسته میشه و لحظه ای که فشار از روی فنر برداشته میشه با سرع باز میشه
ولی این نوسان باعث از بین رفتن راحتی و کوبش میشه و برای جلوگیری از کوبش از کمک فنر استفاده میشه یعنی فنر راحت میتونه جمع بشه ولی موقعه باز شدن کمک فنر جلوشو میگیره و اروم تور باز میشه و مشکل کوبش ماشین شما به علت خرابی یا متناسب نبودن کمک فنر با فنر هست
کمک فنر سالم راحت با فشار دست جمع میشه و لی به سختی برمیگرده

بهتره مشکل رو توی تایپیک عیب یابی مطرح کنید تا دوستان بیشتری نظراتشون رو بگن
topic-t2291-96.html
اين جهان كوه است و فعل ما ندا سوي ما آيد نداها را صدا
فعل تو كان زايد از جان و تنت همچو فرزندي بگيرد دامنت
پس تو را هر غم كه پيش آيد ز درد بر كسي تهمت منه، بر خويش گرد
فعل تست اين غصه هاي دم به دم اين بود معناي قَد جَفٌَ القَلَم!
Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4665
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹, ۱۲:۴۴ ب.ظ
محل اقامت: زمین پهناور خدا ( أرضُ الله الواسعة)
سپاس‌های ارسالی: 4737 بار
سپاس‌های دریافتی: 8764 بار

Re: سلام خسته نباشيد

پست توسط MOHAMMAD_ASEMOONI »

Mona7383 نوشته شده:سلام خوبيد ببخشيد من ماين پژو پرشيا دارم فنر ريس سايز ٢٨ گذاشتم رو ماشين من خيلي ميکوبه ولي روي ماشين يكي از دوستانم خيلي نرم ميكوبه ميشه كمكي كنيد و نظري بديد چكار كنم مشكلم حل بشه

سلام
باد لاستیکها رو روی 25 تنظیم کنین و تست کنین
اگر تایر بیش از حد کم باد نشون میده پس بعدش روی 27 تنظیم کنین
پرباد بودن و سنگ بودنِ لاستیکها از مهمترین عوامل کوبیدن روی دست اندازها هست که باعث داغون شدن همه جای ماشین میشه
اگر خوشتون نیومد دوباره فشار باد رو مثل قبل تنظیم کنین
صرفه‌جویی دهها میلیونیِ هزینه‌های خودرو
صرفه‌جویی دهها میلیونیِ هزینه‌های زندگی
برنامه‌های کاربردی اندروید و اطلاعات مهمِ تنظیمات اندروید
جسارتاً آموزشتوبه به زبان ساده
توصیه‌های بسیار مهم امنیتی
توصیه‌های بسیار مهم سلامتی
سرویس و تعمیر آبگرمکن و پکیج
سیستم آبرسانی ساختمان (پمپ،مخزن،روشهای‌نصب،عیب‌یابی،تعمیر،هشدارها،توصیه‌ها)

دوستِ عزیز،چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد
همه ما آسمونی هستیم و شمارش معکوس برای بازگشتمون از همون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده
و حسابرسیِ بسیار دقیقی هم در انتظارمون هست. 
یه آسمونیِ فعال باش که امتحانِ دنیا تکرار شدنی نیست که نیست

اگه باور نمی‌کنی، برو همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و نفوذت رو به کار بگیر
تا مانعِ پرواز بشی.
باز هم قبول نداری ؟!
این شما و این هم دنیا

Captain II
Captain II
نمایه کاربر
پست: 722
تاریخ عضویت: جمعه ۳ دی ۱۳۹۵, ۵:۱۷ ب.ظ
محل اقامت: تبریز
سپاس‌های ارسالی: 1772 بار
سپاس‌های دریافتی: 846 بار

Re: سلام خسته نباشيد

پست توسط ho3ein2000 »

سلام واقعا نگران پنچر شدن نباشید
یکی دو psi کم شدن باد لاستیک مساوی با آرامش و نرمی فوق العاده هست
حتی با لاستیک های ایرانی و نه چندان تجملاتی
خدا یاور بنده اش هست~ تا وقتی که بنده یاور برادرش باشه
Major I
Major I
پست: 258
تاریخ عضویت: دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵, ۸:۴۴ ق.ظ
محل اقامت: AZ
سپاس‌های ارسالی: 213 بار
سپاس‌های دریافتی: 240 بار

Re: سلام خسته نباشيد

پست توسط mohammad-ranjbar »

Mona7383 نوشته شده:سلام خوبيد ببخشيد من ماين پژو پرشيا دارم فنر ريس سايز ٢٨ گذاشتم رو ماشين من خيلي ميكربه ولي روي ماشين يكي از دوستانم خيلي نرم ميكوبه ميشه كمكي كنيد و نظري بديد چكار كنم مشكلم حل بشه


سلام
کم کردن باد لاستیک توی رانندگی شهری خوبه ولی برایرانندگی توی جاده خیلی خطر ناکه چون عمده مشکلات ترکیدن لاستیک تیوبلس از کمباد بودن و واقعا لاستیک های رادیال امروزی معلوم نمیکنه که چقدر باد داره بخوص اگر سایز لاتیک و رینگ متناسب نباشه
اين جهان كوه است و فعل ما ندا سوي ما آيد نداها را صدا
فعل تو كان زايد از جان و تنت همچو فرزندي بگيرد دامنت
پس تو را هر غم كه پيش آيد ز درد بر كسي تهمت منه، بر خويش گرد
فعل تست اين غصه هاي دم به دم اين بود معناي قَد جَفٌَ القَلَم!
ارسال پست

بازگشت به “مباحث فنی و تخصصی خودرو”