عدم برگشت پذیری فرمان تیبا بعد از دور زدن کامل

در اين بخش مي‌توانيد در مورد مباحث فنی و تخصصی مرتبط با خودرو و وسايل نقليه بحث و تبادل نظر کنيد

مدیران انجمن: MOHAMMAD_ASEMOONI, Mohsen1001, RAHVAR, شوراي نظارت

ارسال پست
New Member
پست: 2
تاریخ عضویت: دوشنبه 7 مرداد 1398, 4:50 pm

عدم برگشت پذیری فرمان تیبا بعد از دور زدن کامل

پست توسط نبی6 »

با سلام و درود خدمت کاربران انجمن تیبا 2 دارم و از زمانی که خریدمش متوجه که زمانی فرمان رو تا اخر میپیچونم و میخوام دور بزنم فرمان سفت میشه و میل به برگشتن نداره و همون سمت میمونه . این مشکل زمانی به وجود میاد که فرمان را تا اخر میپیچونم. در غیر این صورت مشکلی نداره. چرخ ها را تراز کردم تنظیم فرمانم انجام دادم بوش های طبقم عوض کردم حتی کمک ماشین یه ذره کم بود عوضش کردم تا این مشکل برطرف بشه اما نشد.و هیچکس نفهمید مشکل این ماشین چیه. لطفا راهنماییم کنید
Colonel II
Colonel II
نمایه کاربر
پست: 4228
تاریخ عضویت: یک‌شنبه 12 اردیبهشت 1389, 12:44 pm
محل اقامت: زمین پهناور خدا ( أرضُ الله الواسعة)
سپاس‌های ارسالی: 4524 بار
سپاس‌های دریافتی: 8624 بار

Re: عدم برگشت پذیری فرمان تیبا بعد از دور زدن کامل

پست توسط MOHAMMAD_ASEMOONI »

نبی6 نوشته شده: دوشنبه 7 مرداد 1398, 5:25 pm با سلام و درود خدمت کاربران انجمن
تیبا 2 دارم و از زمانی که خریدمش متوجه که زمانی فرمان رو تا اخر میپیچونم و میخوام دور بزنم فرمان سفت میشه و میل به برگشتن نداره و همون سمت میمونه .
.
این مشکل زمانی به وجود میاد که فرمان را تا اخر میپیچونم. در غیر این صورت مشکلی نداره
.
. چرخ ها را تراز کردم , تنظیم فرمانم انجام دادم بوش های طبق رو هم عوض کردم .
حتی کمک ماشین یه ذره کم بود عوضش کردم تا این مشکل برطرف بشه اما نشد و هیچکس نفهمید مشکل این ماشین چیه.
لطفا راهنماییم کنید

سلام
.
از هر دو طرف اینطوریه ؟ یا فقط از یک سمت ؟
.
2 چرخ جلو رو بزنین روی جک و با موتور روشن فرمان رو تا آخِر به چپ , راست بچرخونین . آیا گیر نداره ؟
.
شمل لاستیکها هم تاثیر داره در برگشت فرمان به حالت مستقیم . به نظرم هر چه لاستیک پنه تر باشه راحت تر برمیگرده
.
هر دو تایر باید یک مارک و یک سایز باشند و
آیا دو چرخ جلو با هم موازی هست ؟ اگر نیست میتونه تاثیر بذاره . نیازی به رفتن پیش مکانیک نیست . خودتون میتونین 2 تا تخته ی صاف بچسبونید به لاستیکها و فاصله ی دو تا سرهای جلوی تخته ها رو اندازه بگیرین . باید دقیقاً مثل فاصله ی سرهای عقبیِ تخته ها باشه
اگر یک میلیمتر هم تفاوت داره پس باید تنطبم بشه که کار ساده هیت و قبلاً در صفحاتِ اولِ تاپیک صرفه جوئی خودرو شرح داده شده
.
لاستیکی که یک طرفش لاستیک یابی پیدا کرده هم مشکل ساز میشه
.
.
===================================

.
صرفه جویی های میلیونی در هزینه های خودرو و زندگی
.
topic-t107118-1008.html
.
topic-t106890-96.html

.
برنامه های بسیار مهم و کاربردی برای گوشیهای اندرویدی

.
topic-t122336-24.html
.
جسارتاً و با عرض معذرت, آموزش توبه :

topic-t71295.html
صرفه‌جویی های میلیونی در هزینه‌های خودرو

صرفه‌جویی های میلیونی در هزینه‌های زندگی

برنامه‌های کاربردی اندروید و اطلاعات مهم در مورد تنظیمات اندروید

جسارتاً آموزش توبه به زبان ساده

توصیه‌های مهم امنیتی

توصیه‌های بسیار مهم بهداشتی

تاپیک جامع سرویس و تعمیر و مشاوره آبگرمکن و پکیج

سوالات سیستم آبرسانی ساختمان


دوستِ عزیز، چه باور کنی چه باور نکنی چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد ،همه ما آسمونی هستیم وشمارش معکوس برای بازگشتمون ازهمون روزِ اولِ خلقتمون شروع شده و حسابِ بسیار دقیقی هم در انتظارمونه.
یه آسمونیِ فعّال باش که آزمایشِ دنیا تکرارشدنی نیست.

باور نمیکنی؟ همۀ ثروت و قدرت و هوش و دانش و نفوذت رو به کار بگیر
تا مانعِ پرواز بشی.
قبول نداری؟
این شما واین هم دنیا
ارسال پست

بازگشت به “مباحث فنی و تخصصی خودرو”